15 ابزار برای افزایش درآمد دلاری فریلنسرها با استفاده از هوش مصنوعی

15 ابزار برای افزایش درآمد دلاری فریلنسرها با استفاده از هوش مصنوعی
تاریخ: 2023/01/30
بازدید: 471 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

شاید شما هم به فکر افزایش درآمد دلاری از طریق فریلنسینگ بین المللی افتاده‌اید اما فکر می‌کنید مهارت یا ابزارهای کافی را برای ورود به بازار بین الملل در اختیار ندارید یا شاید هم مدتی است مشغول دورکاری بین المللی هستید و می‌خواهید همگام با پیشرفت‌های روز دنیا کیفیت کارتان و در پی آن درآمد دلاری خود را افزایش دهید. اگر این‌طور است، این مقاله مخصوص شماست.

چی؟! هنوز درآمد دلاری ندارید؟!!! یعنی هنوز اکانت وریفای شده آپورک ندارید؟ یعنی اکانت فایور و مشتری دلاری هم ندارید؟! وا اسفا! حالا خوب شد این مقاله را باز کردید. بروید! بروید زودتر اکانت وریفای شده فایور و یا آپورک خودتان را از اینجا بگیرید و پروژه یابی دلاری را شروع کنید. مشاوران ما همراهتان هستند.

استفاده از هوش مصنوعی: افزایش سرعت، کیفیت و درآمد دلاری

امروز بسیاری از فریلنسرها و متخصصین در حوزه‌های گوناگون از هوش مصنوعی (  AI) استفاده می‌کنند. فناوری هوش مصنوعی باعث ایجاد ابزارهای مختلفی در حوزه‌های کاری مختلف شده و امکانات بسیار زیادی را فراهم کرده است. استفاده از این امکانات درنهایت منجر به افزایش درآمد دلاری فریلنسرها شده است، چراکه از طریق آن‌ها بسیاری از کارهای پیچیده را می‌توان به‌راحتی انجام داد.

پروژه های دلاری بسیار زیادی در سایت های فریلنسری بین الملل مانند آپورک و فایور وجود دارند که با استفاده از ابزارهایی که در این مقاله معرفی خواهیم کرد به‌سادگی قابل انجامند و می‌توانند درآمد دلاری شما را افزایش دهند.

در این مقاله قرار است شما را با بسیاری از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی بمباران کنیم! اگر فریلنسر هستید این مقاله را از دست ندهید چراکه بسیاری از ابزارهایی که معرفی می‌کنیم زندگی کاریتان را متحول خواهد کرد!

کانوا (Canva) ابزاری برای تولید تصاویر جذاب

هوش مصنوعی به‌شدت روال تولید محتوای تصویری را متحول کرده است. دیگر نیازی به صرف زمان طولانی و سروکله زدن با نرم‌افزارهای ویرایش عکس نیست. صفحه کانوا را باز کنید و از زندگی لذت ببرید!

صفحه اول وب‌سایت کانوا که حاوی گزینه ثبت‌نام و قسمت جست‌وجو است

کانوا (Canva) ابزاری تحت وب است که نرم‌افزار اختصاصی نیز دارد. اگر ازجمله افرادی هستید که به فتوشاپ تسلط ندارند و می‌خواهند تصاویر و پست‌های جذاب تولید کنند، این ابزار مناسب شما است. در وب‌سایت کانوا بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانید از بسیاری از ابزارهای کانوا بهره‌مند شوید.

البته با خرید اکانت کانوا پرو  به امکاناتی دسترسی پیدا می‌کنید که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به‌صورت حرفه‌ای‌تر به طراحی عکس‌های گوناگون بپردازید.

در ادامه فهرستی از قابلیت‌ها و امکانات کانوا را مشاهده می‌کنید:

  • قالب‌های تصویری پیش‌فرض
  • سازگاری با ابعاد محتوای انواع شبکه‌های اجتماعی
  • برخورداری از تمپلیت‌های حرفه‌ای
  • گزینه‌های گوناگون برای اشکال و ابعاد مختلف
  • امکان جست‌وجو برای تصاویر استوک و رایگان
  • امکان‌ ذخیره‌ تصاویر جهت ویرایش یا دانلود در زمانی دیگر

بسیاری از فریلنسرها از طریق کانوا درآمد دلاری خود را افزایش داده‌اند اما اگر فکر کرده‌اید کانوا عالی است، پس هنوز ابزار اتودرا را ندیده‌اید!

