درامد دلاری با css

درامد دلاری با css
تاریخ: 2021/05/14
بازدید: 447 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

آیا جسارت فکر کردن به درآمد دلاری رو داری؟

کسب درآمد دلاری یعنی چه؟

CSS بلدی؟ پس می‌توانی درآمد دلاری داشته باشی!

 کسب درآمد دلاری یعنی شما با ارائه خدمات به اشخاص و سازمان‌های خارج از کشور در بستر یکسری از وب سایت‌های جهانی، می‌توانید به دلار کسب درآمد کنید.

قبل از نگرانی در مورد درآمد دلاری از طراحی سایت و شرایط شغلی او، باید از خود سوال کنیم چه چیزهایی نیاز است تا ما طراح سایت شویم؟ تا زمانی که از این ملزومات مطلع نشوید نمی‌توانید وارد این دنیای اسرار آمیز شوید!

 

طراحان وب در تقاطع خلاقیت و تجارت قرار می‌گیرند. آن‌ها دانش خلاقیت و تخصص فنی خود را برای ساختن وب سایت‌ها و صفحات وب ترکیبی ساخته‌اند که برای بازدیدکنندگان عملکردی و زیبایی داشته باشند و به مشاغل تجاری در رسیدن به اهدافشان کمک کنند.

چگونه یک طراح وب شوید

چگونه یک طراح وب شوید

چگونه یک طراح وب شوید

اگر می خواهید یک طراح وب شوید، اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، در زیر یک راهنمای گام به گام مشاهده خواهید کرد که به شما کمک می‌کند دانش و مهارت‌های اساسی را که برای ایجاد یک حرفه موفق در طراحی وب لازم دارید، درک کنید.

  1. تئوری طراحی وب را بیاموزید

وقتی نوبت به یادگیری یک رشته جدید می‌رسد، لازم است ابتدا اصول بنیادی را یاد بگیرید. وب سایت‌های خوب طراحی شده از قوانین دقیق طراحی UX پیروی می‌کنند- از قابلیت استفاده خوب و جذابیت بصری خوبی برخوردار هستند. یک طراحی خوب UX باعث می‌شود بازدیدکنندگان در سایت شما بمانند در حالی که یک طراحی بد باعث می‌شود که به جای دیگری بروند.

  1. نحوه کدگذاری را بیاموزید

کار در صنعت طراحی وب بدون دانستن هیچ یک از زبان‌های برنامه نویسی سخت خواهد بود.

  1. ابزارهای مناسب را تهیه کنید

در هر صنعت مسلط شدن به ابزارهای اساسی اولین قدم برای موفقیت است. بدون دانستن ابزارهای استاندارد صنعت، نمی‌توانید انتظار یک طراح وب موفق باشید.

  1. قوانین اساسی سئو را بیاموزید

بخشی از طراحان وب مورد تقاضا، توانایی انجام کارهایی فراتر از طراحی است. ساختار وب سایت‌ها باید به شکلی باشد که نه تنها برای کاربران بلکه برای ربات‌های موتور جستجو نیز دوستانه باشد.

  1. مهارت‌های ارتباطی خود را ارتقا دهید

طراحان وب باید به طور منظم با مشتریان، توسعه دهندگان یا طراحان دیگر ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل طراحان وب باید یاد بگیرند که کارهای خود را در بهترین حالت ارائه دهند.

  1. بروز باشید

الهام گرفتن برای همه افراد خلاق حیاتی است و طراحان وب نیز از این قاعده مستثنی نیستند. طراحان وب باید با آخرین روند طراحی وب آشنا باشند تا خواسته‌های همیشه بازدید کنندگان وب را تغییر دهند. توصیه می‌شود هر روز 30 دقیقه وقت خود را صرف تماشای بهترین طراحی‌ها کنید. سایت Awwwards و Behance دو منبع عالی برای الهام شما می‌باشند.

