معرفی سایت fiverr

معرفی سایت fiverr
تاریخ: 2021/05/17
بازدید: 1153 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

یکی از سایت های بین المللی فریلنسری سایت fiverr.com است. در این سایت بیش از سه میلیون موقعیت شغلی مختلف برای فریلنسرها وجود دارد. از آنجا که قیمت سرویس های عرضه شده توسط Fiverr از 5 دلار شروع می شود این شرکت به این اسم نامگذاری شده است.

با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا به معرفی سایت fiverr، آموزش ثبت نام در سایت fiverr و چگونگی کسب درآمد از فایور بپردازیم.

تاریخچه فایور

کافمن و وینیگر در سال 2009 شرکت فایور را تاسیس کردند. طرح اولیه توسط ای وینیگر که با ایده راه اندازی یک فروشگاه اینترنی که شامل مجموعه ای از خدمات دیجیتالی به صورت دو طرفه بود (هم خرید و هم فروش) داده شد.

وینیگر

وینیگر

خدمات ارائه شده از سایت Fiverr شامل ترجمه، تولید محتوا، سئو، برنامه نویسی و …. است که به صورت آنلاین و دورکاری قابل انجام است. به خدماتی که در سایت فایور ارائه می شود gig گفته می شود.

این سایت خیلی سریع روند صعودی خود را طی کرد و در سال 2013 به یکی از 100 سایت برتر و محبوب آمریکا تبدیل شد. همچنین سایت fiverr یکی از 150 سایت برتر دنیا می باشد.

اگر به دنبال سایتی برای ارائه کالای خود هستید این سایت مناسب شما نیست چرا که سایت فایور تنها سایت ارائه خدمات است. بسیاری از هموطنانی که در سایت فایور عضو هستند در زمینه ترجمه فعالیت دارند.

کافمن

کافمن

خدمات (گیگ های) بسیار زیادی در سایت fiverr وجود دارد که اکثرا در زمینه سئو، طراحی کارت ویزیت، مقاله نویسی، گرافیک، پشتیبانی سایت وردپرسی، ساخت فیلم و انیمیشن، راهنمای گردشگری مسافران، طراحی اینفوگرافیک و … است. البته یکی از آپشن های سایت فایور وجود گیگ های خلاقانه ای است که در این سایت موجود است، از جمله این خدمات خلاقانه عبارتند از:

  • شخصی می گوید من می توانم متنی که می خواهید را روی پلاکارد بنویسم و به مدت 3 ساعت در شلوغ ترین نقطه از شهری که در آنجا زندگی می کنم، آن پلاکارد را دستم بگیرم و بایستم.
  • شخصی می گوید من می توانم؛ اسم شما و معشوقه تان را در شن های ساحلی دریای نزدیکم بنویسم و فیلم و عکسش را برایتان ارسال کنم.
  • شخصی می گوید من می توان کارت پستالی از نیویورک به کشوری که شما می خواهید پست کنم.
  • شخصی می گوید؛ من می توانم به سوالات شما در مورد تایلند پاسخ دهم.
  • و بسیاری ایده های دیگر.

Fiverr چگونه کار می کند؟

آیا شما در زمینه هایی مثل نوشتن مقاله، طراحی لوگو، طراحی کارت ویزیت، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وب سایت و … مهارت دارید و به دنبال کار در سایت های فریلنسری خارجی هستید؟

در هر زمینه ای  که تخصص دارید، fiverr این فرصت را به شما داده با ارائه خدمات از طریق مهارت هایتان درآمد ارزی کسب کنید. چگونگی پیدا کردن کار در سایت fiverr بسیار آسان است. اما بهتر است ابتدا دو طرف معامله که به عنوان فریلنسر و کارفرما هستند را در این سایت بشناسید:

Seller

چنانچه شما به عنوان فریلنسر به دنبال دورکاری هستید، در سایت فایور با نام seller یا فروشنده شناخته می شوید. زیرا شما در واقع می توانید خدماتتان را به خریداران (کارفرمایان) بفروشید.

Buyer

اگر شما به عنوان کارفرما به دنبال یک سری خدمات هستید شما buyer یا خریدار محسوب می شود. خریدار می تواند یک شرکت، بیزینس و یا حتی فرد باشد. در فایور خریداران به فروشندگان بابت خدماتی که دریافت می کنند هزینه ای را پرداخت می کنند.

