مشاغل ریموت دلاری: 15 شغل پردرآمد آنلاین

مشاغل ریموت دلاری: 15 شغل پردرآمد آنلاین
تاریخ: 2021/11/01
بازدید: 830 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

اگر می‌خواهید مسیر رفت‌وآمد خود به شرکت را حذف کنید و کارهای روزانه را در اتاق نشیمن انجام دهید، دورکاری بهترین گزینه است. همه ما می‌دانیم سال‌های سال است که دنیای کسب‌وکار به سمت دورکاری و آنلاین بودن کشیده می‌شود. سال ۲۰۲۰ نیز با شروع همه‌گیری کرونا خود محرکی قوی به سمت مشاغل ریموت دلاری و آنلاین بود.

طبق مقاله چاپ شده در مجله فوربس فرانسه، دورکاری برای فریلنسرها، سازمان‌ها و کارمندان یک موقعیت برد-برد بوده است. فرقی ندارد که هم اکنون دورکار باشید یا منتظر دورکار شدن، احتمالا سوالاتی در ذهن خود دارید همانند؛ کدام مشاغل ریموت بیشترین حقوق دریافتی را دارند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ سوالتان را بدهیم.

۱. توسعه دهنده وب، اپ و نرم‌افزاز؛ درآمد سالانه ۷۰.۰۰۰ تا ۱۳۰.۰۰۰ دلار

اولین مورد توسعه دهنده وب، اپ و نرم‌افزار است. کافی است به فیس‌بوک نگاه کنید که سال پیش اعلام کرد طی ۵ سال آینده، نیمی از کارکنانش به‌صورت ریموت و آنلاین فعالیت خواهند کرد. برای شروع به‌کار باید تجربه و مدرک در زمنیه برنامه‌نویسی یا کامپیوتر داشته باشید.

[article_link] فریلنسیگ و برنامه نویسی [/article_link]

۲. طراح UX/UI؛ درآمد سالانه ۹۰.۰۰۰ تا۱۲۰.۰۰۰ دلار

طراح UI/UX فریلنسر یکی دیگر از مشاغل ریموت دلاری است که بازار خوبی دارد. باید بگوییم که UI/UX که مخفف عبارات «تجربه کاربر» و «رابط کاربری» هستند. UI/UX در واقع به مسائل مختلفی اشاره دارند، اما در یک عنوان شغلی خلاصه می‌شوند. آیا تابه‌حال از اپ یا وب‌سایتی استفاده کرده‌اید که کار کردن با آن بسیار سخت باشد؟

احتمالا طراحان آن وب‌سایت فراموش کرده‌اند که یک طراح UI/UX استخدام کنند. طراحان UI/UX روی پوسته‌ها و وب‌سایت‌های در حال توسعه کار کرده و تمرکزشان روی این است که اپ‌ها را تا حد امکان یوزرفرندلی طراحی کنند.

مشاغل ریموت دلاری: طراح UX/UI

۳. تحلیل‌گر داده؛ درآمد سالانه ۱۱۰.۰۰۰ تا ۱۳۰.۰۰۰ دلار

زمانی که کلمه تحلیل‌گر داده را می‌شنوید، شاید به‌نظرتان خیلی کلمه جذابی نباشد، اما Harward Business Review نظر متفاوتی با شما دارد و حتی لقب دومین شغل جذاب قرن ۲۱ را به این عنوان شغلی اختصاص داده است! در دنیای امروزی باید بتوانید با بررسی داده‌ها، ترندها را پیدا کرده و مشکلات کسب‌وکارها را رفع کنید.

۴. مدیر پروژه؛ درآمد سالانه ۷۵۰۰۰ تا ۱۱۰.۰۰۰ دلار

این شغل برای افرادی مناسب است که می‌توانند در چندین بخش مختلف مانند نرم‌افزار، اپ و توسعه وب کار کنند. در عین حال ممکن است کارتان چینش یک تیم یا شعبه جدیدی از یک شرکت باشد.

مدیران پروژه تمام فعالیت‌ها و فرآیندهای مستقل مورد نیاز برای رسیدن به هدف تعیین شده مانند توسعه نرم‌افزار یا احداث شعبه جدیدی از یک کمپانی را هماهنگ می‌کنند. توجه داشته باشید که امکان دورکاری برای تمام مدیران پروژه فراهم نیست، اما اکنون که تیم‌های بیشتری از کنفرانس‌های وب برای برقراری ارتباط استفاده می‌کنند، دورکاری مدیران پروژه نیز رایج‌تر شده است.

