معرفی سایت upwork

معرفی سایت upwork
تاریخ: 2021/05/14
بازدید: 933 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

اگر یک سرچ ساده در گوگل داشته باشید، مقاله های بسیاری درباره سایت هایی که می توانید از آنها درآمد دلاری داشته باشید را پیدا می کند. یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد دلاری؛ فریلنسری است. در هر زمینه ای که تخصص دارید می توانید در سایت های خارجی مانند upwork، freelancer و … ثبت نام کنید و شروع به کار کنید و در خانه درآمد ارزی داشته باشید، چه چیزی بهتر از این؟!

در دامه با ما همراه باشید تا به معرفی سایت Upwork، آموزش upwork، آموزش ثبت نام در upwork و چگونگی کسب درآمد از طریق سایت آپ ورک را به شما آموزش دهیم، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

با سایت آپ ورک بیشتر آشنا شوید

یکی از بزرگترین و معروف ترین سایت های دورکاری سایت آپ ورک است. فریلنسرها در هر جای این کره خاکی می توانند با ساخت پروفایل در سایت آپ ورک با مهارت و تخصصی که دارند درآمد دلاری کسب کنند.

یکی از ویژگی های مهم upwork این است که؛

شما به عنوان فریلنسر می توانید پیش از قبول کردن یک پروژه در این سایت، حداقل دستمزد را برای یک ساعت محاسبه کنید. این ویژگی باعث می شود تا شما سریعتر شغل مناسب خود را پیدا کنید.

اگر کار تمام وقت دارید اما باز به دنبال سایتی برای دورکاری هستید، اگر در زمینه فریلنسری حرفه ای یا مبتدی هستید، سایت upwork بهترین گزینه برای شماست و حداقل تا سقف 4000 دلار می توانید درآمد داشته باشید.

upwork

آموزش ثبت نام در سایت  upwork

چناچه قصد کسب درآمد از سایت آپ ورک را دارید، برای ثبت نام در سایت upwork این مراحل را انجام دهید:

  1. وارد سایت com شوید و از منوی بالای صفحه Sign Up را انتخاب کنید.
  2. مشخصات خود که شامل نام، نام خانوادگی و ایمیلتان است را وارد کنید.
  3. آدرس محل زندگی، پسورد و حوزه ای که در آن تخصص دارید را وارد کنید.
    توجه: به دلیل تحریم بودن کشور ما، نام ایران در لیست کشورها وجود ندارد، بنابراین ناچار هستید نام کشور دیگر را انتخاب کنید.
  4. حوزه فعالیت خود را به عنوان فرینلسر و یا پروژه ای را انتخاب کنید.
  5. ایمیلی از سایت آپ ورک برایتان ارسال می شود که نیاز است آن را تایید کنید.
  6. اطلاعات تکمیلی خود مانند توانایی ها، مهارت ها و …. را پر کنید.
  7. در نهایت برای تکمیل ثبت نام در سایت گزینه Save & Continue را بزنید.
آموزش ثبت نام در آپ ورک، وارد کردن ایمیل

آموزش ثبت نام در آپ ورک، وارد کردن ایمیل

این نکات را در هنگام کار با سایت آپ ورک فراموش نکنید!

با اینکه تمامی سایت های فریلنسری هدف مشترکی دارند، اما نمی توان گفت کاملا شبیه به هم هستند و کار با آن ها یکسان است. بنابراین این نکات را در هنگام کار با سایت آپ ورک فراموش نکنید:

  • ساخت اکانت در هر سایت دورکای اهمیت بسزایی دارد. بنابراین در هنگام وارد کردن اطلاعاتتان دقت داشته باشید و کاملا صادق باشید.
  • سایت upwork دارای چندین تست خودشناسی است که باعث می شود شمایی که به عنوان کارفرما یا فریلنسر در این سایت ثبت نام می کنید، شناخت بهتری از خود داشته باشید. بنابراین حتما این تست ها را انجام دهید.
  • قبل از اینکه پروژه ای را قبول کنید، حتما اطلاعات پروژه را به دقت مطالعه کنید. اهمیت این موضوع به این دلیل است که از طریق این پلتفرم ممکن است محدودیت ارتباطی داشته باشید. همچنین در سایت upwork در هر ماه می توانید 30 پروژه به صورت همزمان داشته باشید.
آموزش ثبت نام در آپ ورک، وارد کردن اطلاعات

آموزش ثبت نام در آپ ورک، وارد کردن اطلاعات

آموزش upwork

کارفرمایان درباره پروژه خود توضیحات را به آپ ورک ارائه می دهند و فریلنسرها از سر تا سر جهان مهارت ها و تخصص هایی را در که دارند در هنگام ثبت نام در سایت آپ ورک وارد می کنند. سپس نوبت به Upwork می رسد که کارفرماین را به ماهرترین فریلنسرها متصل کند.

