چطور با تخصص تدوین در آپورک درآمد دلاری داشته باشیم؟

چطور با تخصص تدوین در آپورک درآمد دلاری داشته باشیم؟
تاریخ: 2023/06/21
بازدید: بازدید
دیدگاه: دیدگاه

فریلنسینگ این روزها تبدیل به یک سبک خاص از کار شده است. شما می‌توانید در حالی‌که یک شغل ثابت دارید، در یک حوزه مشخص، فریلنسر هم باشید. یکی از محاسن فریلنسری این است که می‌توان از طریق آن به درآمد دلاری رسید. ما در این مجموعه مطالبی که در مورد فریلنسری در آپورک داریم، در مورد مشاغل مختلف و طریقه کار از طریق آن‌ها در سایت‌های خارجی به خصوص سایت آپورک توضیح داده‌ایم. حالا این بار قرار است در مورد تدوین بگوییم. اینکه اگر شما یک تدوین‌گر هستید چطور می‌توانید در سایت آپورک پروژه‌های دلاری بگیرید و به درآمد دلاری برسید. پس با ما همراه باشید.

تدوین‌ در آپورک

آپورک یکی از بهترین سایت‌های فریلنسینگ است که ایرانیان زیادی از سراسر دنیا در آن مشغول به کار هستند. در سایت آپورک شرکت‌های مختلف شرایط کاری خود را قرار می‌دهند و برای استخدام یک فریلنسر در آن زمینه تلاش می‌کنند. از طرف دیگر فریلنسرها هم پروفایل‌های خود را با اطلاعات و رزومه کامل روی سایت آپورک قرار داده و در انتظار پیام کارفرما می‌مانند. مزیت سایت آپورک، جهانی بودن آن است. یعنی از همه کشورها کارفرماها به این سایت سر می‌زنند و طبیعی است که موقعیت‌های شغلی هم در این سایت بسیار زیاد خواهد بود. تدوین‌گرها موقعیت‌های شغلی مختلفی در این سایت دارند. تدوین فیلم و عکس و کلیپ‌های مختلف،‌ این روزها موقعیت شغلی خوبی است که می‌توان از طریق آن به درآمد دلاری رسید.

[article_link] معرفی سایت upwork [/article_link]

پوزیشن‌های خوب برای فریلنسینگ تدوین‌گرها

ممکن است این موضوع برایتان سوال باشد که یک تدوین‌گر در چه زمینه‌هایی می‌تواند در آپورک فعالیت کند. یا به زبان دیکر، پوزیشن‌های شغلی که برای یک فریلنسر تدوین‌کر در آپورک وجود دارد کدام است؟ در ادامه تعدادی از این پوزیشن‌های شغلی را نام خواهیم برد.

تدوین ویدیو Video Editor

تدوین ویدیو اولین و پرتعدادترین پوزیشن‌های شغلی را برای فریلنسر تدوین‌کر در سایت آپورک دارد. این ویدیوها می‌توانند انواع مختلفی داشته باشند. از ویدیوهای فیلم‌های عروسی و تولد تا فیلم‌های مستند و کوتاه و ویدیوهای آموزشی مختلف. اکر تخصص لازم و خلاقیت کافی برای تدوین فیلم‌های عروسی و نامزدی داشته باشید، موقعیت‌های بسیار خوبی برای شما در سایت آپورک وجود دارد.

تدوین ویدیو یوتیوب  YouTube Video Editor

این روزها یوتیوب یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های موجود در فضای مجازی است که تمامی فعالیت در آن با ویدیو است. بسیاری از موقعیت‌های شغلی در آپورک در زمینه تدوین ویدیوهای یوتیوب است. یعنی شما با همین تخصص می‌توانید موقعیت‌های شغلی بسیار خوبی در آپورک پیدا کنید.

 

نمونه پروژه‌های درخواستی برای تدوین در سایت آپورک

اگر شما در حوزه تدوین فعالیت می‌کنید ممکن است بخواهید بدانید که کارفرماها در سایت‌هایی مانند آپورک، چه موقعیت‌های شغلی برای تدوین‌گرها قرار داده‌اند. در ادامه تعدادی از این موقعیت‌های شغلی را برای نمونه قرار می‌دهیم تا متوجه شوید که کارفرماها چه مواردی را در مورد تدوین مد نظر دارند.

نمونه پروژه تدوین در آپورک 3 نمونه پروژه تدوین در آپورک 2 نمونه پروژه تدوین در آپورک 4 نمونه پروژه تدوین در آپورک

همان‌طور که می‌بینید در این آگهی‌ها، کارفرما نوع کاری که در زمینه تدوین لازم دارد، مبلغ پرداختی،‌ میزان ساعت مورد نیاز و مهارت‌های لازم در این زمینه را نوشته است. به اضافه همان‌طور که می‌بینید کارفرما میزان تخصصی بودن کار را نیز توضیح داده و قید کرده که برای این کار نیاز به یک فرد متخصص دارد، یا یک تازه‌کار هم می‌تواند کار را برایش انجام دهد. در ادامه با یک تصویر به شما نشان می‌دهیم که یک فریلنسر تدوین‌گر می‌تواند مشخص کند که در زمینه این شغل، حرفه‌ای Expert است یا در حد متوسط Intermediate‌ یا تازه‌کار Entry Level. پس در هر سطحی که هستید اصلا نگران نباشید و برای فریلنسری و داشتن درآمد دلاری اقدام کنید.

