فریلنسیگ و طراحی سایت

فریلنسیگ و طراحی سایت
تاریخ: 2021/05/17
بازدید: 568 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

اگر به حقوق های ثابت طراحی سایت راضی نمی شوید؟ اگر به دنبال سایت های دورکاری طراحی سایت هستید؟ اگر فارغ التحصیل شده اید و به دنبال کسب درآمد به عنوان فریلنسر طراحی سایت هستید؟ با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا روش های کسب درآمد از طریق طراحی سایت به صورت پروژه ای و دورکاری را به شما آموزش دهیم.

در صورتی که در زمینه طراحی سایت تخصص دارید به راحتی می توانید از طریق سایت های فریلنسری طراحی سایت کسب درآمد دلاری کنید، فقط کافی است با این سایت ها آشنا باشید و در آن ها ثبت نام کنید و شروع به کار کنید. در ادامه به معرفی سایت های فریلنسینگ و طراحی سایت خواهیم پرداخت با ما هرماه باشید.

دغدغه های فریلنسر طراحی سایت

دغدغه های فریلنسر طراحی سایت

دغدغه های فریلنسر طراحی سایت

ممکن است شما به عنوان یک طراح سایت فریلنسری دغدغه های زیر را داشته باشید:

  • چه مهارت هایی باید داشته باشم؟
  • چگونه خودمو به عنوان فریلنسر طراحی سایت معرفی کنم تا کارفرما به من اعتماد کند؟
  • از کدام سایت ها پروژه طراحی سایت بگیرم؟
  • چقدر برای خدماتم قیمت بدم؟
  • چطور زمانم را برای پروژه های مختلف مدیریت کنم؟

اولین و مهم ترین نکته ای که  یک طراح سایت فریلنسری را جذب کارفرما می کند، مهارت برنامه نویسی و طراحی سایت وی است. بنابراین شما به عنوان یک طراح سایت فریلنسر هرچقدر توانایی و مهارت بیشتری داشته باشید کارفرمایان بیشتری  را جذب خود خواهید کرد و درآمد بیشتری را نیز کسب خواهید کرد.

دومین نکته ای که باید به عنوان فریلنسر طراحی سایت بدانید این است که؛ کارفرمایان برای کاهش هزینه های خود به سمت فریلنسرهای طراح سایت می روند، پس شما باید در قیمت گذاری خدماتتان دقت داشته باشید و این موضوع را قبول کنید که اگر قیمت گران بدهید نمی توانید از طریق سایت های فریلنسری خارجی طراحی سایت کسب درآمد کنید.

اما نکته دیگر چگونگی معرفی خودتان به کافرماها است؛ برای این کار نیاز است نمونه کارهای حرفه ای و قوی خود را در پروفایلتان قرار دهید و یا اینکه یک وب سایت شخصی داشته باشید و نمونه کارهایتان را در آن قرار دهید.

در وب سایت های فریلنسری ثبت نام کنید و سعی کنید پروفایل بسیار قوی بسازید و با قرار دادن نمونه کارهای قوی طراحی سایتتان، کارفرماها را جذب خود کنید.

مزایای طراحی سایت فریلنسر چیست؟

مزایای طراحی سایت فریلنسر چیست؟

مزایای طراحی سایت فریلنسر چیست؟

از جمله مزایای طراحی سایت فریلنسر عبارتند از:

  • فریلنسرها به نسبت کارمندان زمان آزاد بیشتری دارند.
  • درآمدی که از طریق طراحی سایت فریلنسری کسب می کنید هیچ حد و مرزی ندارد.
  • خودتان رئیس خودتان هستید.
  • می توانید چندین پروژه طراحی سایت بگیرید و با چندین کارفرما کار کنید.
  • فریلنسری به زمان و مکان خاصی محدود نمی شود.

یک فریلنسر طراحی سایت باید چه مهارت هایی داشته باشد؟

طراحی وب سایت یک تخصص است که شامل چندین مهارت می شود، در صورتی که شما در یک یا چند مورد از مهارت های زیر تخصص دارید می توانید به عنوان فریلنسر طراحی سایت درآمد دلاری کسب کنید:

طراحی سایت با کد نویسی:

  • توسعه دهنده فرانت اند Front-end Developer
  • توسعه دهنده بک اند Back-end Developer
  • Full stack Developer

طراحی سایت با وردپرس

در صورتی که به طراحی سایت با وردپرس تسلط دارید؛ این را بدانید که نانتان در روغن است! پس اگر در این زمینه تخصص دارید این مقاله رو تا انتها مطالعه کنید و در یک یا چند تا  از سایت های فریلنسری طراحی سایت با وردپرس ثبت نام کنید و با گرفتن پروژه طراحی سایت به صورت دورکاری کسب درآمد کنید.

