شروع سال 1402 با درآمد دلاری

شروع سال 1402 با درآمد دلاری
تاریخ: 2023/02/25
بازدید: 324 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

سال آینده قطعا دلار به رشد خودش ادامه میده… ولی خب غمی نیست، چون ما دوشنبه 15 اسفند ماه ساعت 18، توی پردیس سینمایی قلهک کنار هم جمع بشیم و یاد بگیریم که چطور به درآمد دلاری برسیم.

با شروع سال جدید میلادی، یعنی همین دو ماه پیش، موسسه تکانش تصمیم به برگزاری یک مسابقه خفن و بی‌نظیر گرفت. برای حضور در این مسابقه باید دو شرط اصلی را رعایت می‌کردید: اول این که اکانت فایور یا آپوورک داشته باشید و دوم این که تا بحال مجموعه درآمدهایتان از این دو پلتفرم به دویست دلار نرسیده باشد. تازه به انتخاب خود بچه‌ها، فهرست بلند بالایی از جوایز نیز طراحی کردیم. به طور کلی، این مسابقه بازنده نداشت. فقط برنده داشت و برنده. شرکت کنندگان و البته برندگان این مسابقه قرار است در همین گردهمایی حضور پیدا کرده، جوایز خود را دریافت کنند، با سایر علاقه‌مندان به کسب در دنیای فریلنسینگ بین‌المللی صحبت کنند و به پرسش‌های باقی بچه‌ها پاسخ بدهند.

روی همین حساب، می‌توانم به جرات ادعا کنم که همایش روز پانزدهم اسفند ماه، بزرگ‌ترین گردهمایی برندگان ایرانی است. افرادی که ذهن برنده دارند و خوب یاد گرفته‌اند که چطور از دل تهدید‌ها فرصت بیرون بکشند.

بیایید با هم صادق باشیم، این روزها نود درصد نیروهای کار ایرانی، چه حرفه‌ای باشند و چه تازه کار، دوست دارند هرچه زودتر به درامد دلاری برسند و با حضور در مارکت بین‌الملل رزومه خود را تقویت کنند. از میان این نود درصد اما تنها عده کمی از پس آن برمی‌آیند. خبر خوش این که تعداد قابل توجهی از همین عده محدود، قرار است مستقیما تجربیات خود را به صورت رایگان با شما در میان بگذارند.

اگر از علاقه‌مندان به حوزه فریلنسری در بازارهای کار جهانی و کسب درآمد دلاری به شمار می‌روید و یا همین حالایش هم دانشجوی یکی از دوره‌های فایور و آپوورک آکادمی تکانش هستید، می‌توانید همین حالا:

  1. نام و نام خانوادگی
  2. آدرس ایمیل
  3. و مدل ثبت‌نامتان (علاقه‌مند به فریلنسری-دانشجوی تکانش)

را با کارشناسان و مشاوران موسسه تکانش درمیان بگذارید. دل توی دلمان نیست تا دوشنبه، 15ام اسفند ماه، ساعت 18، در پردیس سینمایی قلهک روی ماهتان را ببینیم، از برندگان مسابقه تقدیر کنیم، با کار درست‌های حوزه فریلنسینگ مصاحبه کنیم و به پرسش‌هایتان در زمینه صادرات خدمات و کسب درآمد دلاری پاسخ بدهیم.

مشتاق دیدارتان هستیم

یا حق

دسته بندی ها