چه محصولی در اتسی بفروشیم؟ پر فروش ترین محصولات اتسی Etsy

چه محصولی در اتسی بفروشیم؟ پر فروش ترین محصولات اتسی Etsy
تاریخ: 2023/06/22
بازدید: بازدید
دیدگاه: دیدگاه

فروش در اتسی مزایای زیادی دارد که بزرگترین مزیت آن بازدید ماهانه 30 میلیون خریدار است. عدد قابل توجه و بسیار بالایی از خریداران که همیشه به دنبال بهترین محصولات هستند. به هر حال، بهترین محصولات ارزش پرداخت پول را دارند.

در اینجا لیست کاملی از نتایج جستجوی شما از اقلام پرفروش اتسی برای سال 2023 وجود دارد که با جدیدترین اطلاعات بروز می شود. زمان آن فرا رسیده است که فهرست علاقمندی‌های مشتریانتان را ببینید و این فرصت را از دست ندهید.

اتسی یک وبسایت تجارت الکترونیکی فوق‌العاده برای همه محصولات است. محصولات دست‌ساز و کالاهای قدیمی هم در این وبسایت به فروش می‌رسند. اتسی به عنوان یک منبع درآمد عالی برای فروشندگان به شمار می‌رود. اما سوال اینجاست که اگر فروش در اتسی ارزش دارد، فروش چه نوع محصولاتی درآمد بیشتری دارد؟

بسیاری از کسانی که تازه وارد این حوزه شده‌اند، نمی‌دانند چگونه کالاهای خود را به فروش برسانند، افراد تازه کار به طور متوسط سالانه 44,000 دلار درآمد کسب می‌کنند، در حالی که افراد حرفه ای که دانش خود را در اتسی بالا برده اند و همه راهکارها و رموز کسب و کار را به دست آورده‌اند،  بیش از 500,000 دلار فروش دارند.

شما باید با روند و آمار درباره اتسی آشنا باشید تا بدانید شرایط چگونه است و خود را برای فروش بالاتر آماده کنید. پس دیگر منتظر نمانید، شما در محل و زمان مناسبی هستید تا با جزئیات بهترین و پر فروش ترین محصولاتی که در اتسی به فروش می‌رسند آشنا شوید.

چه چیزی را بر روی اتسی بفروشید؟ بررسی بهترین و پر فروش ترین محصولات اتسی

در اینجا شما با نقش آفرینان، گزینه های مطلوب و تاکتیک‌های موثر آشنا خواهید شد. این مطلب به شما کمک می‌کند تا تصویری واضح از چگونگی فروش کالاها در اتسی به دست آورید. برای بدست آوردن راهنمایی دقیق‌تر برای تبدیل شدن به یک فروشنده پرفروش، مطالب را دنبال کنید.

[article_link] کسب درآمد دلاری از سایت Etsy بدون نیاز به مهارت [/article_link]

این مطلب شامل چهار بخش اصلی خواهد بود:

  • دسته‌بندی برتر اتسی برای فروش در سال 2023
  • بهترین فروشندگان اتسی
  • گزینه های پرفروش اتسی (ارائه سه مورد از محصولات در هر دسته‌بندی)

چگونه فروشی در اتسی داشته باشیم تا سود بزرگی به دست آوریم؟

اما… قبل از آن، سوال بزرگی وجود دارد. آیا فروش در اتسی ارزش دارد؟ بیایید پاسخ را بیابیم.

آیا فروش در اتسی ارزش دارد؟

اگر تازه کار باشید، باید یادبگیرید که چگونه در اتسی فروش کنید. پس از شروع، باید بدانید چرا اتسی مناسب‌ترین انتخاب برای شماست.

  • اتسی یک پلتفرم کاملا شناخته شده و قابل اعتماد است. طبق آمارهای جدید، این بستر حدود ۹۴ میلیون مشتری فعال دارد که به طور پیوسته در حال رشد هستند. بازار بسیار محبوب این پلتفرم برای محصولات دست‌ساز و صنایع دستی، توانست درآمدی بالغ بر ۲.۵ میلیارد دلار کسب کند و با حفظ رشد ۱۰.۱٪ در هر سال، بهره‌برداری خود را ادامه دهد.
  • اتسی متمرکز است. اگر هر چیز قدیمی، دست‌ساز یا سفارشی و هر محصول دیگری را می‌فروشید، اتسی محل فروش شماست. در پلتفرم‌های دیگر، با رقابتی از سوی فروشندگانی روبرو خواهید شد که حتی ممکن است به چیزی که شما می فروشید مربوط نباشند مثل فروش در آمازون، ای‌بی و غیره. اگر به عنوان یک فروشنده نوپا در زمینه صنایع دستی، این بسترها را انتخاب کنید، در سیل سایر فروشنده ها که محصولشان هم با محصول شما فرق دارد غرق می‌شوید و زمان زیادی طول می‌کشد تا رشد کنید. اتسی این رقابت فروش را از نظر حجمی حذف می کند و این مشکل را برطرف کرده است.بنابراین اتسی گزینه بهتری است.
  • راه‌اندازی فروشگاه در اتسی نسبت به سایر پلتفرم‌ها آسان‌تر است. تنها چیزی که نیاز دارید، یک آدرس ایمیل فعال و کالاهایی برای ثبت در فهرست فروش است.
  • شما به راحتی می‌توانید در اتسی فروش کنید. هزینه ثبت آگهی‌ها ۲۰ سنت برای هر آگهی است و این آگهی چهار ماه اعتبار دارد.
  • در نهایت، شما ترافیک داخلی دریافت می کنید، که این ترافیک مربوط به محصولات شماست. تنها کاری که باید انجام دهید، تخصصی کردن فروشگاه و ارتقای لیست محصولات برای هدفمند کردن محصولات است.

