14 روش کسب درآمد دلاری معلولین

تاریخ: 2023/05/06
بازدید: 131 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

در دنیای امروز، با پیشرفت فناوری و اینترنت، روش ‌های جدیدی برای کسب درآمد ایجاد شده‌ اند که برخی از آن ‌ها شامل فریلنسری است. فریلنسری به معنی ارائه خدمات حرفه ‌ای در زمینه‌ های مختلف از جمله برنامه نویسی، طراحی گرافیک، نوشتن مقالات و… به صورت مستقل و بدون وابستگی به یک شرکت خاص است. در این روش، فرد می ‌تواند با کار کردن در خانه و با استفاده از اینترنت و سیستم ‌های مدرن، درآمد خود را بالا ببرد. در ادامه این مقاله به روش های درآمد دلاری معلولین میپردازیم.

معلولان به دلیل مشکلات جسمی خود، ممکن است جهت کسب درآمد با دغدغه هایی روبه‌رو شوند، اما با این حال، اکثر این افراد می ‌توانند از طریق فریلنسری، درآمد دلاری خود را افزایش دهند. با استفاده از فرصت ‌های موجود در دنیای مجازی، معلولان می‌ توانند در زمینه‌ هایی مانند طراحی وب، ترجمه، ویرایش متون و… کار کرده و درآمد دلاری خود را بالا برند.

حتما بخوانید ۳۰ مهارت برتر فریلنسری در سال 2023

معلولین به دلیل محدودیت‌ های جسمی و یا ذهنی خودشان، ممکن است با مشکلات روانی و اجتماعی مواجه شوند که از جمله آن ‌ها می‌توان به افسردگی، ناراحتی، نگرانی و بی ‌اعتمادی اشاره کرد. این مشکلات روانی می ‌توانند از برخی علل مانند محدودیت‌ های حرکتی و تنهایی در خانه ناشی شوند و در برخی موارد می ‌توانند برای معلولین بسیار سخت باشند. علاوه بر این، برخی از معلولین ممکن است به دلیل مشکلات مالی و کمبود درآمد، در وضعیت مالی نامطلوبی باشند که می ‌تواند باعث نگرانی و تنش بیشتر آن‌ ها شود. به همین دلیل، ارائه راهکار هایی برای کسب درآمد دلاری از طریق فریلنسری برای معلولین می‌ تواند بهبود وضعیت روانی و مالی آن‌ ها را به همراه داشته باشد.

در اینجا نقش آموزش‌ های فریلنسری، به ویژه آموزش ‌های آنلاین بسیار مهم می باشد. با توجه به اهمیت این موضوع، آکادمی تکانش، در این راستا همواره تلاش می کند تا با برگزاری دوره های آموزش مشاغل فریلنسری، افراد را در زمینه کسب درآمد دلاری حمایت کند.

برای آشنایی با برخی از مهمترین مشاغل فریلنسری معلولین و سایر افراد، جهت کسب درآمد دلاری و آموزش آن ها توسط آکادمی تکانش تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

Photo by Kachka on Shutterstock

مشاغل فریلنسری افراد ناتوان

شغل های فریلنسری افراد ناتوان به آنها این فرصت را می دهد تا به عنوان یک کارآفرین، به کسب درآمد بپردازند. مزیت این نوع کار، این است که معلولان می توانند بدون محدودیت هایی که ممکن است در شغل های معمولی با آنها روبرو شوند، مشغول به کار شوند.

به عنوان مثال یکی از روش های درآمد دلاری معلولین می تواند، انجام تولید محتوا باشد. معلولان می توانند با نوشتن مقالات، ساخت ویدئو ها و تهیه تصاویر و گرافیک های تبلیغاتی، کسب درآمد کنند. برای شروع کار در این زمینه، می توانید از وبسایت هایی مانند Upwork و Freelancer استفاده کنید تا کارفرمایانی را پیدا کنید که به دنبال محتوا سازان هستند.