طراحی خودکار یا اتودرا (  Autodraw)

صفحه اصلی طراحی خودکار که شامل گزینه‌های مختلف برای طراحی است

اگر نقاشی‌تان خوب نیست اما قرار است طرحی را به تصویر بکشید، ابزار طراحی خودکار (Autodraw) یا اتودرا مخصوص شما است! کافی است طرح اولیه‌تان را با این ابزار بکشید تا هدف شما را حدس بزند! بله! مثلاً اگر نقاشی بدشکلی از صورت یک خرس بکشید، خواهید دید که اتودرا طراح مناسبی از صورت خرس را به شما پیشنهاد می‌دهد! تنها انتظاری هم که از شما دارد این است که بتوانید به‌اندازه یک بچه سه‌ساله نقاشی کنید. اما خبر بهتر این است که اتودرا کاملاً رایگان است!

نوع طراحی و استفاده از این ابزار آن‌قدر گسترده است که می‌توانید با آن خلاقیتتان را به پرواز درآورید. در ادامه فهرستی از ویژگی‌ها و امکانات طراحی خودکار (Autodraw) را ذکر می‌کنیم:

  • دسترسی کاملاً رایگان
  • عدم نیاز به دانلود یا نصب نرم‌افزار
  • رابط کاربری ساده و آسان
  • امکان استفاده با هر مرورگر و دستگاهی
  • به‌کارگیری هوش مصنوعی جهت بهبود آثار هنری

منتظر چه هستید؟ پیکاسوی درونتان را فعال کنید و از اکانت آپورک یا فایور خود برای کسب درآمد دلاری بیشتر استفاده را بکنید!

ریموو بک ‌گراند ( removebg )، ابزار حذف پس‌زمینه تصاویر

صفحه اول وب‌سایت ریموو بک‌گراند که در آن گزینه‌های آپلود فایل یا تصویر را مشاهده می‌کنید

وب‌سایت ریموو بک‌گراند (removebg) با استفاده از هوش مصنوعی در عرض ۵ ثانیه بک‌گراند تصویر موردنظر شما را حذف می‌کند! این ابزار مخصوص طراحانی است که قصد دارند سوژه خاصی را از یک تصویر جدا و از آن در آثار خود استفاده کنند.

کاربران می‌توانند به‌صورت رایگان از این ابزار استفاده کنند، اما اگر اشتراک وب‌سایت را خریداری کنید، تصاویر خود را می‌توانید با کیفیت بیشتری دانلود کنید. قیمت اشتراک وب‌سایت ریموو بک‌گراند از ۹ دلار شروع می‌شود و تا 389 دلار افزایش می‌یابد. می‌دانید خیلی‌ها در Upwork و Fiverr پروژه دلاری می‌گیرند و با درگ و دراپ کردن تصاویر در این ابزار درآمد دلاری خود را پارو می‌کنند؟!

در ادامه فهرستی از ویژگی‌ها و امکانات ریموو بک‌گراند (removebg) را مشاهده می‌کنید.

  • تشخیص خودکار سوژه
  • به‌کارگیری از هوش مصنوعی برای عملکرد قوی
  • قابلیت تشخیص چهره حیوانات
  • امکان دانلود تصاویر با کیفیت بالا
  • قابلیت تار کردن بک‌گراند به‌جای حذف آن

اما شنیدن کِی بُود مانند دیدن! خودتان امتحان کنید و با جادوی هوش مصنوعی درآمد دلاری خودتان را افزایش دهید.

ابزار Bigjpg و افزایش سایز تصاویر

مشتری خارجی از شما خواسته بعد از حذف پس‌زمینه عکس، اندازه تصویر را هم افزایش دهید؟ چه بهتر! این یعنی درآمد دلاری بیشتر برای شما!

BigJPG یکی از بهترین ابزارهای ویرایش تصویر، به‌خصوص تصاویر انیمیشنی است. این ابزار با استفاده از هوش مصنوعی سایز تصاویر را بدون افت کیفیت افزایش می‌دهد. در فرآیندی که این ابزار طی می‌کند، جزئیات، لبه‌ها و رنگ‌ها اصلاح می‌شوند.

