5 منبع کسب درآمد آنلاین برای کارآفرینان تازه‌کار

5 منبع کسب درآمد آنلاین برای کارآفرینان تازه‌کار
تاریخ: 2021/11/03
بازدید: 434 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

این روزها با پیشرفت تکنولوژی و استفاده عامه مردم از اینترنت، کسب درآمد آنلاین به یک روش درآمدی بسیار پرطرفدار تبدیل شده است. کسب‌وکارهای سنتی هم با دیدن رشد و پیشرفت کارهای آنلاین، سعی دارند به صورت آنلاین به کسب درآمد بپردازند.

اگر شما هم می‌خواهید مانند سایر کسب‌وکارهای آنلاین به درآمد خوبی دست یابید، درنگ نکنید. در این مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چطور می‌توانید کسب‌وکار آنلاین خودتان را راه‌اندازی کنید و به کسب درآمد آنلاین بپردازید.

در این مطلب می‌خواهیم تجربه یک کارآفرین موفق را از زبان خودش برای‌تان بازگو کنیم. بیایید ببینیم چه فراز و نشیب‌هایی داشته و چطور توانسته به موفقیت دست یابد. با ما همراه باشید.

راز کسب درآمد آنلاین یک کارآفرین از زبان خودش

من از ۱۳ سالگی اولین گام برای کارآفرینی را برداشتم. در تمام طول دوران راهنمایی و دبیرستان، ایده‌های کاری مختلفی را امتحان کرده و شکست خوردم. هر کاری که به فکرم می‌رسید را امتحان کردم؛ از ایجاد برند لباس گرفته تا بازفروش اسنیکر و ساخت ویدیو در یوتیوب. هر کاری به ذهنم می‌رسید برای کسب درآمد انجام می‌دادم.

بعد از اتمام دوره دبیرستان، هیچ نتیجه‌ای نگرفتم و شغلی هم نداشتم. به همین خاطر باید به دانشگاه می‌رفتم. طی اولین سال دانشگاه همین مسیر را دنبال کرده و ایده‌های کاری مختلفی را امتحان کردم. تابستان بعد از سال اول بود که به موفقیت رسیدم و حالا هم در ۲۳ سالگی چندین جریان درآمدی دارم که اجازه می‌دهند زندگی را با قوانین خودم پیش ببرم.

۱. Shopify

 

راز کسب درآمد آنلاین یک کارآفرین از زبان خودش: shopify

اولین جریان درآمدی من و تمرکز اصلی روی برند Shopify است. در واقع موضوع کانال یوتیوب من در همین باره است. به عنوان با گذشت نیمی از ماه، فروشگاه Shopify من حدود ۳۳۰۰ دلار فروش داشته و بیش از ۱۱۳ هزار دلار هم درآمد ایجاد کرده است. در واقع فروش و درآمد هیچ ارزشی ندارند، مهمترین بخش، سود است که من هم سود را به عنوان درآمد در نظر می‌گیرم.

فروشگاه Shopify من در ۳۰ روز گذشته حدود ۳۸۰۰۰ دلار سود داشته که نرخ سود من حدود ۲۳ درصد می‌شود. معمولا در فروشگاه Shopify سودها در طیف ۱۰ تا ۲۵ درصد قرار می‌گیرند که به نظر من اصلا بد نیست، اما خب جای پیشرفت دارد. در ابتدا این فروشگاه یک فروشگاه تزریق قطره چکانی محصول به بازار بود، اما طی سال گذشته زمان و هزینه زیادی صرف کردم تا این فروشگاه را به یک برند کامل تبدیل کنم.

محصولات خود را از آمریکا ارسال می‌کنم. یک لوگوی مخصوص هم داریم. محصولات را شخصی‌سازی کردیم و حتی یک بسته‌بندی مخصوص زیبا هم داریم. محتواهای تصویری و ویدیویی زیادی هم دارم که شخص دیگری ندارد. هدف من ادامه سرمایه‌گذاری و ساخت این برند است، تا جایی که یک روز بتوانم با قیمتی بالای ۷ رقم آن را به فروش برسانم.

باور دارم که تجارت الکترونیک یکی از بهترین فرصت‌های کاری است و زندگی من را کاملا تغییر داد. اما فراموش نکنید که نتیجه گرفتن زمان‌بر خواهد بود و اصلا کار ساده‌ای نیست.

۲. Adsense

دومین جریان درآمدی من Adsense یوتیوب است. در واقع هر بار که تبلیغی روی یکی از ویدیوهای من ظاهر می‌شود، یوتیوب به من پول پرداخت می‌کند. به عنوان مثال طی ۳۰ روز گذشته من توانستم از کانال یوتیوب خود حدود ۱۳۷۰۰ دلار درآمد کسب کنم که تقریبا ۱۰۰ درصد سود است. این کانال به‌ طور میانگین روزانه حدود ۳۰۰ تا ۷۰۰ دلار درآمد دارد که خب عالی است!

