openai چیست و ایرانی‌ها چطور می‌توانند از آن استفاده کنند؟

openai چیست و ایرانی‌ها چطور می‌توانند از آن استفاده کنند؟
تاریخ: 2023/02/01
بازدید: 9893 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

openai چیست؟ یک ارائه دهنده هوش مصنوعی برای راحت‌تر کردن زندگی مردم. اما نه همه مردم، مردم برخی از کشورها مانند ایران مجاز به استفاده از خدمات این کمپانی نیستند. با این حال، جای هیچ نگرانی نیست، در ادامه روش بی‌دردسر و ارور استفاده ایرانیان از openai chatbot را یادتان خواهیم داد. روشی که نه نیاز به فیلترشکن دارد و نه شماره مجازی.

توضیح دقیق‌تر درباره سوال اصلی مقاله: openai چیست؟

خیلی از ما هنوز اطلاعی از این که openai چیست نداریم و خیلی‌هایمان اسم openai chatbot کم و بیش به گوشمان خورده است. از طرفی همه ما می‌دانیم که این روزها کمپانی‌های پرتعدادی فعالیت‌های خود در زمینه هوش مصنوعی را آغاز کرده و در حال گسترش آن هستند. خب اگر بخواهیم جوابی ساده برای سوال اصلی این مقاله پیدا کنیم، باید بگوییم که اوپن AI یکی از همان هزاران کمپانی فعال در زمینه توسعه هوش مصنوعی است.

تفاوت این کمپانی با سایر کمپانی‌های فعال در حوزه در هدف اصلی این کمپانی نفهته است و آن هم باز کردن پای هوش مصنوعی به روزمرگی‌های دم دستی مردم است. در همین راستا openai chatbot با نام ChatGpt طراحی کرده است که عملا می‌تواند به تمامی گفت‌وگوهای حرفه‌ای و روزمره‌تان پاسخ بدهد.

فرقی نمی‌کند چه سوالی داشته باشید، ChatGpt پاسخ دقیق و درست را به شما خواهد داد. حتی اگر سوالی پیچیده و تخصصی در حوزه پزشکی داشته باشید که رفرنسش هیچ جا پیدا نمی‌شود، یا حتی اگر با دوست دخترتان بحث کرده باشید و به دنبال جواب مناسب برای او بگردید.

روند گفت و شنود با openai چیست

تفاوت اوپن ای آی با موتورهای جست‌وجوگر

openai chatbot به شما منبع ارائه نمی‌کند، بلکه یک راست جواب را در اختیارتان خواهد گذاشت. بدین ترتیب، هرکدام از مردم (به جز ایرانیان) می‌توانند یک همراه هوشمند در اختیار داشته باشند. همراهی که عملا توانایی پاسخگویی به تمام سوالاتشان را داشته باشد.

سوای از این سرویس، اوپن AI چندین ربات کاربردی دیگر نیز در اختیار کاربرانش قرار داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به ربات محبوب دال ای اشاره کرد. این ربات می‌تواند بر اساس توصیفات متنی شما، تصویری ارجینال خلق کند. تصویری که از نظر بصری با آن چه در متن نوشته‌اید هیچ تفاوتی ندارد. اما خب، استفاده از این ربات هم درست مانند ChatGpt می‌تواند تجربه کاربری چندان ساده‌ای به کاربران ایرانی ارائه نکند.

چه مشکلاتی می‌تواند سد راه کاربران ایرانی openai chatbot شود؟

اگر بخواهیم که تک تک بگوییم که مشکلات کاربران ایرانی حین استفاده از openai چیست آمارش از دستمان درمی‌رود. از نظر تکنیکال، برای دسترسی اولیه به اوپن AI باید از فیلترشکن استفاده کنید. بعد از آن نوبت ورود به پلتفرم می‌رسد که احتمالا در لیست ارائه شده توسط chat gpt website چشمتان به پیش شماره ایران می‌خورد. با خودتان می‌گویید “عه، این که اصلا شماره مجازی نمی‌خواست…”. سپس شماره خود را وارد می‌کنید و به احتمال خیلی زیاد ban می‌شوید.

حالا اگر خدا خواست و آیپی فیلترشکنتان روی سرورهای openai بن نشد، در نهایت باز هم با شماره تلفن ایرانی نمی‌توانید وارد openai chatbot شوید. در نهایت قضیه اگر به هزار ترفند رایج و غیررایج توانستید به کمک یک شماره تلفن fake وارد ربات شوید، آن وقت تازه باید با ارورهای مختلف سایت دست و پنجه نرم کنید. از جمله این ارورها می‌توان به ChatGPT Is At Capacity Right Now و یا error too many redirects اشاره کرد.

