برترین سایت های فریلنسری طراحی گرافیک از دید کارفرماها 2023

برترین سایت های فریلنسری طراحی گرافیک از دید کارفرماها 2023
تاریخ: 2022/01/05
بازدید: 1067 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

یک جستجوی سریع در گوگل به شما نشان خواهد داد که چندین سایت فریلنسری طراحی گرافیک در دسترس است. با این حال، مهم است که بدانید همه این وب‌سایت‌ها منابع قابل اعتمادی برای یافتن کار طراحی گرافیک نیستند. در این مقاله خواهیم دید کارفرماها از سایت های فریلنسری طراحی گرافیک چه انتظاراتی دارند.

ما در این مقاله سعی کرده‌ایم تا بهترین وب‌سایت‌های فریلنسری را برای طراحان گرافیک در دسته‌های مختلف، از پلتفرم‌های عمومی گرفته تا مسابقات طراحی و حتی پلتفرم‌های طراحی نامحدود، گردآوری کنیم. اگر می‌خواهید بدانید کارفرماها از طراح گرافیک چه انتظاراتی در هر وب‌سایت فریلنسری دارند، در ادامه مطلب ما را همراهی کنید.

کارفرماها چطور طراحان گرافیک فریلنسر را پیدا می‌کنند؟

گزینه‌های متنوعی بر اساس خدمات وجود دارد که کارفرما می‌تواند بر اساس آنها کار‌های طراحی گرافیک خود را برون‌سپاری کند. به عنوان مثال، مشتریان در پلتفرم‌های مبتنی بر مسابقه مانند 99Designs به تعدادی طراح گرافیک فریلنسر با استعداد با دستمزد ثابت دسترسی پیدا می‌کنند.

یکی دیگر از گزینه‌های محبوب برای صرفه‌جویی در هزینه‌های کارفرما، طراحی گرافیک نامحدود است، یک اشتراک ماهانه که طی آن هزینه‌ای ماهانه برای خروجی طراحی گرافیکی پرداخت می‌کند و به تعداد زیادی از فریلنسرهای طراح گرافیک، به صورت ماهانه دسترسی دارد.

بهترین وب سایت‌های مستقل برای طراحان گرافیک از دید کارفرماها

۱. Kimp

سایت های فریلنسری طراحی گرافیک Kimp

بهترین گزینه برای طراحی گرافیکی نامحدود

Kimp به خودی خود یک وب‌سایت مستقل نیست، اما یک گزینه عالی برای کارفرمایانی است که به دنبال استخدام یک طراح گرافیک فریلنسر هستند.

Kimp به کارفرما این امکان را می‌دهد تا حداکثر ۳ کار را همزمان انجام دهد. این کار باعث می‌شود بتواند خروجی دوبرابر سایر گزینه‌های پلتفرم طراحی نامحدود را بگیرد.

اگر کارفرما به خروجی بیشتری نیاز داشته باشد، می‌تواند اشتراک‌های پولی را برای بالا بردن سرعت خریداری کند. با Kimp، کارفرما می‌تواند تیمی متشکل از ۳ طراح در حداقل یکی از سه سبک طراحی گرافیکی چاپ، تصویرسازی یا دیجیتال ایجاد کند.

۲. Fiverr

سایت های فریلنسری طراحی گرافیک Fiverr

بهترین وب سایت مستقل برای ویرایش‌های کوچک طراحی گرافیکی

Fiverr یک گزینه عالی برای هر کارفرمایی است که به دنبال فریلنسرهایی با سطح دستمزد مشخص و پایین می‌گردد.

نام این وب‌سایت برگرفته از ماهیت اولیه شکل‌گیری آن است که تمام خدمات فقط ۵ دلار قیمت داشتند. حال که دیگر قیمت‌ها از ۵ دلار فراتر رفته، هنوز هم می‌توان قیمت‌های پایین با کیفیت بالا را پیدا کرد.

پس کارفرماها در فایور به دنبال خدمات باکیفیت و نسبتا ارزان‌تر هستند.

Fiverr به فریلنسر‌ها این امکان را می‌دهد تا پیشنهادات، خدمات، مهارت‌ها و دستمزدهای خود را مشخص کنند تا مشتریان بتوانند راحت‌تر فریلنسر متناسب با بودجه خود را متخاب کنند.

[box_product image=”https://etekanesh.com/wp-content/uploads/2022/01/آموزش-فایور-دوره-اصلی-سایز-اصلی-1-1024×591-2.jpg”]

کارگاه عملی کسب درآمد دلاری از فایور

دوره فریلنسری در فایور آکادمی تکانش شما را برای ارتباط با کارفرما و ارسال پروپوزال حرفه‌ای و دریافت پروژه دلاری آماده می‌کند.

