آموزش دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی بین‌المللی

آموزش دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی بین‌المللی
تاریخ: 2023/02/15
بازدید: 417 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

با افزایش قیمت دلار و البته سخت‌تر شدن دسترسی‌ها به پلتفرم‌های بین‌المللی، تقاضا برای دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی پولی در میان کاربران ایرانی نیز افزایش پیدا کرده است. طبیعتا میل به دانستن در میان تمام انسان‌ها مشترک است و در اختیار داشتن بستر مناسب برای رشد حق همه مردم دنیا است.

مهم نیست که به دنبال پکیج‌های آموزش تریدینگ باشید، یا مهارت‌های دیجیتال مارکتینگ. فرقی نمی‌کند که بخواهید سئو یاد بگیرید و یا طراحی سایت. حتی ممکن است بخواهید به پکیج‌هایی دسترسی داشته باشید که حول محور مسائل مرتبط با سبک زندگی، مد و یا بدنسازی طراحی شده‌اند.

در ادامه جهت رفع صفر تا صد نیازهایتان به هرکدام از انواع این بسته‌ها، آموزشی جامع درباره روش دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی پولی بین‌المللی برایتان فراهم آورده‌ایم.

پکیج‌های عموما در چه قالبی به مخاطبان عرضه می‌شوند؟

خب اول از همه بگذارید به سراغ یک اصطلاح مهم در دنیای پکیج‌های آموزشی برویم: “info product”. شاید این عبارت به گوش اکثرتان چندان آشنا به نظر نرسد. اکثر پکیج‌های آموزشی بین‌المللی در قالب info product ارائه می‌شوند. از میانی تمام پکیج‌ها، اصولا پکیج‌هایی تحت لیبل اینو پروداکت قرار می‌گیرند که حاوی اطلاعات طولانی و دقیق باشند و ضمنا، استراتژی مناسب برای به کارگیری این اطلاعات را نیز در اختیار مخاطبان خود قرار بدهند.

این پکیج‌ها می‌توانند توسط افراد مختلف در قالب‌های گوناگونی همچون ایبوک، وبینار، فایل صوتی یا فایل ویدیویی ارائه شوند. میل سیری ناپذیر مخاطبین برای یادگیری بیشتر، بازار خرید و فروش این پکیج‌ها را به شدت داغ کرده است. داغ بودن بازار سوای از بالا بردن کاذب قیمت‌ها، می‌تواند پای بسیاری از افراد سودجو را به عرصه تولید و پخش پکیج‌های آموزشی باز کند.

با وجود این موضوع، حتما برایتان قابل حدس است که اصلی‌ترین چالش پیش روی افراد سوای از دست و پنجه نرم کردن با قیمت بالای این پکیج‌ها، پیدا کردن یک پکیج آموزشی معتبر و به درد بخور از میان پکیج‌های عرضه شده در بازار است.

از کجا درباره اعتبار دوره‎هایی که به سراغشان می‌رویم اطلاعات کسب کنیم؟

با همه گیری ویروس کووید نوزده خیلی از مردم به مدل‌های آنلاین آموزشی عادت کردند. خیلی‌ها پیش خودشان فکر کردند که خیلی‌ خب، اگر فلان درس مدرسه و دانشگاه را می‌توان به صورت آنلاین یاد گرفت، چرا به سراغ یادگیری آنلاین سایر مهارت‌ها نرویم.

همین افزایش تقاضا، موجب شکل‌گیری دوره‌های آنلاین آموزشی در حوزه‌های مختلف شد و پای بسیاری را به عرصه آموزش باز کرد. این موضوع، یعنی نهادینه شدن فرهنگ یادگیری آنلاین در میان مردم یکی از نیازهای قرن بیست و یکم بود که به تدریج باید جای خودش را در زندگی‌هایمان پیدا می‌کرد. با این حال، کیفیت این که به سراغ چه دوره‌ای برای آموزش می‌روید نیز بسیار حائز اهمیت است.

اگرچه از طریق روش دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی پولی نیازی به پرداخت هزینه برای گذراندن این آموزش‌ها ندارید، اما فراموش نکنید که مهم‌ترین دارایی شما زمانتان است. باور کنید که حتی اگر قرار بود مستقیم چندین دلار بابت دریافت آموزش پرداخت کنید، هزینه‌اش برایتان کم‌تر از بود که حتی بخواهید یک ساعت از عمرتان را پای آموزش‌های کذب و بی‌کیفیت هدر بدهید.

موسسه تکانش به عنوان یکی از مراکز فعال در زمینه ارتقای مهارت نیروهای کار در سراسر ایران و البته تولید کننده دوره‌های آموزشی متنوعی همچون دوره فعالیت در لینکدین، دوره کسب درآمد دلاری از فایور و دوره صادرات خدمات در آپوورک، می‌تواند گواهی کند که اگر به سراغ دروه‌های آموزشی استاندارد دنیای آنلاین بروید، می‌توانید درست به اندازه آموزش‌های حضوری از آن‌ها بهره ببرید.

حال این دوره‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. بحث آموزش از راه دور از اوایل دهه 1950 میلادی شروع به شکل گیری کرد. در آن زمان عمده بسته‌های آموزشی به شکل کتاب بودند، کتاب‌های خودآموزی که هنوز هم منتشر می‌شوند. در ادامه سوای از بیان روش دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی پولی، یکی از خفن‌ترین وبسایت‌ها برای دانلود رایگان انواع کتاب را نیز خدمتتان معرفی کرده‌ایم.

