چطور با طراحی گرافیک، در آپورک درآمد دلاری داشته باشیم؟

چطور با طراحی گرافیک، در آپورک درآمد دلاری داشته باشیم؟
تاریخ: 2023/06/13
بازدید: بازدید
دیدگاه: دیدگاه

در ادامه معرفی رشته‌های مختلفی که با کمک آن‌ها می‌توان به درآمد دلاری رسید، در این مطلب می‌‌‌خواهیم در مورد طراحی گرافیک و شاخه‌های مختلف آن صحبت کنیم. گرافیک یکی از رشته‌های هنری است که در دنیای تجارت کاربرد زیادی دارد. یک گرافیست حرفه‌ای با کمک گرفتن از المان‌های دیداری می‌تواند نقش مهمی در انتقال مفاهیم مربوط به یک شغل داشته باشد. همین ویژگی باعث شده که گرافیک در صنعت تبلیغات نقش پررنگی داشته باشد. اما تمام استفاده طراحی گرافیک فقط در حوزه تبلیغات نیست. یک گرافیست در زیمنه صفحه‌آرایی و طراحی جلد کتاب، محصولات دیجیتالی، طراحی لوگو، پوستر و بسیاری موارد از این دست می‌تواند هنرنمایی کند. حالا می‌خواهیم ببینیم بازار کار برای یک فریلنسر طراحی گرافیک که می‌خواهد درآمد دلاری داشته باشد به‌ چه صورت است؟

گرافیک در آپورک

طراحی گرافیک رشته‌ای است که پتانسیل زیادی برای دورکاری دارد. شما به‌راحتی می‌توانید در سایت‌های فریلنسینگ خارجی، پروژه‌های مختلفی را در زمینه گرافیک ببینید. ما در این مطلب به‌سراغ سایت آپورک رفته‌ایم. آپورک سایت فریلنسینگ بزرگی است که مکانی بسیار خوب برای فریلنسرهای ایرانی است. به این منظور شما باید یک اکانت وریفای شده در آپورک داشته باشید تا بتوانید از طریق آن هم مهارت‌ّای خود را برای کارفرما نمایش دهید و هم با او تعامل کنید. تمامی این مراحل البته که چالش‌های خاص خود را دارند که در مورد آن‌ها هم بیشتر خواهیم گفت. در زمینه طراحی گرافیک در آپورک موقعیت‌های شغلی بسیار زیادی را می‌توان پیدا کرد که در ادامه در مورد آن‌ها بیشتر خواهیم گفت.

[article_link] معرفی ۱۱ وب سایت فریلنسری برای طراحان گرافیک [/article_link]

پوزیشن‌های خوب برای فریلنسینگ گرافیست‌ها

گفتیم که در آپورک موقعیت‌های خوب شغلی برای طراح گرافیک وجود دارد. اگر شما در هریک از شاخه‌های وابسته به گرافیک تخصص دارید، می‌توانید به آپورک به‌عنوان یک موقعیت خوب برای پیدا کردن کار نگاه کنید.

Adobe Illustrator تصویرگر

تصویرگری یکی از شاخه‌های گرافیک است که با کمک نرم‌افزار ادوبی ایلاستریتر انجام می‌شود. با کمک این نرم‌افزار می‌توان تصاویر خلاقانه‌ای را با کمک خطوط و شکل‌های مختلف طراحی کرد. ایلاستریتر در بسیاری از موقعیت‌ها به کمک فریلنسر طراح گرافیک آمده و برای پروژه‌های حرفه‌ای استفاده می‌شود. با داشتن تخصص در این زمینه، فریلنسر می‌تواند برای طراحی لوگو، کشیدن گراف و دیاگرام و تولید فایل‌های گرافیکی با کیفیت فعالیت داشته باشد.