به علاوه، با استفاده از شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، توییتر و فیسبوک، معلولان می توانند به صورت فریلنسر در زمینه هایی مانند مدیریت اکانت های رسانه اجتماعی، تولید محتوا و بازاریابی فعالیت کنند. برای این کار، باید به مهارت های مورد نیاز در این زمینه ها تسلط داشته باشید. به طور کلی، معلولان می توانند از طریق سایت های فریلنسری به عنوان طراح وب، مترجم، تولید کننده محتوا، کارشناس بازاریابی، کارشناس مالی، برنامه نویس و… فعالیت کنند. برای شروع، می توانید با بررسی وب سایت های مختلف فریلنسری و جستجو در اینترنت، به دنبال مشاغل مناسب برای خودتان بگردید.

آکادمی تکانش به عنوان یکی از پیشروان در حوزه آموزش و برگزاری دوره های یادگیری مشاغل فریلسنری، ، با ارائه دوره هایی با محتوای عملی و قابل فهم، به افراد کمک می کند تا مهارت های لازم جهت کسب درآمد دلاری را فرا بگیرند.. با شرکت در دوره های آموزشی آکادمی تکانش، تمام افراد به ویژه معلولین می توانند برای شروع به کار به عنوان فریلنسر، به صورت مطمئن و بدون نگرانی از بلد نبودن مهارت های لازم، بازار فریلنسری را فرا گیرند و به کسب درآمد دلاری بپردازند.

در نهایت، باید توجه داشت که مسئله افسردگی و نگرانی در افراد معلول، یک مشکل شایع و جدی است که نیاز به توجه جدی دارد. باید تلاش کرد تا شرایط مورد نیاز جهت زندگی موفقیت ‌آمیز افراد معلول فراهم شود، بنابراین آکادمی تکانش در این راستا، با آموزش مشاغل فریلنسری و گرفتن پروژه دلاری برای تمام افراد، از آن ها حمایت می کند.

در زمینه فریلنسری، می ‌توانید با تسلط بر مهارت‌ های گوناگون و تجربه کار با کارفرمایان مختلف درآمد دلاری کسب کنید. آکادمی تکانش یکی از مؤسسات آموزشی است که با برگزاری دوره ‌های آموزشی مختلف، شما را در راه رسیدن به درآمد دلاری راهنمایی می کند. تمام افراد می توانند در این دوره ها شرکت کنند. حتی اگر دچار معلولیت باشید، با خیالی آسوده می توانید در دوره های آموزشی آکادمی شرکت کنید. با شرکت در دوره ‌های آموزشی آکادمی تکانش، شما توسط کامپیوتر در منزل می توانید به صورت حرفه ای در زمینه فریلنسری فعالیت کنید. همچنین نحوه پیدا کردن کارفرما های جدید و برقراری ارتباط با آن‌ ها را فرا خواهید گرفت. با کسب تجربه و مهارت، می ‌توانید از انواع مختلف پروژه ‌های فریلنسری بهره ببرید.

کسب درآمد دلاری معلولین از طریق فریلنسری

فریلنسری بهترین روش برای کسب درآمد دلاری معلولین از خانه است. برای تبدیل شدن به یک فریلنسر، شما باید یک مهارت بازار پسند داشته باشید، تا با استفاده از آن مهارت، یک شغل را ایجاد کرده و آن را به مشتریان خود ارائه دهید.

به عنوان مثال، اگر می ‌توانید بنویسید، می ‌توانید خدمات نوشتن کتاب الکترونیکی را ارائه دهید. یا اگر می‌ دانید چگونه کد بنویسید، می ‌توانید وب‌ سایت‌ ها را توسعه دهید. اگر شما در فتوشاپ ماهر هستید، می‌ توانید خدمات طراحی گرافیکی را ارائه دهید.

شما می ‌توانید با عضویت در سایت های فریلنسری، پروژه ‌هایی که توسط مشتریان منتشر می ‌شود، را دریافت کرده و شروع به کار کنید. پس از پذیرش پروژه و انجام وظایف خود، پول خود را برداشت می کنید.

جهت انجام پروژه های فریلنسری افراد ناتوان می توانند همانند سایر افراد، در دوره های آموزشی که در آکادمی تکانش برگزار می شود شرکت کرده و با خیالی آسوده به کسب درآمد دلاری برسند.