طراحی وب یک زمینه مداوم در حال تکامل است، زیرا فناوری به طور مکرر تغییر می‌کند، روش‌های جدید طراحی ایجاد می‌شود و نیازهای مصرف کننده تغییر می‌کند. به یادگیری، تمرین و توسعه مهارت‌های خود ادامه دهید تا همچنان در صنعت خود باقی بمانید و به مشتریان خود ثابت کنید که دانش و مهارت لازم برای ساخت وب سایت‌هایی را دارید که نیازهای آن‌ها را برآورده می‌کند.

تفاوت طراح سایت و توسعه دهنده‌ی سایت چیست؟

توسعه دهندگان وب با استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی و کدگذاری پیچیده، جنبه‌های بنیادی وب سایت را ایجاد می‌کنند. طراحان وب بیشتر بر عناصر خلاق، بصری و تجربه کاربری یک وب سایت تمرکز می‌کنند. اگر می‌خواهید یک طراح باشید بیشتر به یادگیری نرم افزار‌های گرافیکی مثل فتوشاپ بپردازید. سپس به سراغ یادگیری HTML و CSS بروید.

برای اینکه اجزای صفحه وب سایت شما آرایشی به خود بگیرد باید از css استفاده کرد برای مثال برای اینکه به عنوان نوشته، رنگ و سایز بدهیم نیازمند این زبان خواهیم بود.

CSS برای چه استفاده می شود؟

CSS زبانی است برای توصیف ارائه صفحات وب، از جمله رنگ‌ها، طرح‌بندی و قلم‌ها، در واقع CSS زبان رایانه‌ای برای چیدمان و ساختاربندی صفحات وب است و به شما امکان می‌دهد نمایش را با انواع مختلف دستگاه‌ها مانند صفحه‌های بزرگ، صفحه‌های کوچک یا چاپگرها تطبیق دهید. CSS مستقل از HTML است و با هر زبان نشانه گذاری مبتنی بر XML قابل استفاده است.

CSS برای چه استفاده می شود؟

CSS برای چه استفاده می شود؟

اگر من هم مهارت‌های لازم را کسب کنم می‌توانم وارد بازار کار طراحی وب شوم؟

واقعیت این است که میزان مهارت‌ها و میزان دانش شماست که اشتغال شما را ضمانت می‌کند. هرچه به کار طراحی مسلط‌‌‌‌تر باشید شرکت‌های بیشتری متمایل به جذب شما هستند.

اما استخدام تنها راه شاغل‌شدن در این زمینه نیست. شما می‌توانید به صورت فریلنسر یا آزادکاری هم شروع به کار کنید. به صورت آزاد و بدون وابستگی به شرکت‌ها پروژه بگیرید و در منزل آن را انجام دهید.

این روش کار باعث می‌شود تمام دستمزد، سهم شما شود اما باید سختی مراحل جلب اعتماد مشتری و بازاریابی هم برعهده بگیرید!

اگر من هم مهارت‌های لازم را کسب کنم می‌توانم وارد بازار کار طراحی وب شوم؟

اگر من هم مهارت‌های لازم را کسب کنم می‌توانم وارد بازار کار طراحی وب شوم؟

حقوق طراح سایت فریلنسر

بسیاری از طراحان سایت ترجیح می‌دهند که فریلنسر شوند و خودشان پروژه بگیرند و با مشتری تعامل داشته باشند. در این صورت هزینه طراحان وب برای هر وب سایت چقدر است؟

طراحان وب مستقل برای هر وب سایت بین 500 تا بیش از 5000 دلار هزینه می‌گیرند. نرخ ثابت به پیچیدگی شغل و سطح تجربه طراح بستگی دارد. هرچه تعداد صفحات بیشتر مورد نیاز باشد، هزینه وب سایت نیز بیشتر است.

در فرآیند ایجاد یک سایت، هم توسعه‌دهنده و هم طراح، کار متفاوتی انجام می‌دهند و تخصص هر دو نیاز است. پس به دلیل این اختلاف درآمد صحیح نیست که از شغل مورد علاقه خود دست بکشید. زیرا این درآمدها تقریبی هستند و هر کسی براساس استعدادهای خود دستمزد می‌گیرد.

