پرسودترین کالاها برای فروش در آمازون کدام‌ها هستند؟

پرسودترین کالاها برای فروش در آمازون کدام‌ها هستند؟
تاریخ: 2021/10/09
بازدید: 677 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

با توجه به اینکه تقریبا ۵۰ درصد کاربران ایالات متحده، محصولات مورد نظر خود را در آمازون جستجو می‌کنند، جای تعجبی ندارد که بخواهید محصولی را در یکی از سودآورترین سایت‌های اینترنتی بفروشید. اما ممکن است محصولات گسترده موجود در سایت آمازون، نگران‌کننده به نظر برسد؛ آمازون بیش از ۱۲ میلیون محصول می‌فروشد، شما چه محصولی را برای فروش در آمازون انتخاب می‌کنید؟ در این مطلب می‌خواهیم با معرفی محصولات کم ریسک و پربازده به شما در آغاز فروش آنلاین در آمازون کمک کنیم. با ما همراه باشید.

پرفروش‌ترین اقلام برای فروش در آمازون

خوشبختانه، انتخاب محصول برای فروش در آمازون و نحوه فروش آن، آنقدرها هم که فکر می‌کنید، دشوار نیست. در ابتدا بیایید نگاهی به برخی محصولات پرفروش در آمازون بیندازیم.

آمازون فهرستی از پرفروش‌ترین‌ها، اعم از اسباب بازی تا کتاب و بازی‌های ویدیویی را تنظیم می‌کند و این لیست به صورت ساعتی به روز می‌شود. در این قسمت برخی از پرفروش‌ترین‌ها را معرفی می‌کنیم:

۱. فروش آنلاین پوشاک، کفش و جواهرات

پوشاک برای فروش در آمازون

از پوشاک ورزشی گرفته تا عینک آفتابی و جواهرات، بدون شک یکی از محبوب‌ترین دسته‌بندی‌ها هستند. اما همچنین این دسته‌بندی‌ها می‌توانند اشباع‌شده نیز باشند، بنابراین باید بتوانید چیزی منحصر به فرد و با قیمت مناسب ارائه دهید. کاربران برای اقلام مارک گران قیمت به آمازون سر نمی‌زنند، در عوض، آنها به دنبال تخفیف هستند.

 

۲. فروش اینترنتی کتاب

دسته‌بندی کتاب‌ها جزو معروف‌ترین‌ها در آمازون است. نسخه‌های جدید و پرفروش و همچنین آثار کلاسیک قدیمی را معمولا با قیمت کمتر از ۲۰ دلار می‌توان یافت. به عنوان یک فروشنده، کتاب می‌تواند گزینه مناسبی باشد، زیرا می‌توانید آنها را به صورت عمده خریداری کرده و سپس با سود چشمگیری در آمازون بفروشید.

[box_product image=”https://etekanesh.com/wp-content/uploads/2022/08/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A7%DB%8C%D8%A8%D9%88%DA%A9-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-1024×591.jpg”]

کارگاه تولید و فروش Ebook در فروشگاه آمازون

دوره تولید و فروش کتاب الکترونیکی در آمازون آکادمی تکانش به شما کمک می‌کند که بدون نیاز به تخصص نویسندگی، صفحه آرایی و انتشارات کتاب خود را تولید، دیزاین و در آمازون به فروش برسانید.

ثبت نام

[/box_product]

 

۳. لوازم الکترونیکی در آمازون

فروش در آمازون

لوازم الکترونیکی دسته دیگری است که هرچند گران قیمت، طرفداران خاص خودش را دارد. اگر بتوانید لوازم الکترونیکی را به صورت عمده و با قیمت مناسب خریداری کنید، این دسته می‌تواند مناسب باشد.

 

۴. فروش اسباب‌بازی‌ها و بازی‌ها به صورت آنلاین

اسباب‌بازی‌ها یکی از پرفروش‌ترین محصولات نه تنها در آمازون، بلکه در هر سایت و فروشگاهی هستند. اگر بتوانید اسباب‌بازی به صورت عمده بخرید و کالاهای باکیفیت و پرطرفدار را با قیمتی مناسب ارائه دهید، این دسته می‌تواند سرمایه‌گذاری پربازدهی باشد.

همچنین باید حواستان باشد که کدام بازی‌ها از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند.

در این قسمت ۳ ​​دسته محبوب فروش در آمازون را معرفی می‌کنیم:

  • خانه و آشپزخانه؛ ۶۴.۳ میلیون محصول فروخته شده است.
  • پوشاک، کفش و جواهرات؛ ۳۳.۴ میلیون محصول فروخته شده است.
  • ابزارها و بهبود خانه؛ ۱۱.۱ میلیون محصول فروخته شده است.

