بهترین اپلیکیشن‌ های موبایل برای کسب درآمد دلاری

تاریخ: 2024/04/10
بازدید: بازدید
دیدگاه: دیدگاه

 

آیا کسب درآمد دلاری از اپلیکیشن موبایل واقعیت دارد؟ بله. به‌راستی می‌توان با این اپ‌ها کسب درآمد کرد. ازآنجایی‌که درآمد شما به دلار خواهد بود این اپ‌ها منبع درآمد بسیار مناسبی به‌عنوان یک شغل دوم محسوب می‌شوند. اپ‌هایی نیز وجود دارند که اگر به‌صورت مداوم از آن‌ها استفاده کنید می‌توانند در یک بازهٔ زمانی بلندمدت صدها دلار برای شما درآمد داشته باشند. برترین انتخاب‌های ما به‌صورت کلی عبارت‌اند از: 

  • اپلیکیشن Branded Surveys :یک برنامه نظرسنجی پولی معتبر با منبعی عظیم از نظرسنجی‌های موجود.
  • Misplay (فقط اندروید): با آزمایش بازی‌ها امتیاز کسب کنید. امتیازات خود را با کارت‌های هدیه یا پول نقد تعویض کنید. بهترین گزینه برای گیمرهای موبایل.
  • Rakuten: اپلیکیشن خرید با بازپرداخت نقدی و  پاداش 30 دلاری برای کاربران جدید. بهترین انتخاب برای افرادی که دائماً به‌صورت آنلاین خرید می‌کنند.
  • Survey junkie: نظرسنجی‌ها را انجام دهید، نظراتتان را به اشتراک بگذارید و امتیازهایتان را با کارت هدیه یا پول تعویض کنید. بهترین انتخاب برای دریافت کارت هدیه.
  • Swagbucks: کارهایی مانند نظرسنجی‌ها و تماشای فیلم‌های کوتاه را برای کسب پاداش انجام دهید. بهترین انتخاب برای کسانی که از فعالیت‌های مختلف آنلاین لذت می‌برند.

 برای بررسی لیست کامل برنامه‌های پولی قانونی، ویژگی‌های آنها و جوانب مثبت و منفی آنها و نحوه کسب درآمد دلاری از اپلیکیشن، در ادامه مطالب با ما همراه باشید.

اپلیکیشن Branded Surveys

این اپلیکیشن کسب درآمد خارجی یک پلتفرم نظرسنجی بسیار معتبر است که از سال 2012 فعالیت می‌کند و تا کنون بیش از38 میلیون دلار به کاربران خود پرداخت کرده است. نکته برجسته درباره این اپ این است که منبع بزرگی از پرسش‌نامه‌های آماده در ان وجود دارد. پر کردن این پرسش‌نامه‌ها بین ۵ الی ۱۵ دقیقه زمان می‌برد و به‌ازای هرکدام تا سقف ۵ دلار پرداخت می‌شود.

نقطه ضعف این اپ استاندارد سخت آن برای گرفتن صلاحیت شرکت در نظرسنجی است.  ممکن است واجد شرایط برای شرکت در تمام نظرسنجی‌های موجود در پلتفرم نباشید، یا ممکن است پس از پاسخ دادن به یک سؤال از نظرسنجی اخراج شوید زیرا با مشخصات دموگرافیک همخوانی ندارید.

 حداقل برداشت مالی: می‌توانید پس از به‌دست‌آوردن ۵ دلار، با گزینه‌های موجود از جمله PayPal، یا انتقال حساب بانکی، یا کارت‌های هدیه (از جمله آمازون) جایزه‌هایتان را نقد کنید. ثبت‌نام در این اپ سریع، آسان و رایگان است. بعلاوه، برای شروع یک جایزه خوشامدگویی 100 امتیازی دریافت خواهید کرد.