صفحه اول وب‌سایت Bigjpg که در آن علاوه‌بر قسمت آپلود تصویر، سؤالات متداول نیز قرار دارد

کاربران از این وب‌سایت می‌توانند به‌صورت رایگان استفاده کنند، اما با اکانت رایگان تنها می‌توانند ابعاد تصاویر خود را دو یا چهار برابر کنند. برای ۸ و ۱۶ برابر کردن تصاویر خود باید حساب‌ کاربری خود را ارتقا دهید. دقت داشته باشید که با حساب کاربری رایگان Bigjpg تا ۳۰۰۰*۳۰۰۰ پیکسل می‌توانید تصاویر خود را بزرگ‌تر کنید، اما این محدودیت برای حساب کاربری ویژه وجود ندارد.

ویژگی‌ها و امکانات ابزار Bigjpg عبارت‌اند از:

  • پردازش مخصوص تصاویر انیمه‌ای
  • افزایش ابعاد تصاویر در عین حفظ کیفیت
  • بهبود رنگ‌ها، لبه‌ها و جزئیات در تصویر
  • افزایش اندازه تصویر تا کیفیت 4k
  • قابلیت دو و چهار برابر کردن سایز تصاویر به‌صورت رایگان
  • امکان ۸ و ۱۶ برابر کردن سایز تصاویر با حساب کاربری ویژه
  • پشتیبانی از فرمت‌‌های گوناگون تصاویر ازجمله JPG، JPEG، PNG، GIF، ICO و BMP
  • پشتیبانی از API
  • امکان مشاهده تاریخچه تصاویر ویرایش‌شده در صورت ایجاد حساب کاربری
  • قابلیت کاهش نویز تصاویر در مقادیر کم، معمولی، زیاد و خیلی زیاد
  • برخورداری از نرم‌افزار اندروید و ویندوز.

Imaginary soundscape، ابزاری برای تبدیل عکس به صدا

بگویید ببینم کی گفته عکس‌ها صدا ندارند؟! همه ما گاهی با نگاه به یک تصویر صدایی را هم که برایمان تداعی می‌کند در ذهنمان مرور می‌کنیم. ابزار Imaginary sounscape با استفاده از هوش مصنوعی، بر روی این رفتار ناخودآگاه انسان‌ها تمرکز کرده است.

“>صفحه اصلی Imaginary soundscape که در آن گالری تصاویر، قسمت آپلود تصویر و جست‌وجو در نقشه قرار دارند

در این وب‌سایت می‌توانید تصویر موردنظر خود را آپلود کنید و صدای مرتبط با آن را بشنوید. علاوه‌براین، می‌توانید از تصاویر موجود در گالری این وب‌سایت هم استفاده کنید. استفاده از این ابزار هم رایگان است!

توجه داشته باشید حجم تصاویری که آپلود می‌کنید باید ‌کم‌تر از ۵ مگابایت باشد. ویژگی‌ها و امکانات ابزار Imaginary soundscape عبارت‌اند از:

  • قابلیت تبدیل تصویر به صدا
  • امکان آپلود تصاویر و دانلود صدای مربوطه
  • دارای بیش از ۰۰۰,۵۲ فایل صوتی
  • دسترسی رایگان.

اکسرسیزم (Exercism )، بستری برای یادگیری برنامه‌نویسی

اکانت Upwork و یا Fiverr دارید و پروژه یابی بین المللی هم کرده‌اید و به برنامه‌نویسی و زبان‌های آن هم علاقه‌مند هستید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید و درآمد دلاری خود را افزایش دهید؟ جای خوبی را برایتان سراغ دارم! کافی است وارد اکسرسیزم (Exercism) شوید تا بدون پرداخت حتی یک ریال به یادگیری 63 زبان برنامه‌نویسی بپردازید و بعد به دلار پول پارو کنید!

اکسرسیزم بستری برای یادگیری و تمرین بیش از ۶۰ زبان برنامه‌نویسی است. نکته قابل‌توجه آن است که فرآیند یادگیری و آموزش شما کاملاً رایگان است! هنگامی‌که تمرین‌های کد نویسی را انجام می‌دهید، مربیان به‌صورت داوطلبانه کدهای شما را بررسی می‌کنند و بازخورد ارسال می‌کنند. آن‌ها به شما کمک مي‌کنند تا نقاط ضعف خود را بشناسید و در روند یادگیری پیشرفت کنید.

