چطور با تخصص موشن و انیمیشن در آپورک درآمد دلاری داشته باشیم؟

چطور با تخصص موشن و انیمیشن در آپورک درآمد دلاری داشته باشیم؟
تاریخ: 2023/06/23
بازدید: بازدید
دیدگاه: دیدگاه

درآمد دلاری این روزها تبدیل به یکی از دغدغه‌های افراد به‌خصوص فریلنسرها شده است. با توجه به فراگیر شدن سایت‌های فریلنسینگ و امکان کار در سایت‌های خارجی برای ایرانی‌ها، رسیدن به درآمد دلاری حالا دیگر خیلی هم دور از دسترس نیست. شما باید ابتدا در یک زمینه خاص تخصص داشته باشید. در این صورت می‌توانید با مراجعه به این سایت‌ها، پروژه‌های مختلفی را دریافت کنید. در ادامه مجموعه مقالات مربوط به معرفی سایت آپورک، حالا می‌خواهیم در مورد موشن و انیمیشن بگوییم. اینکه اگر شما در این حوزه‌ها تخصص دارید چطور می‌توانید در این سایت پروژه بگیرید. با ما همراه باشید.

موشن و انیمیشن در آپورک

موشن و انیمیشن دو مفهوم متفاوت هستند که به اشتباه در خیلی مواقع به‌جای هم استفاده می‌شوند. موشن گرافیک در واقع مجموعه‌ای از تصاویر متحرک کامپیوتری است که با خلق یک داستان سعی در انتقال یک پیام به مخاطب دارد. معمولا در موشن گرافیک ما کاراکتر خاصی نداریم و در واقع با کمک تصاویر به نتیجه یا آمار خاصی که مورد نظر کارفرماست می‌رسیم. انیمیشن مجموعه‌ای از عکس‌های متحرک است که به دنبال هم تصویری مانند فیلم ایجاد می‌کنند. انیمیشن دارای یک خط داستانی و کاراکترهای مختلفی است که مجموعه آن‌ها یک فیلم انیمیشن را تشکیل می‌دهند.

بعد از این توضیح کوتاه،‌ می‌خواهیم بگوییم که در سایت آپورک چه شما انیماتور باشید و چه موشن‌کار، در هر صورت می‌توانید پروژه دریافت کنید. در آپورک با تخصص موشن گرافیک، طراحی موشن انیمیشن، انیمیشن 3D، ویدیو انیمیشن و بسیاری کلید واژه‌های دیگر می‌توانید پروژه‌های مختلفی را پیدا کنید.

[article_link] فریلنسینگ و شخصیت پردازی [/article_link]

پوزیشن‌های خوب برای فریلنسینک موشن و انیمیشن

در سایت آپورک برای تخصص موشن گرافیک و انیمیشن می‌توانید پوزیشن‌های شغلی خوبی پیدا کنید. در ادامه تعدادی از موقعیت‌های شغلی که در آپورک در این حوزه‌ها وجود دارد را نام خواهیم برد:

Motion Graphic موشن گرافیک

Motion Designer طراح موشن

Motion Design طراحی موشن

Motion Graphic Animation انیمیشن موشن گرافیک

Animation انیمیشن

Video Animation ویدیو انیمیشن

3D Animation انیمیشن سه بعدی

2D Animation انیمیشن دو بعدی

Whiteboard Animation انیمیشن وایت برد

در هر کدام از این شاخه‌ها شما می‌توانید با قرار دادن یک نمونه کار، کارفرما را به استخدام خود ترغیب کنید.

نمونه پروژه‌های درخواستی برای موشن و انیمیشن در سایت آپورک

معمولا کارفرماها در سایت آپورک در آگهی‌های استخدامی خود کاملا توضیح می‌دهند که به‌دنبال چه تخصصی هستند. جزییات کار را کاملا توضیح می‌دهند و در مورد پرداختی هم مبلغی را تعیین می‌کنند. در فرم آگهی کارفرما تمامی تخصص‌هایی را که در پروژه خود به آن نیاز دارد را قید خواهد کرد. در ادامه تعدادی از نمونه پروژه‌های درخواستی کارفرماها را در زمینه موشن و انیمیشن قرار داده‌ایم.