برای انتخاب میان گزینه‌های موجود، بیایید نحوه انتخاب بین پرفروش‌ترین محصولات را بررسی کنیم.

[article_link] بهترین و پرفروش ترین محصولات در Amazon kdp [/article_link]

چطور محصول فروشگاه آنلاین خود را در آمازون انتخاب کنیم؟

باید به هزینه ارسال و فروش کالا در آمازون توجه داشته باشید تا بتوانید بودجه کالای مورد نظرتان را تخمین بزنید. این اطلاعات می‌تواند به شما در تصمیم‌گیری کمک کند.

با این اوصاف باید به وزن و مشخصات فیزیکی کالا اعم از شکستنی بودن یا نبودن آن توجه داشته باشید.

علاوه بر این، رنج قیمتی اکثر محصولات در فروشگاه آمازون بین ۱۰ تا ۵۰ دلار است، بنابراین باید کالاهایی را انتخاب کنید که بتوانید آنها را با قیمت مناسبی به فروش برسانید.

در این قسمت می‌خواهیم ۵ روش به شما معرفی کنیم تا بتوانید محصول مناسب فروشگاه آنلاین خود را انتخاب کنید؛

۱. در سایت Amazon.com به تحقیق و جستجو بپردازید

برای تحقیق در سایت آمازون می‌توانید به بخش کالاهای پرفروش مراجعه کنید. همچنین می‌توانید به قسمت «محصولات خریداری شده مشتریان» سر بزنید تا برای محصولات مشابه و پرفروش ایده بگیرید.

۲. از یک افزونه برای تحقیق درباره محصولات در بازار هدف استفاده کنید

با استفاده از دو افزونه کروم می‌توانید به تحقیق کلمات کلیدی در آمازون بپردازید؛ به عنوان مثال، Jungle Scout می‌تواند میزان فروش ماهیانه محصولات و کالاهای کم ریسک را به شما نشان داده و امکان دنبال کردن محصولات به منظور مقایسه آنها در طول زمان را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین از Unicorn Smasher هم می‌توانید به عنوان ابزار کمکی استفاده کنید.

۳. شکاف بازار را پیدا کنید

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که هنگام جستجوی یک محصول در آمازون با شکاف زیادی روبه‌رو شده باشید؛ به عنوان مثال، هنگامی که «women leggings» را جستجو می‌کنید با بیش از ۱۰۰.۰۰۰ نتیجه روبه‌رو می‌شوید، اما وقتی عبارت « cycling leggings women pink» را جستجو کنید فقط ۱۰۰۰ نتیجه نمایش داده می‌شود. این یک مثال ساده است، اما گاهی اوقات همین مثال‌های ساده می‌توانند الهام‌بخش باشند.

از طرفی دیگر، می‌توانید با خواندن نظرات مشتریان در بازار هدف محصول خود، شکافی در بازار پیدا کنید. حتی اگر محصولات زیادی مشابه کالای انتخابی شما در بازار وجود داشته باشد، ممکن است مشتریان از برندهای فعلی ناراضی باشند. بدین ترتیب شما با کالای انتخابی خود می‌توانید بازار را در دست بگیرید.

[article_link] چگونه فروش خود را در آمازون بالا ببریم: راهکارهای فروش در آمازون [/article_link]

۴. محصولات کم ریسک را پیدا کنید

اگر به سراغ محصولی با بیش از ۱۰۰.۰۰۰ فروشنده بروید مسیر بسیار سختی را پیش‌رو خواهید داشت. محصولی با بازار رقابتی کمتر می‌تواند گزینه بهتری برای شروع فروش آنلاین در آمازون باشد.

۵. به دنبال دسته‌بندی‌هایی در رتبه فروش برتر (BSR) باشید

بالاترین رتبه فروش آمازون (BSR) نشان‌دهنده سابقه فروش یک کالا است. بنابراین BSR بالا نشان می‌دهد که بازار فروش محصول مورد نظر بالا است. بدین ترتیب محصول با BSR بالا نشان‌دهنده تقاضا برای آن محصول است. این موضوع نشان می‌دهد که می‌توانید سود خوبی کسب کنید.

محصولات کم ریسک برای فروش در آمازون

سخن پایانی؛ چه محصولی در آمازون بفروشیم؟

بدون شک می‌توانید از فروش محصولات خود در آمازون سود چشمگیری به دست آورید، اما باید حواستان به بازار فروش و قیمت نهایی محصول انتخابی خود باشد. اگر محصولی را برای فروش در آمازون در نظر دارید، نکات بیان‌شده در این مطلب را دنبال کنید تا بتوانید سود خوبی را کسب کنید. اگر محصولی را انتخاب نکرده‌اید، با اصول اولیه شروع کنید؛ کلمات کلیدی جستجو شده در آمازون و پرفروش‌ترین محصولات کدامند؟

دسته بندی ها