در سایت آپ ورک، صدها موقعیت کاری وجود دارد که شما می توانید از میان آنها پروژه های متناسب با مهارت خود را انتخاب کنید. در این سایت مشاغل مختلف اعم از: طراحی سایت و نرم افزار، تولید محتوا، ترجمه، پشتیبانی، بازاریابی و فروش و … دسته بندی شده اند. بنابراین از آنجا که تنوع مشاغل در این سایت بسیار بالا است، نیازی نیست نگران پیدا کردن شغل مورد علاقه تان باشید.

چگونگی کسب درآمد از طریق سایت آپ ورک

یک اکانت کاربری قوی و کاملا صادقه بسازید، این اکانت در واقع به منزله رزومه شما برای درخواست یک شغل است، این رزومه هرچه دقیق تر، صادقانه تر و کامل تر باشد کارفرمایان بیشتری را به خود جذب می کند، بنابراین برای ساخت اکانت در سایت آپ ورک دقت لازم را داشته باشید.

چنانچه در انتخاب مهارت ها و تخصصتان صادق نباشید ممکن است اکانت شما به حالت تعلیق دربیاید و یا برای همیشه بسته شود و شما موقعیت های شغلی خود را از دست بدهید.

سپس سابقه شغلی خود را وارد کنید (می توانید نمونه کارهای موفق خودتان را به اشتراک بگذارید). همچنین می توانید تحصیلات، حقوق درخواستی، تعداد ساعات کار در هفته و … را نیز وارد کنید.

چنانچه اطلاعات کاربری شما مورد تایید باشد، آپ ورک ظرف مدت 24 ساعت اکانت شما را تایید می کند و شما می توانید شروع به کسب درآمد از طریق سایت آپ ورک داشته باشید.

آیا امکان کسب درآمد از سایت آپ ورک در ایران وجود دارد؟

بله امکان کسب درآمد از سایت آپ ورک در ایران وجود دارد. اما به دلیل شرایط تحریم ایران برای کار با سایت upwork باید از فیلترشکن استفاده کنید و برای نقد کردن درآمد ارزی نیاز است از طریق شرکت های واسط اقدام کنید.

آیا ثبت نام و کار در سایت آپ ورک رایگان است؟

در جواب این سوال باید بگوییم که ثبت نام در سایت upwork رایگان است اما چنانچه پروژه ای بگیرید و یا فردی را استخدام کنید نیاز است درصدی را به آپ ورک پرداخت کنید.

مبلغی که نیاز است به آپ ورک پرداخت کنید مشخص نیست و در هر پروژه و معامله ای متفاوت است. همچنین این هزینه در طول زمان نیز متغیر است. به این معنی که؛ هرچقدر از طریق آپ ورک بیشتر کسب درآمد کنید، هزینه ای که بابت خدمات نیاز است به این سایت پرداخت کنید، کمتر می شود.

آپ ورک بابت خدماتی که ارائه می داد در ابتدا تنها از فریلنسرها هزینه دریافت می کرد. اما بعدها سیاستش را تغییر دارد و از کارفرمایان نیز بابت استخدام هر فریلنسر هزینه دریافت کرد.

نحوه دریافت حقوق از سایت upwork

نحوه دریافت حقوق از سایت آپ ورک بستگی به قرارداد شما دارد. در سایت upwork دو نوع قرار دارد وجود دارد که شما باید یکی از آنها را انتخاب کنید:

قرارداد با قیمت ثابت: حقوقتان زمانی که کار یک پروژه تکمیل شده است واریز می شود.

قرارداد ساعتی: حقوقتان بابت هر ساعتی که کار کرده اید پرداخت می شود.

در صورتی که قرارداد ساعتی را انتخاب کنید، باید توجه داشته باشید که ساعت کاریتان از دوشنبه تا جمعه ثبت شده باشد. سپس مشتری به مدت پنج روز وقت دارد تا با زمان ثبت شده توسط شما مخالفت کند. در صورتی که هیچ مخالفتی وجود نداشته باشد، پول شما به حساب آپ ورک شما واریز خواهد شد و پس از چند روز می توانید درآمدتان را از طریق شرکت های واسط نقد کنید.

در آخر

سایت های بسیار زیادی برای دورکاری و فریلنسری وجود دارد که یکی از بهترین و مشهورترین آنها سایت upwork است. تنوع مشاغل در این سایت بسیار بالا است و شما با توجه به مهارت و تخصصی که دارید می توانید شروع به کسب درآمد از سایت upwork کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی ها