بهترین و پرفروش ترین محصولات در Amazon kdp

بهترین و پرفروش ترین محصولات در Amazon kdp
تاریخ: 2023/06/27
بازدید: بازدید
دیدگاه: دیدگاه

آمازون کی دی پی مخفف کلمه Amazon Kindle Direct Publishing، می تواند ساده ترین، سریع ترین و ارزان ترین راه برای کسب یک درآمد غیرفعال از فروش محصولات دیجیتال باشد. Amazon kdp یا Amazon Kindle فرصتی مناسب جهت فروش برای نویسندگان و فروشندگان کتاب فراهم می کند. در ادامه در مورد بهترین و پرفروش ترین محصولات در Amazon kdp  توضیح خواهیم داد.

 

آمازون کیندل

 

آمازون کی دی پی چگونه می تواند در کسب درآمد غیرفعال به شما کمک کند؟

امروزه کسب و کار الکترونیکی در فضای اینترنت، راهی مناسب و مقرون به صرفه برای کسب درآمد غیرفعال است. منظور از درآمد غیرفعال، درآمدی است که نیاز به فعالیت فیزیکی و حضور فرد ندارد. درآمد از طریق سرمایه گذاری در بورس، اجاره دادن املاک، حقوق تامین اجتماعی از جمله راه های کسب درآمد غیر فعال است. فروش محصولات دیجیتال نیز، راهی مطمئن و با ریسک پایین برای کسب درآمد غیر فعال محسوب می شود که با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی غالب مردم به اینترنت، ممکن شده است. آیا می خواهید با فروش کتاب های دیجیتال، صاحب یک درآمد غیرفعال و افزایشی در Amazon kdp باشید؟ در ادامه شما را برای موفقیت در این مسیر راهنمایی می کنیم.

Amazon kdp یک پلتفرم برای انتشار رایگان کتاب های اینترنتی، کتاب های بدون محتوا، کتاب های با جلد شومیز یا جلد سخت است. اگر شما یک نویسنده هستید، تجربه نویسندگی یا توانایی سرودن شعر یا حتی مهارت طراحی دارید از این فرصت برای کسب درآمد غافل نشوید.

حتی اگر یک نویسنده نیستید یا فرصتی برای تولید محتوا ندارید، می توانید فریلنسرهای حرفه ای را برای این منظور استخدام کنید. باید بدانید مهم ترین مزیت فروش در آمازون کی دی پی این است که می توانید آمار فروش خود را افزایش دهید بدون اینکه نگران انبار محصول یا تحویل فیزیکی کالا باشید. زیرا اگر مشتری کتاب چاپی با جلد شومیز یا جلد سخت تقاضا کند، آمازون آن را چاپ و صحافی کرده و برای مشتری ارسال می کند.

حال که قصد دارید در پلتفرم Amazon kdp، کسب درآمد کنید، لازم است با انواع محصولات قابل عرضه در آن آشنا شوید.

[article_link] Amazon KDP چیست؟ [/article_link]

چه محصولاتی را می توانید در آمازون کی دی پی بفروشید؟

انواع قصه، رمان، مجلات، کتاب های آشپزی، کتاب های مخصوص کودکان، کتاب های رنگ آمیزی و نقاشی، کتاب های کمیک، شعر، کتاب های درسی و آموزشی، کتاب های کم محتوا و بدون محتوا را می توانید در Amazon kdp عرضه کنید. شما این موارد را در قالب یک فایل الکترونیکی آپلود می کنید. مشتری می تواند کتاب شما را به صورت الکترونیکی یا چاپی سفارش دهد. نگران چاپ و ارسال کتاب نباشید، چون این قسمت به عهده آمازون کی دی پی است.

همان طور که در قسمت قبل اشاره شد انتشار در آمازون کی دی پی، کاملا رایگان است. البته بعد از فروش، درصدی از قیمت کتاب به عنوان حق کمیسیون کسر می شود. اگر قیمت نهایی کتاب بین 99/2 تا 99/9 دلار باشد، حق امتیاز شما 70 درصد خواهد بود و 30 درصد بقیه سهم Amazon kdp است. اگر خارج از این بازه باشد، حق امتیاز شما 35 درصد خواهد بود. البته لازم به ذکر است که بیشترین کتاب های منتشر شده در این پلتفرم قیمتی بین 99/2 تا 99/9 دلار دارند. هزینه ای هم به ازای حجم فایل آپلود شده و هزینه ای برای چاپ کتاب بسته به نوع آن که شومیز یا جلد سخت باشد، از قیمت فروش کسر می گردد.

