الزامات فریلنسینگ موفق چیست؟

الزامات فریلنسینگ موفق چیست؟
تاریخ: 2021/07/31
بازدید: 624 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

در سراسر جهان، شرکت‌های کوچک و بزرگ تمایل بیشتری برای استخدام فریلنسرها پیدا کرده‌اند. اگر تصمیم گرفته‌اید که یک فریلنسر شوید، باید خود را برای شروع آماده کنید تا بتوانید در کار خود موفق شوید. قبل از رسیدن به موفقیت باید بدانید که الزامات فریلنسینگ موفق چه چیزهایی هستند تا شروع قدرتمندی داشته باشید. در ادامه مهمترین الزامات فریلنسینگ موفق را معرفی می‌کنیم.

الزامات فریلنسینگ موفق

بازار فریلنسینگ روز به روز در حال رشد و پیشرفت است و اگر می‌خواهید با موفقیت در این بازار رقابت کنید، باید متناسب با آن آماده شوید.

آیا فریلنسینگ با روحیات شما سازگار است؟

یکی از مهمترین الزامات فریلنسینگ موفق این است که بدانید روحیه متناسب با کاری را دارید یا خیر. قدم گذاشتن در راهی که برای شما ساخته نشده است می‌تواند عمر و انرژی‌تان را بیهوده هدر کند.

فریلنسینگ همانند هر شغل دیگری دارای مزایا و معایب خاص خود است. اما به طور کلی، برای اینکه یک فریلنسر باشید، باید دارای ذهنیت خاصی باشید. فریلنسینگ به شما این امکان را می‌دهد تا برنامه خود را تنظیم کنید، بنابراین می‌توانید هر زمانی که بخواهید در طول روز استراحت کنید، اما برای آن زمان دستمزد دریافت نخواهید کرد؛ زیرا چیزی به نام مرخصی استحقاقی در این شغل وجود ندارد.

اگر می‌خواهید یک فریلنسر موفق باشید، باید روال کاری روزانه خود را حفظ کنید، آماده باشید که چندین پروژه را همزمان انجام دهید و به طور مداوم به دنبال پروژه‌های جدید باشید تا جریان کاری خود را ثابت نگه دارید.

اگر هنوز به صورت تمام وقت مشغول به کار هستید، فوراً شغل خود را ترک نکنید. به صورت نیمه وقت به عنوان یک فریلنسر شروع به کار کنید تا مطمئن شوید از پس این نوع کار بر‌می‌آیید.

الزامات فریلنسینگ موفق

سایت‌های مناسب برای فریلنسینگ را شناسایی کنید

اکثر فریلنسرها برای گرفتن پروژه از سایت‌های فریلنسینگ استفاده می‌کنند. این وب‌سایت‌ها به شما امکان می‌دهند بدون زحمت با مشتریانی که به دنبال فریلنسر هستند‌، ارتباط برقرار کنید.

همچنین‌، اکثر این پلتفرم‌ها سیاست‌هایی برای حفظ حقوق فریلنسرها دارند. در وب‌سایت‌های فریلنسینگ معمولا کارفرماها پروژه‌های خود را در قالب یک موقعیت شغلی قرار می‌دهند و فریلنسرها می‌توانند به کارفرمایان پیشنهاد کنند تا پروژه‌هایشان را انجام دهند. این روند به صورت برعکس نیز امکان پذیر است. برای مثال لینکدین فضایی را برای فریلنسرها ایجاده کرده تا با قوی کردن پروفایل خود بتوانند پیشنهاد کار دریافت کنند.

پروفایل کاری ایجاد کنید

برای شروع فریلنسینگ و گرفتن پروژه به رزومه کاری نیاز دارد اما لازم نیست این کار را به روش های سنتی انجام دهید. زیرا اکثر وب‌سایت‌های فریلنسینگ دارای رزومه‌سازهای پیشرفته‌ای هستند که کار شما را راحت می کنند. برای این‌کار باید پروفایل خود را کامل و قوی و اطلاعات خود را در آن تکمیل کنید.

برای ایجاد یک پروفایل قوی به اندازه کافی وقت بگذارید. زیرا مشتریان احتمالی از طریق پروفایلتان با تحصیلات‌، مهارت‌ها، تخصص و تجربه شما آشنا می‌شوند. لازم نیست پروفایل خود را شبیه به رمان کنید؛ اطلاعات خود را کوتاه اما جذاب بنویسید. مهارت ها، تجربیات، دستاوردهای خاص خود را لیست کنید و توضیح دهید که چرا بهترین فرد برای این کار هستید.

