برترین سایت های فریلنسری نویسندگی 2023

برترین سایت های فریلنسری نویسندگی 2023
تاریخ: 2021/12/26
بازدید: 724 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

طی سال‌های اخیر، به‌دلایل مختلف فریلنسینگ به یک شغل محبوب و حرفه‌ای تبدیل شده و افراد زیادی به خصوص دانشجویان را به سمت خود جذب کرده است. امروزه بیشتر نیروی کار در ایالات متحده آمریکا را فریلنسرها تشکیل می‌دهند. یک فریلنسر می‌تواند هر مهارتی که در آن تخصص دارد را به راحتی به مشتریان ارائه داده و یک شـغل پاره‌وقت و یا تمام‌وقت برای خود ایجاد کند. به همین دلیل هم سایت های فریلنسری نویسندگی به میان آمده و طرفدار بسیاری دارند.

فریلنسری و نویسندگی برای دانشجویانی که مهارت‌های نوشتاری خوبی داشته و می‌خواهند در اوقات فراغت خود درآمد کسب کنند، واقعاً فرصت مناسبی است. در ادامه ۱۰ وب‌سایت برتر فریلنسری برای نویسندگان را گردآوری کرده و قصد داریم در مورد آنها به بحث و گفتگو بپردازیم. با ما همراه باشید.

بهترین وب‌سایت‌های فریلنسینگ برای نویسندگان؛

Upwork

سایت های فریلنسری نویسندگی Upwork

Upwork یک وب‌سایت با برای طیف وسیعی از کار‌های نویسندگی، منتظر نویسندگان است. این وب‌سایت از پیشگامان عرصه فریلنسری و دورکاری بوده و با سایت جامع و پشتیبانی عالی، یک منبع و مرجع همیشگی در بین فریلنسرهای جهان در تمام حوزه‌های کاری به شمار می‌رود.

نتیجه کار و تلاش وب‌سایت Upwork بود که در حال حاضر بیش از ۱۲ میلیون فریلنسر، ۵ میلیون مشتری و ۳ میلیون آگهی استخدام دورکاری در برای متقاضیان و جویندگان آنلاین کار وجود دارد. در آپ‌وورک همه نوع کار و کارفرمایی که دلخواه شما باشد وجو دارد، قرارداد‌های موقت، قرارداد‌های طولانی مدت و کار ساعتی.

اگر بخواهید به تنهایی و با روش‌های سنتی و روش‌هایی که بدان آشنایی دارید شروع به کار نویسندگی کنید، احتمالا پس از ماه‌ها اولین مشتری خود را پیدا کرده و پس از سال‌ها به سودآوری خواهید رسید، اما با استارت زدن در آپ‌وورک، شما به حجم انبوه و بی پایانی از مشتری‌ها و پروژه‌ها دسترسی دارید که به شما اجازه می‌دهد از همین امروز شروع به کسب درآمد کنید.

به این نکته توجه داشته باشید که Upwork درصدی از دستمزد شما را برای خود برخواهد داشت، اما این درصد از مقابل بازار کار ارزشمند و گسترده‌ای که در اختیارتان قرار داده است اصلا مبلغ مهمی نیست. ارزشش را دارد، امتحان کنید.

FlexJobs

سایت های فریلنسری نویسندگی FlexJobs

FlexJobs یک مرکز تجاری مشاغل آنلاین است، هم برای فریلنسر‌ها که به دنبال کار تمام‌وقت و نیمه‌وقت بوده و هم برای افرادی که به دنبال مشاغل روزمزد منعطف هستند.FlexJobs  یک تابلوی استخدامی است که نویسندگان ماهر را قادر می‌سازد تا مشتریان مورد انتظار را پیدا کرده و به گیگ‌های (Gigs) نویسندگی بزرگ دسترسی داشته باشند.

