6 نکته طلایی برای بالا بردن ویوی پست لینکدین

6 نکته طلایی برای بالا بردن ویوی پست لینکدین
تاریخ: 2021/11/22
بازدید: 399 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

بالا بردن ویوی پست لینکدین یکی از مهمترین عوامل بازاریابی در این شبکه اجتماعی است. احتمالا برای شما هم پیش آمده که ساعت‌ها برای ایجاد یک پست وقت گذاشته‌اید و فکر می‌کنید فالوورها از این مطلب خوششان خواهد آمد. پس آن را منتشر می‌کنید. صبر می‌کنید. پست شما هیچ تعاملی ندارد! مشکل کجا است؟ چه کاری باید انجام دهید تا ویوی پست‌ها بالا برود؟

آیا می‌خواهید ویوی پست‌های خود در لینکدین را افزایش دهید؟ احتمالا شما نیز مانند سایر افراد فعال در این حوزه، در ایجاد پست‌هایی با ویوی بالا مشکل دارید.

شما در هر مرحله‌ای از روند کسب‌وکار خود که باشید، طبیعتا می‌خواهید ویوی پست‌های لینکدین خود را افزایش دهید، زیرا این مسئله مستقیما روی سود شما تاثیرگذار است.

در واقع این کار به مشتری‌یابی در لینکدین ختم می‌شود! در این مسیر تنها نخواهید بود! در ادامه با ما همراه باشید تا ۶ نکته طلایی برای بالا بردن ویوی پست لینکدین را بررسی کنیم.

[cta img=”https://etekanesh.com/wp-content/uploads/2021/11/linkedin-web-banner.jpg” description=”در دوره کسب درآمد دلاری از لینکدین، تمام نکات مربوط به فعالیت حرفه‌ای لینکدین را یاد بگیرید” color=”” href=”https://etekanesh.com/product/کسب-درآمد-دلاری-در-لینکدین/” title=”بوت کمپ آموزش کسب درآمد دلاری در لینکدین”]

نحوه بالا بردن ویوی پست لینکدین

آیا می‌دانید هر هفته ۹ میلیارد محتوا در فیدهای لینکدین نمایش داده می‌شود؟!

اگر می‌خواهید پست‌های شما بازخورد بیشتری دریافت کنند و بیشتر مورد توجه قرار بگیرید، این نکات را در فعالیت‌های لینکدین خود مدنظر قرار دهید:

۱. پست‌هایی آپلود کنید که با سلیقه مخاطبین هدف شما هم‌راستا باشند

مردم بیشتر زمان خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام صرف می‌کنند. با این حال، زمانی که نوبت به کسب‌وکار و سرمایه‌گذاری برسد، به سراغ لینکدین می‌آیند! بنابراین باید پست‌های شما ارزش زمان مخاطبین را داشته باشد.

۹۴ درصد بازاریابان از لینکدین برای تولید و توزیع محتوا استفاده می‌کنند.

این آمار به‌خوبی نشان می‌دهد که چرا باید برای نوشتن محتوایی عالی تلاش کنید. شما باید دلایل کافی به مخاطبین خود ارائه دهید تا بمانند و به صحبت‌های شما گوش دهند.

در ادامه چند نکته کلیدی وجود دارد که یادآوری آنها حائز اهمیت است:

  • پست‌هایی حاوی مطالب عمیق و تخصصی، آموزنده و کارآمد به اشتراک بگذارید؛
  • کارشناسان این حوزه معتقدند که محتوای متنی عملکرد خوبی دارد. همچنین لینک دادن به وبلاگ‌ها را فراموش نکنید؛
  • تمام خلاقیت خود را به‌کار بگیرید تا خط اول متن فوق العاده جذاب از آب دربیاید. مردم در یک چشم‌به‌هم‌زدن بیشتر پست‌ها را مرور می‌کنند و در این کار فقط جملات اول را دیده و تحت تاثیر جملات اول هر نوشته و پست قرار می‌گیرند. بنابراین اگر نتوانید در نگاه اول توجه آنها را جلب کنید، کار دشواری در ادامه خواهید داشت؛
  • جملات، پاراگراف‌های کوتاه و رسا بنویسید. هیچ‌کس دوست ندارد جملات طولانی و وقت‌گیر را بخواند؛
  • برای تجربه بهتر مخاطب، فاصله خطوط را افزایش دهید، زیرا این کار به افزایش خوانایی متن کمک می‌کند؛
  • هنگام افزودن تصاویر، متن زیرنویس تصویر را فراموش نکنید؛
  • مخاطبین خود را با مطالب طنز سرگرم کنید؛
  • از ایموجی‌ها برای انتقال احساس خود در پست‌های لینکدین استفاده کنید؛
  • از روز اول به‌فکر فروش نباشید. با نشان دادن اینکه چگونه محصول یا خدمات شما می‌تواند مشکل مخاطبین را حل کند، با آنها همدل و رفیق شوید.

بالا بردن ویوی پست لینکدین؛ پست هایی به سلیقه مخاطبین

۲. از هشتگ‌ها استفاده کنید

اگر همین الان می‌توانید یک محتوای عالی تولید کرده و در لینکدین به اشتراک بگذارید، از هشتگ استفاده کنید. هشتگ‌ها روش عالی برای بالا بردن ویوی پست لینکدین هستند. خبر خوب ماجرا این است که می‌توانید نتایج استفاده از هشتگ‌ها را از همان روز اول ببینید!

