فروش Digital Arts در مارکت Etsy

فروش Digital Arts در مارکت Etsy
تاریخ: 2023/03/12
بازدید: 441 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

Etsy یک وب سایت تجارت الکترونیک است که بر روی فروش اقلام منحصر به فرد و دست‌ساز از جمله آثار هنری متمرکز است. این پلتفرم امکان حضور در بازار جهانی را برای تولید کنندگان و هنرمندان فراهم کرده که بتوانند از سراسر دنیا مخاطبان مختص به خود را جذب کنند. یکی از مواردی که Etsy را نسبت به سایر پلتفرم‌های مشابه متمایز می‌کند تمرکز آن بر روی فروش آثار هنری، قدیمی و دست‌ساز است.

این شرکت با ارائه پلتفرم خود توانسته جامعه‌ای متشکل از خریداران و فروشندگان را به وجود آورد که ارزش هنر‌های دیگر فرهنگ‌ها را درک کرده و از آثار هنری دیجیتال نیز استقبال می‌کنند. این مقاله اطلاعاتی را در مورد پرفروش‌‌ترین آثار هنری دیجیتال در Etsy و آنچه باعث موفقیت آن‌ها می‌شود، به شما ارائه می ‌کند.

درآمد دلاری از اتسی

Digital Arts را چقدر می‌شناسید؟

هنرهای دیجیتال به انواع مختلفی از آثار هنری دیجیتال گفته می‌شود که توسط یک نوع ابزار دیجیتالی به خصوص ساخته می‌شوند،از جمله این آثار می‌توان به طراحی‌های دیجیتال، نقاشی، انیمیشن، عکاسی، مجسمه‌سازی، آهنگ‌سازی، ویرایش ویدئو و برنامه‌نویسی اشاره کرد.

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، در Etsy آثار هنری متنوعی وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را پس از خریداری و فایل‌ آن‌ها را دریافت کنید، مانند فایل ‌های کلیپ‌ آرت و Sag، طراحی لوگو، قالب‌های مختلف و قالب‌های  گرافیکی وب.

Etsy با ایجاد چنین فضای متنوعی، به طراحان اجازه می‌دهد که پروژه‌‌های منحصر به ‌فرد خود را ایجاد کرده و در این بازار پرمخاطب آن‌ها را به فروش برسانند. این سایت همچنین از فرمت‌‌های محبوبی که قابل چاپ هستند نیز پشتیبانی می‌کند مانند PDF، کیت‌های Planner، فایل‌های PNG ،تصاویر Clip art، EPS و AI ،وکتور، JPG و JPEG. در واقع هیچ محدودیتی مرتبط با آپلود و فروش آثار هنری دیجیتال برای طراحان وجود ندارد و هر آنچه را که منحصر به فرد باشد می‌توانند در آن بارگذاری کرده و به فروش برسانند.

 

پرفروش‌ترین هنرهای دیجیتالی در Etsy  چه هستند؟

این روزها اکثر فروشگاه‌های کالاهای دیجیتال به شدت به حضور آنلاین خود متکی بوده و همین امر نیز باعث شده که هم فروشندگان و هم خریداران با محصولات پرفروشی در پلتفرم Etsy روبرو شوند. محصولاتی که در دسته پرفروش‌ترین‌ها قرار می‌گیرند، عموما وسایل دکوراسیون منزل، جواهرات، مجسمه‌های کوچک هستند که اخیرا فایل‌های چاپی نیز توانسته خود را در این دسته‌بندی جای دهد، همچنین هنرهای دیجیتالی دیگر نیز توانسته‌اند به صورت اختصاصی طرفداران مخصوص خود را پیدا کنند و در این دسته‌بندی قرار بگیرند.

نمونه بارز این هنرهای دیجیتال فونت‌های جالبی هستند که می‌توان از آن‌ها هم در کامپیوترهای شخصی و هم در اپلیکیشن‌های مبتنی بر وب استفاده کرد. در بین محصولات پرفروش هنری و دیجیتال Mockups هایی که در قالب فایل PSD ارائه می‌شوند نیز قرار دارند که توانسته‌اند نظر تولید‌کنندگان محتوا را به خود جلب کند.