اعتبار سنجی دوره های انلاین

باید بتوانید از نظر فرهنگی با دوره آموزشی تهیه شده ارتباط برقرار کنید

یک دوره آموزشی استاندارد باید مطابق با شرایط یادگیری و آموزش در سطح بین‌المللی طراحی شده باشد. هرکدام از شرکت کنندگان حاضر در دوره باید حین تماشا یا مطالعه آن، بتوانند با محتوای آن ارتباط برقرار کنند. برقراری چنین ارتباطی در گرو توجه تدوین کنندگان دوره به مسائل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در مناطق مختلف دنیا است.

هدف از حضور در دوره‌ها بالا رفتن اعتماد به نفس افراد حاضر در دوره نسبت به مهارت‌هایشان است. بر همین اساس، هرگونه دوره‌ای که حائی محتوای نژادپرستانه نسبت به ایرانیان، مردم خاورمیانه یا آسیایی‌ها باشد، شما را از هدفتان دور می‌کند. در این راستا بهتر است پیش از شروع تماشای دوره، از اعتبار اساتید دوره‌ها اطمینان حاصل کنید.

تعامل در دوره‌های آموزشی استاندارد حرف اول را می‌زند

یک پکیج آنلاین استاندارد به گونه‌ای است که شما را وادار به تعامل با کلاس کند. برای مثال شما در تمامی پکیج‌های تکانش تکالیفی دریافت می‌کنید که در ازای انجام آن‌ها، موسسه اجازه ورود شما به مراحل بعدی دوره را صادر می‌کند. دوره آموزشی چیزی بیشتر از یک سبد پر از اطلاعات است. دوره آموزشی استاندارد، دوره‌ای است که بین مدرس دوره و فرد شرکت کننده از راه دور ارتباط برقرار کند. و حتی بیشتر از آن، زمینه برقراری ارتباط میان شرکت کنندگان مختلف با یک دیگر را فراهم آورد.

دریافت تکالیف، دریافت بازخوردهای شخصی سازی شده نسبت به تکالیف، راهنمایی‌های مستمر برای پیشبرد دوره و البته پشتیبانی مناسب از جمله ویژگی‌های یک دوره با میزان تعامل مناسب به شمار می‌روند. یک دوره آموزشی مناسب عمدتا می‌تواند به بستری حرفه‌ای برای یادگیری از طریق روش‌های سوشیال بدل شود.

از رویارویی با چالش‌ها نترسید و به دنبال چلنح بگردید

یک دوره آموزشی آنلاین مناسب باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که شرکت کنندگان را به چالش بکشد. اساتید حرفه‌ای دوره‌های آنلاین می‌دانند که چطور دانشجویان خود را وادار به حضور در متن دوره‌ها کنند. ضمنا، اساتید کار درست این حوزه می‌دانند که چطور شما را به مشارکت در دوره تشویق کنند.

اساتید موفق خوب بلدند کخ چطور توجهتان را به مطالب دوره جلب کنند. توجه داشته باشید که مطالب آموزشی هیچگاه به خودی خود حوصله سر بر نیستند. این استاد و مدرس این مطالب است که می‌تواند یادگیری آن‌ها را سخت یا لذت‌بخش کند.

چطور موفق به پیدا کردن دوره‌هایی شویم که در راستای برآورده سازی نیازهایمان طراحی شده‌اند؟

فرقی نمی‌کند که از پس انتخاب یک دوره آموزشی استاندارد بربیایید یا نه، چنانچه دوره انتخاب شده با نیازهایتان مطابقت نداشته باشند قطعا قادر به ادامه آن نخواهید بود. به همین دلیل، پیدا کردن دوره‌ای که در راستای برآورده سازی نیازهایتان طراحی شده باشد بسیار حائز اهمیت است.

چالش اصلی این جا است که چطور می‌توان با وجود هزاران پکیجی که با مطالعه روش دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی پولی در اختیارمان قرار می‌گیرند، به سراغ بهترین پکیج موجود رفت؟ خب بیایید نگاهی به پاسخ این سوال بیندازیم.

شاخص‌های آموزشی مورد نظرتان را از پیش تعیین کنید

اول از همه باید بدانید که دقیقا چه مقصودی از حضور در یک دوره آموزشی دارید. آیا قصدتان از شرکت در این دوره‌ها بهبود مهارت‌های حرفه‌ایتان است و یا صرفا تعریف آن دوره را از کسی شنیده‌اید؟ شاید هم قصدتان این است که صرفا سرتان را به یادگیری یک مبحث جدید گرم کنید و اصلا ایده‌ای درباره دوره آموزشی مورد نظرتان ندارید.

بر همین اساس لازم است پیش از انتخاب یک دوره و دسترسی به آن بر اساس روش دانلود رایگان پکیج‌های پولی به چند سوال مهم زیر پاسخ بدهید:

  1. آیا واقعا قصدتان از حضور در دوره‌ها گسترش مهارت‌های شغلیتان است و یا صرفا می‌خواهید که سرگرم شوید؟
  2. هفته‌ای چند ساعت می‌توانید برای یاد گرفتن مطالب دوره زمان بگذارید؟
  3. آیا قصد دارید با حضور در دوره آنلاین مورد نظرتان، روی پرورش مهارت به خصوصی کار کنید؟ اگر این طور است، می‌خواهید به سراغ چه مهارتی بروید؟
  4. به طور کلی کدام دسته از موضوعات توجه شما را به خود جلب می‌کنند؟

پس از پیدا کردن جواب این سوالات برای جست‌وجو دست به کار شوید

با یافتن پاسخ برای سوالات بالا، به ایده‌ای شفاف پیرامون دوره‌ای که واقعا قصد دارید در آن حضور پیدا کنید دست خواهید یافت. با در اختیار داشتن این ایده می‌توانید جست‌وجو در میان انبوه دوره‌های موجود سراسر دنیا بگردید تا در نهایت به مناسب‌ترین دوره ممکن دست پیدا کنید. سعی کنید با مطالعه توضیحاتی که برای هر دوره ارائه شده است، سراغ دوره‌هایی بروید که نهایت تطابق را با شاخص‌های اولیه‌تان داشته باشند.

