درآمد دلاری از سایت یودمی udemy

درآمد دلاری از سایت یودمی udemy
تاریخ: 2023/06/22
بازدید: بازدید
دیدگاه: دیدگاه

این روزها برای تمام تخصص‌ها امکان داشتن درآمد دلاری وجود دارد. تدریس یکی از تخصص‌هایی است که شاید داشتن درآمد دلاری از آن، به فکر خیلی از افراد نرسیده باشد. اما این روزها سایت‌های زیادی وجود دارند که شما به‌عنوان یک معلم می‌توانید دوره‌های آموزشی خود را در آن‌ها برگزار کنید. یودمی یکی از این سایت‌هاست که می‌توان آن‌را یکی از معروف‌ترین و بزرگترین پلتفرم‌های تدریس در دنیا هم نامید. در این مطلب در مورد سازوکار درآمدزایی از یودمی می‌گوییم. پس اگر به‌دنبال راهی برای کسب درآمد دلاری از سایت یودمی هستید، با ما همراه شوید.

حتما بخوانید معرفی و بررسی سایت یودمی udemy

چرا یودمی udemy

یودمی برطبق آخرین آمار بالای ۵۰ میلیون دانشجو دارد. یعنی شما در فضایی کار می‌کنید که احتمال پیدا کردن دانشجو در آن بسیار زیاد است. از طرفی این پلتفرم، زیرساخت‌ها و مارکتینگ بسیار خوبی برای افراد علاقه‌مند فراهم کرده است. شما می‌توانید با قرار دادن دوره‌های آموزشی مختلف در هر زمینه‌ای، درآمد دلاری از سایت یودمی داشته باشید. پس چرا یودمی نه؟

میزان درآمد دلاری در یودمی

برای برآورد میزان درآمد در یودمی باید به میزان تقاضای افراد توجه کرد. هرچقدر شما بتوانید با روش‌های مختلف، افراد بیشتری را مجاب به خرید دوره آموزشی خود کنید، طبیعی است که درآمد شما هم بیشتر خواهد شد. یک نکته خوب در مورد یودمی این است که شما برای کسب درآمد دلاری از سایت یودمی، تنها یک‌بار باید فیلم خود را ضبط کرده و روی سایت قرار دهید. بعد از آن، افراد بسته شما را خریده و درآمد دلاری برای شما زده می‌شود.

در واقع شما کار خود را انجام داده و کنار می‌روید و درآمد شما ادامه خواهد داشت. آنچه که بعد از قراردادن دوره آموزشی در یودمی اهمیت دارد، استراتژی‌های مارکتینگ یا بازاریابی شماست که باعث می‌شود توجه افراد به سمت شما جلب شود. در واقع میزان درآمد از یودمی می‌تواند نامحدود باشد. قیمت‌گذاری هم در دست شماست. هر میزان که بخواهید می‌توانید روی دوره‌های خود قیمت بگذارید.

حتما بخوانید یودمی برترین پلتفرم برای فروش دوره آموزش آنلاین

نحوه کسب درآمد دلاری از سایت یودمی

برای داشتن درآمد دلاری از سایت یودمی، هیچ قانون خاصی وجود ندارد. در واقع همه چیز بسته به ابتکار شماست. هرچقدر بتوانید دوره‌های خود را با جذابیت بیشتری تولید کنید،‌ مخاطب بیشتری خواهید داشت. خیلی از افراد ابتدا به عرضه دوره‌های رایگان می‌پردازند. به این ترتیب، جامعه هدف و مخاطبان خود را پیدا کرده و سپس کم‌کم، دوره‌های پولی خود را روی یودمی قرار می‌دهند. برگزاری وبینار،‌ داشتن فایل‌های مختلف با فرمت‌های گوناگون، داشتن چت‌روم ویژه برای برقراری ارتباط با دانشجو و از همه مهمتر، بیان خوب و نحوه صحیح برخورد، می‌تواند از عواملی باشد که دوره‌های شما بیشتر دیده شوند.

