یودمی برترین پلتفرم برای فروش دوره آموزش آنلاین

یودمی برترین پلتفرم برای فروش دوره آموزش آنلاین
تاریخ: 2022/07/16
بازدید: 1084 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

از دوران همه‌گیری کرونا میزان زیادی از سیستم‌های آموزشی به آموزش آنلاین و ارائه در فضای مجازی روی آوردند.

برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی به صورت آنلاین بسیاری از هزینه‌ها را کاهش داد، و فضا را برای بسیاری افراد مستعد در این زمینه فراهم کرد.

همچنین کسب درآمد برای افراد زیادی را به همراه آورد.

معرفی یودمی

معرفی یودمی و تاریخچه تاسیس آن

یودمی در سال 2010 توسط Eren Bali, Gagan Biyani  و  Oktay Caglar با هدف بهبود بخشیدن به زندگی از طریق ایجاد فرصت یادگیری تاسیس شد.

یودمی پلی مابین دانشجوها و مدرسان است ، هر دو را به صورت خارق العاده به هدف که می خواهند می رساند.

مدرسان پس از آماده شدن دوره آموزشی می توانند به راحتی هر چه تمام به واسطه وجود یودمی با 49 میلیون دانشجو از 180 کشور دنیا ارتباط داشته باشند تصورش را کنید 49 میلیون خریدار بلقوه دارید.

برای دانشجویان با توجه به وجود تنوع زیاد در طرح فروش ، مدرس و قیمت فوق العاده یودمی انتخاب بین سایت های فروش دوره زیاد سخت نخواهد بود.

چرا آموزش آنلاین در یودمی؟

آموزش فرصتی برای به اشتراک گذاشتن دانش به دیگران و کمک به آنها برای دستیابی به اهدافشان است.

در حالی که تمامی آموزش ها این امکان را دارند که تجربیات را به اشتراک گذاشت، اما آموزش آنلاین این انعطاف‌پذیری را دارد تا این کار در مقیاس جهانی و به راحتی، توسط هرشخص انجام گیرد.

یودمی با داشتن ویژگی‌های زیر به عنوان گزینه‌ای متمایز برای آموزش آنلاین انتخاب می‌شود.

  • حدود ۵۲ میلیون دانشجو
  • مخاطبین در بیشتر از 180 کشور دنیا
  • 64 هزار مدرس در سراسر دنیا
  • ۷۱۲میلیون خرید تا به امروز
  • ۱۹۶ هزار دوره تولید
  • آموزش‌ها با بیش از 75 زبان دنیا

 

مزایای تدریس در یودمی چیست؟

به فراگیران در سراسر جهان دسترسی پیدا می‌کنید.

به عنوان یک مدرس یودمی می توانید از پایگاه جهانی یادگیرنده یودمی بهره‌مند شوید. برنامه‌های بازاریابی و ابزارهای تبلیغاتی یودمی می‌توانند به شما در گسترش دامنه دسترسی‌تان کمک کنند. حتی قبل از اینکه دوره آموزشی خود را منتشر کنید، ابزارهای یودمی (مثل Marketplace Insights) به شما کمک می کند تا موضوعات مورد نیاز را شناسایی کنید و شما را راهنمایی می‌کند تا دوره‌های آنلاین جذابی را برای زبان‌آموزان مورد نظر خود ایجاد کنید، افرادی که فکر می کنید از آنچه شما باید آموزش دهید بیشترین سود را خواهند برد.

هرچند به عنوان یک فارسی زبان می‌توانید به راحتی به زبان فارسی تولید محتوا کرده و دوره آموزشی خود را در سایت یودمی قرار دهید.، اما نکته اینجاست که با این انتخاب، جامعه مخاطبین شما تنها به فارسی زبانان خارج از کشور محدود خواهد شد. لذا تدریس به زبان انگلیسی نسبت به دیگر زبان‌ها در سایت بین‌المللی یودمی جهت دسترسی به دانشجویان بیشتر، ارجحیت خواهد داشت.