آموزش کسب درآمد دلاری از سایت فایور

کسب درآمد دلاری از سایت فایور بسیار آسان است، کافی است مراحل زیر را طی کنید:

ثبت نام در سایت fiverr

قبل از هر چیزی نیاز است این را بدانید که؛ برای کسب درآمد دلاری از سایت فایور باید در این سایت ثبت نام کنید. برای این کار نیاز به یک شماره برای fiverr دارید که برای این کار نمی توانید از شماره های مجازی رایگان یا حتی شماره های که از طریق برنامه های مختلف ارائه می شود استفاده کنید. باید برای ثبت نام در fiverr بابت شماره تلفن پول پرداخت کنید یا ویدئویی را تماشا کنید تا به شما کریدیت بدهد. پس وقتتان را صرف پیدا کردن شماره تلفن های رایگان برای ثبت نام در فایور هدر ندهید.

ثبت نام در سایت fiverr

ثبت نام در سایت fiverr

اما نحوه ثبت نام در سایت فایور به شرح ذیل است:

  • در سایت com روی گزینه join کلیک کنید.
  • در صفحه ای که باز شده است باید حساب گوگل، فیس بوک، اپل یا ایمیلتان را وارد کنید و سپس روی گزینه Continue کلیک کنید.
  • در این مرحله نیاز است نام کاربری و رمز عبور انتخابیتان را وارد کنید.
  • سپس پس از خوش آمد گویی از شما درخواست می شود که اکانت خود را از طریق تایید کردن پیامی که به ایملیتان ارسال شده و کلیک کردن گزینه Activate your account وارد پروفایلتان شوید.

[box_product image=”https://etekanesh.com/wp-content/uploads/2021/06/10-%D8%A7%DA%AF%D8%B1-%D8%A8%D9%87-%D8%AF%D9%86%D8%A8%D8%A7%D9%84-%DB%8C%DA%A9%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%D9%88%D8%B1%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%87%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-Fiverr.com-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%B4%D9%85%D8%A7-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D9%85%DB%8C-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85.-1024×576.jpg”]

ساخت اکانت فایور Fiver

با توجه به اینکه ایران در تحریم است و نام آن در لیست کشورهایی که فریلنسرهای آن می‌توانند در فایور کار کنند وجود ندارد، شما می‌توانید برای ساخت اکانت فایور از خدمات آکادمی تکانش کمک بگیرید

ثبت نام

[/box_product]

چگونه از fiverr کسب درآمد کنیم؟

برای اینکه بتوانید در سایت Fiverr به عنوان seller یا همان فریلنسر فعالیت کنید نیاز است که اطلاعات حساب کاربریتان را تکمیل کنید و اطلاعات کاملی را در اکانت فایور خود ارائه دهید.

  • برای تکمیل اطلاعات حساب fiverr روی گزینه profile در گوشه بالا سمت راست سایت کلیک کنید.
  • عکس خود را از قسمت Picture Profile درج کنید.
  • در قسمت description با انتخاب گزینه edit description اطلاعاتی از خود بنویسید.
  • چناچه بر هر زبانی تسلط دارید آن را در قسمت Languages وارد کنید.
  • با شرکت در آزمون Test your skills مهارت هایی را که اعلام کرده اید سنجیده می شود و کارفرمایان راحت تر به مهارت و تخصص شما اعتماد می کنند.
  • در قسمت Skill و Education تحصیلات و مهارت هایتان را وارد کنید.
  • در این مرحله سایت از شما سوالاتی در رابطه با اینکه شما فریلنسر هستید یا کارفرما می پرسد. اگر فریلنسر هستید گزینه I’m a Freelancer کلیک کنید.

ارائه خدمات در فایور

  • پس از تکمیل اطلاعاتتان در اکانت fiverr می توانید در این سایت با عنوان Gig خدماتی را ارائه کنید. برای این کار در قسمت profile روی گزینه Create a New Gig کلیک کنید.
  • در این قسمت قوانین سایت به شما ارائه می شود که پس از مطالعه روی گزینه Continue کلیک کنید. چنانچه اطلاعاتتان ناقص باشد در این قسمت از شما خواسته می شود آنها را تکمیل کنید.
  • حالا می توانید اطلاعات خدماتتان را وارد کنید. برای مثال عنوان خدمات، دسته آن و تگ هایی که به شما مربوط می شود را پر کنید. می توانید سه پکیج Basic، Premium و Standard را انتخاب کنید و برای هر کدام زمان تحویل پروژه، قیمت و … متفاوتی وارد کنید.
  • از قسمت Description می توانید توضیحات مربوط به خدمات خود را وارد کنید.
  • از قسمت Gig gallery نیز می توانید عکس مربوط به خدماتتان را وارد کنید.