۵. مشاور فروش؛ درآمد سالانه ۶۰.۰۰۰ تا ۸۰.۰۰۰ دلار

فروشنده تردست بودن دستمزد خوبی دارد! به‌طور میانگین به‌عنوان مشاور فروش می‌توانید دستمزد حتی بالاتری نیز به‌دست آورید. مشاور فروش در واقع تکنیک‌های فروش کمپانی را آنالیز کرده و راهی برای بهبود آنها پیدا می‌کند.

در حال حاضر کمپانی‌های بیشتری به استخدام مشاور فروش دورکار روی می‌آورند؛ مخصوصا اگر در بازاری حضور داشته باشند که نیازمند تخصص‌های ویژه‌ای است. برای ورود به این حوزه، باید نشان دهید در فروش و آموزش تکنیک‌های فروش به افراد مهارت خوبی دارید.

۶. حسابدار؛ درآمد سالانه ۶۵.۰۰۰ تا ۸۵.۰۰۰ دلار

حسابداری شغلی است که قدمت بیشتری نسبت به اینترنت دارد، اما مدتی زیادی می‌شود که در جهت جدیدی حرکت می‌کند. اگر به وظایف یک حسابدار نگاه کنید، درمی‌یابید که حسابداری هم می‌تواند یک شغل دورکاری باشد. برای این شغل هم به مدرک رسمی نیاز دارید.

مشاغل ریموت دلاری: حسابدار

۷. وکیل؛ درآمد سالانه ۱۱۰.۰۰۰ تا ۱۳۰.۰۰۰ دلار

وقتی از وکلا صحبت می‌کنیم، انواع مختلف زیادی وجود دارد که هر کدام تخصص و حوزه کاری متفاوتی دارند. درست است که نمی‌توان در همه حوزه‌ها به صورت آنلاین کار کرد، مخصوصا اگر قرار باشد در دادگاه حاضر شوید.

با این حال از زمان شروع همه‌گیری کرونا، دادگاه‌ها در سراسر دنیا منعطف‌تر شده‌اند و شروع به صدور مجوز برای حضور از طریق لینک‌های ویدیویی کرده‌اند. یادتان باشد که باید از کشوری باشید که داخل آن مشغول به فعالیت هستید و مدرک ثبت شده داشته باشید.

اگر مدرک وکالت دارید، حوزه‌های تخصصی زیادی وجود دارند که می‌توانید به‌صورت دورکاری مشغول به کار شوید؛ وکلای دارای حق انحصاری مجازی، وکلای تحقیق از راه دور و وکیل‌مدافعان ایالتی مستقل.

۸. آمارگیر؛ درآمد سالانه ۹۰.۰۰۰ تا ۱۰۰.۰۰۰ دلار

شاید این شغل معروفیت خیلی زیادی نسبت به دیگر شغل‌ها نداشته باشد، اما تقاضای روبه‌شدی دارد، پیش‌بینی شده است که تعداد آمارگیرها طی دهه آینده ۲۰ درصد رشد خواهد داشت.

آمارگیرها با کمک مدل‌های آماری به سنجش ریسک می‌پردازند و معمولا در صنعت بیمه یا برای کمپانی‌ها کار می‌کنند. برای این شغل هم به مدرک رسمی نیاز دارید.

۹. طراح محصول؛ درآمد سالانه ۵۰.۰۰۰ تا ۱۴۰.۰۰۰ دلار

طراح محصول شامل توسعه اپلیکیشن، وب‌سایت و نرم‌افزار می‌شود و می‌توان به‌صورت دورکاری درآمد زیادی از این طریق کسب کرد. طراح محصول کلیه کارهای توسعه محصولات تکنولوژیکی را از ابتدا تا انتهای آن انجام می‌دهد؛ از ایده‌پردازی برای مفهوم و انجام تحقیقات بازار تا توسعه و آزمایش محصول و در نهایت تحویل آن.

۱۰. تحلیل‌گر ارشد کسب‌وکار؛ درآمد سالانه ۶۰.۰۰۰ تا ۱۰۰.۰۰۰ دلار

تحلیل‌گران کسب‌وکار از نزدیک با تیم‌ها و کمپانی‌ها کار می‌کنند تا درک عمیقی از نحوه برخورد آنها با مشتری و فرآیندها داشته باشند و سپس همه این موارد را بهبود و توسعه می‌دهند.

