آموزش کار با سایت fiverr: بهینه‌سازی رنکینگ گیگ

آموزش کار با سایت fiverr: بهینه‌سازی رنکینگ گیگ
تاریخ: 2023/04/03
بازدید: 203 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

فایور یکی از سایت های بین المللی فریلنسری است. با مطالعه مطالب مرتبط با آموزش کار با سایت fiverr، گاهی به میانبرهایی برخورد می‌کنیم که مسیر رسیدن به درآمد دلاری را برایمان کوتاه‌تر می‌کنند.

یکی از این مهم‌ترین میانبرهای موجود برای رسیدن به درآمد دلاری از طریق سایت فایور، یادگیری نحوه بهینه سازی رنکینگ گیگ‌هایمان در این پلتفرم است. در این مقاله قرار است نگاهی به تجربیات یکی از فریلنسرهای حرفه‌های فعال در پلتفرم فایور، به نام پاول مپلزدن بیندازیم.

[article_link] معرفی سایت fiverr [/article_link]

تخصص اصلی پاول تولید محتوای متنی در حوزه‌های کسب و کار، اقتصاد و فناوری است. محتوای موضوعاتی که پاول به سراغ نوشتنشان می‌رود، در نگاه اول گاهی چنان پیچیده و تخصصی به نظر می‌رسد که انگار هیچ راهی برای بیان ساده آن‌ها وجود ندارد. مهارت اصلی پاول اما در همین است که مطالب پیچیده را به شکلی ساده و قابل هضم در اختیار تمامی طیف‌های مخاطبینش بگذارد. گاهی بیان ساده تجربیاتی که حین کار در حوزه تخصصی خود کسب کرده‌ایم، می‌تواند به امری بسیار پیچیده تبدیل شود. این جا است که کمک گرفتن از مهارت پاول به کمکمان می‌آید. اگر بخوایم از قول خود او نقل قول کنیم:

“برای توضیح هر موقعیت و شرایطی، یک شاه جمله وجود دارد”.

با تکیه بر همین شاه جمله‌ها و ایده‌هایی طلایی است که می‌توانید رنکینگ گیگ‌هایتان را در پلتفرم فایور بهینه کنید. در ادامه، به مرور ارائه‌ای کامل از توضیحات یکی از پرآمدترین فریلنسرهای پلتفرم فایور، در خصوص نحوه ارتقای رنک گیگ‌ها خواهیم پرداخت. اما پیش از آن، بگذارید نگاهی سریع به پاسخ سوالی ابتدایی‌تر بیندازیم. اصلا این (گیگ) (گیگ) که می‌گویند، یعنی چه؟
آموزش کار با سایت fiverr جهت گیگ سازی[article_link] اگر هنوز در سایت فایور ثبت نام نکرده اید پیشنهاد میکنم مقاله آموزش ثبت نام در سایت فایور را مطالعه کنید. [/article_link]

نگاهی مختصر به مفهوم گیگ و اجزای تشکیل دهنده آن

فارغ از این که آیا تاکنون با مطالب مرتبط با آموزش کار با سایت fiverr شده باشید یا نه، بد نیست که پیش از رفتن به ادامه مقاله و یادگیری درباره نحوه بهینه سازی گیگ‌ها، آن‌ها را بشناسید. دستیابی به شناختی درست از مفهوم گیگ و آشنایی با هرکدام از اجزای تشکیل دهنده آن می‌تواند هموار سازی مسیرهای میانبر در فایور را برایتان راحت‌تر کند.

هرکدام از سرویس‌ها و خدماتی که توسط فریلنسرها در پلتفرم فایور عرضه می‌شوند را تحت عنوان (گیگ) می‌شناسند. طراحی صحیح گیگ، می‌تواند کارفرمایان حاضر در فایور را به خوبی با مهارت‌ها و استعدادهایتان آشنا کند. ضمن این که گیگ طراحی شده می‌تواند حاوی تمامی اطلاعاتی باشد که کارفرما حین تصمیم‌گیری برای سفارش پروژه‌اش به آن‌ها نیاز داشته باشد.