 

Disabled People React to Coronavirus Work From Home Accommodations | Teen Vogue

1- رونویسی از روی صدا و ویدئو  از راه های درآمد دلاری معلولین

رونویسی از روی صدا و ویدئو جهت کسب درآمد دلاری معلولین، از آسان ‌ترین مشاغلی می باشد که معلولین می‌ توانند انجام دهند. در این شغل ‌ها، شما باید به محتوای صوتی یا تصویری گوش دهید و سپس تمام مواردی که در این صوت گفته شده را به صورت متنی تبدیل کنید.

مشاغل رونویسی از روی صدا و ویدئو، به عنوان یکی از شغل‌ های آنلاین پرطرفدار و محبوب فریلنسری معلولین، در سال ‌های اخیر به شدت رونق گرفته است. این شغل به عنوان یک راهکار آسان و سریع جهت کسب درآمد دلاری معلولین، برای بسیاری از افراد جذابیت دارد. در این شغل، کاربران تصمیم می ‌گیرند تا از فایل ‌های صوتی و ویدئویی، مانند پادکست‌ ها، کنفرانس ‌ها، سخنرانی ‌ها و مصاحبه‌ ها، متنی را تولید کنند.

برای شروع این کار، اولین گام تعیین تخصص و مهارت‌ های خود می باشد. اگر تخصص کافی در این زمینه ندارید، نگران نباشید، زیرا با شرکت در دوره های آموزش آکادمی تکانش می توانید به راحتی به درآمد بالایی برسید.

 

2- وبلاگ نویسی

وبلاگ نویسی یکی از دیگر روش‌های محبوب جهت کسب درآمد دلاری معلولین از طریق اینترنت است. برای شروع وبلاگ نویسی، ابتدا باید یک موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید. بعد از اینکه موضوع خود را انتخاب کردید، می ‌توانید به نوشتن مطالب بپردازید.

جهت کسب درآمد دلاری معلولین از وبلاگ نویسی، می ‌توانید از روش‌ های مختلفی استفاده کنید. برای مثال می ‌توانید محصولات دیجیتالی خود را به فروش برسانید و درآمد خوبی را از این طریق کسب کنید.

برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی، باید به موارد زیر توجه کنید:

محتوای با کیفیت: برای جذب خوانندگان باید مطالب با کیفیت و مفیدی ارائه دهید.

برندینگ: باید به برندینگ توجه کنید تا خوانندگان به شما اعتماد کنند.

بازاریابی: باید به بازاریابی و تبلیغات وبلاگ خود توجه کنید تا تعداد خوانندگان و درآمد شما افزایش یابد.

تحقیق در مورد کسب و کار: برای موفقیت در کسب درآمد دلاری معلولین از طریق وبلاگ نویسی، باید بازار را به خوبی بشناسید. همچنین استراتژی ‌های مناسب جهت کسب درآمد از وبلاگ خود را تعیین کنید.

با توجه به موارد فوق، شروع وبلاگ نویسی به عنوان یکی از بهترین مشاغل فریلنسری افراد ناتوان به حساب می آید. به یاد داشته باشید که برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی، نیاز به صبر و پشتکاری دارید. شروع کار با یک وبلاگ جدید ممکن است کمی زمان بر باشد، اما با تلاش و پیشرفت در طول زمان می ‌توانید به نتایج مطلوبی دست یابید.

 

3- دستیار مجازی از مشاغل فریلنسری معلولین

شغل دستیار مجازی در مقایسه با دیگر مشاغل فریلنسری معلولین با چالش بیشتری مواجه می باشد. این شغل معمولا شامل مدیریت برنامه های کاری کارفرمایان شما، پاسخ به ایمیل های آنها و گاهی هم مدیریت دیگر افرادی است که برای کارفرمایان شما کار می کنند.