سطح پروژه تدوین در آپورک

بهترین فریلنسرها در زمینه تدوین در آپورک

وقتی ما در مورد فعالیت در یک سایت صحبت می‌کنیم باید تمام قسمت‌های این سایت را بررسی کنیم تا از هرکدام نکته‌ای بتواند به ما برای شناخت بهتر سایت کمک کند. بهترین فریلنسرها در زمینه تدوین در سایت آپورک را باید از تعداد پروژه‌های موفق و میزان دریافتی آن‌ها شناسایی کنیم. این موضوع به ما کمک می‌کند که ببینیم اولا در چه شاخه‌هایی افراد توانسته‌اند درآمدهای دلاری خوبی به‌دست آورند. در مرحله بعد می‌توانیم حداکثر و حداقل میزان درآمد را هم در این سایت‌ها بسنجیم. علاوه بر این افراد در سطوح مختلف مهارت، می‌توانند با بررسی رزومه و فعالیت‌های افراد موفق در آپورک، مقدار دریافتی خود را نیز مشخص کنند. در ادامه تعدادی از موفق‌ترین افراد در زمینه تدوین را در سایت آپورک نام خواهیم برد و پروفایل آن‌ها و تخصصشان را برای شما نمایش خواهیم داد.

بهترین فریلنسر های تدوین در آپورک بهترین فریلنسر های تدوین در آپورک 3 بهترین فریلنسر های تدوین در آپورک 2

موفق‌ترین فریلنسرهای ایرانی در زمینه تدوین در آپورک

حالا که در مورد فریلنسرهای موفق در آپورک گفتیم، وقت آن است که در مورد فریلنسرهای ایرانی که در زمینه تدوین در آپورک فعالیت می‌کنند هم بگوییم. در سایت آپورک تعداد زیادی از فریلنسرهای ایرانی در زمینه‌های مختلف مشغول به کار هستند. در زمینه تدوین ویدیو هم تعدادی از فریلنسرهای ایرانی توانسته‌اند درآمدهای دلاری خوبی به‌دست آورده و در بین موفق‌ترین افراد در حوزه فریلنسری تدوین‌گری در آپورک شناخته شوند.

[video_link] مصاحبه با مهدی حمدالهی تدوینگر موفق ایرانی در آپورک [/video_link]

در پروفایل این افراد به میزان دریافتی پیشنهادی آن‌‌ها،‌ تعداد پروژه‌های موفق، میزان درآمد آن‌ها تا کنون و مهارت‌هایی که با کمک آن‌ها توانسته‌اند به موفقیت برسند توجه کنید. تعداد فریلنسرهای موفق ایرانی در زمینه تدوین در سایت آپورک خیلی بیشتر از این‌هاست. کافی است آن‌ها را جستجو کنید تا ببینید که شرایط شغلی برای شما هم وجود دارد.

بهترین فریلنسر های ایرانی تدوین در آپورک 4 بهترین فریلنسر های ایرانی تدوین در آپورک 3 بهترین فریلنسر های ایرانی تدوین در آپورک 2 بهترین فریلنسر های ایرانی تدوین در آپورک

درآمد

در ایران برای تدوین‌کرها نمی‌توان یک درآمد مشخص تعیین کرد. هر تدوین‌کر با توجه به نوع پروژه‌ای که انجام می‌دهد دستمزد خاص خودش را دارد. اما شاید اگر بخواهیم به‌صورت میانگین در این مورد بگوییم از تدوین ویدیوهای خیلی معمولی تا تدوین فیلم‌ها، یک تدوین‌گر از هر پروژه ۵۰۰ هزار تومان تا بالای ۲۰ میلیون تومان در نوسان است. طبیعی است که پروژه‌های کران‌قیمت، موارد خاصی هستند که شاید نصیب هر تدوین‌گری نشود. در سایت آپورک با بررسی پروفایل‌های افراد و آگهی‌های کارفرماها می‌توان گفت که این مبلغ از ساعتی ۲۰ دلار تا بالای ۲۰۰ دلار در نوسان است. با توجه به قیمت دلار، می‌بینیم که این مبلغ تفاوت قابل توجهی با دریافتی یک فریلنسر تدوینگر در ایران دارد.

[box_product image=”https://etekanesh.com/wp-content/uploads/2022/08/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4_%D8%A2%D9%BE%D9%88%D8%B1%DA%A9_%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87_%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C_%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B2_%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF_%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-1024×591.jpg”]

کارگاه عملی کسب درآمد دلاری از آپورک

دوره فریلنسری بین‌المللی در آپورک آکادمی تکانش بصورت گام به گام و پروژه محور به همراه پشتیبانی مادام‌المعر شما را برای دریافت پروژه دلاری و ارتباط با کارفرما و ارسال پروپوزال حرفه‌ای آماده می‌کند.

ثبت نام

[/box_product]

بدون داشتن تجربه کار هم می‌توانم در آپورک کار پیدا کنم؟

یکی از مزایای آپورک این است که شما با هر میزان تخصص می‌توانید در آن کار پیدا کنید. اگر خیلی حرفه‌ای باشید، یا در سطح متوسط می‌توانید پروژه‌های مربوط به تخصص خود را در این سایت پیدا کنید. نکته جالب این است که بسیاری از کارفرماها در آگهی استخدام خود قید می‌کنند که به‌دنبال افرادی با سطح مبتدی هستند. یعنی اگر شما ابتدای راه تدوین هم هستید در آپورک امکان کار برای شما وجود دارد. کافی است هنگام جستجوی کار در آپورک، فیلتر میزان تخصص خود را بزنید. در این صورت تمامی درخواست‌هایی که با میزان مهارت شما همخوانی دارند برای شما به نمایش درخواهند آمد.

پروژه تدوین در آپورک ویژه مبتدیان 2 پروژه تدوین در آپورک ویژه مبتدیان 3 پروژه تدوین در آپورک ویژه مبتدیان