Book Cover – طراحی گرافیک در آپورک به عنوان طراحی جلد کتاب

طراحی جلد کتاب هم از مواردی است که به‌راحتی می‌توان آن را به‌صورت دورکاری انجام داد. برای طراحی جلد کتاب، گرافیست باید مهارت کامل داشته باشد تا بتواند جلدی طراحی کند که با محتوای کتاب همخوانی داشته باشد.

Adobe Photoshop فتوشاپ

فتوشاپ مهارتی است که نیازی به توضیح ندارد. طراحی گرافیک حرفه‌ای باید تسلط خوبی روی تمامی بخش‌های برنامه فتوشاپ داشته باشد تا بتواند پروژه‌های خوبی در این زمینه دریافت کند.

Logo Design طراحی گرافیک در آپورک به عنوان طراحی لوگو

طراحی لوگو یکی از شاخه‌های طراحی گرافیک است که بازار بسیار خوبی دارد. طراحی یک لوگوی خاص می‌تواند باعث جلب توجه مشتریان به سمت گرافیست شده و درآمد خوبی را نصیب او کند.

Web Design طراحی وب

طراحی سایت هم از جمله مواردی است که یک فریلنسر طراحی گرافیک می‌تواند از طریق آن درآمد دلاری داشته باشد. این کار را می‌توان به صورت دورکاری برای کارفرما انجام داد.

Marketing And Graphic Design For Advertising بازاریابی و طراحی گرافیک برای تبلیغات

یک فریلنسر طراح گرافیکی می‌تواند در حوزه تبلیغات هم فعالیت داشته باشد. گرافیست باید بتواند استراتژی‌های مختلفی در زمینه تبلیغات، بازاریابی، چاپ بروشور‌های مختلف، تبلیغات در رسانه‌ها و چاپ روشور و تصاویر برای وب‌سایت‌های مختلف داشته باشد. در این صورت می‌تواند در آپورک پروژه‌های دلاری خوبی پیدا کند.

 

نمونه پروژه های درخواستی برای گرافیست‌ها در سایت آپورک

در سایت آپورک شما می‌توانید با کلیدواژه‌های مختلف مرتبط با تخصص خود، به‌دنبال پروژه‌های مختلف بگردید. مثلا در حوزه گرافیک شما می‌توانید کلمه‌هایی مانند گرافیک، طراح گرافیک، طراح لوگو، طراح جلد کتاب و مواردی از این دست را جستجو کرده و با انبوهی از پروژه‌ها روبه رو شوید. یک نکته مهم اینکه، بهتر است همان ابتدا در قسمت فیلترها، مشخص کنید که چه میزان در زمینه طراحی گرافیک تخصص دارید. شما ممکن است تازه‌کار Entry Level ، نیمه حرفه‌ای Intermediate یا حرفه‌ای Expert باشید. در این صورت کارفرمایی که به‌دنبال هر میزان مهارت باشد شما را پیدا خواهد کرد.

 

همان‌طور که در تصویر می‌بینید، با مشخص کردن میزان مهارت می‌توانید مقدار دریافتی خود را هم مشخص کنید تا کارفرما با توجه به فیلترهایی که دارد شما را پیدا کند. در ادامه تعدادی از پروژه‌های مربوط به فریلنسری طراحی گرافیک در آپورک را هم برای شما قرار داده‌ایم تا بیشتر با فضای این سایت آشنا شوید. همان‌طور که می‌بینید کارفرما در قسمت توضیحات، در مورد مهارت‌های مورد نیاز، میزان پرداختی و مقدار تخصص مورد نیاز خود، به صورت کامل توضیح داده است.

 

بهترین فریلنسرها در زمینه گرافیک در آپورک

اگر قرار باشد در مورد بهترین‌ها در هر حوزه‌ای حرف بزیم باید در مورد میزان موفقیت‌ آن‌ها بگوییم. در آپورک، میزان موفقیت به تداد پروژه‌های دریافتی و با موفقیت تمام کردن آن‌هاست. یعنی باید دید فریلنسر چقدرپروژه موفق داشته و چه میزان درآمد کسب کرده ‌است. در اینجا پروفایل تعدادی از افرادی که توانسته‌اند مبالغ خوبی را به‌دست آورند به‌عنوان نمونه برای شما خواهیم آورد:

 

همان‌طور که می‌بینید در این تصاویر هم میزان موفقیت در کار یا اتمام پروژه Job Success ذکر شده و هم میزان دریافتی Earned (تصویر اول) مشخص شده است.