برای مثال، اگر شغل دستیار مجازی مربوط به یک وبلاگ نویس موفق باشد، شما باید برنامه های وبلاگ نویسی او را مدیریت کنید، به ایمیل های او پاسخ دهید، نویسندگانی که زیر نظر او کار می کنند را مدیریت کنید.

شغل دستیار مجازی جهت کسب درآمد دلاری معلولین در دنیای امروز به دلیل افزایش تعداد کارفرمایان و کارآفرینان از این خدمات، رونق گرفته است. این شغل برای افرادی که ترجیح می دهند در محیط کاری از راه دور کار کنند، بسیار ایده آل است. با این حال، این شغل، نیازمند آموزش مهارت های مدیریتی و سازماندهی قوی است. در صورتی که شما توانایی مدیریت برنامه های کاری، پاسخ به ایمیل ها و برقراری ارتباط مؤثر با کارفرمایان و سایر اعضای تیم را دارید، این شغل برای شما می تواند به عنوان یک راهی جهت کسب درآمد دلاری، بسیار مناسب باشد.

با توجه به این که حرفه دستیار مجازی جهت کسب درآمد دلاری معلولین، شغلی بسیار مناسب محسوب می شود، آکادمی تکانش جهت رفاه حال معلولین و حمایت از این عزیزان، دوره های آموزشی مرتبط با این شغل را ارائه داده است. بنابراین شما هم، مانند سایر افراد می توانید در این دوره ها شرکت کنید.

 

4- ادمین شبکه های اجتماعی شوید

یکی دیگر از مشاغل فریلنسری معلولین که درآمد مطلوبی دارد، ادمین شبکه های اجتماعی است. اگر به مدیریت اکانت ‌های رسانه‌ های اجتماعی مثل اینستاگرام، فیسبوک و پینترست علاقه دارید، می ‌توانید با این مهارت، درآمد خوبی کسب کنید. اکثر صاحبان کسب و کار و کارآفرینان، زمان کافی برای مدیریت اکانت‌ های رسانه ‌ای خود ندارند، بنابراین برای مدیریت این اکانت ‌ها به دنبال افرادی هستند که بتوانند برایشان پست‌ ها و تصاویر مناسب تولید کنند و آنها را در شبکه‌ های اجتماعی منتشر کنند. همچنین نیاز است به کامنت‌ ها و پیام‌ های کاربران پاسخ داده شود و پست‌ ها بر اساس برنامه‌ زمانی منتشر شوند. برای این کار، نیاز به آموزش استفاده از نرم ‌افزار های ویرایش عکس و فتوشاپ دارید تا بتوانید به عنوان یک ادمین موفق فعالیت کنید.’

 

5- کسب درآمد دلاری معلولین از طریق تست برنامه های موبایل

از دیگر راه های کسب درآمد دلاری معلولین می توان به تست برنامه های موبایل اشاره کرد. اگر می ‌دانید چگونه یک اپلیکیشن را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید و یا از یک وب اپلیکیشن روی کامپیوتر خود استفاده کنید، آنگاه شما برای این کار واجد شرایط هستید. این کار شامل تست کردن اپلیکیشن ‌ها و خدمات ارائه شده و نوشتن بازخورد های خود برای شرکت ‌ها و توسعه ‌دهندگان است.  User Testing، Tester Work، Test Birds و User Feel از جمله سایت ‌هایی هستند که به شما فرصت تست کردن اپلیکیشن ‌ها را می ‌دهند.

بعد از ثبت نام در این سایت‌ ها، شما می ‌توانید برای تست اپلیکیشن ‌های مختلف انتخاب شوید و بعد از تکمیل تست و ارسال بازخورد، پول خود را دریافت کنید. بهتر است قبل از شروع به کار، شرایط و قوانین هر سایت را با دقت بررسی کنید. بعضی از سایت ‌ها به شما اجازه می‌ دهند تا به عنوان یک تستر حرفه‌ ای، برای تست اپلیکیشن‌ های بیشتر با شرکت ‌ها و توسعه ‌دهندگان به صورت مستقیم همکاری کنید. در این صورت، می ‌توانید درآمد بسیار بیشتری را کسب کنید. برای این کار، بهتر است یک رزومه حرفه ‌ای تهیه کنید و با استفاده از شبکه ‌های اجتماعی و سایر منابع، این رزومه را به شرکت‌ ها معرفی کنید.

