استفاده از هشتگ در لینکدین

استفاده از هشتگ در لینکدین
تاریخ: 2021/11/20
بازدید: 595 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

لینکدین یک شبکه اجتماعی تخصص محور است و کسب‌وکارهای زیادی به مشتری یابی در لینکدین می‌پردازند. حال اینکه چه عواملی در موفقیت تبلیغات لینکدین موثر هستند،‌ یک چالش بزرگ است. استفاده از هشتگ در لینکدین یکی از عوامل موثر در مشتری یابی لینکدین است.

در این مقاله با شما همراه هستیم تا نحوه استفاده از هشتگ در لینکدین برای رشد تعداد مشتری‌های بالقوه را تجزیه و تحلیل کنیم. آیا از هشتگ در لینکدین استفاده می کنید؟ آیا از نحوه کارکرد هشتگ‌ آگاهی دارید؟ آیا از تاثیر استفاده هشتگ در دیده شدن پروفایل لینکدین خود مطلع هستید؟ در ادامه سعی خواهیم کرد تا پاسخی مناسب برای سوالات مطرح شده پیدا کرده و از اهیمت هشتگ در لینکدین آگاه شویم.

[article_link] اهمیت ساخت پروفایل لینکدین حرفه‌ای برای رسیدن به اهداف شغلی [/article_link]

احتمالا از هشتگ‌ها در توییتر و اینستاگرام استفاده کرده‌اید، زیرا هشتگ در این پلتفرم‌ها بسیار رایج است.

  • اما آیا هشتگ در شبکه اجتماعی حرفه‌ای مانند لینکدین نیز وجود دارد؟
  • آیا استفاده از آن در لینکدین مرسوم است؟
  • اگر پاسخ بله است، هشتگ دقیقا چه کارکردی دارد؟

اگر می‌خواهید برای محتوا‌های خود مخاطبین زیادی به دست آورید، باید از هشتگ استفاده کنید، اما باید قبل از استفاده، در مورد کمیت و کیفیت آن معیارهایی را بدانید. در این مقاله، نحوه استفاده و بهینه‌سازی هشتگ‌ها را در لینکدین خواهید آموخت تا بتوانید محتوای خود را به دید مخاطبین بیشتری برسانید. در ابتدا، تاریخچه مختصری از هشتگ در لینکدین را با یکدیگر بخوانیم.

[box_product image=”https://etekanesh.com/wp-content/uploads/2023/01/IMG_26AA9B983FF0-1-1024×809.jpeg”]

دوره پروژه‌یابی دلاری در لینکدین

در این دوره یاد می‌گیرید که چطور یک پروفایل لینکدین حرفه‌ای برای خودتان بسازید و با گسترش شبکه ارتباطات خود در لینکدین پروژه دلاری دریافت کرده و به درآمد ارزی برسید.

ثبت نام

[/box_product]

از چه زمانی هشتگ‌ها وارد لینکدین شدند؟

چندین سال پیش هشتگ‌ در لینکدین حضور داشت، اما به‌دلیل استقبال ضعیف کاربران، لینکدین آنها را حذف کرد. در سال ۲۰۱۶، هشتگ‌ها فقط در اپلیکیشن تلفن همراه در دسترس بودند، سپس در سال ۲۰۱۷، هشتگ‌ها به عنوان بخشی از رابط کاربری جدید در پلتفرم دسکتاپ نیز دوباره ظاهر شدند. اما هنوز هیچ‌کس ایده‌ای از نحوه کار کردن با آنها در سر نداشت.

در اوایل سال ۲۰۱۸، گزارش‌هایی مبنی بر اجبار برخی از کاربران به درج هشتگ در پست‌های خود منتشر شد، اما اکنون می‌توان با اطمینان گفت که هشتگ‌های لینکدین جای خود را در ایده‌های کاربران باز کرده‌اند. بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می‌توان از آن‌ها بهترین استفاده را برد.

حضور هشتگ در لینکدین

هشتگ در لینکدین چگونه کار می‌کند؟

هشتگ‌ها در لینکدین به روشی مشابه با توییتر و اینستاگرام عمل می‌کنند؛ برای دسته‌بندی محتوا. هشتگ‌ها به کمک کاربران می‌آیند تا مطالبی را در مورد یک موضوع خاص پیدا کنند. اگر هشتگ‌ها را به محتوای خود اضافه کنید، توسط سایر کاربران، به‌خصوص کسانی که فالوور شما نیستند، شناسایی خواهید شد.

[article_link] ۶ نکته طلایی برای بالا بردن ویوی پست لینکدین [/article_link]

علاوه بر این، می‌توانید هشتگ‌ها را در لینکدین دنبال (Follow) کنید، به این معنی که پست‌های حاوی موارد انتخابی شما، در فید ظاهر می‌شوند. از دیدگاه بازاریابی، بسیار مهم است که محتوای لینکدین خود را در دسترس مخاطبین گسترده‌تری قرار دهید.

آیا هشتگ‌ها روی پروفایل لینکدین و صفحات شرکت و کمپانی‌ها کار می‌کنند؟

بله! شما می‌توانید هشتگ‌ها را به پروفایل‌ لینکدین و صفحات کمپانی‌ها نیز اضافه کنید. با این تفاوت که هشتگ‌ها در صفحات کمپانی‌ها قابل جستجو نیستند و به‌عنوان یک هایلایت با قابلیت کلیک، به رنگ آبی برجسته نمی‌شوند.