ایجاد گیگ در پلتفرم فایور

توصیه طراحان پلتفرم فایور به فریلنسرهایی که در این وبسایت فعالیت می‌کنند این است که در بدو شروع کارشان تنها به ساختن یک گیگ و تمرکز روی بهبود حداکثری آن اکتفا کنند. این که چطور می‌توان به بهبود حداکثری فایل‌های گیگ دست پیدا کرد را در ادامه توضیح خواهیم داد. یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید در جهت رسیدن به این هدف انجام دهید، شناخت تک به تک اجزای تشکیل دهنده گیگ و هدف از تعبیه آن‌ها در ساختار گیگتان است. با توجه به این که شناخت بخش‌های مختلف گیگ یکی از کاربردی‌ترین مسائل مرتبط با آموزش کار با سایت fiverr به شمار می‌رود، بیایید نگاهی مختصر به این ساختارها و هدف از طراحیشان بیندازیم:

عنوان گیگ

عنوان گیگ یا همان Gig Title، در واقع پرچمدار سرویسی است که به ارائه آن می‌پردازید. همواره به یاد داشته باشید که هدف از نوشتن عنوان آن است که مخاطب را در یک نگاه متوجه ماهیت و محتوای سرویستان کند. بنابراین، اولین نکته‌ای که با گذراندن آموزش کار با سایت fiverr باید رعایت کنید عبارت است از: “انتخاب عنوانی کوتاه، واضح و صریح”. شما می‌توانید عنوان گیگ خود را با عبارت I will آغاز کنید. I will جمله‌ای است که از نظر ساختار به زمان آینده دلالت می‌کند و در واقع بیانگر خدماتی است که ارائه خواهید کرد. برای مثال: من خدمات کپی رایتینگ ارائه خواهم کرد.

دسته‌بندی‌ها  و زیرگروه‌ها

دسته‌بندی‌ها (categories) و زیرگروه‌ها (sub-categories) از دیگر اجزای شکل دهنده به ماهیت گیگ‌هایتان هستند. البته که شما می‌توانید پس از انتخاب دسته و زیرگروه گیگتان، بار دیگر آن را به دسته‌ای دیگر منتقل کنید. با این حال بهتر است که از همان ابتدا به سراغ مناسب‌ترین دسته و زیرگروه برای ارائه سرویس‌هایتان بروید. اگر از درباره دسته مناسبی که بتوانید فعالیت‌هایتان را تحت آن آغاز کنید اطمینان ندارید، می‌توانید از روی سایر افرادی که پیش از شما اقدام به ارائه سرویس‌های مشابه کرده‌اند الگو برداری کنید. توجه داشته باشید که خود پلتفرم فایور نیز به صورت هوشمند و بر اساس عنوان گیگتان، دسته‌‌ای مناسب برای فعالیت را به شما پیشنهاد خواهد کرد. نکته مثبتی که درباره آموزش کار با سایت fiverr وجود دارد این است که در صورت یادگیری اسلوب کار در این پلتفرم، می‌توانید پایتان را فراتر گذاشته و فرآیند بهینه سازی رتبه گیگتان را به شکلی خلاقانه پیش ببرید.

قیمت گذاری

همانطور که در ابتدایی‌ترین بخش از آموزش کار با سایت fiverr یاد گرفتیم، گیگ معادل غرفه کسب و کار شما در این پلتفرم است. طبیعتا مشتریانی که به این غرفه رجوع می‌کنند، دوست دارند ضمن آشنایی با سرویس‌های شما، درباره قیمت پیشنهادیتان نیز اطلاعات کسب کنند. بر اساس فرمت‌های قیمت گذاری پلتفرم فایور، فریلنسرها می‌توانند سرویس‌های خود را در سه سطح ابتدایی، استاندارد و پیشرفته به مخاطب ارائه کنند.