درست است که سود خوبی دارد، اما کار ساده‌ای نیست. حتی یک‌بار هم نباید ویدیوی شما به تعویق بیفتد. من اولین کانال یوتیوبم را در ۱۲ سالگی ایجاد کردم و با دوستان ویدیوهای طنز درست می‌کردیم. ابتدای کار درآمدی نداشتیم، اما حالا درآمد خوبی دارم و به این مسیر ادامه می‌دهم تا ماهانه ۱۰۰.۰۰۰ دلار از یوتیوب کسب درآمد آنلاین کنم.

۳. کمپانی نرم‌افزار

 

راز کسب درآمد آنلاین یک کارآفرین از زبان خودش: کمپانی نرم افزار

جریان درآمدی بعدی که یکی از بهترین‌ها است، کمپانی نرم‌افزاری من می‌باشد. حدود ۳ سال پیش یک نرم‌افزار تحقیق محصول به نام Viral Vault ساختم. Viral Vault در واقع ابزاری است که روزانه ۲ محصول به شما ارائه می‌دهد که آماده فروش در فروشگاه Shopify شما هستند.

با Viral Vault قصد داشتم یک ابزار همه‌کاره برای تازه‌کارهایی ایجاد کنم که می‌خواهند فروشگاه خود را راه‌اندازی کنند. ما هر ابزاری که برای فروش آنلاین محصول نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهیم.

من با این نرم‌افزار حدود ۵۶۰۰۰ دلار درآمد کسب کردم. در حال حاضر هم روزانه ۱۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار درآمد از این طریق کسب می‌کنم. بی شک می‌توانم بگویم این سخت‌ترین پروژه‌ای بود که تا به حال انجام داده‌ام. بیش از ۱ سال حتی ۱ دلار هم از این کمپانی درآمد نداشتم، اما حالا به درآمدزایی بالایی رسیده است.

حفظ و نگهداری این نرم‌افزار ماهانه حدود ۱۰.۰۰۰ دلار هزینه دارد، به همین دلیل سود ما حدود ۴۰.۰۰۰ تا ۵۰.۰۰۰ دلار در ماه می‌شود.

فقط و فقط از همین ۳ جریان درآمدی من ماهانه بیش از ۸۰.۰۰۰ دلار سود می‌کنم! ۲ جریان درآمدی دیگر هم دارم که مقداری نامتداوم هستند، اما دوست دارم پیشرفت بیشتری در این ۲ جریان درآمدی داشته باشم.

۴. معامله با برندها و بازاریابی وابسته

با رشد کانال یوتیوب من، کمپانی‌های زیادی تماس گرفتند که می‌خواستند اپلیکیشن یا محصول آنها را تبلیغ کنم. راستش را بخواهید من هر چیزی را تبلیغ نمی‌کنم. من فقط محصولات و خدماتی را تبلیغ می‌کنم که خودم استفاده کرده باشم. به همین خاطر این روزها تبلیغ برند خیلی کمی می‌گیرم.

۵. سرمایه‌گذاری

آخرین جریان درآمدی که خیلی برایش زمان صرف نکردم، سرمایه‌گذاری است. هر ماه حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد از درآمد خود را در صندوق سرمایه‌گذاری در سهام شاخص می‌گذارم. می‌دانم خیلی‌ها هستند که معاملات بزرگی با دوج‌کوین و GameStop انجام می‌دهند، اما خب من نتوانستم وارد این حوزه شوم. با این حال کم کم بخش کوچکی از درآمد خودم را در سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت گذاشتم و امیدوارم در بلندمدت شاهد نتایج خوبی باشم. با این استراتژی، حساب‌های سرمایه‌گذاری من ماهانه درآمد کاملا منفعل ۱ تا ۵۰۰۰ دلاری برایم رقم می‌زنند. مطمئن هستم اگر تلاش بیشتری برای معامله روزانه و کریپتو داشته باشم، می‌توانم فقط از همین روش ۵۰ تا ۱۰۰.۰۰۰ دلار درآمد کسب کنم. اما برنامه خیلی شلوغی دارم و روزانه کارهای خیلی زیادی انجام می‌دهم. به همین دلیل خیلی نتوانستم روی سرمایه‌گذاری کریپتو زمان بگذارم.

 

راز کسب درآمد آنلاین یک کارآفرین از زبان خودش: سرمایه گذاری

سخن پایانی

کسب درآمد آنلاین یکی از روش‌های درآمدی می‌باشد که این روزها خیلی پیشرفت کرده است. در این مطلب ۵ روش درآمدی آنلاین را از زبان یک کارآفرین موفق برایتان بازگو کردیم. امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد و شما هم بتوانید کسب‌وکار آنلاین خود را راه‌اندازی و کسب درآمد کنید. به نظر شما کدام یک می‌تواند سودمندتر عمل کند؟

دسته بندی ها