20 نکته جالب لینکدین برای دیجیتال مارکتینگ

20 نکته جالب لینکدین برای دیجیتال مارکتینگ
تاریخ: 2021/11/28
بازدید: 445 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

هیچ شبکه اجتماعی بهتر از لینکدین برای ارتباط با متخصصین کسب‌وکار وجود ندارد. در این مقاله با شما هستیم تا به‌روزترین آمارها از انواع کسب‌وکارها در لینکدین برای دیجیتال مارکتینگ را مورد بررسی قرار دهیم.

آمار کاربران لینکدین کمی متفاوت از سایر شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک و اینستاگرام است. لینکدین ممکن است در نگاه اول برای بازاریاب‌هایی که به دنبال ایجاد یک کسب‌وکار بزرگ هستند، چندان جذاب به نظر نرسد.

اما در این مطلب می‌خواهیم ۲۰ نکته جالب لینکدین برای دیجیتال مارکتینگ را برایتان عنوان کنیم که ثابت می‌کنند این نظریه اشتباه است. در ادامه خودتان متوجه خواهید شد که این شبکه کسب‌وکار محور در واقع برای بازاریاب‌های محصولات و خدمات B2B و B2C ضروری است. با ما همراه باشید.

[cta img=”https://etekanesh.com/wp-content/uploads/2021/11/linkedin-web-banner.jpg” description=”در دوره کسب درآمد دلاری از لینکدین، تمام نکات مربوط به فعالیت حرفه‌ای لینکدین را یاد بگیرید” color=”” href=”https://etekanesh.com/product/کسب-درآمد-دلاری-در-لینکدین/” title=”بوت کمپ آموزش کسب درآمد دلاری در لینکدین”]

چند آمار عمومی از لینکدین

۱. لینکدین در سال ۲۰۲۱، ۱۸ ساله می‌شود

این شبکه به طور رسمی در ۵ می ۲۰۰۳، درست ۹ ماه قبل از راه‌اندازی فیسبوک در هاروارد شروع به ‌کار کرد. لینکدین قدیمی‌ترین شبکه اجتماعی بزرگی است که هنوز هم استفاده می‌شود.

۲. لینکدین ۳۳ دفتر و ۱۵۸۰۰ کارمند در سرتاسر جهان دارد

این دفاتر در بیش از ۳۰ شهر در سراسر جهان از جمله ۹ شهر در ایالات متحده مستقر هستند.

۳. لینکدین به ۲۴ زبان دنیا کار می‌کند

این ویژگی به بسیاری از کاربران جهانی اجازه می‌دهد تا به زبان مادری خود به این شبکه دسترسی داشته باشند.

۴. مشاغل فریلنسری و دورکاری در لینکدین از مارس تا اکتبر سال ۲۰۲۰، ۲.۵ برابر افزایش یافته است

در ایالات متحده آمریکا از نوامبر سال ۲۰۲۰، تقریبا ۱۵ درصد از مشاغل به سمت فریلنسری و دورکاری آنلاین کشیده شده‌اند. این آمار از لینکدین نشان می‌دهد که چگونه روش کسب‌وکار در سال ۲۰۲۰ دچار تغییر شده است.

فریلنسری در لینکدین برای دیجیتال مارکتینگ

۵. لینکدین قابل اعتمادترین شبکه اجتماعی در ایالات متحده است

طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته، ۷۳ درصد از کاربران رسانه‌های اجتماعی اظهار کرده‌اند که لینکدین از حریم خصوصی و داده‌های آنها محافظت می‌کند که این رقم برای فیسبوک تنها ۵۳ درصد است.

چند آمار از کاربران لینکدین

۶. لینکدین ۷۲۲ میلیون عضو دارد

در مقام مقایسه، اینستاگرام در حال حاضر ۱ میلیارد کاربر و فیسبوک ۲.۷۴ میلیارد کاربر دارد. پس با این اوصاف لینکدین بزرگترین شبکه اجتماعی نیست، اما با در نظر گرفتن تمرکز تجاری و کسب‌وکار محور بودن این شبکه اجتماعی، ۷۲۲ میلیون عضو فعال در حوزه اقتصادی، عدد بسیار بزرگی است.

