برترین سایت های فریلنسری برنامه نویسی 2023

برترین سایت های فریلنسری برنامه نویسی 2023
تاریخ: 2021/12/30
بازدید: 646 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

استخدام یک برنامه نویس برای کسب‌وکار شما بسیار ارزشمند است، به‌خصوص اگر به دنبال بهبود عملکرد سایت خود بوده یا سعی در توسعه یک برنامه سفارشی دارید. جستجو برای توسعه دهندگان وب و برنامه نویسان در سایت های فریلنسری برنامه نویسی تنها در صورتی مؤثر خواهد بود که انتخاب‌های درستی داشته باشید. در این مقاله، ما بهترین سایت‌ها را برای یافتن توسعه‌دهندگان وب و برنامه‌نویسان فریلنسر معرفی می‌کنیم تا جستجوی خود را بهینه کرده و نامزد مناسب را پیدا کنید.

استخدام یک برنامه نویس فریلنسر می‌تواند ترسناک باشد، اگر ندانید کجا و در چه وب‌سایتی به دنبال آن بگردید. اگر به دنبال برترین سایت های فریلنسری برنامه نویسی می‌گردید، این مقاله را از دست ندهید.

۱. Upwork

سایت های فریلنسری برنامه نویسی upwork

بهترین وب‌سایت مستقل عمومی برای دسترسی به توسعه‌دهندگان وب و برنامه نویسان

وب‌سایت آپ وورک که قبلاً با نام Odesk شناخته می‌شد، یکی از محبوب‌ترین سایت‌های فریلنسینگ برای توسعه‌دهندگان وب و برنامه‌نویسان است.Upwork  به شما امکان می‌دهد مشخصات کلی و دستمزد هر فریلنسر را مشاهده کنید، که بررسی صلاحیت‌های هر فریلنسر را بسیار کارآمدتر می‌کند. شما این قدرت را دارید که با فریلنسر مورد نظر خود از طریق ایمیل و تماس تلفنی ارتباط برقرار کنید.

تنها کافی است یک لیست از شغل درخواستی خود با تمام جزئیات ایجاد کنید. سپس Upwork نیاز‌های شما را تجزیه‌وتحلیل کرده و شروع به جستجو در بانک اطلاعاتی فریلنسرهای خود می‌کند. درنهایت فهرست کوتاهی از بهترین کاندیدا‌های Upwork را دریافت خواهید کرد تا از بین آنها انتخاب کنید.

۲. Upstack

سایت های فریلنسری برنامه نویسی upstack

بهترین برای توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان برتر

هدف Upstack ارتقای تیم‌های فناوری آنلاین در سراسر جهان از طریق استعداد‌های مستقل و خوداشتغال است. آنها به‌دنبال بهترین استعداد‌های فریلنسری هستند و توسعه‌دهندگان وب خود را از سرتاسر جهان عضو می‌کنند.

آنها یک فرآیند استخدام ۸ مرحله‌ای را به‌کار می‌گیرند تا بهترین فریلنسرها را با بهترین مهارت‌ها، ارتباطات و شخصیت‌های برجسته و قابل اعتماد، به کاربران سایت خود معرفی کنند. فریلنسرهای عضو در Upstack، سابقه همکاری با برندهای بزرگی همچون مایکروسافت را در کارنامه دارند.

۳. Toptal

سایت های فریلنسری برنامه نویسی Toptal

نامزد بهترین وب‌سایت فریلنسری برای برنامه نویس‌ها!

برای کسانی که به دنبال بهترین برنامه نویسان هستند، Toptal یک پیشنهاد مطمئن است. همان‌طور که از نام این وب‌سایت نیز مشخص است، ۳ درصد از بهترین استعدادهای توسعه‌دهنده وب حال حاضر در جهان، عضو این سایت هستند. Toptal  به دلیل فرآیند غربالگری دقیق و بررسی مهارت‌های مختلف خود در هنگام انتخاب برنامه نویس و همچنین تمام اعضای سایت، برترین برنامه نویس‌ها را برای شما لیست کرده است. این بدان معناست که اگر تصمیم بگیرید با Toptal همراه شوید، بهترین‌ها را دریافت خواهید کرد.