 

مالک محتوای خود باشید

شما می‌توانید دانش خود را در مورد هر موضوعی به استثنای موارد ذکر شده در لیست موضوعات ممنوع یودمی به اشتراک بگذارید. با بازار یودمی، محتوای خود را ایجاد می‌کنید و مالک آن هستید، به این معنی که می‌توانید همان محتوا را در جای دیگری میزبانی کنید، و همچنین می‌توانید هر دوره یا محتوایی را که قبلاً ایجاد کرده‌اید آپلود کنید.

راه خود را آموزش دهید

آموزش آنلاین این فرصت را به شما می‌دهد تا به طور بالقوه به فراگیرانی از سراسر جهان از خانه خود دسترسی پیدا کنید. آموزش آنلاین به شما امکان می دهد تا از هر کجا و در هر زمان آموزش دهید.

پائولو دیچون، مدرس یودمی

“یودمی زندگی من را تغییر داد و به من اجازه داد تا علاقه‌ام به تدریس را دنبال کنم. تبدیل به حرفه من شده‌است من بیش از 4 سال است که یک مدرس تمام وقت یودمی هستم و مفتخرم که به نقطه عطف 100.000 دانش آموز رسیده‌ام و مشتاقانه منتظر رسیدن به دانش‌آموز بعدی از بین 500.000 دانش آموز هستم!”

فرانک کین، مدرس یودمی

“من درحالی از خواب بیدار می‌شوم که می دانم کار من به صدها هزار نفر در سراسر جهان کمک می‌کند تا شغل خود را بهبود بخشند و چیزهای بزرگی بسازند.”

پتانسیل کسب درآمد خود را گسترش دهید

آموزش با یودمی به شما پتانسیل درآمد بیشتری می‌دهد. برخی از مدرسان توانسته‌اند شغل خود را ترک کنند و بطور تمام‌وقت با یودمی تدریس کنند. ایجاد و انتشار یک دوره آموزشی در سایت یودمی کاملا رایگان است و برای هر ثبت‌نام درآمدی کسب می‌کنید.

به عنوان یک مدرس یودمی، شما این انعطاف را دارید که دوره خود را به صورت رایگان (اگر کمتر از 2 ساعت باشد) یا با قیمتی که تعیین می‌کنید ارائه دهید و این امکان را دارید که دوره خود را با قیمت‌های تبلیغاتی یودمی تبلیغ کنید.

بخشی از یک جامعه پر رونق باشید

به عنوان یک مدرس یودمی، به یک جامعه پر رونق متشکل از هزاران مدرس از سراسر جهان ملحق می‌شوید که پشتیبانی، راهنمایی و نکاتی را برای کمک به موفقیت شما ارائه می‌دهند. به علاوه، به تیم پشتیبانی یودمی و منابع مفیدی که توسط کارشناسان یادگیری ایجاد شده‌است دسترسی پیدا می‌کنید تا به شما کمک کند سفر خود را برای تبدیل شدن به یک مدرس آنلاین آغاز کنید.

میزان درآمد در یودمی

درآمد یک مدرس می تواند از 1,000 دلار شروع شده و تا  3,000,000 دلار درآمد مادام العمر ادامه یابد. این رقم هم می‌تواند کوچک‌تر و هم می‌تواند خیلی بزرگ‌تر شود؛ این میزان وابسته به عوامل متعددی می‌باشد که در مقاله‌ای دیگر به تفصیل بدان پرداخته‌ایم.

موفقیت در یودمی یک رویا نیست در یودمی مدرسانی مانند فیل ابینر(عکاس) و جو پارای هستند که به این اعداد دست یافتند.

درآمد از یودمی

با وجود آموزش‌های رایگان یوتیوب آیا یودمی میتواند انتخاب برتری باشد؟

محتوا در یودمی در قالب یک دوره با توجه به استانداردهای یودمی در سایت قرار می‌گیرد، خبری از تبلیغات یوتیوب و پراکندگی موضوع نیست و مدرس برای رقابت بهترین تدریس خود را ارائه می‌دهد.

قیمت‌ها در یودمی فوق العاده هستند و این نکته بسیار جذاب باعث شده که یودمی به پرمخاطب‌ترین سایت فروش دوره با فاصله زیاد نسبت به همتاهای خود در جایگاه بهترین سایت فروش دوره دنیا قرار گیرد.

دسته بندی ها