آموزش کار با سایت fiverr جهت عنوان گیگ

توضیحات گیگ

بخش توضیحات یا همان description، اولین آیتم موجود در گیگ است که می‌توانید بر اساس آن ارتباطی درست و حسابی با مخاطب پیدا کنید. متن نوشته شده در این بخش باید حول محور شخص شما (به عنوان ارائه دهنده سرویس بچرخد). باید بتوانید با انتخاب هوشمندانه کلمات خودتان را به عنوان در دسترس‌ترین فرد حرفه‌ای برای پیشبرد اهداف کارفرما معرفی کنید. برای نگارش هرچه ثمر بخش‌تر این بخش، بهتر است سرویس‌هایتان را به زبان ساده معرفی کنید. تمام تلاشتان را برای پررنگ جلوه دادن ارزش‌های نهفته در سرویستان به کار ببندید، اما تا جایی که راه دارد از پیچیده کردن محتوا پرهیز کنید. زبان توضیحات تعبیه شده در گیگ کسب و کارتان باید انگلیسی باشد. با این حال، تا زمانی که تمامی اطلاعات ذکر شده به زبان‌های دیگر را به انگلیسی نیز ترجمه کنید، مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد.

آموزش کار با سایت fiverr جهت نوشتن توضیحات گیگ

محتوای مولتی مدیا

البته که شما می‌توانید برای بهبود ارتقای گیگ خود، بخش‌های مولتی مدیای مخصوص خود را نیز به آن اضافه کنید. انواع محتوای مولتی مدیا قابل قبول در فایورعبارت است از:

  1. فایل صوتی
  2. فایل ویدیو
  3. عکس

 

توجه داشته باشید که در این شرایط باید تنها به سراغ فایل‌هایی بروید که اجازه استفاده از آن‌ها را دارید. چنانچه فایلی که در گیگ خود آپلود می‌کنید متعلق به شما نباشد، احتمالا گیگی که طراحی کرده‌اید به کل از روی فایور پاک خواهد شد. حجم فایل‌های مولتی‌مدیا می‌تواند حداکثر به پنج گیگابایت برسد. لازم به ذکر است که ارائه اطلاعات تماس شخصی حتی خلال محتوای مولتی‌مدیا نیز ممنوع است.

  • بهینه سازی تصویر: به سراغ تصاویری بروید که وضوح و رزولوشن بالایی دارند و از ابعادشان مطابق با استانداردهای گیگ است. بهتر است برای بهینه سازی هرچه بیشتر گیگتان از هر سه ظرفیت خود برای بارگذاری تصویر استفاده کنید. بهتر است برای جلوگیری از به سرقت رفتن تصاویرتان و البته خوشآمد فایور، واترمارک این پلتفرم را نیز روی تصاویر خود بچسبانید.
  • بهینه سازی ویدیو: محتوای فایل ویدیویی که تولید می‌کنید نباید بیشتر از 75 ثانیه به طول بینجامد. فرمت‌هایی که می‌توانید ویدیو خود را بر اساس آن‌ها در فایور آپلود کنید عبارت است از فرمت AVI و MP4. به انتخاب هوشمندانه THUMBNAIL ویدیوهایتان، نرخ کلیک ویدیوها را بالا ببرید.

