روش ‌های رسیدن به درآمد دلاری با طراحی 3D

روش ‌های رسیدن به درآمد دلاری با طراحی 3D
تاریخ: 2022/01/10
بازدید: 528 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

در این مقاله قصد داریم در مورد چگونگی رسیدن به درآمد دلاری با طراحی 3D بپردازیم. اولین نکته مهمی که باید رعایت کنید، این است که خودتان را به عنوان فریلنسر موفق هنرهای ویدیویی به مشتری اعلام نکنید، زیرا در ذهن اکثر آنها این عنوان هیچ مفهوم خاصی ندارد. از آنجایی که قرار نیست با بقیه فریلنسرها به رقابت بپردازید، بهتر است روی یک حوزه کاری خاص از رشته مورد علاقه‌تان تمرکز کرده و در آن حوزه کاملا متخصص شوید.

با این توضیحات بسیار بهتر است که در معارفه اولیه بین خودتان و مشتری، بگویید که کار تصویرسازی انجام می‌دهید. این بسیار بهتر از معرفی کردن خودتان به عنوان یک آرشیویست هنری است که همه کار انجام می‌دهد.

حوزه کاری خود را مشخص کنید

هرچه دامنه کاری وسیع‌تری داشته باشید در بازار رقابتی شدیدتری نیز حضور خواهید داشت، اما اگر تخصصی‌تر کار کرده و روی یک زمینه خاص تمرکز کنید، در امر مشتری‌یابی نیز راحت‌تر و موفق‌تر خواهید بود. البته واضح است که به مرور زمان می‌توانید در کنار قبول کردن کار مشتریان، دامنه کاری خودتان را نیز گسترش دهید. اما در ابتدای کار هرچه خاص‌تر و تخصصی‌تر کار کرده و خودتان را در یک زمینه حرفه‌ای جلوه دهید، زودتر مطرح خواهید شد.

برای شروع کسب‌وکار فریلنسری، لازم نیست در همه زمینه‌ها تخصص داشته باشید. مشتریان برای به سرانجام رسیدن پروژه‌های خود به دنبال آچار فرانسه نمی‌گردند، بلکه برای آنها فقط تخصص در زمینه مورد نظر و کیفیت خروجی کار است که اهمیت دارد نه تعداد تخصص‌ها و مهارت‌های شما. پس هرچه زودتر زمینه تخصصی مورد علاقه خود را پیدا کنید باعث خواهد شد تا تمرکز خود را از روی باقی موارد برداشته و روی هدف خود متمرکز شوید.

انتخاب حوزه کاری در درآمد دلاری با طراحی 3D

برای رسیدن به درآمد دلاری با طراحی 3D برندسازی کنید

پس از انتخاب زمینه حرفه‌ای مورد نظر خود و به دست آوردن مهارت‌های مرتبط لازم، زمان آن رسیده تا وارد فضای مجازی شده و برند شخصی خودتان را برای مشتریان بالقوه ساخته و پرداخته کنید. فراموش نکنید که تمرکز اصلی در ساختن برند و لوگو شخصی شما، این است که خودتان را بهترین گزینه برای زمینه کاری تخصصی‌تان به مشتری معرفی کنید.

برای این کار می‌توانید رزومه و نمونه کارهای‌تان را آماده کرده و در کانال یوتیوب، صفحه اینستاگرام یا پروفایل لینکدین خود در معرض دید مشتریان قرار دهید. همچنین پروفایل‌های خود را به نحوی بسازید که مشتریان در اولین نگاه به راحتی متوجه شوند که شما یک فریلنسر هستید. برای مثال می‌توانید با این جمله توضیحات پروفایل خود را شرع کنید: آماده همکاری با شما هستم، می‌توانید از طریق ایمیل یا شماره زیر با من در ارتباط باشید.

احتمالا شما نیز به مانند همه فریلنسرهای مبتدی که به تازگی قصد ورود به این صنعت را دارند، کمی استرس و هیجان داشته باشید اما به محض اینکه اولین مشتری را پذیرفته و اولین دستمزد خود را بگیرید، شروع به رشد و پیشرفت خواهید کرد. این نکته بسیار مهم است که به فکر بهترین بودن و رقابت نبوده و وقت و انرژی خود را هدر ندهید، بسیاری از افراد در حوزه کاری شما وجود دارند که با مهارت‌های به مراتب کمتر از شما در حال کسب درآمد هستند. تنها لازم است مهارت کافی برای به سرانجام رساندن پروژه مشتری را داشته باشید و سپس شروع به کار و پیدا کردن مشتریان جدید کنید، داشتن تفکر صفر و یکی به هیچ وجه باعث پیشرفت شما نخواهد شد.