مزیت بزرگ FlexJobs این است که تمام فرصت‌های کاری و استخدامی فریلنسری، با دقت غربال و بررسی می‌شود، تمام درخواست‌های شغلی غربالگری می‌شوند تا تضمین شود که هیچ کلاهبرداری وجود ندارد. FlexJobs مدعی است که یک تیم بزرگ، بیش از ۱۰۰ ساعت در هفته را صرف بررسی مداوم شرکت‌ها و مسئولیت‌ها می‌کند تا مطمئن شوند هنگامی که مشغول جستجو در وب‌سایت‌شان هستید، در حال تماشای بهترین فرصت‌های شغلی باشید.

iWriter

سایت های فریلنسری نویسندگی iWriter

iWriter شاید در دسترس‌ترین و امن‌ترین وب‌سایت برای موقعیت‌های شغلی در حوزه نویسندگی آنلاین باشد. iWriter در میان سایر وب‌سایت‌ها به این دلیل برجسته و معتبر است که در آن، نویسندگان باتجربه‌تر و مشهورتر فرصت‌های شغلی نویسندگی را از مشتریان تحویل گرفته و آن را به نویسندگان دیگر برون‌سپاری می‌کنند، که این مورد پیدار مشتریان بالقوه را برای نویسندگان جدید و تازه‌کار ساده‌تر می‌کند.

برای شروع کافی است یک فرم را کامل کرده و دو دستور کوتاه ۲۵۰ کلمه‌ای را تکمیل کنید. به محض اینکه به iWriter ملحق می‌شوید، می‌توانید بلافاصله شروع به نوشتن و کسب درآمد کنید.

برخلاف سایت‌های مشابه دیگر، iWriter مشتریانی ثابتی دارد که فعالانه به دنبال مقالات خاص بوده و در صورت داشتن قلم خوب، به سمت شما بازخواهند گشت. اگر فعال بوده و همینطور به پیشرفت و ایجاد رزومه قوی ادامه دهید، نویسنده Elite Plus می‌شوید و دستمزد و ارزش کارتان افزایش می‌یابد. برای اینکه بتوانید به یک نویسنده الیت پلاس تبدیل شوید، باید خودتان را ثابت کنید.

BloggingPro

سایت های فریلنسری نویسندگی BloggingPro

BloggingPro به وبلاگ‌نویسان و فریلنسر‌ها در هر سطحی از مهارت و تجربه، کمک می‌کند تا موفق‌تر شده و بیشتر دیده شوند.BloggingPro وب‌سایتی است که نویسندگان می‌توانند به دنبال حوزه‌های مختلفی از شغل نویسندگی باشند، از نوشتن برای وبلاگ گرفته تا نوشتن محتوا، پخش اخبار، مجله، ویرایش فنی و تصحیح نوشتار. هر هنر نویسندگی که دارید برای این وب‌سایت عرضه کنید تا از مهارت خود درآمد کسب کنید.

Contena

سایت های فریلنسری نویسندگی Contena

Contena یک سایت نویسندگی فریلنسری است. در صورتی که به دنبال وب‌سایتی برای یافتن عالی‌ترین مشاغل وبلاگ‌نویسی هستید که پرداخت‌های بسیار خوب و منظم داشته باشند، وب‌سایت Contena باید اولین و آخرین انتخاب شما باشد. Contena جستجوی گیگ‌ها را به‌صورت خودکار انجام می‌دهد.

Contena احتمالاً بهترین سایت موجود برای تضمین درآمد در مشاغل آزاد است. وب‌سایت Contena همچنین یک آکادمی آموزشی عالی برای فریلنسر‌های جدید و تازه‌کار دارد.

Freelancer.com

سایت های فریلنسری نویسندگی Freelancer.com

Freelancer.com یک تابلوی استخدامی بزرگ است که فرصت‌های شغلی را برای همه نویسندگان کوچک با بودجه‌های کم و شرکت‌های بزرگ ارسال می‌کند. Freelancer.com در حال حاضر یکی از بزرگترین پلتفرم‌های موجود برای ارتباط با فریلنسر‌هایی با استعداد‌های متفاوت در سراسر جهان است.

این مرکز تجاری به فریلنسر‌ اجازه می‌دهد تا کار پیدا کرده و با صاحبین کسب‌وکارها به مفیدترین شکل ممکن ارتباط برقرار کند. شما می‌توانید در سه مرحله و به سادگی کار پیدا کنید: مشاغلی که با مهارت‌های شما هماهنگی دارند را جستجو کنید، برای آن شغل درخواست دهید و استخدام شوید.

Textbroker

سایت های فریلنسری نویسندگی Textbroker

Textbroker یک وب‌سایت نویسندگی فریلنسری است که شبیه به یک آژانس بزرگ کار می‌کند. آنها نویسندگان فریلنسر را فقط بر اساس مهارت و کیفیت استخدام می‌کنند، که این کار به شما اجازه می‌دهد تا حجم عظیمی از تصویر آیتم‌ها، انتشارات مطبوعاتی، کپی‌های وب، سایت‌ها و دیگر مشاغل نویسندگی مشتریان‌شان را دریافت کنید.