آخرین مرحله از ساخت و انتشار گیگ

روش‌های بهینه سازی گیگ چطور می‌توانند موجب کوتاه شدن مسیر فروش شوند؟

حالا که مفهوم گیگ را یاد گرفتید و ماهیت اجزای مختلف آن را دریافتید، بد نیست پیش از پرداختن به اسلوب بهینه سازی گیگ‌ها، نگاهی به روند فروش فریلنسرها در سایت فایور بیندازیم. بر اساس تجربیات بسیاری از فریلنسرهای پرتجربه فایور، فروش کند اما مستمر است. روندی که با تکرار سفارش از سوی مشتریان سابق و ضمن بالا رفتن شانس تعامل دقیق‌تر با مشتریان هدف، به تدریج اوج می‌گیرد. پاول مپلزدن اما تجربه متفاوتی از کار در فایور دارد. به عقیده مپلزدن، کار در فایور برآمده از اسلوبی است که در صورت تلاش برای رعایت حداکثری  آن‌ها، می‌توان طی مدت زمانی نسبتا کوتاه اوج گرفتن را تجربه کرد.

[video_link] نشستی با فریلنسری موفق در فایور [/video_link]

با توجه به تلاش دائمی فایور برای بالا بردن شانس کارفرمایان با گیگ‌های مورد نیازشان، چنین تجربه‌ای چندان بی‌راه هم به نظر نمی‌رسد. به همین دلیل در ادامه این مقاله، مدرسه بین‌المللی کسب و کار تکانش خلاصه‌ای از تجربیات مپلزدن جهت بهینه سازی هرکدام از اجزای تشکیل دهنده گیگ را دسته‌بندی کرده و در اختیارتان قرار داده است.

 

انتخاب درست عنوان برای گیگ‌هایتان

بالاتر گفتیم که عنوان گیگ چیست. ضمنا اشاره کردیم که برای دست‌یابی به یک گیگ استاندارد لازم است چه بایدها و نبایدهایی را در هنگان طراحی عنوان رعایت کنیم. با این حال، در این میان نکات ریزی وجود دارند که با رعایت آن‌ها می‌توان به چیزی بیش از استانداردها دست یافت. تایتل را به عنوان اولین جمله‌ای در نظر بگیرید که قرار است به کارفرمای خود بگویید. برای نوشتن این جمله باید خودتان را جای خریدار بگذارید. به این فکر کنید که خریدار سرویس شما، دقیقا دنبال چه ویژگی و قابلیتی می‌گردد.

  • سعی کنید برای بیان هرچه تاثیرگذارتر عنوان، نگاهی به ترفندهای نیچ مارکتینگ بیندازید و از کلی گویی پرهیز کنید. مثلا به جای این که بنویسید “من برایتان لوگو طراحی خواهم کرد”، بنویسید “من برای بیزنس‌های حوزه مشاوره لوگو طراحی می‌کنم”.
  • سعی کنید از کلماتی برای نوشتن عنوان خود استفاده کنید که تداعی کننده احساسی خاص در وجود مخاطب باشند. برای مثال، به جای نوشتن عبارت ساده: “من قرار است برایتان بلاگ بنویسم”، می‌توانید بگویید: “قرار است برایتان بلاگ‌ پست‌های زیبا و قدرتمند طراحی کنم”.
  • برای این که با طرز فکر و کلمات مورد جست‌وجوی مخاطب بهتر آشنا شوید، کار کردن با گوگل ترندز را یاد بگیرید.

 

برای گیگ‌هایتان تصاویری چشمگیر انتخاب کنید

در بخش ابتدایی مقاله آموزش کار با سایت fiverr، یاد گرفتیم که تصویر گیگ به چه دردی می‌خورد. ضمنا، با یک سری بایدها و نبایدها آشنا شدیم که تمرکز بر آن‌ها هنگام انتخاب عکس گیگتان ضروری است. در این میان اما نکات دیگری نیز وجود دارند. نکاتی که جز فوت‌های کوزه‌گری آموزش کار با سایت fiverr به شمار می‌روند و با رعایت آن‌ها هنگام انتخاب محتوای تصویرتان می‌توانید به بهینه سازی حداکثری برسید.