اگر می‌خواهید نحوه هشتگ گذاری در لینکدین را بیاموزید، حتما در این زمنیه مطالعه داشته باشید. البته گفتنی است که استفاده از برنامه تولیدکننده هشتگ لینکدین، یک گزینه جایگزین برای یافتن سریع هشتگ‌های مناسب محسوب می‌شود. هشتگ‌ها را به پست‌ها، پروفایل‌ها و مقالات لینکدین خود اضافه کنید، نتایج شما را شگفت‌زده خواهند کرد.

۳. پست‌های منظم و مداوم

تولید محتوا و به‌روزرسانی پروفایل لینکدین به‌طور منظم بسیار مهم است. اگر در این کار ثابت قدم باشید، به زودی می‌توانید تاثیرش را در بالا رفتن ویوی پست‌های خود ببینید.

اکنون سوال اصلی این است: چندوقت یکبار باید اقدام به‌روزرسانی وضعیت (Status) لینکدین خود کنیم؟

همین جا است که اکثر مردم دچار اشتباه می‌شوند، زیرا فکر می‌کنند انتشار پست بیشتر مساوی با دریافت ویوی بیشتر خواهد بود.

به گفته HubSpot، با ۲ یا ۳ بار به‌روزرسانی وضعیت پروفایل خود در هفته، بهترین نتیجه ممکن را خواهید گرفت، نه کمتر و نه بیشتر!

لینکدین یک پلتفرم رسانه اجتماعی مبتنی بر الگوریتم‌هایی است که در آن کیفیت از کمیت بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. همانطور که HubSpot در مقاله خود بیان می‌کند، به‌روزرسانی‌های مکرر نتیجه عکس خواهند داد.

در این بین اگر عادت به پست گذاشتن در یک زمان خاص و در روزهای خاص دارید، به آن پایبند باشید. زمان روزانه یا روز پست کردن خود را چند بار تغییر دهید تا متوجه شوید مخاطبین شما در کدام روز یا چه ساعتی از شبانه‌روز بازخورد بهتری از خود نشان می‌دهند.

بالا بردن ویوی پست لینکدین؛ پست‌های منظم

۴. اطلاعات کاملی در مورد پروفایل خود ارائه دهید

طبق گفته لینکدین، پروفایل‌هایی که کامل هستند، ویوی بیشتری دریافت می‌کنند.

همچنین پروفایل‌های عکس‌دار، ۲۱ برابر بیشتر فالوور دارند.

بنابراین طبیعتا اگر افراد بیشتری را به شبکه خود جذب کنید، ویوی پست شما نیز افزایش می‌یابد! اطلاعات اولیه پروفایل خود را دائم به‌روز نگه دارید؛ لوکیشن خودتان را ذکر کنید؛ یک خلاصه عالی از مهارت‌ها و رزومه‌تان بنویسید و هشتگ‌های مرتبط را به عنوان یا خلاصه پروفایل خود اضافه کنید.

برای صفحات تجاری، لوگوی صفحه، تصویر روی جلد، برچسب، توضیحات و هر چیز دیگری که برای کسب‌وکارتان ضروری است را اضافه کنید. فراموش نکنید که ارائه اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر به شما کمک می‌کند تا از بقیه متمایز شوید.

۵. پست‌های دیگران را به اشتراک بگذارید

اهمیتی ندارد که محتوای اشتراکی شما برای خودتان است یا خیر؛ مقالات مفید، ویدیوها و مطالب تاثیرگذار از صنعت‌ها و سایر مشاغل را پست کرده یا به پست‌های خود لینک دهید. هنگام انجام این کار، منابع را ذکر کرده و افراد یا صفحات را تگ کنید. به این ترتیب، شانس خود برای جلب توجه آنها را افزایش خواهید داد که به نوبه خود باعث بالا بردن ویوی پست لینکدین شما خواهد شد.

۶. فالوورهای خود را تشویق کنید تا برای پست‌های شما وقت بگذارند

به جای آپلود تنها یک نوع محتوا، محتواهایی ترکیبی و منطبق با سلیقه مخاطبین خود پست کنید. از آنها سوال بپرسید، آزمون برگزار کنید و نظرسنجی بگذارید تا نظرات خود را با سایر فالوورها به اشتراک بگذارند. فالوورهای خود را تشویق کنید تا با نظر دادن و مشارکت، با شما ارتباط برقرار کنند. وقتی کسی با شما ارتباط برقرار کرد، پاسخ داده و نشان دهید که نظرات مخاطبین برای شما اهمیت دارد.

بالا بردن ویوی پست لینکدین؛ تشویق فالوورها

سخن پایانی

لینکدین مکانی عالی برای جذب فالوورهای فعال و متعهد در حوزه اقتصاد و کسب‌وکار، تبلیغ محصولات، صفحات، محتوا و سودآوری است. چیزی که لینکدین را از سایر پلتفرم‌های اجتماعی متمایز می‌کند، این است که در درجه اول برای حرفه‌ای‌ها طراحی شده و قوانین خاص خود را دارد. با داشتن یک پروفایل حرفه‌ای لینکدین می‌توانید خیلی راحت کسب‌وکار خود را گسترش دهید.

اگرچه بالا بردن ویوی پست لینکدین غیرممکن نیست، اما باید برای رسیدن به اهداف خود در هر زمینه‌ای، باید وقت کافی صرف کرد و زحمت کشید. با اشتراک‌گذاری محتواهای جذاب شروع کنید، زیرا با این کار، نه‌تنها می‌توانید ویوی پست‌هایتان را افزایش دهید، بلکه از فالوورها می‌خواهید تا برای اطلاعات بیشتر به شما مراجعه کنند. هشتگ اضافه کنید اما زیاده‌روی نکنید و این کار را اصولی انجام دهید. به نظر شما چطور می‌توان ویوی پست‌های لینکدین را بالا برد؟

دسته بندی ها