[article_link] استفاده از ChatGPT در ایران بدون شماره مجازی و VPN [/article_link]

تازه اگر بتوانید به کمک سرورهای شخصی از پس این ارورها بربیایید، تعداد سوالاتی که می‌توانید از ربات بپرسید محدود است. همین موضوعات ممکن است باعث شود که فکر کنید آیا اصلا ارزشش را دارد که بخواهد برای کار کردن با openai chatbot زمان بگذارید و منطق رعایت قواعد کاربری در نسخه پرباگ openai چیست؟

ChatGPT is Not Available in Your Country? How to Bypass it

 چطور از پس مشکلات استفاده از ChatGpt در ایران بربیاییم؟

اگرچه سرورهای ایرانی به صورت پیش فرض قابلیت استفاده از ربات ChatGpt را ندارند، راهکار استفاده از خدمات اوپن AI در ایران بسیار ساده‌تر  از این حرف‌ها است. در واقع شما نه به شماره مجازی نیاز دارید و نه به سرور شخصی فیلترشکن، فقط کافی است از تبادلگر اطلاعات میان ربات ChatGpt و سرورهای ایرانی استفاده کنید.

[box_product image=”https://etekanesh.com/wp-content/uploads/2023/02/rsz_1chatgpt_preview_rev_1.png”]

سرویس Chatgpt بدون نیاز به VPS در سایت تکانش

به دلیل محدودیت های موجود، استفاده از Chatgpt برای ایرانیان با چالش های زیادی روبرو است. تکانش در تلاش است تا با برطرف کردن این موانع، دسترسی به این ابزارها را تسهیل کند.

برای استفاده کلیک کنید

[/box_product]

این تبادلگر درست مانند ربات عمل می‌کند و در واقع آینه عملکرد ربات را به شما نشان می‌دهد. به بیان شفاف‌تر، شما درخواست خود را روی سرورهای ایرانی با ربات در میان می‌گذارید، یک سرور خارجی درخواست را با ربات مطرح کرده و پاسخش را روی صفحه شما به نمایش درمی‌آورد. سیستمی شبیه به یک پراکسی اختصاصی که صرفا به ربات چت GPT لینک شده است.

استفاده از این تبادلگر بسیار ساده است، کافی است شماره تلفن ایرانی خود را تائید کند و برای استفاده از سرویس های مختلف هوش مصنوعی شرکت openai دست به کار شوید.

آیا سیستم تبادل می‌تواند همه مشکلات ایرانیان برای استفاده از چت GPT را حل کند؟

جواب این سوال یک بله محکم است. سرویس تبادلگر با اکانت‌های premium ساخته شده در وبسایت اوپن AI در ارتباط است. بدین ترتیب، نه تنها مشکلات احتمالیتان با سرور ایران به طور کل حل خواهد شد، می‌توانید سوالات خود را به تعداد نامحدود با ربات در میان بگذارید. ضمن این که دیگر نیازی به خرید شماره مجازی و صحبت‌های اینچنینی هم نیست.

دنیا برای رفع شدن محدودیت‌هایمان منتظر نمی‌ماند

همه ما بر سر یک چیز توافق داریم: در فردای دیگر که هوش منصوعی در دنیا فراگیر می‌شود، فرصت‌های شغلی جدید به وجود می‌آورد و بسیاری از مشاغل را از رده خارج می‌کند. در این موضوع شکی نیست و وقتی ان روز فرا برسد، هیچکس هیچ بهانه‌ای را از ما نمی‌پذیرد. نه می‌توانیم بگوییم که اینترنتمان قطع بود و نه می‌توانیم بگوییم که امکان استفاده از هوش مصنوعی تحت محدودیت‌های جهانی برای ایرانی‌ها فراهم نبود.

[article_link] شغل‌های آینده حوزه فریلنسینگ پس از ظهور AI [/article_link]

به خاطر همین موضوع، باید به زور هم که شده خودمان را با استانداردهای جهانی سازگار کنیم. بر همین اساس حتی اگر چیزی تحت عنوان سرویس ChatGPT بدون نیاز به VPS نیز توسط موسسه تکانش ابداع نشده بود، باید با چالش‌های استفاده از openai chatbot کنار می‌آمدید. حالا اما خیالتان راحت شده، تکانش سرویسی را معرفی کرده که می‌توانید به کمک آن بدون هیچ اروری از سرویس ChatGPT استفاده کنید. بنابراین، بهتر است همین حالا دست به کار شوید و به جمع میلیون کاربر این ربات در سطح بین‌المللی بپیوندید.

دسته بندی ها