نمونه پروهژه انیمیشن در آپورک 2 نمونه پروژه انیمیشن در آپورک

بهترین فریلنسرها در زمینه موشن و انیمیشن در آپورک

تخصص موشن گرافیک و انیمیشن تعداد زیادی از فریلنسرها را به سایت آپورک جذب کرده است. دلیل این موضوع شاید تعداد زیاد پروژه‌های درخواستی و تنوع این رشته‌ها در آپورک باشد. موفق‌ترین فریلنسرها آن افرادی هستند که بیشترین تعداد پروژه‌های موفق و بیشترین میزان درآمد را داشته‌اند. در ادامه تعدادی از این افراد را نام برده و پروفایل آن‌ها را به شما نشان خواهیم داد.

همان‌طور که می‌بینید این افراد با درآمدهای مختلف از ساعتی ۵۰ دلار تا بالای ۱۰۰ دلار توانسته‌اند درآمدهای بسیار خوبی داشته باشند و پروژه‌های موفق زیادی را ثبت کنند.

موفق‌ترین فریلنسرهای ایرانی در زمینه موشن و انیمیشن در آپورک

در سایت آپورک تعداد زیادی از فریلنسرهای ایرانی مشغول به‌کار هستند. در زمینه موشن گرافیک و انیمیشن هم تعداد زیادی از فریلنسرهای ایرانی در آپورک مشغول به‌کار هستند. در این قسمت پروفایل تعدادی از این افراد را برای شما قرار داده‌ایم. شما می‌توانید مهارت، درآمد و تعداد پروژه‌های موفق این فریلنسرهای ایرانی در آپورک را ببینید.

درآمد

برای کسی که در حوزه انیمیشن و موشن گرافیک فعالیت می‌کند،‌ نمی‌توان میزان درآمد مشخصی را تعیین کرد. دلیل این موضوع این است که این افراد معمولا به‌صورت پروژه‌ای کار می‌کنند. در نتیجه نمی‌توان حقوق ماهانه مشخصی را در این زمینه تعیین کرد. اما شاید بتوان گفت برای هر پروژه درآمد یک موشن یا انیمیشن کار از ۵ میلیون تا ۵۰ میلیون متغیر است. این مبلغ البته می‌تواند بازه متفاوتی داشته باشد. در آپورک اما همه چیز کاملا مشخص است. اگر شما در زمینه شغلی مورد نظرتان در آپورک جستجو کنید، می‌توانید میزان پرداختی کارفرماها را بررسی کنید. معمولا این رقم برای موشن‌کارها و انیماتورها در آپورک از ساعتی ۴۰ دلار تا ساعتی ۲ هزار دلار در نوسان است. این عدد با توجه به تفاوت نرخ دلار و ریال تفاوت قابل توجهی با پرداختی در ایران دارد.

[video_link] تجربه درآمد ۶۰۰ هزار دلار از فایور با تخصص موشن گرافیک [/video_link]

بدون داشتن تجربه هم می‌توانم در آپورک پروژه بگیرم؟

بله. در سایت آپورک یک فیلتر قرار گرفته که شما می‌توانید با توجه به آن تعیین کنید که حرفه‌ای Expert ، در سطح متوسط Intermediate‌ یا مبتدی Entry Level هستید. معمولا کارفرماها هم در فرم‌های درخواستی خود ذکر می‌کنند که به فریلنسری با چه میزان مهارت نیاز دارند.

همان‌طور که می‌بینید شما می‌توانید با انتخاب یکی از سه گزینه، میزان مهارت خود را در حوزه‌های مختلف مشخص کنید.

[box_product image=”https://etekanesh.com/wp-content/uploads/2022/08/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4_%D8%A2%D9%BE%D9%88%D8%B1%DA%A9_%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87_%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C_%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B2_%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF_%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-1024×591.jpg”]

کارگاه عملی کسب درآمد دلاری از آپورک

دوره فریلنسری در آپورک آکادمی تکانش بصورت گام به گام و پروژه محور به همراه پشتیبانی مادام‌العمر شما را برای ارتباط با کارفرما و ارسال پروپوزال حرفه‌ای و دریافت پروژه دلاری آماده می‌کند.

ثبت نام

[/box_product]