به سراغ تصاویری بروید که بیانگر شخصیت شما به عنوان یک فروشنده باشند. البته این موضوع برای طراحان گرافیک چندان صادق نیست، مثلا اگر در عرصه طراحی لوگو فعالیت می‌کنید، بهتر است در گام اول یک لوگوی قشنگ برای خودتان بسازید. از آپشن‌های مختلفی که فایور جهت قرار دادن تصویر در اختیارتان قرار می‌دهد برای پروموت سرویس‌های مختلفتان استفاده کنید.

آموزش کار با سایت fiverr جهت انتخاب تصویر

متادیتاهای مرتبط با گیگتان را به شکلی هوشمندانه انتخاب کنید

استفاده صحیح از متادیتاها یکی دیگر از روش‌های متمایز کردن گیگتان است. سایت فایور بر اساس دسته‌بندی که برای فروش محصول خود انتخاب می‌کنید، دسته‌ای از متادیتاها را در اختیارتان خواهد گذاشت. شما می‌توانید به کمک این متادیتاها به مشتریان کمک کنید تا راحت‌تر پیدایتان کنند. اما چطور؟ این متادیتاها ابزاری برای فیلتر کردن گیگ‌ها به شمار می‌روند.

اگرچه تعداد متادیتاهایی که در اختیار دارید محدود هستند اما در مطالب پیشرفته‌تر مرتبط با آموزش کار با سایت fiverr یاد می‌گیرید که چطور آن‌ها را بر اساس نیچ مارکتینگ انتخاب کنید. البته که در زمینه انتخاب متادیتا می‌توانید از روش‌های تجربی نیز کمک بگیرید. برای مثال، متادیتاهای مختلف را در بازه‌های زمانی گوناگون امتحان کرده و برای انتخاب نهایی به نتایجی که کسب کرده‌اید تکیه کنید.

آموزش کار با سایت fiverr در زمینه بهینه سازی تگ‌های جست‌وجو

بحث بهینه سازی تگ‌های جست‌وجو دنیای مخصوص به خود را دارد اما بیایید نگاهی به اصلی‌تربن روش این بحث بیندازیم. تگ‌های جست‌وجو از اهمیت بسیار بالایی در شناسایی شدن گیگتان برخوردار هستند. برای این که بتوانید از پس بهینه سازی تگ‌های جست‌وجو بربیایید، می‌توانید روی ابزارهایی مانند گوگل ترندز و گوگل آنالتیکس حساب باز کنید.

آموزش کار با سایت fiverr جهت ایجاد صحیح پکیج‌هایتان

نحوه پکیج بندی محصولاتتان در یک گیگ نیز به شدت روی بهینه سازی غرفه شخصیتان در فایور موثر است. هر گیگ معمولا حاوی دو یا سه پکیج است که توسط فروشنده ارائه می‌شوند. بهتر است از حداکثر ظرفیت پکیج سازی فایور جهت ارائه خدمات هرچه دقیق‌تر به مشتریانتان بهره ببرید. پیشنهاد ما ایجاد سه گیگ است.

  • محصولات خود را در سه پکیج پایه، استاندارد و لاکچری ارائه کنید. سطح سرویس‌ها و البته قیمت هرکدام از این سه پکیج باید به شکل معقولی با یک دیگر اختلاف داشته باشند.
  • توضیحاتی که برای هر پکیج ارائه می‌کنید باید کاملا واضح و شفاف باشند. این موضوع خریدار را در زمینه درک ماهیت محصول یاری می‌دهد.
  • از ابزارهای Gig extra استفاده کنید تا مخاطب بتوانید سرویس‌هایی که ارائه می‌کنید را شخصی سازی کند. بدین ترتیب درآمدتان حسابی افزایش خواهد یافت.