در ادامه بخشی از امکانات و قابلیت‌های اکسرسیزم را که می‌تواند درآمد دلاری شما را افزایش دهد فهرست کرده‌ایم:

  • دسترسی به تمامی آموزش‌ها به‌صورت کاملاً رایگان
  • پشتیبانی از ۶3 زبان برنامه‌نویسی
  • امکان کمک گرفتن از بقیه کاربران به‌صورت رایگان
  • برخورداری از تمرین‌های متنوع برنامه‌نویسی جهت پیشرفت.

 دیپ‌ کد (Deepcode )، ابزاری مخصوص برنامه‌نویس‌ها

لوگوی دیپ‌کد که آن را در صفحه اصلی وب‌سایت مشاهده می‌کنید

خب، حالا که اکانت وریفای شده آپورک و فایور دارید و ریموت جاب رویاهایتان را پیدا کرده‌اید، وقتش رسیده شما را با دیپ ‌کد (DeepCode) آشنا کنیم.

دیپ کد مخصوص برنامه‌نویسان طراحی شده است و با استفاده از هوش مصنوعی خطاهای موجود در کد شما را پیدا می‌کند. توسعه‌دهندگان حرفه‌ای می‌توانند جهت تأمین امنیت نرم‌افزار خود، از هوش مصنوعی بهره‌ بگیرند.

حتی اگر 30 نفری هم کار کنید، می‌توانید به رایگان از امکانات دیپ کد در تیمتان استفاده کنید!

در ادامه فهرستی از ویژگی‌ها و امکانات deepcode را مشاهده برایتان می‌گوییم:

  • استفاده رایگان برای افراد و همچنین تیم‌های‌ برنامه‌نویس
  • پشتیبانی از زبان‌ برنامه‌نویسی Java، JavaScript، Python، C/C++ و TypeScript
  • سرعت بالا در تشخیص باگ
  • پشتیبانی از API

دریم ( Dream )، منبع رویاییِ آثار هنری

 

صفحه اول وب‌سایت دریم که در آن می‌توانید سبک هنری مدنظر خود را انتخاب کرده و اثر هنری دریافت کنید

شرکت کانادایی وامبو (Wombo) در ابزار دریم (dream)، تلفیقی از هنر و هوش مصنوعی را ارائه کرده است. کافی است چند کلمه در دریم تایپ کنید تا یک اثر هنری مرتبط با کلماتتان به شما نمایش داده شود. سپس سبک نقاشی موردنظر خود را انتخاب می‌کنید. باقی کار را دریم انجام می‌دهد! به صندلیتان تکیه دهید و از درآمد دلاری جدیدتان لذت ببرید.

جالب اینجا است که اگر نقاشی‌های قبلی را انتخاب کنید، باز هم نقاشی‌های جدیدی برایتان تولید می‌کند و گاهی می‌بینید که با نقاشی قبلی تفاوت‌های بسیاری دارد! ناگفته نماند که حدود ۳۰ ثانیه طول می‌کشد تا نقاشی موردنظر آماده شود.

کاربران می‌توانند از این ابزار به‌صورت رایگان استفاده کنند، اما تنها با خرید اشتراک می‌توانید به بسیاری از امکانات حرفه‌ای آن دسترسی پیدا کنید.

در ادامه فهرستی از ویژگی‌ها و امکانات دریم را مشاهده می‌کنید:

  • دارای نرم‌افزار اختصاصی برای اندروید و IOS
  • دسترسی رایگان
  • امکان وارد کردن تعداد نامحدودی از کلمات
  • خلق بسیاری از آثار هنری از طریق هوش مصنوعی، به‌طوری‌که فرق آن با اثر هنری انسان قابل‌‌تشخیص نیست.

ویسپر (Visper)، ابزار تبدیل متن به ویدیو

صفحه اول ویسپر که در آن کاربردهای گوناگون استفاده از ربات تبدیل متن به ویدیو قابل‌مشاهده است

فناوری تا حدی پیشرفت کرده است که اگر ربات و ابزارهای فعلی را برای فردی در ۱۰ یا ۲۰ سال قبل توصیف می‌کردیم، دیوانه خطابمان می‌کرد! اما مسئله این است که فناوری تاکنون همه غیرممکن‌ها را ممکن کرده است. ابزاری مثل Visper مثال خوبی در این زمینه است.