این سایت همچنین به نویسندگان امکان دسترسی به ابزار‌های نویسندگی و ویرایش آنلاین را می‌دهد تا بتوانند استعداد‌های خود را بهبود بخشیده و در مورد پروژه‌هایی که انجام داده‌اند بازخورد دریافت کنند.

Constant Content

سایت های فریلنسری نویسندگی Constant Content

Constant Content یک وب‌سایت تولید محتوا و برون سپاری است که در آن، می‌توانید به عنوان یک نویسنده مستقل و نویسنده‌ای که کارهای برون‌سپاری دیگر نویسنده‌ها را قبول می‌کند ثبت نام کنید. Constant Content یک مدیریت تولید محتوا است که با بیش از ۵۰۰۰۰ شرکت فعال در حوزه آنلاین و دورکاری همکاری کرده و طیف گسترده‌ای از محتوای وب را ایجاد می‌کند.

برای استخدام در این وب‌سایت باید پروفایل ایجاد کرده و تجربیات و توانایی‌های خود را ذکر کنید، در آزمون ورودی شرکت کنید و در صورت موفقیت عضو سایت شوید. در این پلتفرم می‌توانید یک ارتباط پایدار و طولانی با برند‌ها ایجاد کنید. هرچه بیشتر کار کنید، ساده‌تر می‌توانید حرفه بازاریابی دیجیتال و نویسندگی خود را پیش ببرید.

Guru

سایت های فریلنسری نویسندگی Guru

استفاده از این پلتفرم بسیار ساده است و سازمان‌ها می‌توانند به دنبال فریلنسر‌ها بگردند، همچنین می‌توانند یک درخواست شغلی ایجاد کرده و با اعضای سایت از طریق ایمیل و نوتیفیکیشن ارتباط برقرار کنند. در این وب‌سایت می‌توانید پروفایل نویسندگی ایجاد کرده و رزومه خود را برجسته کنید تا مشتریان جدید بتوانند نوع محتوای تولیدی شما را ببینند. علاوه بر این، این سایت به شما امکان می‌دهد تا دستمزد استاندارد خود را بدون زحمت تنظیم کنید.

Guru.com اعضای فریلنسر سایت را در ۸ سطح مختلف بر اسا مهارت، تجربه و چندشغله بودن رتبه‌بندی می‌کند. این کار به مدیران و کارفرمایان این امکان را می‌دهد تا فریلنسری را انتخاب کنند که دارای ترتیب درستی از استعداد‌ها است که نیاز‌های خاص آن‌ها را پوشش می‌دهد.

بهترین وب‌سایت فریلنسری برای نویسندگان مبتدی یا تازه‌کار

ترتیب سایت‌هایی که در این مقاله برای شما شرح داده شد کاملا آگاهانه و از سطح مبتدی به سمت پیشرفته و حرفه‌ای انتخاب شده بود. همچنین برای افرادی که هیچ تجربه نویسندگی ندارند اما فکر می‌کنند برای این کار مناسب بوده و قلم خوبی دارند، وب‌سایت Fiverr می‌تواند یک شروع فوق‌العاده برای ساختن رزومه خوب و سپس عضو شدن در وب‌سایت‌های حرفه‌ای و کسب درآمد‌های بالا باشد.

سخن پایانی

در این مقاله ما در مورد بهترین وب‌سایت‌های فریلنسری برای نویسندگان صحبت کرده و دریافتیم که جهان در حال گذر از شغل‌ها و سازمان‌های سنتی به سمت خوداشتغالی و فریلنسری است. طبق آمار و ارقام، هند به تازگی به یک قطب بزرگ بازار متخصصان فریلنسر (حدود ۱۵ میلیون نفر) تبدیل شده و پس از ایالات متحده آمریکا (تقریباً ۵۳ میلیون) در رتبه دوم قرار گرفته است. این ۱۵ میلیون فریلنسر هندی به همراه باقی فریلنسرهای آمریکایی که در سال ۲۰۲۱ در این صنعت فعالیت دارند، ۴۰ درصد از جمعیت نیروی کار هند و آمریکا را تشکیل می‌دهند که عدد قابل توجهی است. به نظر می‌رسد که خواه یا ناخواه وارد این صنعت خواهیم شد، پس هرچه زودتر بهتر! نظر شما چیست؟

 

دسته بندی ها