ممکن است حین جست‌وجوهایتان به چندین دوره آموزشی برخورد کنید که کم و بیش مفید به نظر می‌رسند. در این شرایط هم جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد. شما می‌توانید با یادگیری روش دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی پولی بین‌المللی که در ادامه به آموزش آن خواهیم پرداخت، به تمامی این دوره‌ها دسترسی رایگان پیدا کنید.

نحوه صحیح مطالعه توضیحات مرتبط با هر دوره

همانطور که گفتیم اصلی‌ترین روش برای فهمیدن این که آیا یک دوره آموزشی به دردتان می‌خورد یا نه، آن است که ابتدا شاخص‌های آموزشی خود را مشخص کنید. گام دوم هم این بود که به سراغ مطالعه توضیحات ارائه شده پیرامون دوره‌های مختلف بروید؛ توضیحات ارائه شده را با شاخص‌هایتان تطبیق دهید و در نهایت کشف کنید که آیا دوره به دردتان می‌خورد یا نه.

اما باگ این پروسه کجاست؟ باگش این جا است که طبیعتا فروشندگان دوره‌های به درد نخور نیز برای تبلیغ محصولات خود برنامه‌ریزی می‌کنند. به بیان ساده‌تر، اگر نحوه مطالعه صحیح توضیحات را بلد نباشد، “گول می‌خورید”. نحوه مطالعه صحیح توضیحات ارائه شده از این قرار است که ابتدا باید تک تک جزیئات موجود در بخش توضیحات را از نظر بگذرانید.

از این که درباره موضوع مورد بحث هر دوره اطلاعات کافی کسب کرده‌اید، اطمینان حاصل کنید. در واقع با مطالعه توضیحات نوشته شده باید ضمن مطلع شدن از سرفصل‌های مورد بحث طی دوره مورد نظر، درک کنید که با به اتمام رساندن دوره قرار است دقیقا چه چیزی به مهارت‌هایتان افزوده شود.

بعضی وقت‌ها یک سری از دوره‌ها که می‌توانید به روش دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی پولی در آن‌ها پکیج‌های به در بخور و مفیدی هستند و صرفا تناسبی با سطح مهارت‌هایتان ندارد. برای رفع این مشکل باید پیش از تلاش برای دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی پولی به سراغ شناسایی سطح مخاطبان آن بروید.

ذوق به خرج دادن رمز بهره‌مندی حداکثری از دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی پولی

توصیه ما به شما این است که جهت بهره‌مندی حداکثری از محتوای گنجانده شده در یک بسته آموزشی یا به قول خارجی‌ها همان info product، درست مانند یک کلاس واقعی با آن برخورد کنید. برنامه‌ریزی داشته باشید و سعی کنید برای خودتان مشق طراحی کنید. ساعات منظمی را در هفته به حضور در دوره اختصاص بدهید. سعی کنید هیچ خللی در این ساعت‌ها وارد نشود.

دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی پولی ممکن است حسابی سر کیفتان بیاورد به خودتان بیاورد. بدین ترتیب احتمالا برای مدتی با چندین و چند دوره رنگارنگ احاطه خواهید شد.خیلی هم عالی، فقط یادتان باشد که برای یادگیری تک تک آن‌ها نیز باید کلی ذوق به خرج بدهید. منظور از ذوق به خرج دادن حین تماشای یک دوره آموزشی، آن است که بتوانید مطالبی که طی هر دوره می‌آموزید را در سناریوهای واقعی به کار ببندید.

یادگیری آنلاین

بررسی گام به گام مراحل دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی پولی بین‌المللی

بازی تازه از این جا شروع می‌شود، درست بعد از این که آدرس درست زمین بازی را یاد گرفتید و مطمئن شدید که قرار نیست راهتان به کوچه‌های خلوت و خوفناک این عرصه باز شود. نظر خودتان چیست؟ به نظرتان اولین گام برای دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی پولی بین‌المللی می‌تواند شامل چه چیزهایی باشد؟ درست حدس زدید، پیدا کردن سایت‌های ارائه دهنده کورس‌های آنلاین.

تعداد وبسایت‌هایی که این روزها در عرصه بین‌المللی دوره‌های مختلف گرافیک دیزاین، دیجیتال مارکتینگ، برنامه نویسی، توسعه کسب و کار، عکاسی و غیره ارائه می‌دهند روز به روز در حال افزایش است. قضیه این است که در گام اول بتوانید به سراغ بهترین ارائه دهنده‌ها بروید. یادگیری روش دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی پولی خیالتان را از بابت هزینه استفاده از پلتفرم‌های باکیفیت را راحت می‌کند.

فرقی ندارد که قیمت پکیج ارائه شده توسط وبسایت‌ها چقدر باشد، با در اختیار داشتن روش دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی پولی بین‌المللی می‌توانید بی‌خیال قیمت باشید و صرفا روی کیفیت دوره‌ها تمرکز کنید. با این دیدگاه می‌خواهیم به سراغ معرفی برخی از وبسایت‌هایی برویم که دوره‌ها با کیفیتی را تولید و آماده فروش کرده‌اند.