کار توسعه‌دهنده سایت، استفاده از زبان‌های برنامه نویسی برای ایجاد سایت و کار طراح، تمرکز بر زیبایی بصری با خلق قالب‌ها متنوع است. بسیاری از مهارت‌های هر دو شغل باهم هم‌پوشانی دارد ولی در بسیاری از عملکردهای روزانه باهم متفاوت هستند.

حقوق طراح سایت فریلنسر

حقوق طراح سایت فریلنسر

طراح سایت و فریلنس؟

اگر فقط HTML و CSS را می‌دانید، بهتر است که فریلنسر (آزاد کار) باشید. به طور جدی، وقتی شما یک کارمند فریلنس هستید، تنها چیزی که مصرف کنندگان به آن اهمیت می‌دهند یک محصول تمام شده است. برای آن‌ها اهمیتی ندارد که چگونه این کار را انجام دهید.

سایت‌هایی که می‌توانید با CSS در آن درآمد دلاری کسب کند:

PeoplePerHour

PeoplePerHour در سال ۲۰۰۷ در شهر لندن توسط Xenios Thrasyvoulou و Simos Kitiris راه‌اندازی شد. هدف این سایت این است که افراد با استعداد را یافته و آنها را برای انجام پروژه ساعتی به کارفرمایان متصل کند.

LinkedIn

قطعاً لینکدین را می ‌توان حرفه‌ای ‌ترین شبکه اجتماعی کسب ‌و کار دانست که در آن می ‌توان پروژه ‌های کوچک و بزرگ دورکاری را اخذ کرد. همچنین افراد می‌ توانند یا مشاهده پُست کاری سایر کاربران، با شیوه کارهای فریلنسری آشنا شوند. بیشتر فعالیت ‌های شغلی در لینکدین، تمام وقت هستند، اما فعالیت‌ های پاره ‌وقت را نیز می ‌توان در بین آن‌ ها پیدا کرد.

۹۹Designs

 یک وب سایت فریلنسینگ خارجی است که به طراحان این امکان را می‌دهد که با موقعیت‌های شغلی در سراسر دنیا آشنا شده و کسب درآمد کنند.

Freelancer

این وب‌سایت یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین سایت‌های کسب درآمد فریلنسینگ است.

Envato

سایت اینواتو را می توان از قدرت‌های برتر کارهای فریلنسری در جهان دانست. زمینه‌های مختلفی اعم از طراحی گرافیک، کار با فتوشاپ، موشن گرافی، ساخت تیزر، انیمیشن‌سازی، طراحی سایت و هر زمینه‌ای دیگری که امکان دورکاری آن وجود داشته باشد، در سایت اینواتو پیدا می‌شود.

Upwork

در سایت Upwork صدها شغل مختلف وجود دارد که می‌توانید از میان آن‌ها انتخاب نمایید. در این پلتفرم مشاغل مختلف در دسته‌بندی‌های مختلفی از جمله وب، موبایل و نرم افزار، طراحی، پشتیبانی، شبکه و IT، نویسندگی، خدمات مشتریان، بازاریابی و فروش، ترجمه و بسیاری مشاغل دیگر که می‌توان آن‌ها را به صورت آنلاین انجام داد.

در دنیای امروزه دیگر نیاز نیست برای کسب درآمد به خارج از منزل بروید. شما می‌توانید با تمرکز بر روی ارتقای مهارت خود، در سایت‌های فریلنسری خارجی و داخلی کسب درآمد کنید. سایت‌های خارجی فریلنسری گزینه مناسبی برای کسب درآمد دلاری است که شما می‌توانید با بررسی سایت‌های پیشنهاد شده حداقل یک یا دو مورد را انتخاب کرده و با برنامه‌ریزی مناسب و صبر کافی درآمد دلاری کسب کنید.

دسته بندی ها