چطور با تخصص مهندسی برق در آپورک درآمد دلاری داشته باشم؟

چطور با تخصص مهندسی برق در آپورک درآمد دلاری داشته باشم؟
تاریخ: 2023/06/20
بازدید: بازدید
دیدگاه: دیدگاه

فریلنسری به‌عنوان یکی از سبک‌های پرطرفدار کاری، این روزها شکل جدیدی پیدا کرده است. حالا دیگر در هر تخصص و شغلی که باشید، می‌توانید به‌نوعی فریلنسری را تجربه کنید. این روزها هم که فریلنسری وارد فاز جدیدی شده و همه به‌دنبال کسب درآمد دلاری از طریق فریلنسری هستند. ممکن است شما فکر کنید که امکان فعالیت در این حوزه برای همه تخصص‌ها وجود ندارد. ما در این سلسه مطالب قرار است که به شما نشان بدهیم مهم نیست چه تخصصی دارید. از هر راهی می‌توانید وارد مارکت بین‌المللی شوید و درآمد دلاری داشته باشید.

یکی از سایت‌های بزرگ فریلنسینگ دنیا، سایت آپورک است. جایی که همه فریلنسرها از سراسر دنیا پروفایل‌های خود را در آن قرار داده و به دنبال یافتن پروژه‌های خوب هستند. کارفرماها هم با توجه به نوع نیازشان، در این سایت به‌دنبال جذب نیرو هستند. گفتیم که با هر تخصصی می‌توانید در آپورک کار کنید. در این مطلب می‌خواهیم در مورد فریلنسری با تخصص مهندسی برق در آپورک بگوییم. با ما همراه باشید.

مهندسی برق در آپورک

مهندسی برق یکی از رشته‌های گسترده علوم مهندسی است که فرصت‌های شغلی خوبی را برای متخصصین این رشته فراهم کرده است. تخصص مهندسان برق عموما در زمینه طراحی و ساخت سیستم‌های الکترونیکی است. در واقع یک فریلنسر مهندس برق می‌تواند طراحی سیستم الکترونیکی خانه، شرکت یا کارخانه شما را انجام دهد. یکی دیگر از کارهای مهندس برق طراحی مدارهای برقی در یک ماشین یا محصول است. مهندسان برق در زمینه طراحی و ساخت سیستم‌های مخابراتی، ‌سیستم‌های سخت‌افزاری، طراحی سیستم‌های رادیویی، سیستم‌های مربوط به آنتن‌ها، دستگاه‌های فرستنده، فیبر نوری،‌ رادارها و بسیاری تخصص‌های دیگر فعالیت دارند. در سایت آپورک شما کافی است با کلید واژه‌‌های مربوط به تخصص مهندسی برق جستجو کنید تا بتوانید پروژه‌ای متناسب با رشته خود پیدا کنید.

[article_link] معرفی سایت upwork [/article_link]

بهترین پوزیشن‌های شغلی برای مهندسی برق در پلتفرم آپورک

وقتی قرار است در مورد تخصصی در سایت‌های فریلنسینگ جستجو کنید، باید انواع پوزیشن‌های شغلی که فرد می‌تواند داشته باشد را بدانید. در سایت آپورک برای مهندسین برق، پوزیشن‌های شغلی زیادی وجود دارد که در ادامه تعدادی از آن‌ها را نام خواهیم برد:

مهندسی برق Electrical Engineer

مهندسی اتوماسیون و کنترل سیستم Automation and Systems Engineer

مهندسی رباتیک Robotics Engineer

مهندسی طراحی سیستم System Design Engineer

اگر در هر کدام از این موارد تخصص دارید می‌توانید در سایت آپورک پوزیشن‌های شغلی خوبی پیدا کنید.

نمونه پروژه‌های درخواستی برای مهندسی برق در آپورک

گفتیم که شما باید با توجه به کلید واژه مهندسی برق در آپورک چستجو کنید و پروژه‌های مربوط به تخصص خود را پیدا کنید. ما در ادامه تعدادی از موقعیت‌های شغلی و پروژه‌هایی که کارفرماها در سایت آپورک قرار داده‌اند را برای شما نمایش می‌دهیم تا با سبک کار بیشتر آشنا شوید.