جهت موفقیت و کسب درآمد دلاری معلولین در این حرفه، بهتر است با تکنولوژی ‌های مختلف و سیستم ‌عامل‌ های گوناگون آشنا باشید و قابلیت همکاری و ارتباط مؤثر با توسعه‌ دهندگان و شرکت ‌ها را داشته باشید. اگر به مهارت های ذکر شده تسلط ندارید، نگران نباشید، زیرا با سپری کردن دوره های آموزشی آکادمی تکانش می توانید در حرفه مورد علاقه خود مشغول به کار شوید.

 

6- گویندگی یکی از بهترین مشاغل فریلنسری افراد ناتوان

اگر صدای عالی و درک خوبی از مکالمه انگلیسی دارید، یکی از بهترین مشاغل فریلنسری معلولین، گویندگی می باشد. به عنوان مثال، شما جهت تولید پادکست‌ ها استخدام می ‌شوید تا برای کارفرمایان، کار تبلیغاتی انجام دهید.

اگر شما دارای صدای خوب و رسایی می باشید و از قدرت تکلم خوبی برخوردار هستید، می‌توانید با شرکت در کلاس‌ های آموزش گویندگی و ورود به حرفه‌ ی گویندگی یا دوبله، درآمد خوبی را کسب کنید. برای مثال، سازندگان پادکست و انیمیشن ممکن است شما را برای گویندگی استخدام کنند. البته برای انجام این کار، به ابزار هایی مانند میکروفون، هدفون و کامپیوتر نیاز دارید. همچنین، مهارت در ضبط و ویرایش صدا نیز ضروری است. فرصت‌ های شغلی در زمینه گویندگی در سایت‌ های استخدامی و دورکاری در دسترس هستند.

حتما بخوانید فریلنسری و درآمد دلاری گویندگی

 

7- به تیم خدمات مشتری بپیوندید

از دیگر مشاغل جهت کسب درآمد دلاری معلولین انجام امور مربوط به خدمات مشتری می باشد. اگر شما می‌ خواهید به عنوان نماینده شرکت به تماس‌ ها و سوالات مشتریان پاسخ دهید، باید به مهارت‌ های کلامی و ارتباطی خود توجه کنید و از آن‌ ها به نحو احسن استفاده کنید. جهت فعالیت در این حرفه، می توانید خود را بسنجید که آیا در بازنویسی متون، مهارت دارید؟ بازنویسی متن از آن‌جایی که به کار گیری آن مستلزم مهارت ‌های زبانی مناسب است، به معلولانی که توانایی تکلم خوبی دارند، فرصتی برای به کارگیری استعداد خود می ‌دهد و به آن ‌ها کمک می ‌کند تا به موفقیت در این زمینه دست یابند.

همچنین، اگر به عنوان نماینده شرکت قرار است به تماس ‌ها و سوالات مشتریان پاسخ دهید، نیازمند مهارت ‌های کلامی و ارتباطی عالی هستید تا بتوانید کارفرما را متقاعد کنید که شما را استخدام کند. با این حال، بازنویسی متن به شما این امکان را می‌ دهد تا پیش از ورود به تماس با مشتری، متن اصلی سؤالات و درخواست ‌های مشتری را به دقت بررسی کرده و با توجه به مهارت ‌های خود، پاسخی دقیق و مطابق با نیاز مشتریان را ارائه دهید.

 

8- مترجمی از راه های کسب درآمد دلاری معلولین

مترجمی یکی از بهترین راه های کسب درآمد دلاری معلولین می باشد. به عنوان مثال، اگر زبان مادری شما آلمانی است و همچنین به زبان انگلیسی مسلط هستید، می ‌توانید متن های انگلیسی را به آلمانی و برعکس ترجمه کنید. شما می ‌توانید با جستجوی سایت ‌های مختلفی که به مترجمان اختصاص دارند، کار های ترجمه مختلفی را به صورت آنلاین پیدا کنید. به طور حتم کسب کردن چند کار اول سخت خواهد بود، اما پس از مدتی، به راحتی می توانید از این شغل درآمد بسیار خوبی به دست آورید.