حال که تیم‌ها بیشتر و بیشتر با اپ‌ها کنفرانس ویدیویی کار می‌کنند، تحلیل‌گران کسب‌وکار می‌توانند از هر مکانی کار خود را انجام دهند. برای این شغل نیز باید تجربه کاری و مدرک رسمی داشته باشید.

۱۱. مشاور امنیتی IT؛ درآمد سالانه ۱۰۰.۰۰۰ تا ۱۳۰.۰۰۰ دلار

حال که اینترنت به بخشی از زندگی همه افراد تبدیل شده است، امنیت اینترنت هم اهمیت بیشتری پیدا کرده است. مشاور امنیتی IT، برای کمپانی‌های بزرگ کار می‌کند و ایمنی شبکه آنها را بررسی کرده و ریسک‌های موجود را به آنها اطلاع می‌دهد.

از آنجایی که به‌صورت آنلاین با سیستم‌های مشتریان کار می‌کنید، امکار دورکاری کاملا وجود دارد. برای این شغل نیز به تجربه کاری و گواهینامه رسمی در زمینه امنیت IT نیاز دارید.

مشاغل ریموت دلاری: مشاور امنیتی IT

۱۲. مهندس پشتیبانی فنی؛ درآمد سالانه ۷۵۰۰۰ تا ۱۰۰.۰۰۰ دلار

کمپانی‌های بزرگ می‌توانند از پس هزینه‌های استخدام حضوری و تمام‌وقت کارشناس پشتیبانی فنی برآیند، اما کمپانی‌های کوچک نمی‌توانند.

با این حال کمپانی‌های کوچک هم به کارشناس پشتیبانی فنی نیاز دارند و شما می‌توانید به کمک اپ‌های نظارت از راه دور از هر مکانی کار خود را انجام دهید. برای این شغل هم عموما گواهینامه‌هایی در حوزه‌های کامپیوتر داشته باشید.

۱۳ استعدادیاب؛ درآمد سالانه ۵۰.۰۰۰ تا ۸۰.۰۰۰ دلار

استعدادیاب برای موقعیت شغلی مدنظر کارفرما، بهترین کاندیدها را پیدا می‌کند.

این شغل را می‌توان به کمک کنفرانس ویدیویی از راه در کنترل کرده  انجام داد. برای استعدادیاب دورکار شدن باید تجربه کار در منابع انسانی و مهارت فروش داشته باشید.

۱۴. تبلیغ‌نویس ارشد؛ درآمد سالانه ۵۰.۰۰۰ تا ۸۰.۰۰۰ دلار

تبلیغ‌نویسی یعنی نوشتن متنی که به‌قدری خوب نوشته شده باشد که مردم را وادار به واکنش می‌کند. فرقی ندارد این واکنش خرید محصول یا وارد کردن ایمیل شخصی باشد، اگر بتوانید متن خوبی بنویسید درآمد خوبی خواهید داشت. برای این شغل مدرک خاصی نیاز ندارید، تنها چیزی که نیاز دارید تجربه است.

۱۵. بازاریابی دیجیتال؛ درآمد سالانه ۶۰.۰۰۰ تا ۸۰.۰۰۰ دلار

وقتی فیس‌بوک یا اینستاگرام را باز می‌کنید یا در گوگل جستجویی انجام می‌دهید، بخشی از چیزی که می‌بینید حاصل کار بازاریاب‌های دیجیتال است. بله بازاریاب‌های دیجیتال پشت تمام تبلیغات آنلاینی هستند که سر راه ما قرار می‌گیرد. برای این نوع از مشاغل ریموت دلاری به مدرک رسمی نیازی ندارید.

[article_link] پردرآمدترین اینفلوئنسرهای اینستاگرام در سال 2023 [/article_link]

سخن پایانی

حال که این مشاغل ریموت دلاری را می‌شناسید، شما هم می‌توانید کار خود را شروع کنید. در حوزه تخصصی خود پیشرفت کنید و تجربه کافی به دست آورید. فقط کافی است تجربه کسب کنید و کم‌کم پیش بروید. برای فریلنسینگ و کسب درآمد دلاری در آن می توانید از آموزش های تخصصی آکادمی تکانش هم به خوبی بهره مند شوید. در دوره‌های این آکادمی، می توانید تمامی آموزش های اولیه و تخصصی را فراگیرید تا ادامه کار در این راستا برای شما تسهیل یابد.

دسته بندی ها