فریلنسیگ و سئو

فریلنسیگ و سئو
تاریخ: 2021/05/18
بازدید: 412 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

چندین سال است که؛ سئو (بهینه سازی سایت) بسیار مورد توجه کارفرمایان قرار گرفته است. و شما به عنوان یک سئو فریلنسر باید از این فرصت نهایت استفاده را کنید. دریافت پروژه سئو به صورت دورکاری بسیار پردرآمدتر از شغل ثابت یک سئو کار است. در این مقاله قصد داریم درباره فریلنسینگ و سئو صحبت کنیم و راه های موفقیت به عنوان یک سئو فریلنسر و راه های کسب درآمد دلاری از طریق سئو را در ادامه خواهیم گفت.

قبل از هر چیز لازم است این را بدانید که طراحی و سئو سایت یکی از پردرآمدترین مشاغل فریلنسری است که چنانچه پروژه های متعدد و با کیفیت انجام دهید این درآمد حد و مرز نخواهد داشت و نانتان در روغن است! آن هم چه روغنی؟ روغنی بدون پالم؟!

چرا فرینلسر سئو شویم؟

چرا فرینلسر سئو شویم؟

چرا فرینلسر سئو شویم؟

دلایل بسیار زیادی وجود دارد که ما به شما توصیه می کنیم در صورتی که در زمینه سئو تخصص دارید به صورت فریلنسری کار کنید که عبارتند از:

  • در این صورت آزادی بیشتری در زمان انجام کارتان دارید و مجبور نیستید در زمان خاصی کارتان را شروع کنید یا در زمان خاصی کارتان را تمام کنید.
  • به دلیل اینکه می توانید از چندین کارفرما پروژه سئو بگیرید در نتیجه نسبت به شغل ثابت سئوکاری درآمد بیشتری خواهید داشت و روند افزایش درآمدتان روز به روز صعودی خواهد بود.
  • در کنار کسب درآمد می توانید به زندگی شخصیتان هم برسید.
  • موانع کمی بر سر راهتان قرار دارد.

تمام این مزایاهای فریلنسری به کنار ولی هیچ چیزی بهتر از این نیست که می توانید تعادل بین کار و زندگی شخصیتان برقرار کنید. چنانچه به عنوان یک کارمند تمام وقت مشغول به کار در یک شرکتی باشید مجبور هستید حداقل از ساعت 8 صبح الی 5 بعدازظهر به صورت فول تایم در اختیار کارفرمایتان باشید و با این وضعیت ترافیک شهرها نیز حداقل دو ساعت هم در روز در مسیر رفت و آمد خواهید بود! و طبعا پس از رسیدن به خانه از فرط خستگی کاری را نمی توانید انجام دهید. اما در حالی که اگر فریلنسر باشید در کنار کسب درآمد و انجام کار می توانید به امور روزانه از قبیل قرار ملاقات با دوستان، شرکت در مهمانی ها، خرید و …. نیز برسید.

چگونه یک فریلنسر سئوکار پردرآمد شویم؟

چگونه یک فریلنسر سئوکار پردرآمد شویم؟

چگونه یک فریلنسر سئوکار پردرآمد شویم؟

اگر شما به عنوان یک فریلنسرینگ سئو می خواهید در اتاق کارتان شروع به کار کنید و از طریق گرفتن پروژه های دورکاری سئو پول دربیاورید، لازم است به این نکات توجه داشته باشید تا یک فریلنسر سئوکار پردرآمد شوید:

  • یک وب سایت شخصی قوی برای خود داشته باشید.
  • همیشه به روز باشید و اطلاعاتتان را آپدیت کنید.
  • پروژه هایتان را طبق برنامه ریزی و به ترتیب انجام دهید و در تعهدی که به کافرمایتان داده اید خوش قول باشید.
  • در قیمت گذاری پروژه هایتان دقت داشته باشید و حاضر نباشید با هر قیمتی کار کنید چرا که پروژه های سئو کم نیستند.
  • ارتباط خوبی با کارفرمایان داشته باشید.
  • به روش سئو خود تسلط کافی داشته باشید.
  • در هنگام ثبت نام در سایت های فریلنسینگ سئو حتما از نمونه کارهای قوی خود در پروفایلتان قرار دهید تا کافرمایان سریعتر و راحت تر به شما اعتماد کنند.
معرفی سایت های فریلنسری سئو و بهینه سازی سایت

معرفی سایت های فریلنسری سئو و بهینه سازی سایت

معرفی سایت های فریلنسری سئو و بهینه سازی سایت

بسیاری از سئوکاران از طریق وب سایت های شخصی خود پروژه سئو می گیرند و از این طریق کسب درآمد می کنند. اما چنانچه شما به دنبال کسب درآمد دلاری از طریق سئو فریلنسر هستید می توانید با ثبت نام در وب سایت هایی که در ادامه معرفی خواهیم کرد اولین پروژه سئو خود را بگیرید و از این طریق درآمد ارزی کسب کنید.

