برترین سایت‌ های ریموت جاب 2023

برترین سایت‌ های ریموت جاب 2023
تاریخ: 2021/12/13
بازدید: 1754 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

با در دسترس قرار گرفتن اینترنت برای همه اشخاص و صنف‌ها و همچنین همه‌گیر شدن ویروس کرونا، دورکاری در بین کارکنان و مدیران جهت صرفه‌جویی در منابع و حفظ نیروی انسانی جایگاهی ویژه پیدا کرده است. جهان تجارت زیرورو شده و مفهوم سازمان و شرکت نیاز به بازنگری مجدد دارد. با رواج روزافزون دورکاری و فریلنسری، سایت‌ های ریموت جاب هم روی کار آمده و طرفدار بسیاری پیدا کرده‌اند.

بسیاری از کشورها و شرکت‌ها متوجه مزایای دورکاری شده‌اند، آنها دریافته‌اند که کارکنان می‌توانند بدون آنکه نیاز باشد هر روز به دفتر رسمی کارشان رفت‌وآمد داشته باشند، پروژه‌ها و کارها را با همان کیفیت مطلوب ارائه دهند.

از نوامبر ۲۰۲۰، ۶۴ درصد از سرمایه‌های انسانی کشور استرالیا، به صورت تمام وقت یا پاره وقت به صورت ریموت جاب کار می‌کنند، که این آمار نشان دهنده افزایش ۵۷ درصدی نسبت به ماه مارس است.

تابلو‌های استخدام و معرفی مشاغل ریموت جاب در حال تبدیل شدن به یک روش محبوب برای کارفرمایان، جهت استخدام نیرو برای موقعیت‌های شغلی دورکار در سطح شهر و حتی در سراسر جهان هستند. ما فهرستی از بهترین سایت‌های استخدام و معرفی مشاغل ریموت جاب را بر اساس دسترسی، ویژگی‌ها و دستمزدهای پرداختی، برای معرفی به شما گردآوری کرده‌ایم.

[article_link] مشاغل ریموت دلاری: ۱۵ شغل پردرآمد آنلاین [/article_link]

در ادامه با ما همراه باشید تا در کنار هم دریابیم که چرا ما در سال 2023 تمایل داریم به جای شغل‌ها و روال‌های سنتی، به سمت ریموت جاب رفته و به صورت دورکار مشغول کسب‌وکار شویم؟

همچنین ۳ مورد از پربازدیدترین وب‌سایت‌های فعال در حوزه مشاغل دورکاری‌ را به شما معرفی خواهیم کرد که جزو بزرگترین سایت‌های ریموت جاب به شمار می‌روند: We Work Remotely، Working Nomads و وب‌سایت فوق‌العاده Jobspresso.

سایت‌ های ریموت جاب

به طور معمول، نیروهای کاری که در سرتاسر جهان تمایل به دورکاری دارند، جستجوی شغلی خود را به سایت‌های شغلی عمومی و محلی محدود نکرده و به احتمال زیاد از این سایت‌های پرطرفدار و گلوبال نیز بازدید می‌کنند.

واضح است هنگامی که شرایط دورکاری از جمله لپ‌تاپ، محیط آرام و اینترنت باکیفیت را داشته و دورکار هستید، دیگر محدود به مکان نبوده و می‌توانید برای هر کارفرما از هر کشور و قاره‌ای که به دنبال نیروی کار دورکار باشد، کار کرده و کسب درآمد کنید.

۱. وب‌سایت We Work Remotely

We Work Remotely به طور گسترده‌ای به عنوان یک گزینه پیشرو برای یافتن مشاغل دورکار شناخته شده است.

کار کردن با این سایت برای جویندگان ریموت جاب بسیار آسان است، زیرا به کاربران امکان می‌دهد آخرین مشاغل را بر اساس طبقه‌بندی، موقعیت جغرافیایی و حوزه کاری جستجو کنند.

از آنجایی که وب‌سایت We Work Remotely فقط مشاغل دورکاری و آنلاین را فهرست می‌کند، کاربران مجبور نیستند صد‌ها فیلتر مختلف را اعمال کرده تا آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند.