الزامات فریلنسینگ موفق

نمونه کار آماده کنید

ایجاد رزومه، پروفایل قوی و ارائه اطلاعات برای گرفتن پروژه کافی نیست. شما می‌توانید در پروفایل خود توضیحاتی را ارائه کنید که نشان می‌دهد بهترین هستید اما تا زمانی که نمونه‌ای از کارهای خود را ارائه نکنید، کسی به شما اعتماد نمی‌کند. شما ممکن است بگویید که فضانورد هستید، اما تا زمانی که عکسی از خود در ایستگاه فضایی ارائه نکنید، کسی حرف شما را باور نمی‌کند. بنابراین، هنگام ایجاد پروفایل، مطمئن شوید که نمونه کارهایی را ارائه دهید که مهارت‌ها و تجربه شما را به درستی نشان می‌دهد. اگر در زمینه انتخابی خود تازه‌کار هستید، برای ایجاد نمونه کار وقت بگذارید.

نرخ کار خود را تعیین کنید

درست است که نرخ کار شما بستگی زیادی به مهارت و تجربه‌تان دارد اما ارزش کار خود را با گرفتن مبلغ ناچیز کم نکنید. مطمئنا برای شروع نمی‌تانید نرخی را ارائه کنید که یکک فریلنسر با تجربه ارائه می‌کند.

با این حال‌، اگر در نهایت می خواهید کار خود را به عنوان یک فریلنسر شروع کنید و به آن به چشم یک شغل تمام وقت نگاه می‌کنید، نرخی که ارائه می دهید باید هزینه‌های ماهانه شما را فارغ از میزان تجربه ‌تان، پوشش دهد.

پروژه‌های متناسب بگیرید

اگر به طور جدی به دنبال پروژه و مشتری هستید، به این نکات توجه کنید:

  • فقط برای پروژه‌ای درخواست دهید که اطمینان دارید از پس آن برمی‌آیید. درخواست دادن برای پروژه‌ای که خارج از توان شماست هیچ فایده ای ندارد. زیرا نمی‌توانید ان را به موقع و با نتیجه رضایت بخش تکمیل کنید. به عنوان یک فریلنسر دریافت بازخورد مثبت ار کارفرما بسیار اهمیت دارد.
  • وقتی درخواست انجام پروژه‌ای را ارسال می کنید، مطمئن شوید که به خوبی توضیح داده‌اید که چرا شما بهترین انتخاب برای آن شغل یا پروژه خاص هستید. مهارت‌ها و تجربه مربوط به پروژه را برجسته کنید.

الزامات فریلنسینگ موفق

بر روابط با مشتری‌هایتان تمرکز داشته باشید

روابط شما با مشتریان مهمترین قسمت فریلنسر شدن است. با حفظ ارتباط خوب با مشتریان فعلی خود و ارائه کار با کیفیت، به احتمال زیاد در آینده شغل ثابت‌تری خواهید داشت.

حتما پروژه‌ها را سرموقع انجام دهید و به دستورالعمل‌ها دقت کنید. پروژه نهایی را بارها بررسی کنید تا مشکلی در آن نباشد. سعی کنید در زمان کاری‌تان در دسترس مشتریانتان باشید تا به موقع به سوالات آنها پاسخ دهید. ، ویرایش های لازم را انجام می دهید و به طور موثر با مشتریان خود ارتباط برقرار می کنید.

علاوه بر این، شما می‌خواهید مجموعه کاملی را برای جذب مشتریان جدید بسازید. داشتن شهرت مثبت به عنوان یک فریلنسر بسیار مهم است، بنابراین مطمئن شوید که بهترین کار خود را ارائه می‌دهید و نظرات/رتبه‌های بالایی را کسب کنید. می توانید خدمات خود را در رسانه‌های اجتماعی تبلیغ کنید. حضور قوی بسیار مهم است، زیرا مشتریان می خواهند قبل سپردن پروژه‌ خود به شما احساس کنند می‌توانند به شما و برند شما اعتماد کنند.

سخن آخر

فریلنسینگ این نیست که شما به راحتی در اتاق‌ خواب خود دراز بکشید و کسب درآمد کنید. اگر تمام موارد بالا را در نظر بگیرید، فریلنسینگ می‌تواند راهی سریع و مقرون به صرفه برای کسب درآمد از خانه باشد. داشتن الزمات فریلنسینگ موفق برای شروعی پرقدرت بسیار مهم است.

دسته بندی ها