به محض ورود به دنیای فریلنسری و به دست آوردن اولین دستمزد خود، متوجه خواهید شد که نیازی نیست در حوزه کاری‌تان تخصص ۱۰۰ از ۱۰۰ داشته، درس بخوانید و مدرک رسمی بگیرید. اگر مبانی یک حوزه کاری تخصصی را می‌دانید در جریان باشید که همین الان افراد مشابه شما با مهارت ابتدایی خود در حال کسب درآمد هستند. پس از شروع به فعالیت، می‌توانید در دوره‌های مختلف ثبت نام کنید، ویدیوهای آموزشی ببینید و نمونه کار تهیه کنید، بدین ترتیب کم کم شروع به جذب مشتری کرده و کسب‌وکار خود را استارت بزنید.

برندسازی در درآمد دلاری با طراحی 3D

چگونه به عنوان یک فریلنسر رشد کرده و پیشرفت کنیم؟

به عنوان آخرین نکته این مقاله پاسخ این سوال را می‌دهیم که: چگونه به عنوان یک فریلنسر رشد کرده و پیشرفت کنیم؟ با توجه به جنس کار فریلنسری، ممکن است در ابتدا مشتری هایی سطح پایین با درخواست‌های ابتدایی و پرداختی‌های ناچیز داشته باشید، نباید انتظار داشته باشید که از همان لحظه شروع همه چیز عالی و طبق خواسته‌ها و برنامه‌ریزی‌های شما پیش رود.

فراموش نکنید که وب‌سایت یا کانال یوتیوب خود را هرچه زودتر راه اندازی کنید، سپس از تمام مشتریان خود توصیه نامه گرفته و به عنوان نمونه کار در پروفایل خود قرار دهید. با این کار مشتریان بالقوه متوجه می‌شوند که شما قبلا کار حرفه‌ای انجام داده و در ازای آن دستمزد دریافت کرده‌اید، سپس به دست آوردن مشتریان بعدی راحت‌تر و راحت‌تر خواهد شد و این بهترین تبلیغ برای کار شما خواهد بود.

وجود لوگوی شرکت‌های مختلف در وب‌سایت شما در قانع کردن مشتریان نقش مهمی خواهد داشت و آنها خواهند پذیرفت که شما جزو بهترین گزینه‌های موجود در بازار برای شروع همکاری هستید. همچنین به تدریج برندها و کمپانی‌های معروف‌تری پیدا خواهید کرد که به مهارت و تجربه شما احترام گذاشته و حتی مبالغی بیش از آنچه پیشنهاد کرده بودید به شما پرداخت خواهند کرد. پس ارزشش را دارد که در ابتدای کار به فکر پول نبوده، در عوض از مشتریان خود توصیه‌نامه درخواست کرده و رزومه خود را استارت بزنید.

فریلنسری در درآمد دلاری با طراحی 3D

سخن پایانی

افرادی که به‌تازگی به عنوان یک فریلنسر شروع به کار کرده‌اند، قصد دارند راهی را در مسیر شغلی پیش بگیرند که به بالاترین کسب درآمد دلاری برسند. بسیاری از فریلنسرهای جدید این طور فکر می‌کنند و منطقی هم به نظر می‌رسد، اما کسب درآمد از فریلنسینگ سختی‌های خودش را دارد. تنها به این دلیل که یک مهارت فریلنسری تقاضای بیشتری دارد و یا می‌توان از طریق آن درآمد دلاری فریلنسری بیشتری داشت، لزوما به این معنی نیست که بهترین مسیر برای دنبال کردن است. ​حقوق خوب گرفتن و یا کسب درآمد دلاری بالا از فریلنسری به سطح مهارت، تجربه و کیفیت کار شما بستگی دارد. ​پتانسیل درآمد یک فریلنسر بی حدوحصر است، پس هرچه زودتر از ابزار در دسترس مانند پروفایل آپ‌وورک، کانال یوتیوب، پروفایل لینکدین، صفحه اینستاگرام و طراحی وب‌سایت استفاده کرده و شروع به کسب درآمد کنید. به نظر شما چطور می‌توان به درآمد دلاری با طراحی 3D دست یافت؟

 

دسته بندی ها