Toptal همچنین دارای یک تابلوی کار قوی است که به شما امکان می‌دهد کاندیدا‌ها را بر اساس تخصص آن‌ها جستجو و با آن‌ها تماس بگیرید.

۴. Fiverr

سایت های فریلنسری برنامه نویسی Fiverr

بهترین سایت برای پروژه‌ها و گیگ‌های (Gigs) کوچک

Fiverr به عنوان یکی از بزرگترین تابلوهای شغلی فریلنسری در وب، یک پلتفرم اثبات شده برای ارتباط با فریلنسر‌های برتر است. هدف این سایت ساده‌سازی فرآیند ارتباط توسعه‌دهندگان وب با مشتریان به‌گونه‌ای است که برای هر دو طرف کارآمد باشد.

تیم پشتیبانی وب‌سایت Fiverr، لیست توسعه‌دهندگان وب فریلنس را با استفاده از ابزار‌های فیلتر قوی، متعدد و متنوع برای جستجوی مشتریان، بهینه‌سازی می‌کنند. می‌توانید توسعه‌دهندگان وب مناسب را بر اساس محدوده قیمت، رزومه کاری، موقعیت جغرافیایی و موارد دیگر فیلتر کنید.

۵. Flexiple

سایت های فریلنسری برنامه نویسی flexiple

اعضای وب‌سایت Flexiple ادعا می‌کنند برترین شبکه از توسعه‌دهندگان وب و برنامه نویس‌های فریلنس را برای مشتریان و کاربران گلچین کرده‌اند. این سایت به فرآیند بررسی جامع خود برای استخدام فریلنسر‌ها افتخار می‌کند. جایی که مهارت‌های آنان را در چندین دور مصاحبه و مسابقه، مورد ارزیابی قرار می‌دهد تا مطمئن شود که آنها برای برند Flexiple مناسب هستند.

هر فریلنسر عضو در وب‌سایت Flexiple با دستمزد ساعتی مشخصی کار می‌کند. این بدان معناست که حتی یک استارت‌آپ در مراحل اولیه نیز، می‌تواند به اندازه یک شرکت معتبر از خدمات Flexiple لذت ببرد.

۶. Gun. Io

سایت های فریلنسری برنامه نویسی gunio

Gun. Io یک پلتفرم به سرعت در حال رشد برای توسعه‌دهندگان فریلنسر است که فریلنسر‌های موجود خود را بر اساس ارزیابی‌های فنی، تأییدیه‌های همکاران قبلی و غربالگری‌های جامع انتخاب می‌کند تا بهترین منبع ممکن را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

کاربران می‌توانند پس از ارسال لیست شغلی خود به صورت خودکار با فریلنسر‌های بالقوه لینک شده و مستقیماً با هر نامزد ارتباط برقرار کنند. مشتریان همچنین می‌توانند از توانایی‌های آن‌ها به‌صورت آزمایشی و رایگان بهره‌منده شده و از مناسب بودن آنها باری این پروژه مطمئن شوند.

۷. People PerHour

سایت های فریلنسری برنامه نویسی peopleperhour

PeoplePerHour یک وب‌سایت شغلی فریلنسری است که به کاربران اجازه می‌دهد برای پروژه‌های خاص مسابقه‌های مهرات‌سنجی برگزار کنند. همچنین فهرست جامعی از نامزد‌های واجد شرایط و باتجربه، در طیف گسترده‌ای از تخصص‌های برنامه‌نویسی و توسعه وب را به کاربران ارائه می‌دهد.

در این وب‌سایت ارتباط بین فریلنسر و کارفرما ساده است، زیرا کاربران می‌توانند پیشرفت لحظه‌ای پروژه را پیگیری کرده و در هر زمینه‌ای بازخورد ارائه دهند.

