فریلنسیگ و محتوا نویسی

فریلنسیگ و محتوا نویسی
تاریخ: 2021/05/18
بازدید: 478 بازدید
دیدگاه: دیدگاه
  1. شما کدام یک از کارهایتان را به وسیله اینترنت انجام می دهید؟
  2. وقتی در یک زمینه نیاز به اطلاعاتی داشته باشید چه می کنید؟
  3. آسان ترین راه برای کسب اطلاعات در یک زمینه چیست؟

با فکر کردن به پاسخ این سوالات متوجه می شوید که زندگی ما چه مقدار وابسته به تکنولوژی و اینترنت است. اکثر ما وقتی در رابطه با چیزی سوالی داریم و نیاز به کسب اطلاعات در یک زمینه داریم خیلی سریع درباره آن موضوع در گوگل سرچ می کنیم و به مجموعه ای از اطلاعات در چندین لحظه دسترسی پیدا می کنیم. اما این راحتی و آسایش برای کسب اطلاعات را مدیون افرادی هستیم که به شغل تولید محتوا مشغول هستند و تلاش می کنند اطلاعات کامل و مفیدی را در اختیار کاربران قرار دهند.

اگر شما هم به نویسندگی علاقه دارید می توانید از طریق تولید محتوا پول دربیاورید. بسیاری از سایت های فریلنسری تولید محتوا از مبتدیان این حرفه نیز استقبال می کنند و دوره های آموزشی برای آنها برگزار می کنند. و همچنین سایت های فریلنسری تولید محتوا به افرادی که در این زمینه تخصص دارند کمک می کنند تا با گرفتن پروژه تولید محتوا و  محتوا نویسی در منزل درآمد دلاری کسب کنند. در ادامه قصد داریم به بررسی فریلنسینگ و محتوا نویسی بپردازیم و سایت های فریلنسری تولید محتوا را معرفی خواهیم کرد. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

نکاتی که هر فریلنسر تولید محتوا باید بداند

یکی از پردرآمدترین شغل های فریلنسری؛ تولید محتوا در سرتاسر جهان است و در صورتی که به چندین زبان هم تسلط داشته باشید نانتان در روغن است! اما اگر می خواهید به عنوان فریلنسر تولید محتوا در وب سایت های فریلنسینگ فعالیت داشته باشید به این نکات توجه داشته باشید:

  • شما به عنوان یک فریلنسر تولید محتوا علاوه بر اینکه دانش لازم در زمینه نوشتن و اصول نگارش دارید نیاز است مهارت هایی مثل مهارت شناخت کسب و کار، مهارت شناخت تکنیک های رقابت در گوگل، شناخت مخاطب، شناخت کلمات کلیدی مربوطه و شناخت فرمت هایی محتوایی را داشته باشید.
  • یکی از مهارت هایی که می تواند شمار از یک نویسنده معمولی و نویسنده سایت جدا کند این است که؛ شما بر اصول سئو تسلط داشته باشید.
چرا سایت های فریلنسری؟

چرا سایت های فریلنسری؟

چرا سایت های فریلنسری؟

آمارها نشان داده است که فریلنسرها علاقه بسیاری به کارشان دارند و به هیچ وجه راضی نمی شوند با حقوق ثابت در شرکت ها کار کنند که فریلنسرهای تولید محتوا هم از این قاعده مستثنی نیستند. اما خب دلیل این کارشان چیست؟

  • اگر به عنوان نیروی تولید محتوا در شرکتی مشغول به کار شوید مجبور هستید به حقوقی مشخص شده و ثابت راضی باشید و شاید پس از گذشت ماه ها یا یکسال هیچ تغییر حقوقی نداشته باشید، اما چنانچه به عنوان فریلنسر در سایت های تولید محتوا پروژه بگیرید میزان درآمدتان حد و مرز نخواهد داشت.
  • با فریلنسری خودتان رئیس خودتان هستید و کسی نمی تواند شما را محدود به مکان یا زمان خاصی کند.
  • می توانید با کارفرمایان بسیاری کار کنید و پروژه های دورکاری تولید محتوای بسیاری را دریافت کنید و به این ترتیب درآمدتان را افزایش دهید.
سایت های فریلنسری تولید محتوا

سایت های فریلنسری تولید محتوا

سایت های فریلنسری تولید محتوا

سایت های تخصصی فریلنسری تولید محتوا بسیارند که در ادامه به معرفی معروف ترین این سایت ها می پردازیم:

سایت constant-content.com

سایت فریلنسری کانستنت کانتنت یکی از بهترین سایت های فریلنسری تولید محتوا در جهان است که فریلنسرهای کمتری از ایران با این سایت کار می کنند اما بیش از صدهزار نویسنده حرفه ای از سرتاسر دنیا در سایت تخصصی تولید محتوای constant-content ثبت نام کرده اند و در حال حاضر از این طریق کسب درآمد می کنند.

