درباره ما

ایده اولیه آکادمی تکانش در سال 1399 شکل گرفت، در آن سال ها موفقیت چشمگیر بنیان گذاران شرکت در مارکت بین الملل و تسلط آن ها به راه حل ها و ترفندهای فعالیت در این راه بذر این ایده را در ذهن آن ها کاشت. امروز آکادمی تکانش از یک تیم جوان و پر انرژی تشکیل شده است تا برای سرمایه های انسانی مستعد و ارزشمندمان در ایران بستری را فراهم آورد که علاوه بر تقویت مهارت های تخصصی خود، وارد مسیر کسب درآمد دلاری در بازار کار بین الملل شوند.

بازارهای بین المللی

ما در تکانش تلاش می کنیم که بصورت عملیاتی و تجربه محور مهارت های لازم و بنیادی را در اختیار تمام علاقه مندان این حوزه قرار دهیم و آن ها را برای رسیدن به موفقیت در بازارهای بین المللی آماده کنیم.

اساتید و مدرسین آکادمی تکانش

مسیر کسب درآمد دلاری به تنهایی زمان بر است و هزینه های زیادی دارد، اساتید و مدرسین آکادمی تکانش با تجربه هایی که طی سال ها فعالیت در این راه به دست آوردند، مسیر موفقیت شما و رسیدن به درآمد ارزی را فراهم می کنند.

alt text
alt_text

اهداف تکانش

ما به دنبال دو هدف اصلی هستیم؛ به عنوان یک مرجع آموزشی، به افرادی که به دنبال کسب مهارت های جدید هستند کمک می کنیم تا به مهارت های لازم برای کسب درآمد دلاری برسند. علاوه بر این با ارائه دوره های جامع و کاربردی، افرادی که دارای تخصص خاصی هستند را برای پیدا کردن فرصت شغلی مناسب و معرفی به بازار کار بین المللی توانمند سازیم.

مزیت های یادگیری در آکادمی تکانش

ارائه زیرساخت کامل (ساخت اکانت، نقد کردن درآمد و...)

آموزش های نتیجه محور

پشتیبانی فعال و مادام العمر

پیشنهاد شراکت و همکاری

جلسات هفتگی با مدرس

منتورینگ گروهی و اختصاصی

شبکه ارتباطی 40 هز‌ار نفره فریلنسرها برای همکاری مشترک

80000 مخاطبان وبینار رایگان
3000 تعداد دانشجویان
100 تعداد دوره های برگز‌ار شده
200000 میز‌ان درآمد کسب شده

فرایند ثبت نام و ورود به بازار کار بین الملل

ثبت نام و ارزیابی

هماهنگی و تماس تلفنی

هماهنگی و تماس تلفنی

منتورینگ گروهی و اختصاصی

دریافت اولین پروژه

پشتیبانی دائمی

اعضای تیم ما

علیرضا قیمتی

هم بنیان گذار

الهه تقوی

مدیر عامل

امیرحسین داداشی

مدیرعامل گروپلنسینگ