معرفی 11 وب سایت فریلنسری برای طراحان گرافیک

معرفی 11 وب سایت فریلنسری برای طراحان گرافیک
تاریخ: 2021/11/06
بازدید: 670 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

یک جستجوی سریع در گوگل، چندین وب سایت فریلنسری در حوزه طراحی گرافیک را به شما نشان می‌دهد. با این حال، باید بدانید که هر وب سایت فریلنسری برای طراحان گرافیک منبع قابل اعتمادی نیست. حواستان باشد که با استخدام شخص اشتباهی، پول و زمان خود را هدر ندهید.

۱۱ وب سایت فریلنسری برای طراحان گرافیک

اگر می‌خواهید با استخدام یک طراح گرافیک بااستعداد به همراه رزومه قوی و سابقه کار بالا، کارهای گرافیکی باکیفیت دریافت کنید، باید بدانید که از کجا باید شروع کرد. در این مطلب می‌خواهیم ۱۱ وب سایت فریلنسری برای طراحان گرافیک را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

۱. Kimp

Kimp به خودی خود یک وب‌سایت مستقل نیست، اما می‌تواند در پیدا کردن طراحان گرافیک به شما کمک کند. Kimp یک شرکت طراحی گرافیک است که بازبینی‌ها و درخواست‌های نامحدودی را با نرخ دستمزدهای ماهانه در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. معمولا می‌توانید یک پروژه را انجام دهید، اما Kimp به شما این امکان را می‌دهد تا حداکثر ۳ پروژه را همزمان انجام دهید.

۲. Fiverr

Fiverr یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال کار آزاد متناسب با بودجه درخواستی‌شان هستند. نام این وب‌سایت برگرفته از این بود که در ابتدای شروع به‌کار سایت، تمام خدمات فقط ۵ دلار قیمت داشتند. Fiverr به فریلنسرها این امکان را می‌دهد تا پیشنهادات و دستمزدها را برای مشتریان دسته‌بندی کرده تا مشتریان بتوانند آنها را مقایسه و انتخاب کنند.

۳. Toptal

برای افرادی که به دنبال بهترین طراحان گرافیکی هستند، Toptal وب‌سایتی ایده‌آل است. این وب‌سایت ۳ درصد استعدادهای برتر هر زمینه از طراحی گرافیک را برای شما رتبه‌بندی می‌کند تا بتوانید با دید بازتری دست به انتخاب بزنید. نام این وب‌سایت نیز برگرفته از همین مزیت است.

این وب‌سایت با بررسی مهارت‌های مختلف طراحان، رزومه‌های کاری و دستمزهایی که می‌گیرند، نامزدهای نهایی از لیست بهترین طراحان گرافیک را به شما معرفی می‌کند؛ این بدان معنی است که اگر تصمیم بگیرید با Toptal همراه شوید، بهترین‌ها را دریافت خواهید کرد.

 

بهترین وب سایت فریلنسری برای طراحان گرافیک

۴. ManyPixels

ManyPixels شبیه به Kimp است. ManyPixels کمی گران‌تر از Kimp است و در آن طراحان هر ماه پروژه‌های زیادی را تکمیل نمی‌کنند. با این حال، اگر به دنبال طراحی وب و اپلیکیشن موبایل هستید، ManyPixels می‌تواند یک گزینه جذاب باشد که حتما باید از آن بازدید کنید.

۵. 99designs

در پلتفرم 99designs می‌توانید از بین چند متقاضی انتخاب کنید. برای شروع، بیش از ۹۰ نوع کار طراحی تکمیل‌شده مختلف را بازدید خواهید کرد. سپس، یک خلاصه برای پروژه مورد نظر خود ارسال می‌کنید. طراحان بهترین ایده‌های خود را برای پروژه ارائه خواهند داد.

شما ایده‌های طراحان را مشاهده کرده و می‌توانید مشخصات کامل آنها از جمله اطلاعاتی در مورد مشتریان دائمی آنها، پروژه‌هایی که در مزایده برنده شده‌اند و تعداد پروژه‌های تکمیل‌شده آنها را ببینید. ممکن است در ابتدا دستمزد بالاتری بپردازید، اما در انتها با رضایت کامل پروژه خود را دریافت خواهید کرد.

۶. Upwork

Upwork ابتدا با نام Elance oDesk شروع به فعالیت کرد. Upwork به عنوان یکی از محبوب‌ترین سایت‌های فریلنسینگ در جهان، وب‌سایتی عالی برای یافتن طراحان ماهر است. Upwork دارای چند ویژگی عالی است که به شرح زیر هستند:

  • با کمک فیلترهایی مخصوص می‌توانید نتایج جستجوی خود را محدود کنید.
  • به شما در ردیابی و محاسبه ساعات کاری روی پروژه کمک می‌کند.
  • فضای کاری آنلاین برای برقراری ارتباط و به اشتراک‌گذاری بازخورد مشتریان و طراحان ارائه می‌دهد.
  • یک اپلیکیشن برای موبایل ارائه می‌دهد تا بتوانید پروژه خود را در هر مکان و زمانی مدیریت کنید.