همچنین اگر برای بعضی از قسمت های کتاب نیاز به متخصص داشته باشید، مثلا طراح برای آماده سازی جلد کتاب، آمازون با دریافت هزینه، این متخصصان را در اختیار شما قرار می دهد.

حالا حتما از خود می پرسید کدام گروه محصولات در Amazon kdp پرفروش هستند. پرمخاطب ترین موضوعات می تواند پرفروش ترین محصولات در Amazon kdp را رقم بزند. با آگاهی از این موضوع می توانید محصولات بهتری عرضه کرده و درآمد بیشتری داشته باشید. در ادامه برخی از پرطرفدارترین موضوعات را بررسی می کنیم.

پرفروش ترین موضوعات در Amazon kdp

می توانید برای عناوین و موضوعات مختلف بنویسید و آن را در آمازون کی دی پی به فروش برسانید. اما اگر بتوانید جذاب ترین موضوعات این پلتفرم را بشناسید، فروش بیشتری خواهید داشت. در اینجا برخی از موضوعاتی را که در Amazon kdp، مخاطبان بیشتری دارد، ذکر می کنیم.

یکی از موضوعات پرمخاطب این پلتفرم مربوط به مراسم های ویژه است. شما برای ایامی مثل کریسمس، ولنتاین، روز پدر، روز مادر چه محصولاتی می توانید عرضه کنید؟ رشد شخصی و توسعه فردی از دیگر موضوعات جذاب بوده که امروزه طرفداران زیادی دارد. شما با ارائه محتوایی جذاب، کاربردی و قابل اعتماد، می توانید فروش خوبی داشته باشید.

کارآفرینی و کسب و کارهای کوچک، از دیگر موضوعات جذاب و پرمخاطب در Amazon kdp است. صاحبان کسب و کارهای کوچک معمولا مستقل عمل می کنند و با مسائل زیادی درگیر هستند. برای بسیاری از این مسائل تجربه ای نداشته و به کمک افراد متخصص نیازمند هستند. اگر شما بتوانید محتوایی برای کارآفرینی در انواع کسب و کارهای کوچک تولید و منتشر کنید، محصول پرفروشی عرضه کرده اید. بهتر است کتاب شما بتواند در سازماندهی، برنامه ریزی عملیاتی، آموزش استارت آپ ها، یا انگیزش فرد کارآفرین یاری کننده باشد.

از دیگر موضوعات جذاب سفر و طبیعت، ورزش، آموزش مهارت های مختلف مثل آشپزی، شیرینی پزی و انواع هنرها و صنایع دستی مثل نقاشی و تایپوگرافی، هنرهای چوبی، بافتنی و غیره است. همچنین کتاب های کودکان، کتاب های فکری، بازی ها، موسیقی، گل و گیاه، گیاه خواری و خام خواری، مذاهب و ادیان برخی دیگر از موضوعات پرمخاطب در Amazon kdp است.

 

کتاب برای کودکان

یکی از برترین و پرفروش ترین محصولات در Amazon kdp، کتاب های کودکان است. این کتاب ها شامل داستان، رنگ آمیزی و سایر فعالیت های خلاق با هدف آموزش و سرگرمی است. در این نوع کتاب ها، کودک با فعالیت های متنوع مثل نقاشی، طراحی، پازل، رنگ آمیزی و ساخت کاردستی، می تواند ضمن سرگرمی آموزش ببیند.

این قبیل کتاب ها ساعت های زیادی کودک را به گونه ای ثمربخش مشغول نگه می دارند و به خصوص در فصل تعطیلات مدارس فروش بیشتری دارند. اغلب این کتاب ها بیش از 150 صفحه داشته و به طور میانگین بین 6 تا 8 دلار قیمت گذاری می شوند.

[box_product image=”https://etekanesh.com/wp-content/uploads/2023/06/%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9-1024×809.jpg”]

دوره آموزش طراحی کتاب کودک

در این دوره شما نحوه ایجاد و فروش کتاب های رنگ آمیزی کودکان در آمازون با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مختلف را یاد خواهید گرفت تا بدون زحمت تصاویر دلربایی ایجاد کنید که با ذهن‌های جوان طنین‌انداز می‌شود.

