آیا برای شروع فریلنسری باید شغل خود را ترک کنید؟

آیا برای شروع فریلنسری باید شغل خود را ترک کنید؟
تاریخ: 2023/05/13
بازدید: 163 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

 

هیچ تردیدی نیست که این روزها فریلنسری بسیار سودآور است. اما آیا ترک شغل برای فریلنسری کار معقولی است؟ شما به عنوان دانشجو یا کارمندهایی که تنها در ساعات اداری مشغول به کار هستید؛ می توانید فریلنسری را هم تجربه کنید. چرا که ساعت های زیادی از روز خود را می توانید مشغول به یکی از کسب و کارهای اینترنتی کنید و از این طریق هم درآمد کسب کنید. اگر چه فریلنسری می تواند به یکباره زندگی شما را متحول کند؛ اما در این راستا می بایست احتیاط کرد و به همین سادگی پل های پشت سر خود را خراب نکنید. پس ترک شغل برای فریلنسری به یکباره و حتی با اولین پروژه فریلنسری جایز نیست. بهتر است در زمینه های شغلی فریلنسری ابتدا خبره شوید. چندین پروژه را با موفقیت به اتمام برسانید. سپس با توجه به کسب مهارت در این زمینه و آشنا شدن با ساز و کارهای فریلنسری می توانند رفته رفته کار پاره وقت خود را به تمام وقت تبدیل کنید.

 

چگونه و کی از ترک شغل برای فریلنسری اطمینان حاصل کنیم؟

امروزه شاهد ترک شغل برای فریلنسری در حوزه های مختلف زیادی هستیم. افرادی که از شغل و درآمد خود رضایت ندارند؛ رفته رفته فریلنسری را شروع می کنند. اما تا پیش از شروع می بایست کاملا از این تصمیم خود کاملا اطمینان حاصل کنید. برای این منظور می توانید در حوزه های مختلف فریلنسری وارد شوید تا توانایی های شما به همگان ثابت شود. پس از اینکه مطمئن شدید که در این زمینه توانایی و جای رشد دارید؛ می بایست درآمد شغل اولیه خود را با فریلنسری مقایسه کنید. بدین ترتیب می توانید تصمیم خود را قاطعانه و بهتر بگیرید. اگر تصمیم به ترک شغل برای فریلنسری گرفته اید و نمیدانید چگونه شروع کنید؛ می توانید با آکادمی تکانش همراه باشید. نقش حمایتی این آکادمی در فریلنسری شدن شما بسیار چشمگیر و قابل توجه است. این آکادمی تا اولین درآمد دلاری حامی و کنار شما خواهد بود. مشاورین آکادمی تکانش می توانند نحوه فریلنسری شدن را به طور کامل به شما آموزش دهند.

 

چرا ترک شغل برای فریلنسری و کار در این زمینه مورد توجه است؟

این روزها ترک شغل برای فریلنسری و کار کردن در این زمینه حسابی مورد توجه قرار گرفته است. دلیل آن نیز به وجود مزایای بسیار زیاد و درآمد دلاری بر می گردد که می توانید در این شغل های جدید داشته باشید. از جمله مهمترین این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با ورود به این عرصه همیشه و در هر لحظه می توانید پروژه های زیادی را مورد پذیرش قرار دهید.
  • شما رئیس خودتان هستید و می توانید در هر ساعتی از شبانه روز برای خود درآمد کسب کنید.
  • بدون محدودیت زمانی و مکانی به لطف داشتن اینترنت می توانید مشغول به کار شوید.
  • این شما هستید که تعیین می کنید کی و چگونه و با چه کسی کار کنید.
  • ساعت کار کردن در طول روز به دست شماست.
  • درآمد خود را با توجه به میزان فعالیت خویش تعیین می کنید.
  • و…

[article_link] چرا فریلنسینگ [/article_link]

پس از ترک شغل برای فریلنسری هدف های خود را بزرگ جلوه دهید

اگر تصمیم خود را مبنی بر ترک شغل برای فریلنسری قاطعانه اتخاذ کرده اید؛ بهتر است هدف خود را در آینده بزرگ جلوه دهید و برای آن تلاش کنید. چه به صورت پاره وقت و چه به صورت تمام وقت می توانید گام بزرگی در راستای فریلنسری شدن بردارید. هر چقدر هدف خود را در این زمینه های شغلی بلندتر و دور دست تر قرار دهید؛ می توانید درآمد بیشتری را به دست آورید. چون کسب و کارهای فریلنسینگ روز به روز در حال پیشرفت هستند. در نتیجه می توانید از تصمیم به ترک شغل برای فریلنسری، ابراز خرسندی کنید. چون با ورود به این کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین توانسته اید در بازه زمانی کوتاه تری به بازدهی بیشتری دست یابید. ضمن اینکه درآمد دلاری به دست می آورید که از ارزش بسیار بالایی برخوردار می باشد. آکادمی تکانش در این راستا حامی و همیار شما خواهد بود تا بتوانید در این زمینه های شغلی، پله های موفقیت را یک به یک طی کنید.