حتما بخوانید چطور از فریلنسری ترجمه به درآمد دلاری برسیم؟

 

9- معلم خصوصی شوید

اجازه ندهید مدرک دانشگاهی یا تجربه کاری شما هدر برود. اگر در تدریس مهارت دارید، می توانید یک معلم خصوصی آنلاین شوید. در واقع معلم خصوصی آنلاین یکی از بهترین مشاغل فریلنسری معلولین می باشد.

تدریس خصوصی آنلاین شباهت بسیار زیادی به شغل تدریس معلم در مدارس دارد. سایت هایی وجود دارند که به طور اختصاصی برای یافتن مشاغل تدریس خصوصی آنلاین، ایجاد شده اند. شما به سادگی می توانید در این سایت ها ثبت نام کرده و مشغول به کار شوید. همچنین می توانید دوره های آموزشی خود را با استفاده از پلتفرمی مانند Teachable ایجاد کرده و بفروشید.

جهت آشنایی بیشتر با این مهارت و کسب درآمد دلاری معلولین از طریق تدریس در وبسایت Udemy می توانید همانند سایر افراد، از دوره های آموزش آکادمی تکانش استفاده کنید.

product_box

دوره جامع فروش دوره آموزشی در یودمی

دوره فروش پکیج آموزشی آنلاین در یودمی آکادمی تکانش توسط رضوان دهنوی تهیه و تدوین شده است که در طول مسیر دوره راهنمای کامل شما برای تهیه دوره آموزشی تا انتشار و فروش آن می‌باشد.

ثبت نام

10- تصحیح کننده شوید

از دیگر مشاغل فریلنسری افراد معلول می توان به تصحیح کردن اسناد، اشاره کرد. کار تصحیح شامل خواندن اسناد طولانی مانند گزارش ها، مطالعات موردی و مقالات برای تشخیص اشتباهات، غلط های املایی و اشتباهات دستوری است. اگر تسلط کامل به زبان انگلیسی دارید، قطعاً می توانید کار تصحیح را به خوبی انجام دهید.

 

11- طراحی گرافیک رسانه های اجتماعی از بهترین مشاغل فریلنسری افراد ناتوان

در دنیای مشاغل فریلنسری معلولین تقاضای زیادی برای طراحان گرافیک رسانه های اجتماعی وجود دارد. اگر بتوانید پست های زیبا یا کار های گرافیکی جالبی برای کانال های رسانه های اجتماعی ایجاد کنید، می توانید از این مهارت خود، سود خوبی به دست آورید.

اکثر کارآفرینان و کسب و کار ها، تیم ها و افرادی را جهت مدیریت کانال های رسانه های اجتماعی خود نیاز دارند. شما می توانید به عنوان یک طراح به این تیم ها بپیوندید تا به آنها کمک کنید تا برای کانال های خود تصاویر بصری ایجاد کنند.

Adapting for Disability in the Workplace and dealing with Discrimination

 

12- اینفلوئنسر شوید

شغل اینفلوئنسر شدن یکی از شغل‌ های پرطرفدار و درآمدزا برای افرادی است که در فضای مجازی فعالیت می ‌کنند. این شغل یکی از بهترین راه ها جهت کسب درآمد دلاری معلولین می تواند باشد، زیرا نیازی به حضور فیزیکی افراد ندارد و آن ها می‌ توانند با استفاده از تکنولوژی و ارتباطات اینترنتی در فضای مجازی به صورت اینفلوئنسر فعالیت کنند و درآمد دلاری داشته باشند. همچنین، با توجه به رونق رسانه ‌های اجتماعی، تعداد اینفلوئنسر ها رو به افزایش است و می ‌تواند برای افراد معلول نیز فرصتی جهت کسب درآمد مناسب باشد.