اگر شما هم از دوربین خیلی خوشتان نمی‌آید یا به هر دلیلی دوست ندارید جلوی دوربین ظاهر شوید، با استفاده از ویسپر می‌توانید شخصیت خیالی خود را بسازید و متنی را به او بسپارید تا برایتان در یک ویدیو بخواند!

ویسپر با استفاده از هوش مصنوعی متن را به ویدیو تبدیل می‌کند. زمانی چنین قابلیتی حتی در تصور آدم هم نمی‌گنجید!

کاربران می‌توانند برای اهداف تبلیغاتی از این ابزار استفاده کنند، علاوه‌براین، می‌توان برای معرفی وب‌سایت، صحبت در مورد موضوعات خاص، پیشنهادات شغلی و حتی انتشار اخبار و مطالب آموزشی در زمینه‌های خاص از آن بهره‌مند شد. برای شروع دورکاری بین المللی دیگر چه می‌خواهید؟!

در ادامه فهرستی از ویژگی‌ها و امکانات ویسپر را مشاهده می‌کنید که می‌تواند درآمد دلاری شما را افزایش دهد:

  • قابلیت تبدیل متن به ویدیو
  • به‌کارگیری هوش مصنوعی برای نمایش حرکات طبیعی لب‌
  • قابلیت استفاده برای اهداف گوناگون و انتشار ویدیو

ابزار ایمیج اینپینتینگ (Image Inpainting)، ابزاری قدرتمند برای بازسازی تصاویر

صفحه اول وب‌سایت Image inpainting که در آن نمونه‌ای از کاربرد هوش مصنوعی در این وب‌سایت را مشاهده می‌کنید

با استفاده از ابزار ایمیج اینپینتینگ (Image Inpainting  ) که آن را شرکت انویدیا (Nvidia) طراحی کرده است، طراحان و ویرایشگران تصاویر می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن و به‌صورت رایگان، تغییراتی اساسی در تصاویر خود ایجاد کنند.

شاید مشتری خارجی یک پروژه دلاری برای بازسازی تصویر به شما داده باشد. اینجا است که ابزار ایمیج اینپینتینگ به کارتان می‌آید. به درآمد دلاری سلام کنید!

هوش مصنوعی چه‌کارها که نمي‌کند! حتی در ویدیو نیز می‌توان از این ابزار بهره برد. ممکن است بپرسید چه ربطی به ویدیو دارد؟

خب، هر ویدیو درواقع مجموعه‌ای از تصاویر است. با استفاده از هوش مصنوعی به‌کاررفته در ابزار ایمیج اینپینتینگ، هر قسمتی از ویدیو را که در آن تصویر واضح نباشد، می‌توان را بازسازی کرد.

در ادامه فهرستی از ویژگی‌ها و امکانات ایمیج اینپینتینگ را مشاهده می‌کنید:

  • امکان بازسازی تصاویر آسیب‌دیده
  • قابلیت حذف بخش‌های خاص تصویر
  • امکان روتوش فوق‌العاده
  • بازسازی بخش‌های مختلف ویدیو
  • بازسازی آثار هنری که بخشی از آن‌ها از بین رفته است
  • دسترسی رایگان.

افزایش درآمد دلاری هیچ‌وقت از این راحت‌تر نبوده است.

مید جرنی ( Midjourney )، ابزاری برای خلق آثار هنری

صفحه اول وب‌سایت میدجرنی، شامل گزینه‌های ثبت‌نام، عضویت در نسخه بتا، آغاز به کار و گالری است

مید جرنی (Midjourney) یکی دیگر از ابزارهایی است که از طریق آن می‌توانید آثار هنری خاصی را خلق کنید. البته با آن‌که مید جرنی ( Midjourney ) از هوش مصنوعی استفاده می‌کند و وب‌سایت خود را دارد، روش کار با آن نسبت به سایر ابزارهایی که نام بردیم متفاوت است.

برای دسترسی به این ابزار ابتدا باید وارد دیسکورد شوید. سپس تنها کاری که باید انجام دهید آن است که وارد سرور مید جرنی شوید. از طریق لینک دعوت دیسکورد می‌توانید به سرور مید جرنی دسترسی پیدا کنید.

