محصولات ممنوعه در فروشگاه اتسی Etsy

محصولات ممنوعه در فروشگاه اتسی Etsy
تاریخ: 2023/06/22
بازدید: بازدید
دیدگاه: دیدگاه

برای تولید محصولی شاخص، نیاز به ذهنی خلاق و قدرتمند دارید و برای عرضه این محصولات نیازمند فضایی امن و موثر هستید. جالب است بدانید هیچ پلتفرمی نمی تواند مانند اتسی هنرمندان و صنعتگران خلاق را سر ذوق آورد. این فروشگاه اینترنتی، همیشه از ایده ها و تولیدات خلاق استقبال می کند. تولیداتی همچون آثار هنری، دست سازه ها، صنایع دستی، کالاهای منحصر به فرد و اشیا قدیمی و آنتیک.

با این وجود امکان فروش هر نوع کالایی در این پلتفرم بین المللی وجود ندارد. سیاست های اتسی ایجاب می کند برای جلب اعتماد خریداران و فروشندگان، قوانین و مقرراتی وضع گردد. یکی از مهم ترین قوانین، مربوط به کالاهایی است که اجازه فروش در اتسی را ندارند. تمام کالاهایی که برای فروش در این فروشگاه بزرگ اینترنتی به نمایش گذاشته می شود، باید از این قوانین پیروی کنند. در غیر این صورت ادامه فعالیت فروشنده در آن میسر نخواهد بود. در ادامه ضمن معرفی مختصر این فروشگاه، محصولات ممنوعه این فروشگاه اینترنتی بررسی می گردد.

معرفی وبسایت اتسی

فروشگاه Etsy در سال 2005 پایه گذاری شد و امروز بیش از 82 میلیون خریدار فعال دارد که برای خرید کالاهای مورد علاقه خود به اتسی اعتماد کرده اند. اگر صاحب ذهنی خلاق هستید و مهارت کافی برای تبدیل این خلاقیت به محصولی قابل عرضه را دارید، می توانید آنها را به مشتریان علاقه مند در این فروشگاه عرضه کنید. اگر در یک یا چند رشته، هنرمند و صاحب سبک هستید، اتسی می تواند یک پلتفرم جذاب برای فروش آثار شما باشد.

نکته جالب توجه این است که اتسی امکاناتی جذاب با کاربری آسان، برای فروشندگان و خریداران در نظر گرفته است. برای اینکه بتوانید در Etsy به یک فروشنده حرفه ای تبدیل شوید، نیاز نیست از مهارت های بالا در تجارت الکترونیک برخوردار باشید. این فروشگاه بستری بسیار ساده برای کاربران دارد. فضایی که در آن می توانید خلاقیت خود را به یک برند قدرتمند تبدیل کنید.

[article_link] کسب درآمد دلاری از سایت Etsy بدون نیاز به مهارت [/article_link]

قوانین فروشگاه مارکت پلیس اتسی Etsy

فروشگاه اتسی، یک فروشگاه بزرگ اینترنتی است که خریداران آن مشتاق خرید کالاهای یونیک هستند. کالاهایی که توسط فروشندگان ساخته شده اند. اما شرط مهم این است که تمام محصولاتی که در این فروشگاه عرضه می شوند، باید تابع قوانین Etsy   باشند. شاید بخواهید بدانید به چه علت برخی محصولات در اتسی اجازه فروش ندارند. خواهید دید دلایل کاملا منطقی و موجه برای این ممنوعیت وجود دارد. مهم ترین این دلایل عبارتند از:

محصول عرضه شده نباید به لحاظ قانونی برای شرکت اتسی، ایجاد مشکل کند.

محصول عرضه شده نباید برای کاربران مضر بوده یا برخلاف ارزش ها و هنجارهای آنان باشد.

محصول عرضه شده نباید موجبات خشونت و فعالیت های نامشروع و غیرقانونی را فراهم می آورد.

محصول عرضه شده نباید مشوق و محرک رفتار وقیحانه و مبتذل باشد.

کالاهای ممنوعه در اتسی

لیست محصولات ممنوعه در اتسی

هنگامی که قصد عرضه محصولی در اتسی دارید، باید از قوانین اتسی اطلاع داشته و موارد ممنوع را بشناسید. اگر محصول شما در زمره محصولات ممنوعه باشد، امکان ادامه فعالیت نخواهید داشت. در ادامه لیست محصولات ممنوعه در فروشگاه اتسی معرفی می گردد.

کلیه مواد الکلی، مخدر و تنباکو به لحاظ در اتسی منع شدید دارند. همه محصولاتی که به دلیل دارا بودن این مواد برای سلامتی مضر باشند، جزو محصولات ممنوعه در فروشگاه اتسی هستند. همچنین محصولاتی که دارو و تجهیزات پزشکی محسوب می شوند، در این لیست قرار دارند.

کلیه محصولاتی که تولید آنها منجر به آزار و شکنجه انسان یا حیوانات می شود، به طور جدی در Etsy  ممنوع شده اند. بنابراین شما نمی توانید حیوانات زنده و محصولاتی که از اجزای بدن انسان یا حیوانات ساخته شده اند، در این فروشگاه عرضه کنید.

کلیه محصولاتی که به تولیدکننده یا خریدار ضرر می رساند. طبق این اصل انواع مواد منفجره، مواد قابل اشتعال، گازها، مواد رادیواکتیو، مواد سمی و انواع سلاح، در لیست محصولات ممنوعه در فروشگاه اتسی قرار دارند.

[article_link] چه محصولی در اتسی بفروشیم؟ پر فروش ترین محصولات در Etsy [/article_link]

اتسی یک پلتفرم بین المللی است. بنابراین عرضه کالاهایی که محدودیت قانونی در برخی کشورها دارند، همچنین کالاهای مسروقه ممنوع است.

عرضه به طیف گسترده مشتریان در نقاط مختلف دنیا از طریق اتسی امکان پذیر است. بنابراین فروشندگان باید نسبت به قوانین صادرات و واردات کشورهای مختلف اطلاعات کافی داشته باشند. فروش محصولاتی که این قوانین را نقض می کند در اتسی ممنوع است.

اگرچه اتسی یک پلتفرم خلاق است اما به این معنا نیست که بتوانید هر چیزی در آن عرضه کنید. در این پلتفرم اجازه فروش کالاهای شهوت انگیز و مبتذل داده نمی شود. اتسی می خواهد یک فضای امن برای همه کاربران باشد. از این رو فروش اقلامی که مشوق و موجب خشونت هستند، ممنوع است. به ویژه مواردی که به انسان و محیط آسیب می زند، سلب آرامش می کند یا مشوق خودآزاری است.

[box_product image=”https://etekanesh.com/wp-content/uploads/2022/08/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A7%D8%AA%D8%B3%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA–1024×591.jpg”]

دوره فروش و کسب درآمد دلاری از فروشگاه اتسی (etsy)

دوره فروش محصول دیجیتال در فروشگاه اتسی آکادمی تکانش توسط مسعود محمدحسین تهیه و تدوین شده است که سابقه چندین سال فعالیت در فروشگاه‌های آمازون و اتسی را دارد و به صورت کامل برتمامی اصول و نکات کلیدی این مسیر مسلط است.

ثبت نام

[/box_product]

دسته بندی ها