هم‌اکنون که به سؤال شما پاسخ داده شد، بگذارید به امر مهم دیگری بپردازیم. باتوجه به فروشندگان برتر و دسته بندی‌های مربوطه، چه چیزی را در اتسی بفروشید؟

اما قبل از ادامه، آیا می‌دانستید که توانایی رشد کسب‌وکار و افزایش سود شما بستگی به این دارد که چه قدر از کسب‌وکار خود را می‌توانید به صورت خودکار انجام دهید؟ اپلیکیشن Shopify to Etsy Integration ما به شما اجازه می‌دهد تا تقریبا همه چیز را در فرایند فروش روزمره خود به صورت خودکار انجام دهید. اپلیکیشن را دانلود کنید و با آزمایش رایگان ۷ روزه، از همین امروز شروع کنید!

دسته‌بندی‌های برتر اتسی برای فروش در سال 2023

فروش در اتسی فرصت بزرگی است تا بیش از 500 میلیون بازدیدکننده ماهانه که به دنبال بهترین صنایع دست‌ساز و کالاهای قدیمی و سایر محصولات هستند را جذب کنید. شما و رقبایتان باید برای افزایش سودآوری، بهترین تلاش را بکنید.

اما فروشندگانی که در همه دسته‌بندی‌ها فروش می‌کنند یا کسانی که به صورت تصادفی یکی از دسته‌بندی‌ها را بدون تحقیق و تفکر عمیق انتخاب می‌کنند، باید بسیار سخت کار کنند و راه طولانی‌ای برای رسیدن به موفقیت خواهند داشت. برای آسان‌تر کردن مسیر حتما هنگام انتخاب دسته بندی، دقت و تفکر لازم را  داشته باشید.

ثبت محصولات در دسته‌بندی‌های صحیح امکان ایجاد مزیت رقابتی را فراهم می‌کند که این مزایا به شرح زیر است:

  • پایگاه مشتریان عظیم: دسته‌بندی‌های برتر محصولات بیشترین تعداد خریداران بالقوه را دریافت می‌کنند. بنابراین، شانس بالاتری برای سود بیشتر وجود دارد.
  • بازدید بالا: دسته‌بندی‌های برتر محصولات اجازه می‌دهند تا محصولات شما توسط بیشتر خریداران بالقوه اتسی دیده شوند. به این ترتیب، بازدید بالای محصول بدون سرمایه‌گذاری در کمپین‌های تبلیغاتی بدست می‌آید.
  • دسترسی به ابزارهای بازاریابی: اتسی ابزارهای بازاریابی بسیاری را به طور انحصاری برای فروشندگان و در دسته‌بندی‌های برتر ارائه می‌دهد. بنابراین، تبلیغ محصول راحت می‌شود و در نتیجه پایگاه مشتریان شما رشد خواهد کرد.

آخرین روند در دسته‌بندی‌های پر فروش‌ترین محصولات اتسی، به طور قابل توجهی به دسته‌بندی‌های خانگی، محصولات بهداشتی و زیبایی منتقل شده است. اقلام دکوراسیون فضای باز افزایش سالانه ۸۹٪ در جستجوهای اتسی را به ثبت رسانده است.

لیست دسته‌بندی‌های برتر اتسی شامل لباس، جواهرات، وسایل خانه و زندگی، کیف و لوازم جانبی، صنایع دستی و تدارکات، الکترونیک، هنر، لوازم بهداشتی، حمام و… می‌باشد.

اقلام پر فروش در دسته بندی های اتسی

  برای ساده‌تر کردن کارتان، ما بخشی را طراحی کرده‌ایم که می‌توانید تمام امکانات مورد نیاز را در یک بخش دریافت کنید.