نمونه پروژه مهندسین برق در اپورک نمونه پروژه مهندسین برق در اپورک 5 نمونه پروژه مهندسین برق در اپورک 4 نمونه پروژه مهندسین برق در اپورک 3

همان‌طور که می‌بینید در هر کدام از این آگهی‌ها، کارفرما دقیقا پروژه درخواستی خود را توضیح داده و سپس مهارت‌های مورد نیاز را نیز قید کرده است. از طرف دیگر میزان پرداختی،‌ مدت زمان مورد نیاز و میزان تخصص را هم در فرم مشخص کرده است. اینکه برای پروژه خود نیاز به یک فریلنسر مهندس برق با تخصص بالا،‌ در حد متوسط یا تازه‌کار است.

بهترین فریلنسرها در زمینه مهندسی برق در آپورک

در سایت آپورک شما می‌توانید پروفایل فریلنسرهای مختلف از سراسر جهان را ببینید. هرکدام از آن‌ها میزان دریافتی خود را در پروفایل ذکر کرده و مشخص است که تا به‌حال چقدر درآمد داشته و چند درصد از پروژه‌های خود را با موفقیت به اتمام رسانده است. هرچقدر درصد موفقیت در پروژه‌ها بالاتر و دریافتی بیشتر باشد یعنی فریلنسر موفق‌تر بوده است. در این قسمت ما پروفایل تعدادی از فریلنسرهای موفق در رشته مهندسی برق در سایت آپورک را قرار داده‌ایم تا با آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

بهترین فریلنسر های برق در آپورک بهترین فریلنسر های برق در آپورک 3 بهترین فریلنسر های برق در آپورک 2

موفق‌ترین فریلنسرهای ایرانی در زمینه مهندسی برق در پلتفرم آپورک

در سایت آپورک تعداد زیادی از فریلنسرهای ایرانی در حوزه‌های مختلف مشغول به‌کار هستند. در حوزه فریلنسری مهندسی برق هم ایرانی‌های زیادی را در آپورک می‌بینیم که توانسته‌اند در این حوزه موفق بوده و به درآمدهای دلاری برسند. در ادامه پروفایل تعدادی از این افراد موفق را قرار داده‌ایم.

[article_link] آموزش ثبت نام در آپ وورک (UpWork) [/article_link]

درآمد

برای برآورد درآمد مهندسین برق در ایران، باید به نوع شغل آن‌ها توجه کرد. مهندسان برق معمولا به‌صورت پروژه‌ای کار می‌کنند. اگر شرایط کاری آن‌ها به این صورت باشد، می‌توانند با توجه به وسعت پروژه درآمدهای بالایی داشته باشند. اما برای یک مهندس برق که به صورت کارمندی یا فریلنسری در ایران کار می‌کند می‌توان گفت که متوسط درآمد از ۱۰ میلیون به بالاست. این بالا بودن البته با توجه به وسعت پروژه مشخص می‌شود و ممکن است خیلی هم زیاد نباشد. اما در سایت آپورک همان‌طور که دیدید درآمد به صورت ساعتی مشخص می شود. این مبلغ معمولا از ساعتی ۲۵ دلار به بالاست. با توجه به تفاوت نرخ دلار و ریال، طبیعی است که درآمد دلاری خیلی بیشتر از درآمد ریالی خواهد بود.

[box_product image=”https://etekanesh.com/wp-content/uploads/2022/08/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4_%D8%A2%D9%BE%D9%88%D8%B1%DA%A9_%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87_%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C_%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B2_%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF_%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-1024×591.jpg”]

کارگاه عملی کسب درآمد دلاری از آپورک

دوره فریلنسری بین‌المللی در آپورک آکادمی تکانش بصورت گام به گام و پروژه محور به همراه پشتیبانی مادام‌المعر شما را برای دریافت پروژه دلاری و ارتباط با کارفرما و ارسال پروپوزال حرفه‌ای آماده می‌کند.

ثبت نام

[/box_product]

بدون داشتن تجربه هم می‌توانم به‌عنوان یک فریلنسر مهندس برق در آپورک کار کنم؟

آپورک این امکان را قرار داده که شما بتوانید میزان مهارت خود را در زمینه شغلی خود مشخص کنید. شما از همان ابتدا در پروفایل خود مشخص می‌کنید که حرفه‌ای Expert هستید یا در حد کمی پایین‌تر Intermediate یا در شروع کار خود هستید Entry Level.

از طرف دیگر، کارفرماها هم در فرم‌های درخواستی خود مشخص می‌کنند که به یک فریلنسر با چه میزان تخصص نیاز دارند. در این صورت شما با هر میزان دانش و تخصصی که دارید می‌توانید در آپورک مشغول به‌کار شوید. در فرم زیر ما به شما نشان داده‌ایم که چطور می‌توانید میزان مهارت خود را در پروفایل مشخص کنید.

میزان مهارت در پروفایل آپورک مهندسین