جالب است بدانید در ژوئن سال 2022، عوامل مجله اکونومیست (The Economist) برای طراحی جلد آن از مید جرنی (Midjourney) استفاده کردند!

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که نمی‌توان از این ابزار به‌صورت کاملاً رایگان استفاده کرد. حداکثر ۲۵ تصویر رایگان می‌توانید ایجاد کنید و پس از آن، باید به‌صورت ماهانه 10 دلار بپردازید. با پرداخت ۱۰ دلار می‌توانید ۲۰۰ تصویر ایجاد کنید و برای ایجاد تصاویر نامحدود باید 30 دلار در ماه پرداخت کنید. اما خب، کسی را که درآمد دلاری دارد چه باک از پرداخت دلاری! اگر هنوز نمی‌دانید چطور می‌توانید در ایران به فریلنسینگ دلاری بپردازید به این لینک تکانش سری بزنید.

در ادامه بخشی از ویژگی‌ها و امکانات مید جرنی (Midjourney) را برایتان فهرست کرده‌ایم:

  • ایجاد ۲۵ عکس به‌صورت رایگان
  • دسترسی از طریق سرور دیسکورد (Discord)
  • قابلیت خلق تصاویر فوق حرفه‌ای
  • ایجاد تصاویر برای کتاب‌‌های داستانی مخصوص کودکان
  • کمک گرفتن برای طراحی وب‌سایت
  • کمک گرفتن برای طراحی UI/UX
  • و دیگر موارد مربوط به طراحی و گرافیک.

کات‌آوت پرو (Cutout.pro)، ابزاری قدرتمند برای ویرایش تصاویر

صفحه اصلی وب‌سایت که انواع کاربردهای خود را با مثال به‌نمایش گذاشته است

از خوبی‌های کات ‌آوت پرو (Cutout.pro) هرچه بگوییم کم گفته‌ایم! راستش آنچه خوبان همه دارند، کات اوت پرو یکجا دارد!

کات ‌آوت پرو به‌خوبی از هوش مصنوعی استفاده کرده است و از طریق آن خدمات گوناگونی را ارائه می‌دهد. باورتان نمی‌شود اما این ابزار کاملاً رایگان است! یعنی بدون صرف حتی یک ریال می‌توانید درآمد دلاری خود را افزایش دهید!

بسیاری از تولیدکنندگان محتوا، ویرایشگران تصویر و حتی فعالان شبکه‌های اجتماعی می‌توانند محتوای خود را از طریق کات‌آوت پرو (Cutout.pro) تولید کنند.

  • قابلیت حذف بک‌گراند تصاویر
  • امکان جداسازی صورت از عکس
  • قابلیت حذف اشیا و موارد مزاحم در عکس
  • تهیه ویدیو از صفحه دسکتاپ و وب‌کم
  • قابلیت تار کردن بک‌گراند تصاویر
  • تبدیل تصاویر تمام‌چهره به عکس‌های رسمی و سه‌درچهار!
  • از بین بردن قسمت‌های تار ویدیو و افزایش کیفیت آن
  • افزایش ابعاد و کیفیت تصاویر
  • قابلیت رنگی کردن تصاویر سیاه و سفید
  • تبدیل تصاویر به عکس‌های کارتونی
  • منبعی غنی از عکس‌هایی با موضوعات گوناگون
  • ایجاد بک‌گراند با توجه به موضوع دلخواه شما
  • و دسترسی کاملاً رایگان

این‌ها فقط بخشی از ویژگی‌ها و امکانات کات اوت پرو است.

ادوبی پادکست (  Adobe Podcast)، ضبط صدا و ویرایش استودیویی

صفحه اول اکسرسیزم که گزینه ثبت‌نام رایگان و جست‌وجوی زبان‌ها را دار

در یک پروژه خارجی از شما خواسته‌اند یک فایل صوتی باکیفیت ضبط کنید؟ می‌خواهید پادکست تهیه کنید و نویز محیط مزاحمِ فرآیند ضبط شما است؟ یا اینکه به ابزار ضبط حرفه‌ای و استودیو دسترسی ندارید؟ شاید هم باید یک فایل ضبط‌شده را ویرایش کنید.