با توجه به این که اینفلوئنسر یکی از بهترین مشاغل فریلنسری افراد ناتوان محسوب می شود، آکادمی تکانش در این راستا، با برگزاری دوره های آموزشی لازم، معلولین عزیز را حمایت می کند.

 

13- تصویرگر شوید

اگر بتوانید به خوبی نقاشی بکشید، می توانید با انجام کار های تصویرسازی آنلاین درآمد خوبی کسب کنید. برای تبدیل شدن به یک تصویرگر، باید بتوانید از نرم افزار های طراحی توسط تبلت یا کامپیوتر استفاده کنید.

شغل تصویرگری یکی از بهترین مشاغل برای افراد معلول با استعداد در زمینه هنر و طراحی است که می تواند فرصتی بسیار خوب جهت کسب درآمد دلاری معلولین به حساب آید. تصویرگری شامل طراحی لوگو، کارت ویزیت، پوستر و سایر الگو های گرافیکی است. بسیاری از کسب و کار ها به دنبال تصویرگران با استعداد هستند که بتوانند برای آن ‌ها طرح ‌های گرافیکی زیبا و حرفه ‌ای ارائه دهند. بنابراین، اگر شما استعداد و تجربه کافی در طراحی گرافیکی دارید، می‌ توانید با شروع کار به عنوان تصویرگر، درآمد قابل توجهی را کسب کنید.

حتما بخوانید فروش Digital Arts در مارکت Etsy

 

سخن پایانی

در این مطلب سعی کرده ایم به معرفی مشاغل فریلنسری معلولین بپردازیم. معلولان می ‌توانند از خانه یا محل کار خود به عنوان یک پیمانکار آنلاین کار کنند. از آنجایی که مشاغل فریلنسری را می ‌توان به صورت اینترنتی و از راه دور انجام داد و معلولان قابلیت انجام امور انعطاف پذیر را دارند، بنابراین افراد کم توان می ‌توانند بر اساس شرایط و محدودیت ‌های خود، زمان و میزان کار خود را مدیریت کنند. این شغل ‌ها می ‌توانند به عنوان یک منبع ثابت درآمد برای معلولان باشند و به آن ها امکان زندگی مستقل تر، بهتر و با کیفیت تری را بدهند.

اگر شما ناتوان جسمی هستید، باید بدانید که نباید ناامید شوید و این موضوع را در نظر داشته باشید که می ‌توانید درآمد دلاری داشته باشید. تنها با دیدن چند ساعت آموزش و استفاده از یک سیستم، می ‌توانید به عنوان یک فریلنسر از خانه کار کنید و درآمد دلاری بالایی داشته باشید در حقیقت، این کار به شما اجازه می ‌دهد که به عنوان یک معلول، به صورت مستقل و انعطاف پذیر درآمد دلاری داشته باشید و زندگی بهتری را تجربه کنید.

آکادمی تکانش یک مجموعه آموزشی است که در زمینه کسب درآمد دلاری و گرفتن پروژه فریلنسری برای تمام افراد، حتی افراد کم توان، فعالیت می کند. بنابراین اگر شما دچار معلولیت هستید، هیچ نگران نباشید، زیرا آکادمی تکانش، از طریق فریلنسری افراد ناتوان را حمایت می کند. این آموزشگاه با ارائه دوره ‌های مختلف، افراد را برای کار به عنوان فریلنسر آماده می ‌کند. با شرکت در این دوره‌ ها، شما می ‌توانید مهارت ‌های لازم را کسب کرده و به راحتی به پروژه ‌های فریلنسری دلاری دسترسی پیدا کنید.

در آکادمی تکانش، شما می ‌توانید با هر فعالیتی که دوست دارید، به صورت آنلاین و از خانه کار کنید و درآمد دلاری مطلوبی داشته باشید. همچنین، این آموزشگاه با ارائه پروژه ‌های فریلنسری مختلف و متنوع، به شما این فرصت را می ‌دهد که با توجه به تخصص و مهارت خود، پروژه‌ هایی را که می ‌توانید برای آن‌ ها انجام دهید، انتخاب کنید و درآمد بسیار خوبی کسب کنید.

دسته بندی ها