[article_link] چه محصولی در اتسی بفروشیم؟ پر فروش ترین محصولات اتسی Etsy [/article_link]

برترین Digital Art ها در Etsy

کسانی که می‌خواهند فروش محصولات هنری و دیجیتال را آغاز کنند، بهتر است که نیم نگاهی به برترین هنرمندان دیجیتال و محصولاتی که ارائه می‌دهند، داشته باشند.

Haileyy Creates یکی از فعالان سایت Etsy است که تصاویر بسیار خوبی را در قالب وکتور با موضوعات مختلف ارائه می‌‌کند، از جمله: قالب کارت‌های تبریک کریسمس و یا کارت پستال هایی با پس زمینه طبیعت.

AnnaDesignCo اثرهای متنوعی در زمینه لوگو، آواتارهای کارتونی، طراحی کاراکتر و تمپلیت‌های مختلف برای کسب‌وکار‌ها ارائه می‌دهد.

LeenMachine تصاویری گرافیکی را تولید می‌کند که با آبرنگ بر روی محصولات مختلف چاپ می‌شوند، مانند تصاویری که بر روی تی‌شرت‌، بالشت و یا پارچه چاپ می‌شوند.

فروش Digital Arts در مارکت Etsy

آیا با محبوب‌ترین محصولات در Etsy آشنا هستند؟

محبوب‌ترین اقلامی که در Etsy  می‌توان پیدا کرد در دسته‌بندی‌های متفاوتی قرار دارند، اما به طور کلی دسته‌های برتر شامل جواهرات دست ساز، لباس‌ها و اکسسوری‌های قدیمی، دکوراسیون منزل، چاپ‌‌های هنری، محصولات حمام و زیبایی، اقلام دستباف و لوازم صنایع دستی هستند. در ادامه تعدادی از محبوب‌ترین‌ها را با هم مرور می‌کنیم:

وکتورها

یکی از انواع محبوب هنر دیجیتال، تصاویر وکتور است. Vectorها از اشکال برجسته با خطوط واضح و رنگ‌های زنده تشکیل شده‌اند که در هر ابعادی کیفیت خود را حفظ می‌کنند. شما می‌توانید وکتورهای طراحی شده با دست را در سبک‌های مختلف در Etsy پیدا کنید، از جمله کارتون و الگوهای انتزاعی. طراحان گرافیک از طرفداران وکتورها هستند؛ زیرا می‌توان از آن‌ها برای لوگو و سایر کارهای گرافیکی استفاده کرد.

Photomanipulation

ترکیب تصاویر نوع دیگری از آثار هنری دیجیتالی است که در Etsy به فروش می‌رسند. Photomanipulation دو یا چند عکس را با هم ترکیب می‌کند تا تصاویر زیبایی را خلق کند که در دنیای طبیعی وجود ندارند. به عنوان مثال، ممکن است هنرمندی را ببینید که چندین عکس را با هم ادغام کرده تا مناظر فانتزی یا تصاویر سورئال خلق کند که قوه‌ی تخیل شما را هیجان‌زده کند. آثار حاصل از Photomanipulation را همچنین می‌توان به صورت چاپ شده به عنوان تابلو استفاده کرد و یا به دیگران هدیه داد.

Still Life Rendering

سبک محبوب دیگری است که توسط هنرمندان با استعداد دیجیتال Etsy ارائه شده است. رندر طبیعت بی‌جان، اشیاء را با استفاده از بافت‌ها و سایه‌های دقیق برای خلق تصاویری واقع گرایانه رسم می‌کنند، اما وقتی که روی بوم یا سطوح دیگر چاپ می‌شوند، یک فضای نقاشی دراماتیک را خلق می‌کنند.

در نهایت، هنر سه بعدی شاید یکی از چشمگیرترین سبک‌های بصری است که در Etsy یافت می‌شود. این هنر بسیار تخصصی است و با نرم‌افزار‌های پیشرفته‌ای طراحی می‌شود. 3D arts به هنرمندان این امکان را می‌دهد که مدل‌های سه بعدی دقیقی را با افکت‌ها و رندرهای نوری فوق العاده دقیق ایجاد کنند. بسیاری از آثار هنری سه بعدی ماشین‌های پیچیده یا موجودات خارق‌العاده‌ای مانند اژدها را به تصویر می‌کشند.