ادوبی پادکست (Adobe Podcast) کلید حل مشکلات شما است! با استفاده از این ابزار قادر خواهید بود صدای خود را با کیفیت بسیار خوب ضبط کنید و دیگر از شر نویزهای مزاحم خلاص خواهید شد. حتی می‌توانید فایلی که مشتری خارجی به شما داده را با استفاده از این وب‌سایت ویرایش کنید! کسب درآمد دلاری هرگز از این راحت‌تر نبوده است.

به‌گفته شرکت ادوبی، اگر فایل موردنظر را با ادوبی پادکست (Adobe Podcast  ) ضبط کنید، کیفیت فایل به‌گونه‌ای خواهد بود که انگار آن را در یک استودیو ضبط کرده‌اید! جالب است بدانید این ابزار با استفاده از هوش مصنوعی حتی می‌تواند به شما بگوید باید در چه فاصله‌ای از میکروفون قرار بگیرید!

علاوه‌براین، ربات ادوبی پادکست سخنان شما را تایپ می‌کند تا بتوانید آن را بخوانید و متن را ویرایش کنید. این ویرایش بر روی فایل صوتی نیز اعمال می‌شود. در این صورت با ویرایش متن، فایل صوتی را ویرایش خواهید کرد. هوش مصنوعی است دیگر!

ویژگی‌ها و قابلیت‌های ادوبی پادکست زیاد است، مثلاً:

  • دسترسی رایگان
  • تایپ سخنان کاربر
  • امکان ویرایش فایل صوتی از طریق ویرایش متن تایپ‌شده
  • قابلیت حذف نویز به‌صورت حرفه‌ای
  • تشخیص فاصله گوینده از میکروفون.

کلین ‌آپ پیکچرز ( Cleanup pictures )، ابزاری برای ویرایش تصاویر

صفحه اصلی وب‌سایت کلین‌آپ پیکچرز که در آن ویدیویی از کاربردها و قسمت آپلود تصویر قرار دارد

کلین‌ آپ پیکچرز (Cleanup pictures) نیز یکی دیگر از ابزارهایی است که با استفاده از آن می‌توانید تصاویر خود را به‌ روش‌های گوناگون ویرایش کنید. این ابزار مخصوص ویرایشگران و به‌طورکلی افرادی است که می‌خواهند بدون افت کیفیت تغییراتی در عکس‌های خود ایجاد کنند.

کلین‌ آپ پیکچرز (Cleanup pictures) رایگان است، اما اگر به‌دنبال کیفیت بالاتری در عملکرد ابزار هستید، باید اشتراک آن را تهیه کنید. هزینه خرید اشتراک این ابزار، ماهانه ۵ دلار است و اگر بخواهید آن را به‌طور سالانه خریداری کنید، ماهانه ۴ دلار برایتان آب می‌خورد، البته اگر درآمد دلاری داشته باشید این پول‌ها برایتان پولی نیست! این وب‌سایت تنها برای سیستم‌عامل IOS نرم‌افزار ارائه کرده است که نام آن کلیپ دراپ (ClipDrop) است.

طبق سایت کلین ‌آپ پیکچرز، کاربران اندروید می‌توانند صفحه اصلی سایت را به صفحه اصلی گوشی خود اضافه کنند تا به‌راحتی به آن دسترسی داشته باشند.

در ادامه فهرستی از امکانات و ویژگی‌های کلین‌ آپ پیکچرز (Cleanup pictures) را مشاهده می‌کنید:

  • قابلیت حذف لوگو از تصاویر
  • امکان حذف اشیا و موارد مزاحم در تصاویر
  • قابلیت روتوش و حذف چین‌وچروک صورت
  • قابلیت حذف انسان‌ها از تصاویر تنها در چند ثانیه
  • دسترسی رایگان با محدودیت کیفیت HD
  • و امکان حذف بک‌گراند تصاویر.

سخن پایانی

پیشرفت و گسترش هوش مصنوعی منجر به ایجاد بسیاری از ابزارهای کاربردی برای فریلنسرها و درنتیجه افزایش درآمد دلاری آن‌ها شده است. این ابزارها با استفاده از هوش مصنوعی کارهایی را انجام می‌دهند که اگر بخواهیم آن‌ها را با نرم‌افزارهای دیگر به پایان برسانیم، ممکن است بسیار زمان‌بر باشد.

امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعات مفیدی درباره ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی کسب کرده باشید.

دسته بندی ها