حواستان را به نکات بهینه سازی بخش توضیحات جمع کنید

تمامی نکاتی که تاکنون در زمینه آموزش کار با سایت fiverr بهینه سازی گیگ معرفی کردیم، شما را در زمینه بیشتر دیده شدن یاری می‌کنند. اما در نهایت این توضیحات گیگ شما است که تاثیر مستقیم و نهایی را روی فروشتان خواهد گذاشت. نکاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم را می‌توان به عنوان نقاط مشترک در بخش توضیحات همه گیگ‌های موجود در فایور معرفی کرد:

  • مستقیما خریدار را مخاطب قرار دهید. از جملات دوم شخص استفاده کنید و به طور مدام یادآور شوید که موضوع درباره کسب و کار آن‌ها است، نه صرفا سرویس شما.
  • سعی کنید با بیان دیدگاه‌هایتان، میزان تجربه و دانش خود در زمینه کار مورد نظر کارفرما را به رخ بکشید.
  • نکاتی را به اشتراک بگذارید که شما را از سایر سرویس دهندگان متمایز می‌کنند. سعی کنید بدین ترتیب دلیلی منطقی برای خرید به کارفرما ارائه کنید.
  • مستقیما به کارفرما بگویید که استفاده از سرویس شما چطور موجب سود دهی کسب و کارشان خواهد شد.
  • بهترین روش برای معرفی خود به مخاطبین هدف را انتخاب کرده و به کار ببندید.

جایی را برای بررسی سوالات متداول تدارک ببینید

یکی از مهم‌ترین بخش‌های گیگی که طراحی می‌کنید، بخش سوالات متداول است. شما می‌توانید پاسخ ده سوال متداول را در هرکدام از گیگ‌هایی که ایجاد می‌کنید، بررسی کنید. ضمنا، جواب‌هایی که ارائه می‌دهید باید در چیزی حدود سیصد کاراکتر خلاصه شوند. این بدان معنا است که شما می‌توانید پاسخ سوال‌های متداول مشتریانتان را جمعا در سه هزار کلمه بیان کنید که انصافا میزان مناسبی است. ضمنا سه هزار کلمه تقریبا دو و نیم برابر حجم کلی بخش توضیحات در گیگتان به شمار می‌رود.

طراحی صحیح این بخش فرصتی فرق‌العاده برای نشان دادن میزان تجربه و دانشتان در یک زمینه کاری است. به این فکر کنید که چه در سر خریدار می‌گذرد و سعی کنید سوالاتش را پیش بینی کنید. هرچه محل قرارگیری بخش سوالات متداول نمایان‌تر باشد، فرآیند فروش سریع‌تر رخ خواهد داد.

آموزش کار با سایت fiverr جهت طراحی Requirements

بخش نیازمندی‌ها یا همان Requirements یکی دیگر از بخش‌هایی است که در معرفی اجزای گیگ چندان به آن نپرداختیم -چراکه اصولا فایور آن را به دلیل جزئی از گیگ در نظر نمی‌گیرد-. با این حال، بخش Requirements مکملی جذاب برای به پایان رساندن فرآیند آگاه سازی مخاطب است. در این بخش شما از مخاطب سوال می‌کنید. در واقع با این سوالات مخاطب متوجه فرآیند انجام کار شما می‌شود و می‌فهمد که باید برای ارتباط با شما چه اطلاعاتی را در اختیارتان بگذارد.

به این فکر کنید که برای ارائه بهترین ورژن از کارتان نیازمند چه داده‌هایی هستید و آن‌ها را از مخاطب درخواست کنید. از بیان درخواست‌هایتان نترسید و اتفاقا به مشتری بگویید که کدام دسته از درخواست‌هایتان ضروری تلقی می‌شوند. بدین ترتیب فرآیند فروش برایتان مانند آب خوردن خواهد شد.