برترین وب سایت فریلنسری برای طراحان گرافیک

۷. Onlinejobs.ph

Onlinejobs.ph بهترین سایت برای یافتن طراحان بااستعداد از کشور فیلیپین است. Onlinejobs.ph که در سال ۲۰۰۸ توسط جان جوناس تأسیس شد، از آن زمان به بزرگترین بازار آنلاین برای یافتن استعدادهای فیلیپینی تبدیل شده است.

این پلتفرم منحصربه‌فرد است، زیرا فریلنسرهای دورکار از فیلیپین را در اختیار شما قرار می‌دهد. اکثر طراحان فیلیپینی به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند، پس نگران نحوه برقراری ارتباط به زبان فیلیپینی نباشید. آنها از سخت‌کوش‌ترین استعدادهای طراحی هستند که می‌توانید با خیال راحت پروژه‌های خود را به آنها محول کنید. همچنین دستمزد فیلیپینی‌ها در مقایسه با فریلنسرهای آمریکایی کمتر است.

Onlinejobs.ph همچنین دارای طراحانی است که در زمینه‌هایی دیگر مانند SEO، طراحی گرافیک و CRO مهارت دارند. اگر علاقه‌مند به کار با طراحان بااستعداد فیلیپینی هستید، حتما به Onlinejobs.ph نگاهی بیندازید.

۸. Freelancer.com

Freelancer.com که در سال ۲۰۰۹ تأسیس شد، یکی از قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های فریلنسری می‌باشد که تعداد زیادی از طراحان گرافیک بااستعداد در دنیا را گرد هم جمع کرده است.

برای استخدام فریلنسر مورد نظر خود در Freelancer.com، می‌توانید از فیلترهای جستجو استفاده کنید تا طراحان واجد شرایط را بیابید. همچنین می‌توانید مستقیما با طراحان تماس بگیرید یا یک لیست شغلی ارسال کنید.

Freelancer.com به طراحان اجازه می‌دهد تا نمونه کارها را با جزئیات دقیق ارائه دهند که در هنگام جستجو به شما محتوای بیشتری نمایش می‌دهد. آنها همچنین امتحاناتی را برای تایید مجموعه مهارت‌های فریلنسرها برگزار می‌کنند و بااستعدادترین فریلنسرها را گلچین کرده و در اختیار شما قرار می‌دهند.

۹. DesignCrowd

DesignCrowd یکی از جایگزین‌های طراحی 99 Design است. اگر بین انبوهی از طراحی‌ها قادر به انتخاب نیستید، حتما از DesignCrowd بازدید کنید. در این وب‌سایت می‌توانید با اعمال فیلترهایی، طراح مناسب خود را انتخاب کنید.

 

وب سایت فریلنسری برای طراحان گرافیک

۱۰. Design Contest

Design Contest یک وب سایت فریلنسری طراحی است که به مشتریان امکان می‌دهد مسابقه‌ای را در یکی از ۳۵ دسته مختلف طراحی راه‌اندازی کنند. سپس، طراحان مسابقه‌ای را بر اساس علاقه و مهارتشان انتخاب کرده و ایده‌های نوآورانه خود را به مشتریان بر اساس پروژه محول‌شده ارائه می‌دهند. اکثر مشتریان می‌توانند از بین بیش از ۲۰۰ طراح، انتخاب خود را انجام دهند. عالی است، اینطور نیست؟

۱۱. Design Pickle

از بین تمام گزینه‌های طراحی نامحدود، Design Pickle بزرگترین و شناخته‌شده‌ترین پلتفرم است. در حالی که شما فقط با یک طراح کار می‌کنید، درخواست‌های بازبینی شما برای پروژه‌تان به سرعت و بدون فوت وقت به‌صورت منظم و هرشب مورد بررسی قرار می‌گیرند. این مزیت خوبی برای جامعه شرکت‌ها، بلاگرها و فریلنسرها است که بدون صرف هزینه اضافی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به خواسته‌های‌شان برسند.

۱۱ وب سایت فریلنسری برای طراحان گرافیک

سخن پایانی

در این مطلب ۱۱ وب سایت فریلنسری برای طراحان گرافیک را به شما معرفی کردیم. در این وب‌سایت‌ها می‌توانید طراح گرافیک حرفه‌ای را پیدا کرده و با خیالی آسوده پروژه خود را به آنها محول کنید. بدین ترتیب طراحان نیز می‌توانند برای گرفتن پروژه مناسب خود، در این وب‌سایت‌ها مهارت‌های خود را به نمایش بگذارند. در نهایت انتخاب با شما است. به نظر شما مناسب‌ترین وب‌سایت طراحان گرافیک کدام است؟