Swagbucks

Swagbucks به دلایل خوبی گزینه محبوبی میان اپلیکیشن‌هایی است که معرفی کردیم: درحالی‌که می‌توانید در نظرسنجی‌ها شرکت کنید، کارهای ساده دیگری نیز وجود دارد که می‌توانید برای کسب درآمد انجام دهید، مانند تماشای فیلم، بازی و بازپرداخت پول برای خرید آنلاین.

علاوه بر اینکه Swagbucks یک پلتفرم نظرسنجی معتبر است، گزینه‌های مختلف برای دریافت جایزه‌ها و پاداش ثبت‌نام سخاوتمندانه 10 دلاری‌اش، باعث شده این اپ یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های کسب درآمد باشد.

   حداقل برداشت: از نظر فنی حداقل پول نقد وجود ندارد، اما بیشتر گزینه‌های پاداش از 3 $ شروع می شوند (از جمله پول نقد PayPal و کارت‌های تحفه را انتخاب کنید).

  Survey Junkie

Survey Junkie یک شرکت برتر تحقیقات بازار با بیش از 10 میلیون عضو، رتبه بندی بالای کاربران است که می‌توان جوایزی با حداقل مبلغ ۵ دلار را در آن نقد کرد. این اپ به واسطه تنوع نظرسنجی‌هایش خود شناخته شده است. اگرچه هیچ جایزه‌ای برای ثبت‌نام وجود ندارد، اما کاربران جدیدمی توانند کارهای با ارزش بالا مانند نظرسنجی پروفایل را تکمیل کنند و ویدیو تماشا کنند تا به سرعت به حداقل پرداختی 5 دلار برسند.

 حداقل برداشت: هر 500 امتیاز به حساب PayPal شما انتقال ۵ دلار می‌دهد، یا می‌توانید از این امتیازات پاداش برای گرفتن کارت‌های هدیه استفاده کنید.

Misplay 

Misplay که به‌عنوان «برنامه سلطنتی  گیمرها» نام‌گذاری شده است، یک برنامه بازی رایگان است که برای بازی با تلفن هوشمند اندروید به شما امتیاز پاداش می‌دهد (نسخه iOS درحال‌توسعه است).  گاهی اوقات، شما باید بازخورد و نظرتان  را در مورد بازی ارائه دهید. در موارد دیگر، شما ملزم هستید به  نقاط عطف درون بازی (مانند سطح‌بندی) برسید. امتیازات شما را می‌توان برای کارت‌های هدیه به خرده‌فروشان عمده مانند آمازون، استارباکس و فروشگاه نینتندو بازخرید کرد.

حداقل برداشت: 1500 امتیاز، که تقریباً ارزشی معادل ۵ دلار دارد.

Kash Kick

Kash Kick عملکرد مشابه سایر برنامه‌های پاداش مانند Swagbucks دارد که طیف وسیعی از روش‌های مختلف برای کسب درآمد را ارائه می‌دهد. البته پر کردن نظرسنجی‌ها در Kash Kick به طور متوسط فقط حدود ۱ دلار در ساعت می‌پردازد.  بااین‌حال، Kash Kick پیشنهادهای منحصربه‌فردی برای پول درآوردن ارائه می‌دهد. به‌عنوان‌مثال، موردی پیدا کردیم که به کاربران امکان می‌دهد 300 دلار از Kash Kick کسب کنند. تنها باید یک اشتراک LifeLock سالانه 100 دلاری را  (که می‌تواند پس از سال اول آن را لغو شود) بخرند. به‌عبارت‌دیگر، می‌توانید به‌آسانی ۲۰۰ دلار  سود خالص داشته باشید.

 در Kash Kick بازی نیز وجود دارد. بازی‌های Kash Kick پرداخت‌های بالاتری نسبت به پلتفرم‌های رقیب (مانند Misplay) دارند؛ اما معمولاً برای کسب درآمد از شما می‌خواهند که سریع‌تر به مراحل  تعیین شده برسید (مثلاً به‌جای ۱۴ روز باید ۷ روزه به آن مرحله برسید). این جدول زمانی فشرده برای همه افراد قابل‌اجرا نیست، اما اگر وقت برای انجام آن داشته باشید، بازی‌های Kash Kick ارزش امتحان‌کردن دارند.