سایت آپ ورک یکی از بهترین سایت های سئو فریلنسر

اگر به دنبال بهترین، قدیمی ترین و بزرگترین سایت فریلنسری هستید؛ قطعا سایت upwork بهترین گزینه است که فریلنسرهای بسیاری از سرتاسر جهان در این سایت فعالیت می کنند.

سایت آپ ورک برای مشاغل بسیار زیادی فریلنسر جذب می کند که یکی از پرطرفدارترین مشاغل؛ سئو و بهینه سازی سایت است.

سایت SEO Clerks یک سایت تخصصی سئو فریلنسر

سایت SEO Clerks یک وب سایت تخصصی برای سئوکاران است که سرویس های مربوط به سئو را با قیمت های پایین تر ارائه می دهد. این سایت سئو فریلنسرها را به کارفرمایانی که به دنبال خدمات با قیمت پایین تر هستند متصل می کند و در ازای هر معامله یک درصدی را به عنوان پورسانت دریافت می کند.

وب سایت فایور بهترین گزینه برای گرفتن پروژه سئو

سایت fiverr یکی از بزرگترین بازارهای خدمات دیجیتال در دنیا است. که می توانید از طریق مهارت های مخلتف اعم از طراحی، خدمات بازاریابی، سئو و بهینه سازی سایت و … از  سایت آپ ورک درآمد دلاری کسب کنید.

اولین پروژه سئو را از سایت فریلنسر دات کام بگیرید

چنانچه در زمینه سئو وب سایت مبتدی یا حرفه ای هستید فرقی ندارد با ثبت نام در سایت freelancer.com می توانید در این سایت شروع به کار کنید و از طریق سئو درآمد دلاری کسب کنید. هر فریلنسر در سایت فریلنسر دات کام می تواند مبلغی را برای شروع کار پیشنهاد دهد بنابراین اگر مبتدی هستید با رقم های کمتر شروع به کار کنید تا در این زمینه بتوانید توانایی و مهارت لازم را کسب کنید.

سایت تاپ تل برای سئوکاران حرفه ای

سایت تاپ تل برای سئوکاران حرفه ای

سایت toptal برای سئوکاران حرفه ای

در طی این چندن سال وب سایت های بسیاری در زمینه فریلنسری راه اندازی شده اند که تمامی این وب سایت ها تقریبا از یک متد و روش پیروی می کنند. اما سایت Toptal با تمامی وب سایت های فریلنسری تفاوت دارد و وجه تمایز این وب سایت با سایر سایت های فریلنسینگ این است که هدف از راه اندازی سایت تاپ تل شناخت استعدادهای برتر جهان در زمینه های مختلف اعم از سئو است.

سایت toptal با برگزاری آزمون های تخصصی فریلنسرهایی که در رشته های مختلف در این سایت ثبت نام کرده اند را می سنجد و در صورتی که نمره قابل قبولی را کسب کنند می توانید به عنوان یک سئوکار فریلنسر از سایت تاپ تل درآمد دلاری کسب کنند. همچنین در صورتی قبولی در این آزمون فرصت همکاری با شرکت های بسیار بزرگ اعم از ماکروسافت را خواهند داشت.

درآخر

seo and freelancing

seo and freelancing

بسیاری از سئوکاران ترجیح می دهند که به صورت پروژه ای و دورکاری کار کنند. چرا که درآمد یک سئوکاری که در یک شرکت مشغول به کار است بسیار کمتر از سئوکار فریلنسر است.

اگر می خواهید به عنوان سئو فریلنسینگ پول دربیاورید دو راه دارید:

  1. یک وب سایت شخصی برای خود راه اندازی کنید و از این طریق پروژه سئو دریافت کنید.
  2. در سایت های فرینلسینگ سئو ثبت نام کنید و از این طریق درآمد دلاری کسب کنید.

 

قطعا روش دوم بهتر است از روش اول است، چرا که متاسفانه تومان ارزش بسیار کمتری به نسبت دلار دارد و چنانچه یک پروژه سئو با درآمد دلاری بگیرید بسیار به صرفه تر از چندین پروژه سئو با درآمد تومانی است. چنانچه قصد شروع کار فریلنسری سئو را دارید فقط کافی است در یکی از وب سایت های فریلنسری upwork، fiverr، seo clerks و toptal ثبت نام کنید و از سئو درآمد دلاری کسب کنید

دسته بندی ها