ثبت نام

[/box_product]

 

کتاب های بدون محتوا برای فروش در آمازون کی دی پی

آمازون کی دی پی بستری فوق العاده برای نویسندگان کتاب فراهم می کند. در این بستر حتی می توانید کتاب های بدون محتوا را منتشر کرده و با اطمینان خاطر به فروش برسانید. این دسته از کتاب ها اخیرا در آمازون کی دی پی جایگاه بسیار خوبی به خود اختصاص داده اند. در این قسمت گروه کتاب های بدون محتوا، به عنوان گروهی از پرفروش ترین محصولات در Amazon kdp ، به صورت خلاصه معرفی می شود.

کتاب های کم محتوا

در کتاب هاب بدون محتوا یا کم محتوا، نویسنده در واقع طراح این کتاب بوده و هر صفحه را با خلاقیت خود طوری نقش می زند که مخاطب آن را تحسین کند. دفترچه های یادداشت، دفترچه تلفن و آدرس، دفتر برنامه ریزی روزانه، دفتر خاطرات، دفتر طراحی، کتاب رنگ آمیزی برای سنین مختلف و دفترچه مخصوص نوشتن نوت های موسیقی، از جمله کتاب های بدون محتوا یا کم محتوا هستند. در این کتاب ها صفحات رو و پشت جلد، طراحی جذاب و چشم نوازی دارند و صفحات تکرار می شوند. در ادامه قیمت برخی از این محصولات را در Amazon kdp  ذکر می کنیم.

دفترچه تلفن و آدرس در amazon kdp

 گروه دفترچه های یادداشت معمولا پایین ترین میانگین قیمت را دارند (95/6 $). قیمت گرانترین دفترچه یادداشت 38 دلار و ارزان ترین دفترچه یادداشت 63/3 دلار است. بهترین اندازه برای دفترچه یادداشت 109 برگ با ابعاد 5/8 در 11 است.

برای دفترهای طراحی، میانگین قیمت 20/7 دلار است. 89/2 دلار، قیمت ارزان ترین دفتر طراحی و 00/20 دلار، قیمت گران ترین دفتر طراحی است. شما می توانید ماهانه به طور متوسط 78 دلار از فروش این نوع دفترها درآمد کسب کنید.

[article_link] بازاریابی کتاب در آمازون در ایران و راه‌های افزایش فروش در KDP [/article_link]

کتاب های فکری

گروه دیگر از پرفروش ترین محصولات در Amazon kdp، کتاب های فکری است. این کتاب ها برای رده های سنی مختلف منتشر می شود. انواع معما، جدول کلمات متقاطع، جدول سودوکو، بازی های فکری، مسائل منطقی، بازی ریاضی، یافتن کلمه و هر چیز دیگری که فرد را به فکر کردن وادارد. گفته می شود این گونه کتاب ها ذهن را شاداب نگه داشته و برای پیشگیری از آلزایمر بسیار مناسب است. از این رو در بین بزرگسالان طرفداران زیادی دارد. این کتاب ها به طور میانگین بیش از 130 صفحه دارند و با میانگین قیمتی 6 تا 12 دلار در آمازون کی دی پی، قیمت گذاری و فروخته می شوند.

کتاب های فکری

طراحی بزرگسالان

شاید باور نکنید که کتاب طراحی برای بزرگسالان یکی از پرفروش ترین محصولات در Amazon kdp، است. رنگ آمیزی این گونه کتاب ها می توانند استرس ناشی از مسائل کار و زندگی را از انسان بزدایند. طرح هایی از طبیعت و حیوانات از جمله موضوعات پرطرفدار کتاب طراحی بزرگسالان است. این کتاب ها در آمازون کی دی پی معمولا بیش از 100 صفحه دارند و با قیمت میانگین 8 دلار به فروش می رسند.

[box_product image=”https://etekanesh.com/wp-content/uploads/2022/08/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A7%DB%8C%D8%A8%D9%88%DA%A9-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-1024×591.jpg”]

کارگاه تولید و فروش Ebook در فروشگاه آمازون

دوره تولید و فروش کتاب الکترونیکی در آمازون آکادمی تکانش به شما کمک می‌کند که بدون نیاز به تخصص نویسندگی، صفحه آرایی و انتشارات کتاب خود را تولید، دیزاین و در آمازون به فروش برسانید.

ثبت نام

[/box_product]

دسته بندی ها