آموزش 20
ویدیو 8 قسمت
آپدیت ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
دانشجویان 430 نفر

معرفی دوره

معرفی دوره

آموزش رو خیلی از ما دوست داریم، ولی دیگه امروز هرجایی رو نگاه میکنی میبینی یکی داره یچیزی رو آموزش میده.

ممکنه با خودتون فکر کنید دیگه آموزش دادن اشباع شده، حالا از الان شروع کنم برم به کی و کجا آموزش بدم ؟

داخل ایران پلتفرم های زیادی برای ارائه آموزش وجود دارند ولی دو تا نقطه ضعف داره، بازار محدود و درآمد کم. راهکار این نقاط ضعف چیه؟

پلتفرمی جهانی برای آموزش آنلاین وجود دارد به نام یودمی که بیش از 52 میلیون دانشجو از سراسر دنیا دارد و به عنوان یک مقصد جهانی برای یادگیری آنلاین، دانشجویان و مدرسان را از طریق دانش به هم متصل می کند. پس به دلیل جامعیت زیاد مشکل بازار محدود را حل کرده و درآمد دلاری آن هم راهکاری برای جبران درآمد پایین آموزش است.

دوره فروش پکیج آموزشی آنلاین در یودمی آکادمی تکانش توسط رضوان دهنوی تهیه و تدوین شده است که در طول مسیر دوره، راهنمای کامل شما برای تهیه دوره آموزشی تا انتشار و فروش آن می‌باشد.

نگران زبان انگلیسی نباشید! 

سرفصل ها

بررسی پرفروشترین موضوعات یودمی

None

تعیین میزان ساعت و قیمت مناسب برای فروش بهتر دوره

None

میزان ثبت نام بر اساس موضوع

None

انتخاب عنوان و موضوع دوره آموزشی پرطرفدار بر اساس تقاضا و شکاف بازار

None

بررسی ویژگی‌های پروفایل مدرسان پرفروش و ضعیف

None

مدل‌های تقسیم درآمد یودمی

None

درآمد حاصل از فروش یک دوره

None

تخمین درآمد مدرسان برتر یودمی از یک دوره

None

درآمد مدرسان معمولی یودمی

None

امکانات مورد نیاز و اوت لاین نویسی

None

مراحل ایجاد دوره آموزشی یودمی

None

اصلاح موضوع دوره با ابزار یودمی

None

بنر

شراکت

شراکت با آکادمی تکانش (طرح شتابدهی) آکادمی تکانش با ارایه یک پیشنهاد متفاوت سعی کرده تا مسیر راحت تری را برای ورود شما عزیزان به فضای بین الملل فراهم سازد. در این حالت آکادمی به عنوان یک شتاب دهنده شغلی بر روی مخاطبین سرمایه گذاری کرده و در نهایت از درآمد ارزی حاصل شده ، به نسبت ۳۰ به ۷۰ با مخاطبین شراکت می کند . این درحالی است که شما درصورت همکاری با ایرانیان مقیم خارج باید بیش از ۳۰ درصد از درآمد را بابت مالیات و صرافی و... پرداخت نمایید. این طرح موجب می گردد ، مخاطبین راحت تر بتوانند در فضای بین المللی به درآمد برسند. خروج از طرح شراکت برای مخاطبین امکان پذیر است که در بخش سوالات متدوال به آن پرداخته شده است.

مدرس و منتور

مدرس
سلاله علیزاده

سوالات متداول

با وجود یوتیوب چرا یودمی ؟

محتوا در یودمی در قالب یه دوره با توجه به استانداردهای یودمی در سایت قرار میگیرند؛ در نتیجه خبری از تبلیغات یوتیوب و پراکندگی موضوع نیست و مدرس برای رقابت بهترین تدریس خود را ارائه میدهد. بیشتر دوره‌های یودمی مرتبا تخفیف میخورند، قیمت‌ها در یودمی فوق العاده‌ان و این نکته بسیار جذاب باعث شده که یودمی به پرمخاطب‌ترین سایت فروش دوره با فاصله زیاد نسبت به همتاهای خود در جایگاه بهترین سایت فروش دوره دنیا قرار بگیرد. از طرفی، شما با یکبار خرید میتوانید به صورت مادام العمر از آن دوره استفاده کنید.

از کدام تخصصم برای آموزش در یودمی استفاده کنم بهتره؟

در طول دوره در رابطه با انتخاب نیچ و حوزه تخصصی با توجه به میزان عرضه و تقاضای بازار و همچنین توانایی شما به طور کامل تحقیق و بررسی صورت خواهد گرفت تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

با اینکه تخصص خوبی برای آموزش دارم اما سطح زبان ضعیفی دارم ، آیا راهکاری هست؟

زبان انگلیسی در حد معمول کافی است و نیاز به توانایی مکالمه ندارید. در طول دوره با کمک ابزار هوش مصنوعی از ترجمه تا حتی صداگذاری دوره، به راحتی دوره آموزشی خود را تولید می‌کنید. فراموش نکنید که شما بصورت آفلاین دوره‌ی خود را ضبط و سپس در سایت برای فروش بارگذاری می‌کنید!

آیا همراه با شرکت در این کلاس ، خوبه کلاس زبان هم شروع کنیم ؟

با توجه به اینکه با تدریس در یودمی در واقع شما یک بیزینس شخصی در عرصه بین‌الملل برای خود ایجاد می‌نمایید، ارتقاء دانش زبان انگلیسی شما در آینده خالی از لطف نمی‌باشد.

آیا حتما باید به زبان انگلیسی تولید دوره آموزشی کنیم؟

خیر. تقریبا امکان تدریس به هر زبانی که تمایل داشته باشید در یودمی فراهم است، حتی زبان فارسی! اما به منظور افزایش میزان فروش دوره آموزشی و دریافت مخاطبان خود از سراسر دنیا، تدریس به زبان انگلیسی پیشنهاد می‌شود.

تولید و آماده سازی هر دوره آموزشی چقد طول میکشه؟

با توجه به موضوع تدریس، نحوه و کیفیت ارائه موضوع، ساعت دوره و میزان تجربه شما، زمانی که برای تولید دوره صرف می‌کنید بسیار متغیر است. اما بنا به نظر کارشناسان این حیطه، به طور معمول به ازای تولید هر ساعت دوره آموزشی حدود ۷ساعت زمان نیاز است.

آیا اکانت به نام خودمون هست؟

بله. گروپلنسینگ با ارائه زیرساخت و دور زدن تحریم‌ها، به ایرانیان علاقه‌مند به کسب درآمد دلاری کمک خواهد کرد. در نتیجه، با ایجاد دوره در یودمی به رزومه‌سازی و برندینگ خود در ایران و سراسر جهان کمک شایانی می‌شود.

آیا لازمه که توی موضوعی که تدریس می‌کنیم خیلی متخصص باشیم؟

حقیقتاً خیر. با توجه به اینکه فرآیند تولید دوره تماماً آفلاین است، شما می‌توانید با مشاهده دوره‌های آموزشی موجود دیگر و استفاده از آنها بعنوان منابع تولید دوره و یا حتی با کمک هوش مصنوعی، دوره مورد نظر خود را تولید و اطلاعات خود را تکمیل نمایید

ثبت نام