۸. Guru

سایت های فریلنسری برنامه نویسی guru

Guru نیز در بین برترین سایت های فریلنسری توسعه‌ وب قرار می‌گیرد که لیست مشاغل را برای هر زمینه کاری، از برنامه‌نویسی و توسعه وب گرفته تا وظایف اداری و منشی را در خود جای داده است. در این وب‌سایت غول‌آسا، بیش از ۵۰۰.۰۰۰ فریلنسر عضویت دارند که می‌توانند وظایف توسعه یا برنامه‌نویسی را به نحو احسن، به صورت تیمی و انفرادی ارائه دهند، که می‌تواند برای کار قراردادی و پروژه‌های طولانی مدت بسیار مناسب باشد.

اگر فریلنسر مورد علاقه خود را پیدا کردید، می‌توانید با آنها تماس بگیرید و شروع به بررسی جزئیات کنید. از طرف دیگر، می‌توانید پروژه درخواستی را در تابلوی شغلی Guru ارسال کرده و منتظر بمانید تا توسعه‌دهندگان وب با شما تماس بگیرند.

۹. Hired

سایت های فریلنسری برنامه نویسی hired

Hired فرآیند استخدام نامزد‌ها را برای متخصصان در صنعت توسعه و برنامه‌نویسی تحت وب تسهیل کرده است. آنها به جای تمرکز بر رزومه‌ها و روش‌های سنتی استخدام که بیشتر مدرک محور بودند، مهارت‌ها و تجربیات بالقوه هر نامزد را مد نظر قرار می‌دهد.
از آنجایی که فریلنسر‌ها به راحتی می‌توانند تجربیات و گزینه‌های پرداخت خود را ارائه دهند، انتخاب نامزد مناسب و شرایط مذاکره و پرداخت در Hired بسیار ساده‌تر از سایر تابلوها و وب‌سایت‌های آنلاین است.

۱۰.  GitHub Jobs

سایت های فریلنسری برنامه نویسی github

GitHub در میان متخصصان حوزه فن‌آوری کاملا شناخته شده است. این وب‌سایت به عنوان یکی از محبوب‌ترین سایت‌های میزبانی کد در وب، به توسعه‌دهندگان وب و کدنویس‌ها اجازه می‌دهد در پروژه‌های مختلف با همدیگر همکاری کنند. با ایجاد حساب GitHub خود، پروفایل خود را ساخته و مهارت‌ها و رزومه خود را شرح دهید. با پرداخت ۴۵۰ دلار برای هر ماه، پروفایل شما برای کاندیدا‌های بالقوه فعال شده و نمایش داده خواهد شد. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که صبر کنید.

سخن پایانی

دستمزد توسعه‌دهندگان وب فریلنسر بر اساس تجربه، موقعیت مکانی و سطح مهارت‌ها متفاوت است. به طور متوسط، اکثر توسعه‌دهندگان وب فریلنسر بین ۳۵ تا ۶۵ دلار در ساعت دستمزد می‌گیرند. وب‌سایت‌های فریلنسری مانند Upwork و Fiverr دو نمونه از وب‌سایتهای بزرگی هستند که برای مبتدیان و تازه‌کارهای این صنعت عالی هستند. از طرفی دیگر پلتفرم‌هایی مانند Toptal و Upstack نیز وجود دارند که فقط برنامه‌نویسان برتر و مستعد را می‌پذیرند.

پیدا کردن یک توسعه‌دهنده وب فریلنسر خوب به زمان، صبر و کمی شانس نیاز دارد! دانستن اینکه کجا و در چه وب‌سایتی به دنبال آنها بگردید بسیار مهم است. در این مقاله سعی شد ۱۰ مورد از برترین سایت های فریلنسری توسعه‌ وب در سال ۲۰۲۲ مورد نقد و بررسی قرار دهیم. بودجه و نیاز‌های خود را مشخص کنید، سپس از سایت‌های ذکر شده استفاده کنید تا مناسب‌ترین فریلنسر موحود را برای کسب‌وار خود برگزینید. به نظر شما کدام یک از این وب‌سایت‌ها می‌تواند مفید و بدردبخور باشد؟