[article_link] محصولات ممنوعه در فروشگاه اتسی Etsy [/article_link]

مقایسه Etsy با پلتفرم مشابه Fiverr

افرادی که به دنبال کسب درآمد اضافی با فروش هنرهای دیجیتال مانند لوگو، تصاویر، طراحی‌های وب یا سایر محتوای دیجیتال مرتبط هستند، آگاهند که Etsy و Fiverr دو مورد از محبوب‌ترین بازارهای آنلاین برای انجام این کار محسوب می‌شوند. هر دو وب‌سایت یک پلتفرم عالی برای متخصصان و هنرمندان خلاق ارائه می‌دهند تا کار خود را به نمایش بگذارند و به خریداران بالقوه دسترسی پیدا کنند.

۱. اولین تفاوت کلیدی بین این دو پلتفرم هزینه مورد نیاز است. در Fiverr، می‌توانید خدمات یا محصولات هنری دیجیتال را بدون هزینه فهرست کنید. با این حال، Etsy برای فهرست کردن هر محصول هنری در بازار خود 0.20 دلار دریافت کرده و همچنین پس از هر فروش، 5٪ کارمزد تراکنش دریافت می‌کند. وقتی صحبت از خدمات خدمات مشتری به میان می‌آید، هر دو سایت از یک الگوی مشابه پیروی می‌کنند که در آن مشتریان می‌توانند نظرات خود را در پیج شما بگذارند و مستقیماً از طریق پیام‌رسانی و غیره با شما تماس بگیرند، با این حال مشتریان در Etsy تمایل بیشتری به پرداخت قیمت‌های بالاتر نسبت به افرادی دارند که از Fiverr استفاده می‌کنند، زیرا احساس می‌کنند که بازار فعال‌تری در Etsy وجود دارد.

۲. هر دو سایت همچنین به یک پروفایل فروش اختصاصی نیاز دارند، با این حال، قرار دادن یک پروفایل جذاب در Etsy می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، زیرا نیاز به تصاویر متعددی از محصول دارد که کمی زمان‌بر است. اما پروفایل‌های Fiverr ساده‌تر هستند، زیرا تمام فروشندگان فقط اطلاعات اولیه در مورد محصول خود را ارائه می‌دهند.

۳. آخرین نقطه تمایز شرایط پرداخت است. Etsy معمولاً پس از خرید بلافاصله اعتبار حساب را پرداخت می‌کند و فروشندگان می‌توانند پس از رسیدن به یک حد موجودی معین به راحتی آن را به PayPal یا حساب بانکی خود منتقل کنند. در حالی که Fiverr ممکن است در دوره‌های طولانی‌تر حتی تا 30 روز پروسه‌ی پردازش پرداخت را طولانی کند.

همه مواردی که Etsy و Fiverr در نظر گرفته می‌شوند فرصت‌های فروش منحصر به فردی را برای فریلنسرهای خلاق برای فروش آثار هنری دیجیتال فراهم می‌کنند. بنابراین قبل از تصمیم‌گیری نهایی، ارزیابی کنید که کدام سایت برای شما بهتر کار می‌کند، چه در زمان نقد کردن سود حاصل از معاملات فروش چه یوزرفرندلی بودن وب‌سایت.

 

کلام آخر

Etsy خوشبختانه فضایی را برای تولیدکنندگان آثار هنری دیجیتال فراهم کرده که محصولات خود را به راحتی به مخاطبان سراسر دنیا ارائه کنند. معمولا محصولاتی که بیشترین فروش را در این بازار دارند آثار دیجیتال، جواهرات، اکسسوری خانه، وسایل تزئینی، لباس‌های قدیمی و … هستند. اگر شما هم تمایل دارید که در جهت کسب درآمد دلاری قدمی بردارید بهتر است هر چه سریع‌تر فرصت فروش فوق‌العاده را در Etsy تجربه کنید. مجموعه‌ی تکانش می‌تواند راهنمایی‌های لازم را در این مورد در اختیار شما قرار دهد.

[box_product image=”https://etekanesh.com/wp-content/uploads/2022/08/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A7%D8%AA%D8%B3%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA–1024×591.jpg”]

دوره فروش و کسب درآمد دلاری از فروشگاه اتسی (etsy)

دوره فروش محصول دیجیتال در فروشگاه اتسی آکادمی تکانش توسط مسعود محمدحسین تهیه و تدوین شده است که سابقه چندین سال فعالیت در فروشگاه‌های آمازون و اتسی را دارد و به صورت کامل بر این مسیر مسلط است.

ثبت نام

[/box_product]

دسته بندی ها