این سایت همچنین برای برای کارفرمایان نیز یک سایت با طراحی هوشمند است که با فیلترها و قیمت‌گذاری‌های شفافی دارد، جهت تبلیغ و استخدام نیرو بسیار مناسب است.

 

۲. وب‌سایت Working Nomads

سایت های ریموت جاب We Work Remotely

وب‌سایت Working Nomads نیز یکی دیگر از وب‌سایت‌های مد نظر ما بوده که لیست مشاغل و کارفرمایان دورکار را دسته‌بندی کرده است.

یکی از ویژگی‌های کاربردی و برجسته این سایت پشتیبانی از کوکی‌ مرورگر است؛ بدین ترتیب که شما قادر هستید فهرستی از مشاغل مورد نظر را برای خود ایجاد، دسته‌بندی و مارک کنید تا در جستجوها و مرورهای بعدی کار آسان‌تری برای یافتن شغل‌های مورد علاقه خود داشته باشید.

از دیگر مزایای عالی عضویت در این وب‌سایت معتبر این است که شما با انتخاب حوزه‌های کاری مورد علاقه خود که به دنبال فعالیت در آنها هستید، به طور مرتب و منظم آخرین پیشنهادهای کاری مرتبط را ازطریق ایمیل دریافت خواهید کرد.

بنابراین روزانه از آگهی‌های شغلی جدید مطلع خواهید شد.

 

۳. وب‌سایت Jobspresso

سایت های ریموت جاب jobspress

وب‌سایت Jobspresso بیشتر برای کارفرمایان و کمپانی‌ها طراحی شده است.

به این صورت که افرادی که درخواست شغل به صورت آنلاین و در قالب دورکاری را دارند در این وب‌سایت بزرگ ثبت‌نام کرده و حوزه‌های کاری مورد علاقه، توانایی و مهارت‌ها، مدارک دوره‌های گذرانده شده، سابقه و تجربه، ساعات در دسترس، دستمزد درخواستی و منطقه جغرافیایی محل زندگی خود را مشخص می‌کنند.

سپس این وب‌سایت به کارفرمایان اجازه می‌دهد تقاضای خود برای مشاغل مورد نیازشان را در سراسر جهان بر اساس کشور یا قاره فهرست کنند.

هر کارفرمایی که یک بسته آگهی شغلی را خریداری می‌کند، به یک پایگاه داده با بیش از ۵۰۰۰ داوطلب و نیروی کار به صورت آنلاین و دورکار منتظر رسیدن پیشنهاد هستند، دسترسی فوری خواهد داشت.

این سایت همچنین اخبار جدید را در قالب پست‌هایی از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی خود با کارکنان و کارفرمایان به اشتراک می‌گذارد.

 

مواردی که هنگام ارزیابی سایت‌های استخدام و معرفی مشاغل ریموت جاب دور باید در نظر گرفت:

  • سایت‌های استخدام و معرفی مشاغل ریموت جاب با به‌روزرسانی‌های مستمر و آنلاین در خدمت مخاطبان بین‌المللی هستند. در این بین، کارفرمایان استرالیایی می‌توانند از دامنه وسیع جهانی خود بهره‌مند شده و علاوه بر دسترسی جهانی به داوطلبین، مشاغلی را انتخاب کنند که محدود به نامزد‌های محلی است.
  • برخی از سایت‌های معرفی مشاغل ریموت جاب ترکیبی از مشاغل دورکار و مشاغل مبتنی بر موقعیت جغرافیایی را به شما نمایش می‌دهند. بنابراین عضو شدن در سایتی که برای دورکاری طراحی شده است، به شما کمک خواهد کرد تا داوطلبین مرتبط بیشتری را جذب کنید.
  • سایت‌های استخدام مشاغل ریموت جاب اصلی و پربازدید مانند Indeed، برای ثبت‌نام و جستجو در دسترس هستند، اما امکان فیلتر کردن، دسته‌بندی و برچسب زدن برای داوطلبین مشاغل دورکاری را ندارند، بنابراین ممکن است یافتن فرصت‌های شغلی برای جویندگان کار آنلاین دشوار باشد.
  • گزینه‌هایی برای تبلیغ پست خود یا افزودن لوگوی شرکت ممکن است هزینه‌های ثانویه بیشتری داشته باشد، بنابراین به چیزی بیش از قیمت پایه نگاه کنید.