سایت contentmart.com

از دیگر پلتفرم های تولید محتوا که فریلنسرهای بسیاری در آن فعالیت دارند کانتنت مارت است. ContentMart یکی از قدیمی ترین وب سایت های تولید محتوا برای دورکاران است که برای افرادی که به دنبال کسب درآمد دلاری از تولید محتوا هستند گزینه مناسبی است.

سایت Craigslist

سایت فریلنسری تولید محتوای کرایگس طرفداران زیادی در کشور ما ندارد، اما برای فریلنسرهای نوسینده کل جهان یک پلتفرم ساده و جذاب برای درآمدزایی است.

سایت iwriter.com

سایت iwriter.com

سایت iwriter.com

سایت iwiriter یک وب سایت تخصصی برای نویسندگی فریلنسر است که بستری بسیار مناسب برای نویسندگان مبتدی یا نویسندگان حرفه ای است.

شما به عنوان یک نیروی تولید محتوای فریلنسر برای شروع به کار در سایت iwriter نیاز است یک فرم اولیه را پر کنید و مقاله ای کوتاه بنویسید تا میزان تسلط شما به نویسندگی بررسی شود و بتوانید شروع به کار کنید. مسلما هر چه سطح نوشتار شما بهتر باشد درآمد بیشتری نیز کسب خواهید کرد.

سایت thewriterfinder.com

سایت رایتر فایندر به کارفرمایان کمک می کند که نویسندگان تولید محتوای فریلنسر را راحت تر پیدا کنند. شما به عنوان نویسنده در سایت writer finder ثبت نام می کنید و مهارت ها و تخصص هایتان را دقیق ذکر می کنید و مطمئنا در مدت زمان کوتاهی کارفرماهای بسیاری برای شروع همکاری با شما ارتباط خواهند گرفت و شما می توانید درآمد دلاری از طریق تولید محتوا در وب سایت ها کسب کنید.

سایت textbroker.com

یکی دیگر از پلتفرم های تولید محتوا سایت textbroker است. که ثبت نام در این سایت فریلنسری تولید محتوا رایگان است. همچنین سایت textbroker آپشن های بسیاری برای نویسندگان دارد که از جمله این آپشن ها؛ ابزارهایی برای نوشتن و مدیریت پروژه است که در اختیار نویسندگان قرار می دهد تا آنها بتوانند مهارت های خود را ارتقا دهند و از مطالبی که می نویسند بازخورد بگیرند و پیشرفت کنند.

سایت writeraccess.com

سایت writeraccess.com

سایت writeraccess.com

این سایت نیز یکی دیگر از سایت های دورکاری تولید محتوا است که تا به الان حدود 20 هزار نویسنده در آن مقاله، پست های بلاگ، توضیحات محصول و …. برای کارفرماین در سرتاسر جهان تولید کرده اند. از جمله مزیت های سایت writer access این است که این سایت ابزارهای مخصوصی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا راحت تر بتوانند کلمات کلیدی را برای توسعه وب سایتشان پیدا کنند.

سایت فایور fiverr.com

یکی از بهترین سایت های فریلنسری سایت فایور است که در زمینه های مختلف فریلنسر جذب می کند که یکی از پر مخاطب ترین زمینه ها تولید محتوا است.

فریلنسیگ و محتوا

فریلنسیگ و محتوا

در آخر

چنانچه در زمینه تولید محتوا و نویسندگی مبتدی یا حرفه ای هستید! چنانچه به دنبال سایت های دورکاری برای تولید محتوا هستید! چنانچه در کنار شغل ثابتتان به دنبال کسب درآمد دلاری از طریق تولید محتوا هستید! سایت های فریلنسینگ تولید محتوا بهترین گزینه برای شما هستند. کار با سایت های فریلنسری سخت نیست فقط کافی است در این سایت ها ثبت نام کنید و با ساخت پروفایلی جذاب و قوی کارفرمایان را از سرتاسر جهان به خود جذب کنید و شروع به کسب درآمد دلاری از طریق تولید محتوا کنید، چه چیزی بهتر از این؟!

دسته بندی ها