 حداقل برداشت: حداقل 10 دلار  از طریق PayPal.

Bingo Cash

Bingo Cash از Papaya Gaming ورژن مدرنی از یک بازی کلاسیک است؛ این بازی جوایز نقدی دارد و بازی رایگان را هم برای کاربرانش فراهم می‌کند. از یک مقیاس ۵ نمره‌ای، این بازی امتیاز ۳ را دریافت می‌کند. اساساً این اپ، نوعی بازی پرداختی برای کسانی است که مایل به ورود به مسابقات نقدی هستند. برای همین بین اپ‌های دیگر نمره کمتری می‌گیرد.  بااین‌حال، می‌توانید آن را به‌صورت رایگان امتحان کنید و حتی بدون نیاز به پرداخت، وارد مسابقات شوید. بازیکنان هر گروه بر اساس سطح مهارت مطابقت دارند و همه توپ‌ها و کارت‌های یکسانی را دریافت می‌کنند و می‌بینند؛ بدین‌گونه، اپلیکیشن یک بازی منصفانه را تضمین می‌کند. سه نفر برتر در هر بازی، جوایز نقدی کسب می‌کنند که کسب درآمد دلاری از اپلیکیشن را ممکن می‌سازد.

 Bingo Cash برای مسابقات چندنفره و پاداش‌های روزانه خود محبوب شده است و فرصت‌های کسب درآمد متنوعی را فراهم می‌کند. البته هیچ جایزه‌ای برای ثبت‌نام در نظر گرفته نشده است.

 حداقل برداشت: بازیکنان می‌توانند برندهای خود را از طریق PayPal و Apple Pay به طور ایمن و بدون حداقل برداشت مشخص کنند.

 Rakuten Insight

Rakuten Insight یک برنامه نظرسنجی پولی از شرکت سازنده اپ Rakuten، معروف‌ترین پورتال خرید بازپرداخت و پول نقد در ایالات متحده است. این برنامه فقط برای دستگاه‌های اندرویدی در دسترس است، اما می‌توان نظرسنجی را برای آیفون از طریق وب‌سایت آن‌ها پر کرد که برای موبایل بهینه‌سازی‌شده است.

این اپ یکی از بهترین برنامه‌های نظرسنجی پرداختی است که در بازار وجود دارد. نکته منفی Rakuten Insight این است که تعداد نظرسنجی‌های موجود در مقایسه با سیستم‌عامل‌های بزرگ‌تر مانند Survey Junkie محدود است.

 بااین‌حال، اگر شما هم قصد انجام نظرسنجی‌های پولی را دارید، نرخ پرداخت متوسط روبه‌بالا این اپ را به یکی از بهترین گزینه‌ها تبدیل می‌کند.

 حداقل برداشت: ۵ دلار از طریق برداشت از PayPal.

جایزه‌های SurveyMonkey

SurveyMonkey که به شکلی گسترده‌ای توسط بسیاری از مشاغل برای جمع‌آوری فیدبک مشتری استفاده می‌شود، یک اپ جایزه‌دار نیز دارد که کمتر شناخته شده است. در مقایسه با دیگر اپ‌های نظرسنجی، نرخ پرداخت این اپ به نسبت بالاست و می‌توان به راحتی کسب درآمد دلاری از اپلیکیشنSurvey Moneky  داشت.  نظرسنجی‌های پلتفرم معمولاً کوتاه است و فقط 2-3 دقیقه زمان می‌برد. بااین‌حال، مدت دردسترس‌بودن نظرسنجی‌ها محدود است.

 حداقل برداشت: برای بازخرید جوایز باید حداقل ۵ دلار کسب کنید. کارت‌های هدیه آمازون یا کمک به خیریه تنها گزینه‌های بازخرید هستند.