این نمایش گرافیکی مرتب شده در نهایت به شما در تصمیم گیری درباره سوال مهم‌تری که با آن سر و کار دارید کمک می کند. بهترین اقلام برای فروش در اتسی چه چیزهایی هستند؟

آیا به فکر شروع فروش یا ادغام فروشگاه خود با اتسی هستید؟ در این باره راهنمایی‌های زیر وجود دارد.

می‌توانید با دیدن جزئیات اینفوگرافیک ذیل، بهترین انتخاب خود برای فروش را داشته باشید.

  • صنایع دستی و اقلام دست ساز
  • جواهر سازی
  • وسایل عروسی
  • تجهیزات جانبی و اکسسوری
  • کاغذ و لوازم مهمانی
  • اقلام قدیمی خانه و زندگی
  • هنر و کلکسیون

[article_link] محصولات ممنوعه در فروشگاه اتسی Etsy [/article_link]

صنایع دستی و اقلام دست ساز به عنوان پر فروش ترین محصولات اتسی

صنایع دستی و اقلام دست ساز با بیشترین فروش، بالاترین رده را در اتسی دارد. شما می‌توانید لوازم ضروری صنایع دستی، مینیاتورها، جواهرات، مهره‌ها و مواد مشابه را انتخاب کنید.

پر فروش‌ترین اقلام این دسته در اتسی عبارتند از:

  • استیکرها
  • طلسم عتیقه
  • قلاب، پنجه و مهره

استیکرها ؟؟  با کمال تعجب بله، استیکرها یکی از پر فروش ترین اقلام در اتسی هستند. چرا استیکرها در اتسی مانند آب نبات به فروش می‌روند؟؟ پاسخ ساده است. این محصولات ظاهر جذابی داشته و به همین علت در بین مردم محبوب‌اند.

همچنین طبق گزارش  Make For Business، مشاهده شد که بیش از 86 درصد از خریداران و فروشندگان اتسی زن هستند و به همین علت زیورآلات و وسایل تزئینی از محبوبیت بیشتری در بین خریداران برخوردار هستند.

طلسم / مهره / قلاب و لوازم صنایع دستی به عنوان پر فروش ترین محصولات اتسی

اتسی به دلیل ارائه طلسم‌های عتیقه، مهره‌ها و انواعی از کوچک‌ترین ابزار و ضروریات مورد نیاز در هنر، صنایع دستی، بافندگی و جواهرات مشهور است.

اقلام دست ساز

وجود لوگوی اتسی بر روی محصولات، سطح دیگری از اعتبار را به “محصولات سفارشی و دست‌ساز” می‌دهد. همچنین جالب است بدانید که این نوع اقلام بخش دیگری از امکان ارتباط با مشتری را دارند. هنگامی که محصولات به صورت دستی ساخته شده و به درخواست شما سفارشی سازی شده‌اند، حس ارتباط مستقیم بین خریدار و فروشنده ایجاد می‌شود.

برترین اقلام دست ساز اتسی عبارتند از:

  • برچسب‌های دست‌ساز
  • جواهرات فلزی
  • آویزها و طرح‌های کاغذی

جواهرات به عنوان پر فروش ترین محصولات اتسی

یکی دیگر از پر فروش ترین محصولات اتسی، جواهرات هستند. اکثر گزینه‌های جواهرات موجود در اتسی به صورت طراحی شده و عمدتا سفارشی هستند. طرح‌های مینیمالیستی جواهرات، حس افسانه‌ای و جذابی به خریدار می‌دهد.

اتسی در واقع یک کندوی خلاقیت است. اتسی با استفاده از علایق مشتریان به محصولات مینیمال و دکوراتیو، سرعت بسیار زیادی در فروش دارد. محصولات در این پلتفرم به همان سرعت که لیموناد در تابستان فروخته می‌شود، به فروش می‌رسند.

یکی دیگر از نکات فروش، توجه به خواست کاربر است. معمولا خریداران دوست دارند به همراه مشاهده طرح‌ها، توصیفات محاوره‌ای و در عین حال ساده و سلیسی از محصولات ارائه شود. یکی از راه‌های موثر برای رسیدن به این هدف، استفاده از انواع پاراگراف‌ها در توضیحات محصول است. برای مثال، ممکن است یک پاراگراف بنویسید که مواد مورد استفاده در محصول را توصیف می‌کند و پاراگراف دیگری که اندازه و ابعاد را برجسته می‌کند و حتی یک پاراگراف سوم که گزینه‌های سفارشی‌سازی موجود را نشان می‌دهد. با تقسیم کردن توضیحات محصول خود به انواع مختلف پاراگراف، می‌توانید اطلاعات مورد نیاز خریداران را به راحتی در دسترسشان قرار دهید تا با اطمینان در مورد خرید تصمیم بگیرند.