گام اول: پیدا کردن و آشنایی با وبسایت‌های ارائه دهنده دوره‌های آنلاین آموزشی

همانطور که گفتیم این روزها بازار آموزش داغ است. حیف است که صرفا جذب تبلیغات انجام شده توسط یک موسسه غیراستاندارد بروید، برای دانلود پکیج‌های آموزشی ارائه شده‌اش زحمت بکشید اما در نهایت چیزی نصیبتان نشود. در همین راستا گام اول این است که بدانید برای دانلود پکیج‌های معتبر باید به سراغ کدام پلتفرم‌ها بروید. نکته مثبت ماجرا این جا است که بسیاری از این پلتفرم‌ها در کنار ارائه کورس‌ها پولی، کورس‌های رایگان بی‌شماری نیز دارند که می‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

روی همین حساب، بد نیست که در اولین گام برای آموزش دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی پولی به سراغ معرفی وبسایت‌هایی برویم که در طی سال‌ها و با تولید پکیج‌های ارزشمند آموزشی، منابعی گسترده در اختیار مهارت آموزان سراسر دنیا قرار می‌دهند. منابعی که دسترسی به آن‌ها می‌تواند هر نیروی کاری را به استانداردهای بین‌المللی برساند، زمینه دریافت ریموت جاب و پروژه‌یابی دلاری را برایشان فراهم کند و دست آخر، افراد را به درآمد ارزی برساند. بیایید نگاهی به چند مورد از این وبسایت‌ها بیندازیم.

توجه داشته باشید که اگر قصد حضور رسمی در دوره‌های پولی این کمپانی‌ها و دریافت گواهینامه از سوی آن‌ها را داشته باشید، می‌توانید روی موسسه تکانش برای پیشبرد مراحل ثبت‌نامتان حساب باز کنید.

 

دانلود رایگان پکیج‌های پولی از وبسایت Udemy

Udemy محبوب‌ترین و البته مشهورترین پلتفرم ارائه دهنده دوره‌های آنلاین آموزشی است. بر اساس آمار ارائه شده توسط خود کمپانی Udemy، تاکنون بیش از صد و سی هزار دوره توسط این آکادمی تولید شده و بیش از سی و پنج میلیون دانشجو در دوره‌های آن حضور پیدا کرده‌اند.

تعداد طرفداران ایرانی این آکادمی که اتفاقا به تیم تشکیل دهنده Udemy Iran نیز معروف هستند به هیچ عنوان کم نیست و اتفاقا Udemy یکی از وبسایت‌هایی است که می‌توانید به خوبی با روش‌های آموزشی جهت دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی پولی بین‌المللی به دوره‌های آن دسترسی داشته باشید.

دوره‌های ارائه شده توسط وبسایت Udemy را می‌توان در هشت کتگوری دسته بندی کرد:

  1. دیزاین
  2. Development
  3. مارکتینگ
  4. نرم‌افزار و IT
  5. توسعه مهارت‌های شخصی
  6. کسب و کار
  7. عکاسی
  8. موسیقی

البته که دوره‌های Udemy به هیچ عنوان گران قیمت نیستند. اتفاقا تمامی دوره‌های ارائه شده در این وبسایت یک گارانتی سی روزه دارند. با گشت زدن در میان منابع موجود در وبسایت Udemy می‌توانید به دوره‌های رایگان این وبسایت هم دسترسی داشته که اتفاقا تعدادشان به بیش از ده هزار دوره می‌رسد.

برای پیدا کردن بهترین دوره‌های ارائه شده در اکادمی آنلاین Udemy کافی است یکی از موضوعات موجود در دسته‌بندی‌ها را انتخاب کنید. گام دوم، این است که دوره‌ها را بر اساس نمراتشان فیلتر کنید تا به اسامی با کیفیت‌ترین دوره‌های وبسایت دسترسی داشته باشید. همچنین، بهترین ارائه دهندگان حاضر در وبسایت با برچسب bestseller نیز نمایش داده می‌شوند و این موضوع کار را برای انتخاب بهترین کورس‌ها راحت‌تر خواهد کرد.

دانلود رایگان دوره‌های آموزشی Udemy

دانلود رایگان دوره‌های پولی کمپانی Reliablesoft

کمپانی بعدی که می‌توانید با یادگیری روش دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی به بسته‌های آموزشی آن دسترسی داشته باشید کمپانی Reliablesoft است. این کمپانی اگرچه در ایران در ردیف کمپانی‌های کم‌تر شناخته شده قرار می‌گیرد، اما با ارائه کورس‌های متنوع حوزه بیزینس از سال 2002، زمینه توانمندی بسیاری از فعالان این عرصه را فراهم آورده است.

کورس‌های دیجیتال مارکتینگ ارائه شده در این آکادمی چنان معتبر است، که در بسیاری از مواقع نشان دهنده مسیری است که حرفه مارکتینگ دیر یا زود به سمت آن گرایش پیدا می‌کند. اساتید آکادمی Reliablesoft مباحث مرتبط با مارکتینگ را در سیزده دسته زیر طبقه بندی کرده‌اند:

  1. سئو
  2. تبلیغات فیسبوک و اینستاگرام
  3. eCommerce
  4. مارکتینگ محتوا
  5. کیوورد ریسرچ
  6. ایمیل مارکتینگ
  7. سوشیال مدیا مارکتینگ
  8. دیجیتال مارکتینگ
  9. Affiliate مارکتینگ
  • ری تارگتینگ
  • یوتیوب مارکتینگ
  • گوگل ادز

چنانچه به طور رسمی در دوره‌های ارائه شده توسط این موسسه حضور پیدا کنید، می‌توانید از گواهی‌های معتبر ارائه شده برای گذراندن هرکدام از این دوره‌ها نیز بهره‌مند شوید.