ثبت نام

[/box_product]

۳. Upwork

سایت های فریلنسری طراحی گرافیک Upwork

Upwork در ابتدا با نام Elance o Desk شروع به فعالیت کرد. Upwork به عنوان یکی از محبوب‌ترین سایت‌های فریلنسینگ در جهان، مکانی عالی برای یافتن طراحان ماهر برای پروژه های برون‌سپاری کارفرماهاست است.

در میان سایت های فریلنسری طراحی گرافیک کارفرما در Upwork می‌تواند برنامه‌ها را به صورت دستی مرتب کند و با هر فریلنسری که به همکاری با او علاقه داشته باشد دارید تماس بگیرد.

[article_link] چطور با طراحی گرافیک، در آپورک درآمد دلاری داشته باشیم؟ [/article_link]

Upwork دارای چند ویژگی عالی است:

  • با داشتن فیلتر‌های متعدد و متنوع برای جستجو، به شما کمک می‌کند نتایج جستجوهای خود را محدود کنید؛
  • دفترچه یادداشت کاری (Work diary) که ساعت‌های صرف شده در پروژه را مشخص می‌کند؛
  • فضای کاری آنلاین برای برقراری ارتباط و به اشتراک‌گذاری بازخورد
  • در دسترس بودن اپلیکیشن موبایل، تا بتوانید پروژه خود را در هر مکان و زمان و حالتی مدیریت کنید.

[box_product image=”https://etekanesh.com/wp-content/uploads/2022/01/آموزش_آپورک_دوره_اصلی_سایز_جدید_سایت-1024×591-1.jpg”]

کارگاه عملی کسب درآمد دلاری از آپورک

دوره فریلنسری در آپورک توسط علیرضا قیمتی با بیش از ۵ سال فعالیت در مارکت بین‌الملل تهیه و تدوین شده است و شما را برای کسب درآمد دلاری آماده می‌کند.

ثبت نام

[/box_product]

۴. Toptal

سایت های فریلنسری طراحی گرافیک Toptal

بهترین وب‌سایت مستقل برای استعداد‌های برتر طراحی گرافیک

برای کسانی که به دنبال بهترین طراحان گرافیک هستند، Toptal یک پیشنهاد مطمئن است.

پس اگر طراح گرافیک حرفه‌ای و همه فن حریفی هستید، می‌توانید از این وبسیات استفاده کنید.

همان‌طور که از نام این وب‌سایت نیز مشخص است، ۳ درصد از بهترین استعدادهای طراحی گرافیک عضو این سایت هستند.

Toptal به دلیل فرآیند غربالگری دقیق و بررسی مهارت‌های مختلف خود در هنگام انتخاب طراحان گرافیک، برترین طراحان گرافیک را برای کارفرما لیست کرده است.

این یعنی که اگر تصمیم بگیرید با Toptal همراه شوید، باید از بهترین‌ها باشید.

[article_link] چطور یک طراح گرافیک فریلنسر موفق باشیم؟ [/article_link]

Toptal همچنین دارای یک تابلوی کار قوی است که به کارفرما امکان می‌دهد کاندیدا‌ها را بر اساس تخصص آن‌ها جستجو کند و با آن‌ها تماس بگیرد.

۵. ManyPixels

سایت های فریلنسری طراحی گرافیک ManyPixels

ManyPixels بسیار مشابه با Kimp است و طراحی گرافیکی نامحدودی ارائه می‌دهد.

در طرح ماهانه پایه ManyPixels، کارفرما با یک طراح اختصاصی کار خواهد کرد. اشکال اساسی کار کردن با یک طراح این است که سرعت تکمیل پروژه نهایی کارفرما وابسته به یک نفر خواهد بود. اما دیگر مجبور نیست برای درخواست‌ها و تجدیدنظرهای خود هزینه اضافی بپردازد.

یعنی اگر شما به عنوان طراح سرعت خوبی داشته باشید، یک مزیت رقابتی خوب در این پلتفرم خواهید داشت.

در ManyPixels دستمزدها کمی گران‌تر از وب‌سایت Kimp است، پس انتظار می‌رود کیفیت کار شما به عنوان طراح گرافیست هم در این وبسایت بهتر باشد.

۶. 99Designs

سایت های فریلنسری طراحی گرافیک 99designs

99Designs پلتفرمی است که به مشتریان این امکان را می‌دهد که یا یک تیم طراحی را انتخاب کنند، یا یک طراح را برای اتمام پروژه خود برگزینند.

کارفرما برای شروع، با بیش از ۹۰ نوع فیلتر و حوزه طراحی مواجه می‌شود. سپس یک خلاصه برای پروژه‌ای که باید تکمیل شود ارسال می‌کند. شما به عنوان طراح باید بهترین ‌ایده‌های خود را برای پروژه ارائه شده ارسال کنید.