موفق‌ترین فریلنسرهای ایرانی در زمینه طراحی گرافیک در آپورک

اگر در سایت آپورک با کلیدواژه‌‌های مرتبط با حوزه گرافیک جستجو کنید، تعداد زیادی از فریلنسرهای ایرانی را می‌بینید که از سراسر دنیا در این سایت حضور دارند و پروژه‌های خوبی هم دریافت کرده‌اند. ایرانی‌ها در شاخه‌هایی مانند طراحی لوگو، طراحی سایت، طراحی UI/UX و بسیاری دیگر از زیرمجموعه‌‌های گرافیک، در آپورک فعالیت زیادی دارند. در ادامه پروفایل تعدادی از این افراد موفق را برای شما قرار داده‌ایم. در تصاویر می‌توانید حوزه تخصصی، میزان درآمد آن‌ها تا کنون، پروژه‌‌های موفق و حقوق درخواستی آن‌ها را مشاهده کنید.

[video_link] مصاحبه با کوروش دورمیانی گرافیست موفق بین المللی [/video_link]

درآمد

گرافیک شاخه‌های بسیار گسترده‌ای دارد که افراد با مهارت‌های مختلف می‌توانند به‌صورت فریلنسری در آن کار کنند. نکته مهم برای ما اینجا، درآمد دلاری است. یعنی حتی اگر شما در این سایت کمترین میزان درآمد یعنی ساعتی ۱۰ دلار را هم در نظر بگیرید، باز هم با توجه به میزان تفاوت قیمت دلار و ریال، رقم قابل توجهی است. این روزها در ایران، یک فریلنسر طراح گرافیک، از ۲ میلیون تا ۲۰ میلیون در ماه می‌تواند درآمد داشته باشد. اما در آپورک شما می‌توانید از ساعتی ۱۰ دلار به بالا پروژه بگیرید. یعنی از ساعتی ۵۰۰ هزار تومان تا ساعتی ۵ میلیون تومان می‌توان در این سایت درآمد دلاری زد.

بدون داشتن تجربه هم می‌توانم در آپورک پروژه بگیرم؟

بله. برای کار در آپورک شما نیازی به تجربه ندارید. کافی است در حوزه‌های مختلف تخصص داشته باشید. بسیاری از کارفرماها در آپورک از اتفاق به‌دنبال افراد غیرمتخصص و تازه‌کار هستند. بنابراین از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشید.

اگر با توجه به موارد گفته شده، کار کردن و کسب درآمد دلاری در آپورک به‌نظرتان موقعیت خوبی است، با مشاوران ما در تکانش تماس بگیرید تا تمامی نکات لازم برای ورود به این حوزه را برای شما بگویند. تکانش از ابتدای کار، یعنی از ساخت اکانت وریفای شده تا زمان دریافت پروژه و تعامل با کارفرما، و در مرحله آخر، انتقال درآمد به ایران، در کنار شما خواهد بود.

[box_product image=”https://etekanesh.com/wp-content/uploads/2022/08/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4_%D8%A2%D9%BE%D9%88%D8%B1%DA%A9_%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87_%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C_%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B2_%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF_%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-1024×591.jpg”]

کارگاه عملی کسب درآمد دلاری از آپورک

دوره فریلنسری بین‌المللی در آپورک آکادمی تکانش بصورت گام به گام و پروژه محور به همراه پشتیبانی مادام‌المعر شما را برای دریافت پروژه دلاری و ارتباط با کارفرما و ارسال پروپوزال حرفه‌ای آماده می‌کند.

ثبت نام

[/box_product]