تقویم گوگل برای فریلنسرها: درآمد خودتان را دو برابر کنید!

تقویم گوگل برای فریلنسرها: درآمد خودتان را دو برابر کنید!
تاریخ: 2021/11/14
بازدید: 466 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

فریلنسری یعنی زندگی کردن یک رویا؛ کار کردن در خانه یا هر مکان دیگری، ساعت کاری منعطف، دور بودن از ترافیک و … . همه این موراد،‌ مزایای فریلنسری هستند،‌ اما اگر برنامه ریزی منظمی نداشته باشید،‌ نمی‌توانید یک فریلنسر موفق باشید. درست اینجاست که تقویم گوگل برای فریلنسرها برای مدیریت زمان در فریلنسینگ به میان می‌آید.

یک نویسنده فریلنسر چطور می‌تواند از تقویم گوگل برای دو برابر کردن درآمد خود استفاده کند؟ در ادامه مطلب می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم. با استفاده از چند مثال بررسی می‌کنیم که چطور فریلنسرها در سرتاسر جهان با استفاده از تقویم گوگل، منابع درآمدی خود را کنترل و چند برابر می‌کنند.

[cta img=”https://etekanesh.com/wp-content/uploads/2021/11/freelancing-web-banner-1.jpg” description=”در دوره کسب درآمد دلاری از فریلنسینگ بین‌الملل ترفندهای بیشتری برای افزایش درآمد از فریلنسری یاد بگیرید” color=”” href=”https://etekanesh.com/product/دوره-فریلنسینگ-بین-الملل/” title=”بوت‌کمپ جامع کسب درآمد دلاری از فریلنسینگ بین‌الملل”]

هر فریلنسری مطمئنا مهارت‌های اولیه مانند کار کردن با گوگل وورک‌اسپیس و استفاده از هک‌های گوگل داکس برای تکمیل افزونه‌ها تا ردیابی تغییرات را به راحتی انجام می‌دهد.

اما با استفاده از تقویم گوگل، شما می‌توانید منابع، زمان، مهارت‌ها و درآمد خود را دسته‌بندی کرده و به نحو احسن از آنها استفاده کنید. بدین ترتیب می‌توانید با ایجاد تعادل و یک برنامه‌ریزی منسجم و کاربردی، درآمد خود را تا دو برابر افزایش دهید. با ما همراه باشید تا شما هم بتوانید زمان خود را مدیریت کنید و به یک فریلنسر موفق تبدیل شوید.

چگونه از تقویم گوگل برای بهینه‌سازی کسب‌وکار فریلنسری خود استفاده کنیم؟

در ادامه نحوه تایم‌بلاکینگ (TimeBlocking) در تقویم گوگل را بررسی می‌کنیم؛ اینکه چگونه با بلوک‌بندی زمان خود و اختصاص دادن هر بلوک به انجام یک وظیفه از پیش تعیین شده، کارهای بیشتری را انجام داده و درآمد بیشتری کسب کنید.

تقویم گوگل برای فریلنسرها: بهینه سازی کسب‌وکار

۱. زمان را برای انجام هر کار، بلوکه کنید

به‌جای اینکه فقط فهرستی از کارهای در حال انجام خود را داشته باشید، برای هر کاری که قبول کرده و می‌خواهید انجام دهید، زمان را در تقویم گوگل خود بلوکه کنید. این کار باعث می‌شود که تشخیص دهید آیا زمان خالی در تقویم روزانه یا هفتگی خود دارید یا خیر.

اگر پیشنهاد کاری جدیدی رسید، تقویم خود را چک کنید، اگر زمان خالی وجود دارد آن را به کار جدید اختصاص دهید، در غیر این ‌صورت کار جدید را قبول نکنید. گرفتن پروژه‌ جدید به تقویم گوگل بستگی خواهد داشت!

افزودن کارها به تقویم گوگل به شما امکان می‌دهد حجم کاری خود را در کنار جلسات یا رویدادهای برنامه‌ریزی‌شده زندگی شخصی خود ببینید. بنابراین دیگر برایتان یک هفته بسیار شلوغ کاری و یک هفته خلوت پیش نخواهد آمد.

۲. ثبت زمان واقعی برای تکمیل کار

کسب درآمد دلاری در اوقات فراغت از شرکت در نظرسنجی

صرف نظر از اینکه چگونه برای یک کار دستمزد می‌گیرید، ساعت‌های اختصاص یافته برای انجام آن کار را یادداشت کنید. بلوک‌های زمانی تقویم گوگل این کار را آسان می‌کند، زیرا به شما نشان می‌دهد که زمان بیشتر یا کمتری را برای کاری اختصاص داده‌اید. یادداشت کردن زمان انجام کار از دو جهت به کسب‌وکار شما کمک می‌کند:

  • شما در تخمین مدت زمان تکمیل کار بهتر می‌شوید. بنابراین می‌دانید هر هفته چقدر کار می‌توانید انجام دهید؛
  • متوجه می‌شوید که کدام مشتریان، بیشترین یا کمترین زمان را نیاز دارند. در تقویم گوگل مشتریان خود را دسته‌بندی کرده و به آنها کد رنگی اختصاص دهید تا با یک نگاه به تقویم، به‌راحتی مشتریان خوب و بد را تفکیک کنید.