نحوه استفاده از هشتگ در لینکدین

استفاده از هشتگ‌ها در لینکدین دو جنبه اساسی دارد:

  • یافتن هشتگ‌های مرتبط برای دنبال کردن، با این کار می‌توانید به یک گفتگو بپیوندید؛
  • افزودن هشتگ‌های مرتبط به محتوای خود، تا افراد بیشتری بتوانند شما را پیدا کنند.

چگونه به پست‌های لینکدین خود هشتگ اضافه کنیم؟

در بالای صفحه اصلی، روی فیلد «به اشتراک گذاری مقاله، عکس، ویدیو یا ایده» کلیک کنید تا محتوای پست خود را بنویسید. سپس مانند اینستاگرام و توییتر، هشتگ‌ها را با استفاده از علامت # در متن پست خود یا در انتهای پیام اضافه کنید.

همچنین می‌توانید هنگام نظر دادن به یک پست یا مقاله، هشتگ اضافه کنید.

این روش دیگری برای تقویت موضوع و کمک به دیده شدن هرچه بیشتر آن است.

هشتگ در لینکدین برای پست ها

نحوه اضافه کردن هشتگ به مقالات لینکدین (عمل معروف به تکنیک پالس)

از صفحه اصلی، روی «نوشتن مقاله» در قسمت به‌روزرسانی وضعیت کلیک کنید. می‌توانید مانند به‌روزرسانی پست، هشتگ‌ها را در متن اصلی یا در انتهای مقاله خود قرار دهید.

هنگامی که نوشتن مقاله خود را به پایان رساندید، روی «انتشار» در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید تا یک پنجره به‌صورت پاپ‌آپ ظاهر شود. سپس در قسمت «به شبکه خود بگویید مقاله شما در مورد چیست»، می‌توانید یک مقدمه کوتاه در مورد مقاله شامل هشتگ‌های مرتبط اضافه کنید.

چگونه هشتگ‌های جدید را در لینکدین دنبال (Follow) کنیم؟

لینکدین به شما امکان می‌دهد هشتگ‌های مورد علاقه خود را پیدا کرده و دنبال کنید. برای مثال، وقتی #socialmedia را می‌نویسید، فهرستی از هشتگ‌های مرتبط با رسانه‌های اجتماعی دریافت خواهید کرد، یک هشتگ را از لیست پیشنهادات انتخاب کرده و روی دکمه «دنبال کردن» در بالای صفحه کلیک کنید تا موضوع هشتگ به لیست شما اضافه شود.

برای این کار بهتر است هشتگ‌هایی را دنبال کنید که با حوزه کاری شما مرتبط هستند.

از شلوغ کردن پروفایل خود با هشتگ‌های نامرتبط بپرهیزید، زیرا با این کار محتواهای شما چندان مورد توجه سایر کاربران قرار نخواهد گرفت.

چند نکته برای بهینه‌سازی هشتگ در لینکدین

اکنون می‌دانید که کارکرد هشتگ در دیده شدن محتواها و پروفایل شما چیست و چگونه هشتگ‌های خود را در لینکدین مدیریت کنید. این نکات را دنبال کنید تا از پست‌های منتشر شده خود، حداکثر استفاده را برده باشید:

  • مطمئن شوید که هشتگ‌های شما قابل مشاهده هستند؛
  • فقط از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید؛
  • از هشتگ‌های زیاد استفاده نکنید؛
  • هشتگ‌های خود را قالب‌بندی کنید؛
  • هشتگ‌ها را با پست‌های خود ترکیب کنید؛
  • ترتیب قرار گرفتن هشتگ‌ها یک سیر منطقی را دنبال کند؛
  • از هشتگ برای منشن کردن استفاده نکنید؛
  • هشتگ‌های خود را تست کنید؛
  • همیشه املای کلمات خود را بررسی کنید؛ همیشه املای خود را دوباره بررسی کنید تا از سردرگمی یا از دست دادن مخاطب مورد نظر خود جلوگیری کنید.

بهینه‌سازی هشتگ در لینکدین

سخن پایانی

هشتگ یک ابزار بسیار کارآمد و در عین حال رایگان، برای هرچه بیشتر دیده‌شدن محتواهایی است که شما در لینکدین خود منتشر می‌کنید. اگر از این ابزار قدرتمند و رایگان به نحو احسن استفاده نکنید، به کسب‌وکار خود لطمه بزرگی وارد کرده‌اید. هشتگ‌ها به لینکدین شما پویایی خواهند بخشید.

از هشتگ‌ها استفاده کنید تا کاربران دیگر بتوانند محتوای شما را راحت‌تر پیدا کرده و به شما کمک کنند تا با آنها ارتباط برقرار کنید. هنگام نوشتن پست‌ها و اضافه کردن نظرات، هشتگ‌های مرتبط را به محتوای خود اضافه کنید تا از هر پست، بیشترین بازده را بگیرید. به نظر شما استفاده از هشتگ در لینکدین مفید است؟

دسته بندی ها