[article_link] آموزش کار با سایت fiverr: بهینه‌سازی رنکینگ گیگ [/article_link]

تایید کردن اکانت در سایت fiverr

پس از این مراحل نوبت به وریفای کردن اکانت در سایت فایور می رسد. برای این کار نیاز است شما یک شماره تلفن را وارد کنید که پس از وارد کردن کد دریافتی حساب شما verify شود.

تایید کردن اکانت در سایت fiverr

تایید کردن اکانت در سایت fiverr

اما ایرانیان به دلیل تحریم های موجود نمی توانند شماره تلفن خود را وارد کنید و با روشی که قبلا گفتیم شماره fiverr را وارد کنید و پس از وارد کردن کد تایید اکانت فایور شما وریفای شده و روی گزینه  Publish Gig کلیک کنید تا خدماتتان همگانی شود.

پس از منتشر کردن خدمات و خرید مشتریان از شما درآمد دلاری واریز می شود و هر 60 روز یکبار می توانید درآمد دلاریتان را نقد کنید.

پردرآمدترین شغل ها در فایور

همان طور که در طی مقاله گفتیم؛ افراد با توانایی های مختلف می توانند در سایت fiverr کسب درآمد کنند. در این سایت بیش از 200 دسته شغلی وجود دارد که پردرآمدترین شغل ها در فایور عبارتند از:

پردرآمدترین شغل ها در فایور

پردرآمدترین شغل ها در فایور

طراحی گرافیک

میزان درآمد به ازای هر گیگ 10 الی 1000 دلار

بیش از 11000 گیگ در فایور وجود دارد که مربوط به طراحی گرافیک است. اگر شما خریدار باشید پیدا کردن یک طراح در سایت فایور کار بسیار آسانی برایتان خواهد بود.

[article_link] کسب درآمد دلاری از گرافیک [/article_link]

طراحی وب سایت

میزان درآمد به ازای هر گیگ 100 الی 2000 دلار

یکی از پردرآمدترین مشاغل فایور طراحی وب سایت است. خریداران اصولا به دنبال طراحانی هستند که بتوانند با وردپرس، Shopify و Squarespace کار کنند. بنابراین چنانچه در زمینه طراحی وب سایت توانایی دارید و به دنبال سایتی برای دورکاری هستید فایور بهترین گزینه است.

ترجمه

میزان درآمد به ازای هر گیگ 100 الی 1000 دلار

اگر به غیر از زبان انگلیسی به زبان های دیگری هم تسلط دارید می توانید به راحتی از طریق فایور درآمد دلاری کسب کنید. بسیاری از خریداران به دنبال فریلنسرهایی هستند که تسلط کافی بر چند زبان داشته باشند تا بتوانند اسناد و مقالاتشان را ترجمه کنند.

ترجمه

ترجمه

تولید محتوا

میزان درآمد به ازای هر گیگ 50 الی 2000 دلار

برای کسب درآمد در فایور نیازی نیست که متخصص در یک زمینه باشید اگر در نوشتن هم تخصص داشته باشید می توانید با ارائه خدمات تولید محتوا درآمد کسب کنید.

تولید محتوا

تولید محتوا

بازاریابی از طریق ویدیو

میزان درآمد به ازی هر گیگ 100 الی 2000 دلار

بازاریابی از طریق ویدئو نیز یکی از پردرآمدترین مشاغل در fiverr است.

اگر توانایی ساخت فیلم های آموزشی، ویدئوهای تبلیغاتی و انیمیشن را دارید می توانید در فایور درآمد دلاری خوبی را کسب کنید.

بازاریابی از طریق ویدیو

بازاریابی از طریق ویدیو

درآخر

اگر به دنبال یکی از بهترین سایت های دورکاری هستید سایت Fiverr.com را به شما معرفی می کنیم. در سایت فایور اگر در هر زمینه ای اعم از ترجمه، تولید محتوا، ساخت ویدئو، سئو، طراحی سایت، طراحی گرافیک و … تخصص دارید می توانید به عنوان فریلنسر درآمد دلاری کسب کنید.

[box_product image=”https://etekanesh.com/wp-content/uploads/2022/06/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%81%D8%A7%DB%8C%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C-1-1024×591.jpg”]

کارگاه عملی کسب درآمد دلاری از فایور

دوره فریلنسری بین‌المللی در فایور آکادمی تکانش بصورت گام به گام و پروژه محور به همراه پشتیبانی مادام‌العمر شما را برای دریافت پروژه دلاری و ارتباط با کارفرما و ارسال پروپوزال حرفه‌ای آماده می‌کند.

ثبت نام

[/box_product]

دسته بندی ها