Inbox Dollars 

Inbox Dollars یک برنامه کسب درآمد محبوب است که به شما امکان می‌دهد از طریق نظرسنجی‌ها و همچنین انواع کارهای دیگر درآمد کسب کنید.  این اپ متعلق به همان شرکتی است که Swagbucks را اداره می‌کند، اما تفاوت‌های کلیدی بین این دو اپ وجود دارد (از جمله اینکه این یکی از معدود سایت‌هایی است که می‌توانید برای خواندن ایمیل پول دریافت کنید).

Index Dollars همچنین برای فعالیت‌هایی که انجام می‌دهید به شما پول واقعی (و نه امتیاز) پاداش می‌دهد.  نکته منفی؟ حداقل باید ۱۵ دلار کسب کنید تا بتوانید جایزه را نقد کنید، اگرچه پاداش نام‌نویسی در این ۵ دلار است که می‌تواند به شما در رسیدن به این مقدار کمک کند.

 حداقل برداشت: ۱۵ دلار برای کشیدن پول.

Fiverr

فایورر یک بازار آزاد است. این اپ را برای ارائه طیف گسترده‌ای از کارها و خدمات می‌شناسند.برای بسیاری فایور بهترین راه کسب درآمد دلاری از اپلیکیشن است.  نکته منحصربه‌فرد درمورد فایورر این است که شما کسی هستید که کاری که باید انجام دهید را کنترل می‌کنید و آن را به اشتراک می‌گذارید تا دیگران سرویس شما را بخرند. به‌این‌ترتیب، می‌توانید کارهایی را انتخاب کنید که تمام از راه دور و از طریق تلفن همراه هوشمند شما قابل‌انجام باشند. کارهایی شامل ویرایش ویدئو، ویرایش اثبات و ویرایش عکس و کارهای دیگر باشد.

Arrived 

Arrived  با حمایت جف بزوس، بستری برای سرمایه‌گذاری در خانه‌های اجاره‌ای و تعطیلات خانوادگی، با حداقل سرمایه‌گذاری ۱۰۰ دلار فراهم می‌کند. برخلاف روش‌های سنتی، Arrived املاک را مدیریت می‌کند و به سرمایه‌گذاران امکان می‌دهد بدون دردسرهای معمول صاحبخانه بودن، سود سه‌ماهه از درآمد خالص کسب کنند.

 این پلتفرم منحصراً به خانه‌های مناسب برای خانواده‌های تک‌نفره اختصاص دارد و هدفش بهینه‌سازی درآمد اجاره و استفاده درست از دارایی‌هاست. هرچند این اپ به نسبت جدید است و سابقه محدودی دارد، نوآوری، سادگی ورود به آن و احتمال‌داشتن درآمد منفعل باعث شده گزینه‌ای جذاب برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات باشد.

فروشگاه TikTok

پرفروش‌ترین نویسنده در اواخر سال 2023 کیلا شاهین 24 ساله بود. کتاب او که خودش منتشر کرده بود و «خاطرات کاری سایه‌ها» نام داشت از هر عنوان دیگری در آمازون بیشتر به فروش رفت. راز موفقیت او چه بود؟ فروشگاه TikTok.

 فروشگاه TikTok فرصتی جدید برای سازندگان است تا بتوانند  درآمد کسب کنند؛ حال یا با معرفی مستقیم محصولات در TikTok یا ترویج سایر محصولات به‌عنوان یک فروشنده وابسته. شما محتوا برای محصولات تولید می‌کنید و خیلی خوب از الگوریتم TikTok بهره می‌برید (این الگوریتم صرف‌نظر از تعداد دنبال‌کنندگان به نفع تولیدکننده‌ها محتوای جدید کار می‌کند).

یک شبکه قوی از فروشنده‌های وابسته باعث شد که فیلم معرفی «خاطرات کاری سایه‌ها» اکنون بیش از 1 میلیارد بار مشاهده شده باشد.