دانلود رایگان دوره‌های Reliablesoft

دانلود رایگان دوره‌های پولی هیجان‌انگیز آکادمی MasterClass

اگر از طرفداران پاپ کالچر باشید حتما یک چیزهایی درباره دوره‌های آموزشی آنلاین مستر کلاس (MasterClass) به گوشتان خورده است. اصلا شاید تمایلتان به حضور در همین دوره‌ها بود که شما را به سمت پیدا کردن روشی برای دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی پولی انگلیسی زبان کشاند.

دوره‌های MasterClass توسط اساتید مشهوری همچون اپرا، گوردون رمزی، ساموئل ال جکسون و بسیاری از آدم‌های خفن دیگر در سرتاسر دنیا طراحی شده‌اند. طبیعتا وقتی با چنین لیستی از اساتید روبه‌رو می‌شوید، انتظارش را خواهید داشت که حوزه‌های مورد بحث در دوره‌های این آکادمی بیشتر در چه زمینه‌هایی باشند. زمینه‌هایی مانند:

  1. کسب و کار
  2. هنر و سرگرمی
  3. ورزش و بازی
  4. مد و دیزاین
  5. موسیقی
  6. غذا
  7. نویسندگی

اساتید این دوره‌ها که همگی از سلبریتی‌های شناخته شده دنیا به شمار می‌روند، رمز و راز موفقیت خود را با شرکت کنندگان هر دوره در میان می‌گذارند. نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که هیچ کدام از دوره‌های ارائه شده توسط این آکادمی رایگان نیستند و برای دسترسی آن‌ها به عنوان یک ایرانی باید روش دانلود رایگان پکیج‌های پولی بین‌المللی را یاد بگیرید.

دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی مستر کلاس

دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی پولی لینکدین

حالا که صحبت از ارائه دهندگان دوره‌های آنلاین است، بی‌انصافی است اگر درباره لینکدین صحبت نکنیم. هدف ازطراحی لینکدین در واقع برقراری ارتباط میان افرادی است که در حوزه‌های مختلف حرفه‌ای محسوب می‌شوند. آکادمی لینکدین حاوی بیش از شانزده هزار دوره آموزشی است. هرکدام از این دوره‌های آموزشی، شرحی مفصل از مباحث کارآمد در صنایع مختلف را به شرکت کنندگان خود ارائه می‌کنند.

آکادمی لینکدین دوره‌های آموزشی خود را در سه زیرشاخه اصلی شامل:

  1. کسب و کار
  2. خلاقیت
  3. فناوری

تقسیم کرده است. در گام بعدی نیز هرکدام از این سه سر گروه را به زیرگروه‌های کوچک‌تری تقسیم کرده که تعدادشان به بی‌نهایت می‌رسد. با این حال، صرفا برای آشنایی با برخی از این زیر گروه‌ها بد نیست نگاهی به آن‌ها بیندازیم:

  1. آنالیز کسب و کار و تعیین استراتژی
  2. توسعه سوابق شغلی
  3. اقتصاد و حسابداری
  4. مدیریت و رهبری
  5. مارکتینگ و فروش
  6. موسیقی و صدا
  7. عکاسی
  8. طراحی گرافیک
  9. طراحی سایت

اگرچه تعداد دوره‌های ارائه شده در سایت لینکدین کم نیست، برای استفاده از دوره‌های پولی باید ماهیانه 29 دلار به حساب این کمپانی واریز کنید. نکته جالبش این جا است که لینکدین به تمامی کاربران خود یک نسخه رایگان یک ماهه از تمامی آموزش‌هایش ارائه می‌دهد.

بسیاری از کمپانی‌های مطرح جهان از جمله لگو، MGM، Zillow و Kellogg شرکت داشتن در  دوره‌های لینکدین را به عنوان یکی از امتیازات اصلی موجود در رزومه کارجویان در نظر می‌گیرند. بر همین اساس می‌توان گفت که یادگیری مهارت‌های تشریح شده در این دوره‌ها، می‌تواند پل بی‌نظیری بین نیروی کار ایرانی و درآمد دلاری ایجاد کند.

آموزش رایگان از آکادمی لینکدین

آکادمی رایگان Hubspot که درش به روی ایرانیان بسته است

امکان ندارد فعالان دنیای مارکتینگ باشید و اسم کمپانی هاب‌اسپات به گوشتان نخورده باشد. این کمپانی دنیای مارکتینگ را دچار تحولی شگرف کرد. آن قدر شگرف که اگر ترمزش را نمی‌کشید تبلیغات معنای خود را از دست می‌داد و هر فرد می‌توانست با تهیه یک لیست، دقیقا به سراغ مخاطب هدفش رفته و محصول خود را به او بفروشد. حالا چرا ترمزش کشیده شد؟ چون بسیاری نگران شدند که نکند چنین نحوه‌ای از بازاریابی نقطه‌ای حریم خصوصی افراد را به خطر بیندازد.

به هر حال، کسی نیست که ترمز شما را بکشد. روش دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی پولی Hubspot را یاد بگیرید و بزنید به قلب مارکتینگ. دوره‌های ارائه شده در این آکادمی رنج‌های گوناگونی دارد، بر همین اساس شما می‌توانید انواع مختلفی از دوره‌ها را در این وبسایت پیدا کنید. از دوره‌های مفصل با گواهینامه‌های معتبر، تا دوره‌های کوتاه‌تر و کار راه اندازد.