۷. ۵۷ درصد از کاربران لینکدین مرد و ۴۳ درصد زن هستند

تعداد مردان در لینکدین به طور قابل توجهی از خانم‌ها بیشتر است که به‌ نظر عادی می‌آید. مردان درصد بیشتری از فعالان حوزه اقتصاد را تشکیل می‌دهند.

۸. ۷۶ درصد از کاربران لینکدین خارج از ایالات متحده هستند

در حالی که ایالات متحده با ۱۷۴ میلیون کاربر بزرگترین بازار رقابتی و کسب‌وکار در لینکدین است، آمارها نشان می‌دهد که این شبکه در سراسر جهان مورد توجه قرار می‌گیرد. اعضای لینکدین در بیش از ۲۰۰ کشور فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۱۶۳ میلیون کاربر در اروپا، از جمله بریتانیا، ۱۹۶ میلیون کاربر در آسیا و اقیانوسیه و ۱۰۷ میلیون کاربر در آمریکای لاتین هستند.

۹. ۲۷.۱ درصد از کل کاربران اینترنت در کانادا هر ماه از لینکدین استفاده می‌کنند

۴۴ درصد از کل کاربران اینترنت در کانادا دارای یک حساب کاربری در این پلتفرم اجتماعی هستند که حدود ۱۷ میلیون نفر از جمعیت این کشور ۳۸.۳۵ میلیون نفری را شامل می‌شوند. این رقم پایین‌تر از فیس بوک با ۸۳ درصد و اینستاگرام با ۵۱ درصد است، اما بالاتر از توییتر ۴۲ درصد و پینترست با ۴۰ درصد قرار می‌گیرد.

استفاده از اینترنت در لینکدین برای دیجیتال مارکتینگ

۱۰. ۵۹.۹ درصد از کاربران لینکدین بین ۲۵ تا ۳۴ سال سن دارند

تعجب آور نیست که بیش از نیمی از کاربران لینکدین در گروه سنی قرار دارند که در حال شروع و توسعه حرفه خود هستند. این آمار نشان می‌دهد که اینکدین یک شبکه اجتماعی حرفه‌ای است. این مزیت هم برای کاربران و هم برای برندها بسیار مهم است.

۱۱. ۴۰ درصد کاربران لینکدین هر ۴ سال ‌یک‌بار شغل، شرکت یا صنعت خود را تغییر می‌دهند

این آمار نشان می‌دهد بازار بالقوه برای محصولات یا خدمات شما همیشه در حال تغییر است، پس در هدف‌گذاری و تبلیغات‌تان نهایت دقت را داشته باشید.

۱۲. ۵۰ درصد از ۱۰ مقاله جذاب لینکدین در نوامبر ۲۰۲۰ را شخص بیل‌گیتس نوشت

نام بیل‌گیتس اغلب در فهرست جذاب‌ترین مقالاتی حضور دارد که ماهانه در لینکدین به اشتراک گذاشته می‌شوند. بله، مقالات او به ‌دلیل بررسی مسائلی که برای مردم اهمیت بسیار زیادی دارند، همیشه مورد توجه است. این مقالات فرصت خوبی برای الگوسازی موفقیت است، به برخی از مطالب او نگاهی بیندازید تا ایده بگیرید.

چند آمار کاربردی از لینکدین

۱۳. ۴۰ میلیون نفر هر هفته از لینکدین برای جستجوی شغل استفاده می‌کنند

زمانی که کارفرمایان نمی‌توانند استخدام‌ افراد جدید را شخصا بررسی کنند، ابزارهایی مانند لینکدین از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شوند. ۸۱ درصد از متخصصین معتقدند که استخدام مجازی پس از پایان همه‌گیری کرونا نیز ادامه خواهد یافت.