بیان نیازها به مشتری

نگاهی به لیست لینک‌های مجاز فایور که در بخش ابتدایی آموزش کار با سایت fiverr بررسی کردیم

بالاتر گفتیم که لینک گذاری در سایت فایور می‌تواند به بهتر شدن گیگتان کمک کند. با این حال، این نکته را نیز ذکر کردیم که استفاده برخی لینک‌ها در گیگ غیرقانونی است. از جمله لینک‌هایی که می‌توانید روی قرار دادنشان در سایت فایور حساب کنید، می‌توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • ammyy.com
  • blogspot.com
  • dafont.com
  • dailymotion.com
  • flickr.com
  • mixcloud.com
  • reverbnation.com
  • soundcloud.com
  • teamviewer.com
  • tumblr.com
  • vimeo.com
  • wetransfer.com
  • wikipedia.org
  • wordcounter.net

نسبت به ویدیوی گیگتان وسواس داشته باشید

بر اساس آمار سایت فایور، استفاده از ویدیو در گیگ می‌تواند تعامل مشتریان با فریلنسرها را تا 40 درصد افزایش دهد. یکی از دیگر وظایف مهمی که برعهده ویدیوی گیگتان است، اعتماد سازی بین شما و مشتری است. اعتماد سازی یکی از مهم‌ترین وجوه فروش آنلاین است. ویدیوی گیگ امکان صحبت مستقیم با مخاطب را برایتان فراهم می‌آورد. در یک ویدیو استاندارد لازم است حتما به نکات زیر اشاره کنید:

1.خودتان را معرفی کرده و از مشتری بابت تماشایتان تشکر کنید

2.از جملات دوم شخص برای سناریو سازی استفاده کنید

3.به او بگویید که قرار است دقیقا چطور به او سود برسانید

4.از تجربیات، تخصص و روش‌هایتان حرف بزنید

5.در پایان از مشتری بخواهید تا سفارش خود را به ثبت برساند.

 

چه اقداماتی موجب افت رتبه گیگتان در پلتفرم فایور خواهد شد؟

وجود هرگونه غلط املایی در بخش توضیحات گیگ، می‌تواند ضرری جبران ناپذیر به رتبه‌تان وارد کند. به همین دلیل بهتر است قبل از انتشار گیگتان در فایور، مرور گرامری و زبانی آن را به یک فرد حرفه‌ای واگذار کنید. نکته دیگری که می‌تواند ارتقای رتبه گیگتان را دچار چالش کند، استفاده از لینک‌های ممنوعه فایور در بخش توضیحات است. به طور کلی شما مجاز به تعبیه URL در بخش توضیحات گیگ خود هستید، اما باید حواستان را به لیست URLهای قابل استفاده جمع کنید. در غیر این صورت، نه تنها در زمینه بهینه سازی رتبه گیگ خود به مشکل برخورد می‌کنید، بلکه ممکن است به کل از فایور اخراج شوید.

بهتر است حین مطالعه مطالب مرتبط با آموزش کار با سایت fiverr، لیستی از URLهای مجاز تهیه کنید. به اشتراک گذاشتن اطلاعات تماس شخصی در بخش توضیحات گیگ نیز از دیگر مسائلی است که علاوه بر سوزاندن فرصت رشد گیگتان، حساب کاربریتان را نیز درخطر انسداد قرار می‌دهد. البته که فایور راه‌هایی را برای رد و بدل کردن اطلاعات مورد نیاز برای پیشبرد پروژه مشتریانتان تدارک دیده است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این راهبرد‌ها، مطالب بیشتری را در زمینه آموزش کار با سایت fiverr تدارک دیده‌ایم که می‌توانید به مطالعه یا تماشای آن‌ها بپردازید.

[box_product image=”https://etekanesh.com/wp-content/uploads/2022/06/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D9%81%D8%A7%DB%8C%D9%88%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D8%B1%D9%87-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C-1-1024×591.jpg”]

کارگاه عملی کسب درآمد دلاری از فایور

دوره فریلنسری بین‌المللی در فایور آکادمی تکانش بصورت گام به گام و پروژه محور به همراه پشتیبانی مادام‌العمر شما را برای دریافت پروژه دلاری و ارتباط با کارفرما و ارسال پروپوزال حرفه‌ای آماده می‌کند.

ثبت نام

[/box_product]

دسته بندی ها