نکات مهم در مورد کسب درآمد دلاری از سایت یودمی

برای کار در هر پلتفرمی باید ابتدا تمام نکات مربوط به آن را بدانیم. بعضی مسائل با اینکه خیلی سطحی به‌نظر می‌رسند اما در پیشبرد اهداف شما بسیار موثرند.

 دوره آموزشی مناسب انتخاب کنید

در یودمی شما می‌توانید هر نوع آموزشی که تصور می‌کنید را پیدا کنید. به همین دلیل یافتن یک دوره آموزشی منحصربه‌فرد بسیار مهم است. حالا اگر نگوییم خیلی خاص، اما دوره‌ای که شما ارائه می‌کنید باید تفاوت‌هایی با آنچه که روی سایت هست، داشته باشد. پس به‌دنبال یافتن نیازهای افراد باشید تا بتوانید برای پاسخ به آن نیازها، دوره‌های مناسب تولید کنید.

از تجهیزات خوب استفاده کنید

اینکه دوره آموزشی شما شکل و شمایل خوبی داشته باشد، برای جذب مخاطب بسیار موثر است. اگر امکان داشتن تجهیزات خاصی مانند انواع میکروفن‌ها یا حتی یک گوشی خوب را ندارید، باید بتوانید با نرم‌افزارهای مختلف، کاستی‌ها را جبران کنید. اما به خاطر داشته باشید، که شرط ورود و موفقیت در یک بازار بین‌المللی و البته رقابت با میلیون‌ها نفر، داشتن حداقلی از امکانات مناسب است. هدف شما کسب درآمد دلاری از سایت یودمی است. پس روی هدف خود سرمایه‌گذاری کنید. در عین حال شکل و فرم ارائه آموزش هم در این سایت بسیار مهم است. تفکر خلاق در اینجا به کمک شما خواهد آمد.

برنامه منظم داشته باشید

برای خودتان یک سرفصل از برنامه‌ها و آنچه که قرار است ارائه کنید، داشته باشید. منظور ما این است که بدون برنامه نباید وارد یک بازار به این وسعت شد. باید با ارزش قرار دادن برای مخاطب خود، بدانید که قرار است چه کنید.

بخشنده باشید

برای اینکه بتوانید دانشجویان را از سراسر دنیا به سمت خود جلب کنید، باید اعتماد آن‌ها را به خود جلب کنید. یکی از راه‌های جلب اعتماد، به اشتراک گذاشتن دانش شماست. دانشجو باهوش است و اگر حس کند شما در هر دوره مطالبی را حذف می‌کنید تا او مجبور به خرید دوره دیگری شود، تمایلی به ادامه کار نخواهد داشت. معمولا کسانی که در فضاهای مجازی به‌دنبال یادگیری هستند، دوست دارند در کوتاه‌ترین زمان، بیشترین اطلاعات را داشته باشند. پس در ارائه دانش خود بخشنده باشید.

product_box

دوره جامع فروش دوره آموزشی در یودمی

دوره فروش پکیج آموزشی آنلاین در یودمی آکادمی تکانش  توسط رضوان دهنوی تهیه و تدوین شده است و بصورت پروژه محور و گام به گام به همراه پشتیبانی مادام‌العمر راهنمای کامل شما برای تهیه دوره آموزشی تا انتشار و فروش آن می‌باشد.

ثبت نام

سخن پایانی

یودمی خود یک معلم خوب برای شماست. می‌توانید با کمی جستجو در این سایت، منابعی که برای آموزش مربیان قرار داده شده را پیدا کرده و از خود سایت هم یاد بگیرید که چطور دوره‌های خوبی عرضه کنید. با کمی تلاش می‌توانید با عرضه دوره‌های آموزشی،‌ در کنار داشتن درآمد دلاری از سایت یودمی، تجربه‌ای خاص از تدریس را نیز داشته باشید.

 

دسته بندی ها