۱۴. در هر دقیقه ۳ نفر از طریق لینکدین استخدام می‌شوند

اگر تا این قسمت، به این نتیجه نرسیدید که باید حضوری قوی در شبکه اجتماعی لینکدینداشته باشید، این آمار که هر دقیقه ۳ نفر در لینکدین استخدام می‌شوند، باید شما را متقاعد کرده باشد! هر شرکت بزرگی در سال ۲۰۲۱ که قصد استخدام داشته باشد، یک صفحه لینکدین جذاب و حرفه‌ای دارد که به ‌صورت لحظه‌ای به‌روزرسانی شده و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

۱۵. لینکدین شاهد افزایش ۵۵ درصدی مکالمات و پیام‌های ردوبدل شده بین افراد و کمپانی‌ها در سال ۲۰۲۰ بود

با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا و با عدم امکان ملاقات‌های حضوری، کارفرمایان و افرادی که به‌ دنبال شغل و استخدام هستند، بیش از هر زمان دیگری در این شبکه اجتماعی تجاری به یکدیگر پیام می‌دهند.

چت کردن در لینکدین برای دیجیتال مارکتینگ

۱۶. در سال ۲۰۲۰ تولید محتوا در لینکدین ۶۰ درصد افزایش یافته است

شرکت‌ها و کاربران عادی در لینکدین، تولید محتوای صفحه لینکدین خود را افزایش داده‌اند تا با مخاطبین و همکاران حرفه‌ای بیشتری در ارتباط باشند و خودشان را به‌روز نگه‌دارند.

۱۷. استریم‌های زنده لینکدین در سال ۲۰۲۰، ۴۳۷ درصد افزایش یافت

LinkedIn Live در فوریه ۲۰۱۹ راه‌اندازی شد، اما در سال ۲۰۲۰ و همزمان با شروع همه‌گیری کرونا به ‌طور واقعی شروع به کار کرد. تعداد پخش زنده لینکدین تنها از مارس تا ژوئن سال ۲۰۲۰، ۸۹ درصد افزایش داشت.

۱۸. ۵۷ درصد از ترافیک ردوبدل شده در لینکدین، در بستر موبایل صورت می‌گیرد

این درصد از سال ۲۰۱۸ تغییر نکرده است. با این حال، منطقی است که در ادامه با توجه به دورکاری‌ها، به احتمال بسیار زیاد موبایل‌ها جای خود را به رایانه‌های رومیزی و لپتاپ‌ها خواهند داد.

۱۹. محتوای لینکدین ۱۵ برابر بیشتر از آگهی‌های شغلی بازدید دارد

به طور دقیق، ۹ میلیارد برداشت محتوا در لینکدین شکل گرفته است. لینکدین در ابتدا صرفا یک پلتفرم استخدام بود، اما امروزه به یک شبکه حرفه‌ای کسب‌وکار تبدیل شده است که در آن افراد خود را آموزش می‌دهند، تبادل اطلاعات می‌کنند و درباره شرکت‌های دیگر در صنعت خود می‌آموزند.

۲۰. ۳۰ درصد سود یک شرکت در لینکدین از طریق کارمندان است

این بسیار منطقی است! کارمندان شرکت شما افرادی هستند که بیشترین اهمیت را به موفقیت برند شما می‌دهند. گسترش شهرت برند از طریق حمایت کارکنان، یک استراتژی برنده برای شرکت‌هایی است که خواهان توسعه کسب‌وکار خود هستند.

سود یک شرکت با کارمندان آن در لینکدین برای دیجیتال مارکتینگ

سخن پایانی

تمام این آمار و ارقام نشان‌دهنده توسعه بازاریابی در لینکدین است. لینکدین برای دیجیتال مارکتینگ می‌تواند بهترین گزینه شما باشد. از همین امروز شروع کنید. نظر شما در مورد لینکدین چیست؟

دسته بندی ها