[box_product image=”https://etekanesh.com/wp-content/uploads/2021/12/%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AE%D8%AF%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA_%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC%DB%8C-1024×809.webp”]

آموزش کسب درآمد دلاری و پیدا کردن ریموت جاب از شرکت‌های خارجی

اساتید حرفه‌ای آکادمی تکانش با چندیدن سال تجربه موفق در مارکت بین‌الملل، به شما کمک می‌کنند تا از طریق دورکاری برای شرکت‌های خارجی حتما به درآمد دلاری برسید!

ثبت نام

[/box_product]

در ادامه لیستی از بهترین سایت‌های معرفی مشاغل ریموت جاب در سال 2023 را برای‌تان لیست کرده‌ایم:

۱. We Work Remotely

۲. Working Nomads

۳. Jobspresso

۴. FlexJobs

۵. Remote.co

۶. AngelList

۷. Remote OK

۸. SEEK

۹. Jora

۱۰.  EthicalJobs.com. au

۱۱.  CareerOne

۱۲.  Indeed

۱۳. LinkedIn

بهترین و موجه‌ترین دلایلی که افراد داوطلب در سرتاسر جهان به صورت دورکار در وب‌سایت‌های Jobspresso، We Work Remotely و Working Nomads کار می‌کنند:

  • اکثر سایت‌‌های معرفی مشاغل ریموت جاب دسترسی‌های لازم را به مخاطبان دورکاری در سرتاسر جهان ارائه می‌دهند. با این حال، We Work Remotely (WWR) با تقریباً ۲۳۰.۰۰۰ بازدید در ماه در وب‌سایت خود، بیشترین مخاطب را دارد. همچنین دارای یک فیلتر جستجو برای آگهی‌های شغلی است که به متقاضیان مستقر در استرالیا محدود می‌شود.
  • WWR همچنین تنها صفحه دورکاری در بین سه سایت برتر معرفی‌شده است که گزینه فیلتر اضافی متقاضی را ارائه می‌دهد. با استفاده از این گزینه، WWR به صورت دستی متقاضیان را بررسی می‌کند و متقاضیانی را که برای شغل درخواستی شما واجد شرایط نیستند، کنار می‌گذارد. اگر حجم بالایی از رزومه وارد اینباکس‌تان شده است، این مورد می‌تواند زمان زیادی را برای مرتب‌سازی رزومه‌ها صرفه‌جویی کند.
  • Working Nomads به اندازه WWR مخاطب ندارد، اما تمام آگهی‌های شغلی جدید، بلافاصله با مشترکین از طریق ‌ایمیلشان به اشتراک گذاشته می‌شود، حتی اگر کم‌هزینه‌ترین بسته اشتراکی را خریداری کرده باشید.
  • در نهایت، Jobspresso تنها وب‌سایتی است که دسترسی به پایگاه داده بیش از ۵۰۰۰ جویای کار را تنها در صورتی که یک بسته آگهی کار خریداری کرده باشید ارائه می‌دهد. اگر بخواهید چند بسته اشتراکی را همزمان خریداری کنید، این وب‌سایت تخفیف جزئی ارائه می‌دهد، اما بسیار پرهزینه‌تر از Working Nomads است. وب‌سایت Jobspresso  با وجود پرهزینه بودن، پایگاه مشتری بزرگتری را در اختیار شما قرار می‌دهد و همچنین به شما امکان دسترسی به همه گزینه‌های سایت را به صورت رایگان می‌دهد.

برترین سایت_ های ریموت جاب

سخن پایانی

در این متن در مورد رواج روزافزون دورکاری و روی کار آمدن ریموت جاب صحبت کردیم. سایت‌های بی‌شماری برای ریموت جاب وجود دارند که با شناخت آنها می‌توانید شغل مورد نظر خود را پیدا کنید. این سایت‌ها هم برای کارفرامایان و هم برای فریلنسرها بسیار مفید هستند. نظر شما در مورد سایت‌‌های ریموت جاب چیست؟

دسته بندی ها