وسایل عروسی

اتسی با افتخار یکی از متمایزترین پلتفرم‌ها برای خرید اقلام عروسی است. دعوت‌نامه‌های عروسی، لباس‌ها و تزیینات روز جشن را می‌توان با اتسی به بهترین شکل انجام داد.

پرفروش‌ترین اقلام از لباس‌های ساقدوش، پیراهن‌های شیک، دعوت‌نامه‌های دست‌ساز تا زیورآلات و موارد دیگر هستند.

اکسسوری

بدون شک، دسته‌بندی پرطرفدار بعدی در اتسی اکسسوری است. زمانی که در اتسی هستید، نمی‌توانید روسری‌های شطرنجی، کلاه‌ها و لباس‌های مد روز و هر چیز دیگری را نادیده بگیرید.

فروشندگان خلاقی از سرتاسر جهان، اکسسوری‌هایی چون پاپیون، بند، سنجاق، دکمه سرآستین، تاج و قلاب‌بافی کودک می‌فروشند که نادیده گرفتن آن‌ها بسیار دشوار است.

کاغذ و لوازم میهمانی

اتسی چیزهای بیشتری برای هنرمندان و دوستداران کاغذ دارد.

چه کسی طراحی‌ها، خوشنویسی‌های جذاب و صنایع دستی را دوست ندارد؟

اگر دکورهایی دارید که سبک و سلیقه شما را مشخص می‌کند و به چیدمان هنری علاقمندید، قطعا محصولات میهمانی اتسی را خواهید خرید. به همین دلیل است که دکوراسیون میهمانی یکی از پر فروش ترین اقلام در اتسی است. می‌توانید کاغذ و لوازم میهمانی مانند دفترچه‌ها، تمبرها و کارت‌های میهمانی را به سادگی در این دسته بندی پیدا کنید و خیلی سریع از اتسی خریداری کنید.

لباس

مردم تمایل دارند لباسی را که زیبایی آن‌ها را بیشتر منعکس می‌کند بپوشند.  نمایش گرافیکی لباس‌ها و انواع سبک‌های خلاقانه و مدروز در اتسی، توجه شما را به خود جلب خواهد نمود. اتسی به شما امکان می‌دهد تا بر حسب سلیقه و نیاز خود، از بین هزاران گزینه لباس‌های زنانه، مردانه و لباس‌های کودک انتخاب کنید. محبوب‌ترین بخش این دسته بندی، لباس‌های زیبای بچگانه است.

وسایل قدیمی

اتسی یکی از معدود بازارهایی است که محصولات قدیمی را برای خرید ارائه می‌دهد. اشیایی که دیگر به دردتان نمی‌خورد را می‌توانید برای افرادی که به آن‌ها نیاز دارند، به اشتراک بگذارید. شما همچنین می‌توانید در دسته پیشنهادات قدیمی اتسی از وسایل خانه و زندگی گرفته تا جواهرات و وسایل کلکسیونی را جستجو کنید.

وسایل خانه و زندگی

دسته بندی وسایل و لوازم خانه و زندگی در اتسی  فقط تعدادی مبل و جعبه دکوری را ارائه نمی‌دهد بلکه مطمئنا با طیف وسیع و زیبای اقلام خود، شما را شگفت زده می‌کند. اقلام پرفروش و منحصر به فرد اتسی شامل برخی از دکورهای خانه مانند دکورهای دیواری، میز نهار خوری و اقلام باغبانی و وسایل دکور در فضای باز مثل نرده و آلاچیق و.. هستند.

هنر و کلکسیون

اگر عاشق هنر هستید و تنها چیزی که می خواهید این است که هنر در زندگیتان جریان داشته باشد، اتسی  مکان مناسبی برای برآورده کردن خواسته های شما است. شگفت‌انگیزترین و منحصر به فردترین مجموعه های هنری را در اتسی کشف کنید. می توانید از بین چاپ‌های دیجیتال، نقاشی‌ها، طراحی‌ها و تصاویر هنری، انتخاب‌هایی برای کلکسیون خود داشته باشید.

[box_product image=”https://etekanesh.com/wp-content/uploads/2022/08/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A7%D8%AA%D8%B3%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA–1024×591.jpg”]

دوره فروش و کسب درآمد دلاری از فروشگاه اتسی (etsy)

دوره فروش محصول دیجیتال در فروشگاه اتسی آکادمی تکانش توسط مسعود محمدحسین تهیه و تدوین شده است که سابقه چندین سال فعالیت در فروشگاه‌های آمازون و اتسی را دارد و به صورت کامل برتمامی اصول و نکات کلیدی این مسیر مسلط است.

ثبت نام

[/box_product]

دسته بندی ها