موضوعات مورد بحث در آکادمی Hubspot بیشتر درباره مارکتینگ اینباند، فروش و خدمات مشتریان است. هاب اسپات یک پلتفرم معتبر و قابل اتکایی است. اساتید تولید کننده دوره‌های آموزشی این کمپانی سعی می‌کنند مطلب را دور سرشان نپیچانند. به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که به جای حضور در دوره‌های رنگارنگ موجود در آکادمی‌های مختلف، یک راست به سراغ هاب‌اسپات بروند. حوزه‌های مورد بحث در این آکادمی عبارت هستند از:

  1. دیجیتال مارکتینگ
  2. توسعه وب
  3. خدمات مشتریان
  4. فروش
  5. تبلیغات
  6. نرم‌افزار

خبر خوش این است که تمامی دوره‌های ارائه شده در آکادمی هاب اسپات رایگان هستند. اما یک خبر بد هم برایتان داریم. برای دسترسی به این دوره‌های رایگان باید یک حساب کاربری برای خودتان ایجاد کنید و برای ایجاد حساب کاربری باید اطلاعات بانکی بین‌المللی داشته  باشید. اما غمتان نباشد، با یاد گرفتن روش دانلود پکیج‌های آموزشی بین‌المللی هیچکدام از دوره‌های این آکادمی برایتان دور از دسترس نخواهند بود.

آکادمی هاب اسپات

تحصیل در دانشگاه هاروارد آن  هم از راه دور

مگر ممکن است اسم دانشگاه هاروارد به گوشتان نخورده باشد؟ این دانشگاه یکی از معتبرترین و قدیمی‌ترین دانشگاه‌های دنیا است و استانداردهای آکادمیک جاری در دوره‌های زبانزد است. میزان ریسورس‌ها و منابع در دسترس دانشگاه هاروارد چنان زیاد است که پلتفرمی جداگانه برای برقراری دسترسی به دوره‌های آنلاین خود تدارک دیده است. طبیعتا تمامی حوزه‌های آکادمیک نیز در دوره‌های آموزشی دانشگاه هاروارد مورد بررسی قرار می‌گیرند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کسب و کار
  2. علوم کامپیوتر
  3. آموزش و تحصیلات
  4. ریاضیات
  5. علوم تجربی
  6. علوم اجتماعی

برخی از این دوره‌ها رایگان هستند و قیمت برخی دیگر از آن‌ها به بالای پنجاه هزار دلار می‌رسد. خبر خوش این جا است که با یادگیری روش دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی پولی می‌توانید به آموزش‌های ارائه شده در هاروارد نیز دسترسی داشته باشید.

نکته جالب این جا است که برخی از این کلاس‌ها صرفا پیش زمینه‌ای برای حضور در سایر دوره‌ها هستند. بنابراین حتی اگر قصد دریافت گواهی رسمی دانشگاه  را نیز داشته باشید، می‌توانید دوره‌های پیش نیاز آن را به صورت رایگان دانلود کنید و سپس برای دریافت گواهی به سراغ ثبت‌نام در دوره نهایی بروید.

آکادمی آنلاین هاروارد

دانلود رایگان دوره‌های پولی از پلتفرم خلاق Microsoft Learn

به گفته خود مدیران ماکروسافت، هدف اصلی پلتفرمی ماننند ماکروسافت لرن (Microsoft Learn) این است که افراد در سطوح مختلف از مقدماتی تا حرفه‌ای تحت تاثیر آموزش‌های خودآموز با سرعت بیشتری به اهداف خود برسند. دسته بندی‌های ارائه شده برای بسته‌های آموزشی Microsoft Learn نیز در نوع خود جالب است. این وبسایت دوره‌هایش را تحت سه دسته (دوره‌های آنلاین)، (دوره‌های مرتبط با گواهینانه) و (دوره‌های زنده) برگزار می‌کند.

سوای از دسته بندی ذکر شده، متخصصان ماکروسافت یک سورپرایز دیگر نیز در بخش دسته بندی دوره‌ها از نظر محتوا برایمان دارند. محتوا و پکیج‌های آموزشی تولید شده توسط این پلتفرم، در گروه‌هایی مختص به موقعیت‌ها و پوزیشن‌های شغلی مختلف قرار گرفته‌اند. برای مثال هرکدام از رول‌های زیر در پلتفرم Microsoft Learn دوره مخصوص به خود را دارند:

  1. Administrator
  2. AI Engineer
  3. App Maker
  4. Business Analyst
  5. Business User
  6. Data Analyst
  7. Data Engineer
  8. Data Scientist
  9. Database Administrator

برخی از دوره‌های موجود در این آکادمی آنلاین به صورت رایگان قابل دسترسی هستند، این در حالی است که قیمت برخی دیگر از دوره‌ها به بیش از هزار و پانصد دلار می‌رسد.

گام دوم: دوره مورد نیاز خود را از دل سایت‌های معرفی شده بیرون بکشید

حالا شما به فهرستی از وبسایت‌ها دسترسی دارید که به طور خاص برای ارائه آموزش‌های آنلاین بهینه سازی شده‌اند. پیدا کردن دوره مورد نیاز از میان وبسایت‌های معرفی شده کار چندان دشواری نیست. با این حال، ممکن است اسم دقیق دوره را ندانید یا به هر دلیلی با پیدا کردن دوره در پلتفرم به مشکل بخورید.

اگر اطلاعی درباره اسم دوره، ارائه دهنده دوره و حتی مهارت‌های مورد آموزش طی دوره ندارید، می‌توانید به جست‌وجوی یک کلمه کلیدی در میان نوار تعبیه شده بپردازید. برای مثال، فرض کنید که با مراجعه به یکی از پلتفرم‌های معرفی شده، می‌خواهیم به دنبال دوره‌هایی بگردیم که پیرامون بحث مدیریت زمان طراحی شده باشند.