یکی از ویژگی‌های مهمی که در وب‌سایت 99Designs وجود دارد این است که تضمین می‌کند کارفرما از طراحی خود راضی خواهد بود! بنابراین دستمزد بالاتری از کارفرما طلب می‌شود، و پروژه به بهترین فریلنسرهای طراحی گرفایک سپرده می‌شود.

که این یعنی دستمزد شما هم بالاتر خواهد بود.

۷. Freelancer.com

سایت های فریلنسری طراحی گرافیک Freelancer.com

Freelancer.com که در سال ۲۰۰۹ تأسیس شد، یکی از قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های فریلنسری است که جمعیت زیادی از طراحان گرافیک با استعداد را در یک مکان آنلاین گرد هم می‌آورد.

در این وب‌سایت، کارفرما از فیلتر‌های جستجوی متنوع و متعدد استفاده می‌کند و مستقیماً با طراحان تماس می‌گیرد.

این یعنی اگر برای پروفایل فریلنسری خودتان از کلمات و عبارات هدفمند استفاده کنید، در نتایج جستجوی کارفرما ظاهر می‌شوید.

روش دیگر رسیدن کارفرما به فریلنسر در این سایت این است که کارفرما یک لیست شغلی ارسال می‌کند تا فریلنسرهای مرتبط نوتیفیکشن پروژه درخواستی او را دریافت کنند.

کارفرماها همچنین در این سایت میزبانی مسابقات را هم برعهده دارند. به این صورت که آنها یک مسابقه برگزار می‌کنند و فریلنسرها، بهترین‌ ایده‌های خود را برای پروژه کارفرما می‌فرستند.

در این وب‌سایت همچنین یک سیستم ارتباطی کارآمد بین کارفرما و فریلنسر وجود دارد تا بتوانند در لحظه پیشرفت کار را دیده و بازخوردهای خود را ارسال کنند.

[article_link] معرفی سایت freelancer [/article_link]

۸. DesignCrowd

سایت های فریلنسری طراحی گرافیک DesignCrowd

در وب‌سایت DesignCrowd برخلاف سیستمی که در Fiverr یا 99Designs در دسترس است، کارفرما نمی‌تواند جزئیات زیادی را در پروفایل‌های فریلنسرهای طراح گرافیک مشاهده کند.

با این حال سبک‌ها و توانایی‌های هر طراح را می‌تواند با توجه به نمونه‌کارهای انجام شده اش ببیند و تصمیم نهایی را بگیرد.

پس برای گرفتن پروژه در این وبسایت، مهم است که نمونه کارهای قوی و زیادی را در پروفایلتان قرار دهید.

در DesignCrowd طیف گسترده‌ای از دسته‌بندی‌ها را در اختیار کارفرما قرارمی‌گیرد که به او کمک می‌کند تا طراح مناسب را انتخاب کند.

پس یادتان باید شما هم در دسته‌بندی‌های مربوط به خودتان حضور داشته باشید.

۹. Design Contest

سایت های فریلنسری طراحی گرافیک Design Contest

Design Contest یک پلتفرم طراحی جمع‌سپاری است که به کارفرما امکان می‌دهد یک مسابقه در یکی از ۳۵ دسته طراحی مختلف را راه‌اندازی کنند.

سپس، طراحان حوزه‌ای که بدان علاقه دارند را انتخاب می‌کنند و ‌ایده‌های نوآورانه خود را ارائه می‌دهند.

اکثر کارفرماها می‌توانند بین ۲۰۰ طراح گرافیک فریلنسر یا بیشتر، دست به انتخاب بزنند.

پس: رقابت در این سایت بالا است، ولی امکان دیده شدن شما توسط کارفرما هم بسیار زیاد است.

[video_link] نشستی با گرافیست موفق [/video_link]

سخن پایانی

به طور کلی، Upwork و Fiverr سایت‌هایی عالی برای شروع هستند. با این اوصاف، رقابت زیادی از سوی دیگر طراحان گرافیک فریلنس وجود دارد. Toptal یک گزینه عالی برای طراحان گرافیک مستقل باتجربه است که به دنبال کار با مشاغل معتبرتری هستند.

در حالی که موارد بالا لیست کاملی از تمام سایت‌های طراحی گرافیک فریلنسری امروزی نیست، اما سعی کردیم بهترین وب‌سایت‌های مستقل برای طراحان گرافیک را برای‌تان لیست کنیم.

بسته به اینکه کافرما چقدر سریع به کار نیاز دارد، بودجه او چقدر است، و نوع کاری که انتظارش را دارد چه میزان است، می‌تواند سایت طراحی مستقل مناسب خود را پیدا کند. به نظر شما کدام وب‌سایت، در بین برترین سایت های فریلنسری طراحی گرافیک بهتر است؟