۳. محاسبه درآمد ساعتی

فریلنسر دیجیتال مارکتینگ باید مانند کسب‌وکار عمل کند

از آنجایی که دیگر می‌دانید برای هر کار چقدر زمان صرف می‌کنید، متوجه می‌شوید که از هر مشتری، چقدر درآمد به دست می‌آورید. با استفاده از تقویم گوگل می‌توانید برای مشتریانی که ساعتی دستمزد پرداخت نمی‌کنند، دستمزد خود را بر ساعت اختصاص یافته به انجام آن کار تقسیم کنید. محاسبه نرخ ساعتی، یک روش بسیار کارآمد برای مقایسه همه مشتریان، صرف نظر از نوع کار یا ساختار حقوق در اختیار شما قرار می‌دهد.

۴. مشتریان پربازده را در اولویت قرار دهید

این یک قانون ساده اما اساسی است. مشتریان دست‌به‌نقد را هرگز از دست ندهید! با داشتن مشتریان دائمی و دست‌به‌نقد می‌توانید کسب درآمد ثابتی در ماه داشته باشید و خب این خیلی مهم است، اینطور نیست؟ اما چگونه مشتریان دست‌به‌نقد خود را لیست کنیم تا از دستشان ندهیم؟ با استفاده از تقویم گوگل برای فریلنسرها به‌راحتی قادر به پیدا کردن مشتریان خوش‌حساب خود خواهید بود و دیگر محال است که آنها را گم کنید!

۵. کار را بر اساس اهداف درآمدی خودتان برنامه‌ریزی کنید

مدیریت زمان در فیلنسری

هنگامی که برای اولین بار به‌عنوان یک فریلنسر شروع به‌کار می‌کنید، تعیین اهداف درآمدی می‌تواند چالش برانگیز باشد. چگونه می‌توانید قبل از اینکه پتانسیل خود را بشناسید، هدف درآمدی خود را مشخص کنید؟

شما می‌توانید این هدف را به روش‌های مختلفی تنظیم کنید؛ بر اساس دستمزدتان از شغل‌های قبلی، پوشش هزینه‌های اولیه یا رسیدن به یک هدف دلخواه که برایتان موفقیت‌آمیز است، مانند کسب درآمد شش رقمی! اهداف درآمدی را تعیین کنید، زیرا آنها تعیین می‌کنند وقت خود را چگونه و به چه چیزهایی اختصاص دهید.

هدلاین قوی در ساخت پروفایل لینکدین

ترکیب کردن اهداف درآمدی با بلوک‌بندی زمان، ماندن در مسیر برنامه‌ریزی‌شده را بسیار آسان می‌کند. زمانی که از برنامه خارج شوید، می‌توانید مقدار عقب ماندن از برنامه را تخمین زده و در اوقات فراغت خود جبران کنید. همچنین این روش به شما اجازه می‌دهد تا بدون نگرانی، روی پروژه‌های جانبی خود نیز کار کنید.

از آنجایی که زمان انجام کارها در هفته آینده را از قبل بلوک‌بندی کرده‌اید، چشم اندازی از درآمد هفته آینده را در اختیار دارد. پس اگر زودتر به هدف‌گذاری درآمدی خود برسید، می‌توانید دست از کار کردن برداشته و یک آخر هفته لذت‌بخش را تجربه کنید یا پروژه‌های جانبی خود را پیش ببرید، این عالی نیست؟

تقویم گوگل برای فریلنسرها: محاسبه درآمد

چرا از تقویم گوگل برای کسب‌وکار استفاده کنیم؟

تقویم گوگل برای فریلنسرها بسیار اهمیت دارد، زیرا:

  • تقویم گوگل همان چیزی است که شما برای یک برنامه‌ریزی دقیق و جامع به آن نیاز دارید؛
  • شما می‌توانید بلوک‌های کاری خود را برای یک هفته و حتی یک ماه آینده تنظیم کنید. بنابراین از برنامه‌ریزی جلسات دوستانه، خانوادگی و کاری در طول آن بلوک‌ها جلوگیری می‌کنید؛
  • تقویم گوگل به شما امکان می‌دهد همه برنامه خود را در شرح رویداد یادداشت کنید و با استفاده از گوگل داکس، مدیریت پروژه‌های خود را آسان‌تر کنید؛
  • تقویم گوگل نوتیفیکیشن نیز دارد! شما می‌توانید اعلان‌های رویدادهای روزانه را تنظیم کنید، بنابراین وقتی زمان انجام کار بعدی فرا برسد، شما یک اعلان دریافت خواهید کرد، به نظر شما عالی نیست؟

چرا از تقویم گوگل برای فریلنسرها استفاده کنیم؟

سخن پایانی

با تقویم گوگل، می‌توانید ساعات کاری خود را یادداشت کنید و بلوک‌های زمانی برای کارهای مختلف ایجاد کنید. هر بلوک را به کاری اختصاص دهید و اگر از برنامه عقب ماندید، به‌سرعت متوجه شده و در زمانی دیگر جبرانش کنید. اگر نتوانید زمان خود را مدیریت کنید، فریلنسر موفقی نخواهید بود و این یکی از معایب فریلنسری است! نظر شما درباره تقویم گوگل چیست؟ آیا تجربه شخصی استفاده از این ویژگی را داشته‌اید؟

دسته بندی ها