کافی است خیلی راحت وارد سایت مورد نظرمان شویم و صرفا یکی از عبارات کلیدی مرتبط با دوره مورد نظرمان را جست‌وجو کنیم. در این مثال برای دستیابی به دوره مورد نظر می‌توانیم از کلماتی مانند: “time” و “productivity” استفاده کنیم.

آخرین سنگر گوگل است

به راستی که آخرین سنگر چیست؟ برای ما فریلنسرها و فعالین حوزه کسب و کار، آخرین سنگر بدون شک جناب گوگل است. اگر نتوانستید دوره‌ای که به دنبال آن هستید را از سایت‌های معرفی شده پیدا کنید، کافی است به سراغ گوگل بروید. البته با توجه به تنوع بالای دوره‌هایی که گوگل به شما نشان خواهد داد، باید حسابی حواستان را به اصولی که پیرامون اعتبار سنجی دوره‌ها دربارشان بحث کردیم جمع کنید.

شاه کلید قضیه کجا است؟

به فرض که دوره مورد نظرتان را پیدا کردید، بعدش چه؟ خب، قضیه از این جا جذاب می‌شود. بسیاری از وبسایت‌ها دوره‌های خود را بر روی دیتا سنترهای مطرح دنیا مانند Rapidgator، Nitroflare، Uploadgig و Mega.nz قرار می‌دهند. از طرفی حتی اگر دوره‌های دسته اول نیز در این وبسایت‌ها قرار نگیرند، میلیون‌ها کاربر هندی و چینی در دنیا وجود دارند که پس از خریداری یک دوره‌ آن را به صورت دسته دوم با قیمت کم‌تر می‌فروشند.

برای به فروش رساندن این محصولات نیز در نهایت باید داده‌های خود را بر روی یکی از این سنترها قرار بدهند. در واقع شما پول می‌دهید تا در نهایت به لینک دانلود تعبیه شده در یکی از این سنترها دسترسی پیدا کنید. نکته‌ای که در واقع کلید دانلود رایگان پکیج‌های پولی است، این است که این لینک‌ها هرچقدر هم که مخفی، محافظت شده و دور از دسترس باشند، در نهایت روی اینترنت قرار دارند. از طرفی وقتی با دیدگاه تکنیکی به قضیه نگاه کنیم، می‌فهمیم که اصولا هرچه روی اینترنت وجود داشته باشد به نحوی قابل دسترسی است. دسترسی به این لینک‌ها اتفاقا از روی همان آخرین سنگری که گفتم (جناب گوگل) انجام می‌گیرد. اما خب پس از دسترسی نیازمند ابزار دیگری نیز هستید که اصطلاحا آن را به نام لیچر می‌شناسند.

آشنایی با ابزارهای لیچر

بگذارید برایتان ماهیت لیچر و لیچ را به زبان ساده توضیح بدهم. قطعا فکر نمی‌کنید که آپلود سنترهایی با این تعداد کاربر در سطح بین‌المللی لینک‌هایشان را آزاد گذاشته باشند که شما دانلودش کنید. قضیه از این قرار است که در اکثر مواقع حتی اگر از پس پیدا کردن لینک بربیایید، دانلود فایل نهایی برایتان دشوار خواهد بود.

برای مثال ممکن است روی لینک دانلود کنید اما به جای فایل مورد نظر، فایلی با فرمت ناخوانا برایتان دانلود شود. لیچرها از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کرده و سرعت دانلودتان را بالا می‌برند. در واقع لیچرها ابزارهایی هستند که به کمک آن‌ها می‌توان به لینکی مستقیم برای دانلود فایل رسید. برای پیدا کردن ابزارهای لیچر رایگان، کافی است یک بار دیگر دست به دامان آخرین سنگر شوید. آخرین سنگر چه بود؟ آقای گوگل.

ابزارهای لیچر

چگونه لینک دانلود فایل‌های مورد نظرمان را از گوگل بیرون بکشیم؟

این هم از آخرین مرحله‌ای که برای دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی پولی در پیش دارید: پیدا کردن لینک فایل مورد نظرتان از طریق جست‌وجو در گوگل. حجم فایل‌های آپلود شده در دیتا سنترهایی که خدمتتان معرفی کردیم آن قدر زیاد است، که احتمال پیدا نکردن دوره‌های مورد نظرمان در این پلتفرم‌ها را به شدت کاهش می‌دهد. برای پیدا کردن لینک دوره مورد نظرتان در یکی از این پلتفرم‌ها کافی است سه مرحله زیر را دنبال کنید:

  1. اسن دوره مورد نظرتان را در نوار جست‌جوی گوگل بنویسید
  2. عبارت Download GB را در کنار اسم دوره کپی کنید
  3. نام یکی از آپلود سنترها را به عبارت مورد جست‌وجوی خود اضافه کنید

به همین راحتی و تنها با طی این سه مرحله می‌توانید لینک فایل مورد نظرتان را پیدا کنید. پس از پیدا کردن لینک، آن را در ابزار لیچری که شرایط استفاده از آن برایتان مطلوب باشد کپی می‌کنید. در نهایت هم لیچر لینکی را تحویلتان خواهد داد که می‌تواند آن را در دانلود منیجر بگذارید و از آن برای دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی پولی استفاده کنید.

سایت‌های متفرقه‌ای نیز برای دانلود رایگان Info Productها وجود دارند

حتی اگر نتوانید به روش بالا در دوره آنلاین مورد نظرتان حضور پیدا کنید، می‌توانید به سراغ روشی دیگر بروید. در این روش مستقیما به سراغ سایت‌هایی خواهیم رفت که کارشان عرضه رایگان این دوره‌ها است. خبر خوب برای افرادی که قصد دارند به سراغ دانلود رایگان مقالات و کتاب‌های خارجی بروند، این است که وبسایتی ایرانی به نام کتابکو آماده است تا هر کتاب و مقاله‌ای که مد نظرتان هست را به رایگان برایتان موجود کند.