آمازون (برنامه Influencerها) 

برنامهInfluencerهای  آمازون به افراد عادی اجازه می‌دهد تا با ایجاد فیلم‌های کوتاه بررسی محصول کسب درآمد دلاری از اپلیکیشن داشته باشند. درحالی‌که برای افزایش درآمد خود می‌توانید فیلم‌های خود را از طریق رسانه‌های اجتماعی تبلیغ کنید، نکته منحصربه‌فرد در مورد این فرصت این است که فیلم‌ها می‌توانند مستقیماً در لیست‌های آمازون نمایش داده شوند.

هر بار که بینندگان فیلم‌های شما را تماشا می‌کنند و خرید می‌کنند، کمیسیون دریافت می‌کنید.  این یعنی برای شروع یا عملکرد خوب نیازی به تعداد زیاد دنبال‌کننده در شبکه‌های اجتماعی ندارید.

Fop 

FOP یک برنامه موبایل است که به شما اجازه می‌دهد با فروش عکس‌هایی که با گوشی همراهتان می‌گیرید، کسب درآمد دلاری از اپلیکیشن داشته باشید.  یک عکس می‌تواند چندین بار به فروش برسد که یعنی می‌توانید منبعی از درآمد منفعل ایجاد کنید.

بهترین راه برای کسب درآمد از طریق «مأموریت‌ها» است که در آن Fop با یک مارک خاص همکاری می‌کند تا نشان دهد افراد روزانه چگونه از محصول خود استفاده می‌کنند.

 حداقل برداشت: حداقل وجود ندارد، اما Fop ماهانه یک‌بار از طریق PayPal به شما پرداخت می‌کند.

 Evocation

Evocation (که قبلاً Achievement نامیده می‌شد) ترکیبی از یک برنامه نظرسنجی و یک برنامه تناسب‌اندام است.

 این کار با همگام‌سازی با سایر اپلیکیشن‌های تناسب‌اندام که در گوشی خود دارید، از جمله «Apple Health Fitbit Mummifies MyFitnessPal» و بیش از ده‌ها اپ دیگر انجام می‌شود.  علاوه بر کسب پاداش از طریق فعالیت‌های سالم و ورزشی، به‌عنوان‌مثال، رسیدن به 10،000 قدم در یک روز، می‌توانید با پاسخ به نظرسنجی‌های مربوط به‌ سلامتی، پاداش دریافت کنید و کسب درآمد دلاری از اپلیکیشن Evocation  داشته باشید.

 حداقل برداشت: برای کشیدن پول به حداقل 10،000 امتیاز نیاز دارید، که به شما یک کارت هدیه ده دلاری می‌دهد که مربوط به  خرده فروشان محبوب است.

 نکته حرفه‌ای: با لینک‌کردن این اپ با اپلیکیشن مانند Apple Health که فعالیت و مراحل شما را در پس‌زمینه دنبال می‌کند، به یک اپلیکیشن درآمد منفعل تبدیل کنید.

 بهترین برنامه‌های پول‌سازی: سخن آخر 

اولویت اصلی ما هنگام تهیه این لیست این بود که مطمئن شویم هر اپلیکیشن که معرفی کردیم هم قانونی است و هم مبلغ مناسبی پرداخت می‌کند. بسیاری از برنامه‌های دیگر نیز وجود دارند درحالی‌که برخی از آنها برای برخی از افراد  کارآمد هستند، برخی دیگر فقط داده‌های شما را جمع‌آوری می‌کنند و وقت شما را هدر می‌دهند بدون اینکه فرصتی واقعی برای کسب درآمد برایتان فراهم کنند. در این مطلب تلاش ما بر این بود تا شما را در یافتن بهترین راه کسب درآمد دلاری از اپلیکیشن یاری کنیم.

کسب درآمد دلاری از اپلیکیشن می‌تواند راهی سریع و ساده اما مطمئن برای پیشرفت در یک حرفه خاص باشد، اما نیازمند پشتکار و شناخت درست اپ‌های پرکاربردی در این زمینه است.

دسته بندی ها