اجباری به ترک شغل برای فریلنسری نیست

یکی از مزیت های ورود به کسب و کارهای اینترنتی این است که هیچ اجباری به ترک شغل برای فریلنسری نیست. بدین ترتیب حتی می توانید با حفظ شغل اولیه خود هم در کسب و کارهای فریلنسینگ مشغول به کار و فعالیت حرفه ای شوید. اما معمولا تجربه ثابت کرده است که بیشتر کسانی که در دوره های آموزشی آکادمی تکانش شرکت می کنند؛ با توجه به مزایای کسب و کارهای فریلنسینگ پس از مدتی دست از کار اولیه خود می شویند. چون می توانند با دردسر کمتر به درآمد دلاری و به مراتب بیشتری دست یابند. هر چند که هیچ اجباری به ترک شغل برای فریلنسری شما نیست. می توانید در این راستا چاشنی احتیاط را در نظر داشته و در هر دو شغل خود درآمد کسب کنید. به ویژه تا پیش از کسب مهارت در این دوره ها، به هیچ عنوان نبایستی شغل اولیه خود را از دست دهید. اما پس از آن به اختیار خود می توانید در این خصوص تصمیم گیری کنید.

درآمد از خانه

از فریلنسر شدن تا تضمین شغلی در این زمینه

اگر مصمم به ترک شغل برای فریلنسری هستید؛ می بایست در اولین گام در این زمینه آموزش ببینید. چرا که بدون آموزش نمی توان وارد این نوع کسب و کارهای اینترنتی شد. هر چقدر بتوانید به مهارت های نوین و بیشتری دست یابید؛ می توانید درآمدهای دلاری بیشتری به دست آورید. پس از آموزش های لازم در راستای فریلنسری شدن، می بایست به منظور تضمین شغلی خود، پروژه های مختلفی از سایت‌های گوناگون فعال در این زمینه دریافت کنید. آکادمی آموزشی تکانش، ضمن ارائه آموزش های تخصصی به شما، راهکارهایی هم ارائه می دهد و شما را با سایت های فریلنسری آشنا می سازد. به گونه ای که پس از ترک شغل برای فریلنسری شدن، دیگر نگران از دست رفتن شغل خود نباشید. شما می توانید بدون هیچ دغدغه و اضطرابی پا در این وادی گذاشته و گام به گام مسیر موفقیت را طی کنید. هر چقدر تجربه شما در زمینه شغلی فریلنسینگ بیشتر باشد؛ می توانید به درآمد دلاری بیشتری دست یابید.

[article_link] ۳۰ مهارت برتر فریلنسری در سال 2023[/article_link]

از مشکلات و معایب فریلنسینگ نیز نباید غافل شد

تا اینجا بیشتر در خصوص ترک شغل برای فریلنسری و مزایای ورود به این نوع کسب و کارها پرداخته شد. اما در عین حال نباید از مشکلات و معایب فریلنسینگ هم غافل ماند. از جمله مهمترین این معایب، موارد زیر را می توان نام برد:

  • بایستی یک برنامه روزانه منظم داشته باشید. هر چند که رئیس و آقا بالا سر ندارید؛ اما باید خودتان رئیس خودتان باشید و به زندگی خود نظم دهید تا درآمد بیشتری کسب کنید.
  • ممکن است در برخی بازه های زمانی، هیچ پروژه ای مناسب شما وجود نداشته باشد.
  • شما درآمد ثابتی ندارید. ممکن است یک ماه کمتر و ماه دیگر بیشتر درآمد داشته باشید. پس بایستی حساب کتاب زندگی خود را بدانید.
  • برای به دست آوردن پول ها و درآمدهای بالا و انجام پروژه های بزرگ، باید صبور باشید.
  • نباید خیلی غرق فریلنسینگ شوید که وقتی برای همسر و بچه های خود نداشته باشید.

بدین ترتیب می توانید آگاهانه شغل خود را انتخاب کنید.

سخن نهایی

به طور کلی تا پیش از ترک شغل برای فریلنسری، می بایست تمامی جوانب امر را بسنجید. سپس با دید باز و با تکیه بر این نکته که فریلنسینگ برای شما نسبت به شغلتان سودآورتر است؛ وارد این نوع کسب و کارها شوید. برای فریلنسینگ و کسب درآمد دلاری در آن می توانید از آموزش های تخصصی آکادمی تکانش هم به خوبی بهره مند شوید. در دوره‌های این آکادمی، می توانید تمامی آموزش های اولیه و تخصصی را فراگیرید تا ادامه کار در این راستا برای شما تسهیل یابد.

دسته بندی ها