با وجود کتابکو، به نظر نمی‌رسد که کاربران ایرانی در این زمینه به ابزاری دیگر نیاز داشته باشند. از جمله سایت‌های دیگری که می‌توانید برای دانلود رایگان انواع دوره‌ها رویشان حساب باز کنید نیز می‌توان به https://www.fastrls.net اشاره کرد. این وبسایت حاوی به روزترین دوره‌های آنلاین آموزشی در سراسر اینترنت است و آن‌ها را به رایگان با کاربرانش به اشتراک می‌گذارد.

آیا محدودیتی نیز در راستای دانلود رایگان پکیج‌های پولی وجود دارد؟

متاسفانه بله. با این حال تعداد دوره‌هایی که از طریق این روش قابل دسترسی نیستند چندان زیاد نیست. قضیه از این قرار است که بسیاری از دوره‌های گران قیمت بین‌المللی پس از مدتی در انجمن‌های آنلاین، گروه‌های فعال در شبکه‌های اجتماعی و بسیاری از وبسایت‌ها در دسترس قرار می‌گیرند.

حال چالش ماجرا این جا است که بگردید تا در نهایت به دوره مورد نظرتان در میان گروه‌ها و انجمن‌ها دست پیدا کنید. البته که روش ذکر شده برای دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی پولی بین‌المللی نیز رد خور ندارد و می‌توانید به کمک آن در یک چشم به هم زدن به مطالب آموزشی مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید.

توصیه ما به تمامی افرادی که در حال حاضر مشغول فعالیت در بازار کار ایران هستند، این است که حداقل یک یا دو دوره بین‌المللی را تماشا کنند. انجام چنین کاری ذهنیتی شفاف پیرامون استانداردهای جاری در بازار کار جهان در اختیارتان خواهد گذاشت.

از مهارت‌هایی که یاد گرفته‌اید درآمد دلاری داشته باشید

با شرکت در این دوره‌ها طبعا مهارت‌های کاری و حرفه‌ایتان ارتقا سطح قابل توجهی پیدا خواهد کرد. این که شانس حضور سر کلاس درس اساتید برتر دنیا را داشته باشید قطعا چیزهای زیادی به سبد تجربیاتتان خواهد افزود. این حق شما است که در ازای انتقال تجربیاتتان به شرکت‌ها و ادارات مبلغ منصافه‌ای بابت آن دریافت کنید. مبلغی که یک نیروی کار غیر ایرانی در ازای انتقال تجربیات کاری‌اش دریافت می‌کند و محدودیت‌های وضع شده برای ایران، متخصصان ایرانی را از دریافت آن محروم کرده است.

در تکانش ما ضمن آموزش ترفندهای مختلف برای توانمند سازی نیروی کار ایرانی، تمام تلاشمان را برای درخشش هرچه بیشتر ایرانیان در بازار کار جهانی به کار بسته‌ایم. در همین راستا، اگر فکر می‌کنید مهارت‌هایتان در حدی است که بتوانید در بازار کار جهانی بدرخشید، خدمات خود را صادر کنید و درآمد دلاری داشته باشید، می‌توانید همین حالا به کمک مشاوران تکانش فعالیت خود را در پلتفرم‌های فریلنسینگ بین‌المللی فایور و آپوورک آغاز کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به صدها آموزش بیشتر می‌توانید به کانال تلگرام موسسه تکانش رجوع کنید.

درآمد دلاری از آپوورک

حرف آخر

بی‌تعارف بگویم که محدودیت‌ها و چالش‌های مختلفی که پیش روی نیروی کار ایرانی قرار دارد، می‌تواند مانعی برای شکوفایی صد در صدی استعدادهایمان باشد. تمایل کاربران ایرانی به پیدا کردن روشی برای دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی گران قیمت به هیچ عنوان غیرقابل پیشبینی نبود. موسسه تکانش را هم که می‌شناسید، عادت دارد برای رفع تمامی نیازهای غیرقابل پیشبینی نیروی کار ایرانی برنامه داشته باشد، حال چه برسد به این نیاز که مدت‌ها است یقه نیروهای توانمند فعال در ایران را چسبیده است.

ده سال دیگر استانداردهای مهارتی جاری در ایران فاصله به سزایی با استانداردهای جهانی پیدا می‌کنند. آن وقت است که کسب و کارهای ایرانی همین اندک شانسی که در رقابت با بیزنس‌های خارجی دارند را نیز از دست می‌دهند. آن وقت کسی نمی‌گوید که فلان گروه دسترسی‌هایشان به اینترنت مختل بوده و نتوانستند پیشرفت کنند، کسی پیدا نمی‌شود که شانسی دوباره برای پیشرفت در اختیارمان بگذارد و خود به خود از چرخه داد و ستدهای جهانی حذف می‌شویم.

این خودمان هستیم که باید برای خود شانس خلق کنیم و تبریک می‌گویم، یاد گرفتن روش دانلود رایگان پکیج‌های آموزشی پولی و ارتقای مهارت‌هایمان بر اساس این پکیج‌ها یکی از همان شانس‌ها است. شما می‌توانید به کمک موسسه تکانش، مهارت‌های خود را به سطوح بالای استاندارد تعریف شده در عرصه‌های کاری جهانی برسانید و از این مهارت‌ها درآمد دلاری کسب کنید. برای اطلاعات بیشتر همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

 

 

دسته بندی ها