طراح سایت یا توسعه دهنده وب؟

بسیاری از افراد فرق این دو اصطلاح را نمی دانند به همین دلیل همین ابتدای کار بهتر است فرق طراح وب و توسعه دهنده وب را بدانید:

  • طراح سایت (طراح وب)  مسئولیت طراحی ظاهری وب سایت و بخش front-end را برعهده دارد.
  • توسعه دهنده وبسایت شخصی است که اقداماتی در قسمت back-end یک وب سایت انجام می دهد.
طراح سایت یا توسعه دهنده وب؟

طراح سایت یا توسعه دهنده وب؟

بهترین وب سایت های فریلنسری طراحی سایت

سایت های فریلنسینگ بسیاری وجود دارند که کارشان استخدام فریلنسرهای طراح سایت است. در این وب سایت ها کارفرماها و فریلنسرهای طراحی سایت ثبت نام می کنند و هر کارفرمایی با چک کردن پروفایل و رزومه فریلنسرها در صورت مورد قبول بودن با آنها شروع به کار می کنند. در ادامه به معرفی لیستی از بهترین سایت های استخدام طراح وب سایت فریلنسر خواهیم پرداخت:

سایت upwork

یکی از معتبرترین سایت های فریلنسری سایت آپ ورک است که قبلا با نام Elance-oDesk شناخته شده بود. این سایت فریلنسرهای بسیار زیادی را از سرتاسر دنیا به خود جذب کرده است که فریلنسرهای طراح سایت بسیاری نیز از این طریق کسب درآمد می کنند.

به دلیل اینکه تعداد فریلنسرهای طراح سایت در این پلتفرم بسیار زیاد است ممکن است گاهی برای گرفتن یک پروژه مجبور باشید زیر نرخ متعارف را پیشنهاد دهید.

بهترین وب سایت های فریلنسری طراحی سایت

بهترین وب سایت های فریلنسری طراحی سایت

سایت fiverr

یکی دیگر از سایت های فریلنسری برای طراحی سایت؛ سایت فایور است که با ثبت نام در سایت fiverr می توانید شروع به کسب درآمد دلاری از طریق طراحی سایت کنید.

سایت Dribbble

چنانچه به عنوان طراح در هر زمینه ای اعم از طراحی سایت و طراحی گرافیک تخصص دارید می توانید از طریق سایت دریبل کسب درآمد کنید. تنها کاری که نیاز است شما انجام دهید این است که پس از ثبت نام در سایت Dribbble یک پروفایل قوی بسازید که نمونه کارهای قویتان را نیز دربردارد. مطمئن باشید کارفرمایان بسیاری پس از مدت زمان کوتاهی درخواست همکای به شما خواهند داد.

سایت 99Design

سایت 99 دیزاین یک وب سایت تخصصی برای انجام پروژه های فریلنسری در زمینه های طراحی سایت، طراحی گرافیک، طراحی لوگو و …. است. و چناچه یک طراح سایت تازه کار باشید این سایت بهترین گزینه برای شما است.

سایت Envato

سایت اینواتو جزء برترین سایت های فریلنسری در جهان است و در تخصص های مختلف فریلنسر جذب می کند که یکی از این تخصص های طراحی سایت است.

سایت Envato

سایت Envato

در آخر

چنانچه در زمینه طراحی سایت تخصص دارید و دنبال راهی برای کسب درآمد دلاری با طراحی سایت هستید بهترین راه حل سایت های فریلنسینگ طراحی سایت هستند که برخی از بهترین و معروف ترین آن ها عبارتند از: سایت آپ ورک، سایت فایور، سایت اینواتو، سایت 99 دیزاین و سایت دریبل است. که با ثبت نام در سایت های فریلنسری و درست کردن پروفایل قوی می توانید کارفرماهای بسیاری را از سراسر دنیا به خود جذب کنید و شروع به کسب درآمد دلاری از طریق طراحی سایت در منزلتان کنید.

دسته بندی ها