آموزش 0
ویدیو 0 قسمت
آپدیت ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
دانشجویان 430 نفر

معرفی دوره

 
 

ساختن یک فروشگاه آنلاین محصولات فیزیکی چالش های زیادی به همراه دارد بعنوان مثال ساخت سایت فروشگاهی شخصی، تبلیغات برای آشنا شدن عموم با محصولات سایت، فرآیند فروش، سئو سایت برای بیشتر دیده شدن.
اما برای فروش محصولات دیجیتال چطور؟ اگر عکس یا طراحی داریم برای فروش چه کنیم؟

بهترین اتفاق استفاده از یک فروشگاه حاضر و آماده در سطح جهانی است؛ مانند اتسی!

اتسی یک فروشگاه آنلاین بین‌المللی است که روزانه میلیون‌ها خریدار از سراسر دنیا به آن رجوع می‌کنند.

نیاز به مشاوره تخصصی دارید ؟ اطلاعات خود را ثبت کنید تا پشتیبان ما با شما تماس بگیرد

 

سرفصل ها

مقدمات

None

سطح 1

چرا اتسی را انتخاب کردیم، معرفی اجمالی اتسی، محصولات رایج اتسی، لوکیشن مشتریان اتسی، جایگاه اتسی بین پلتفرم های رقیب، بهترین فروشندگان اتسی در 2022، فرضیات مهم پروژه اتسی (قسمت اول)، فرضیات مهم پروژه اتسی (قسمت دوم)، استراتژی و طرح همکاری در پروژه اتسی، چالش های اولیه فروش در اتسی (قسمت اول)

سطح 2

مقدمات یک شروع طوفانی (روانشناسی ذهن فروشنده)، سازو کار و کلیات آنالیز دیتا، Trendgoogle، Etsy Hunter 1، Etsy Hunter 2، نمونه شاپ های موفق (قسمت اول)

سطح 3

انتخاب کیوورد مناسب، ابزارهای زیرساختی ایجاد کیوورد مناسب، آنالیز عددی کیوورد مناسب، نمونه شاپ هاي موفق

سطح 4

اصول و چهارچوبهای برندینگ، الزامات برندینگ، چگونگی انتخاب لوگو، سوشال، برند بر اساس استراتژی کلی محصول، طریقه چک نمودن برندینگ بر اساس کلیات مارکت و کشش تقاضا

سطح 5

Digital Art، Coloring, Birthday and business card، Pattern، Sticker, wedding and funeral objects، Stock Images، Templates

سطح 6

شناسایی سورس های دراپ شیپینگ، ابزارهای شناسایی کالای ترند، ابزارهای به کارگیری ارسال فیزیکی کالا به سوی تارگت

سطح 7

ایمنی 1، ایمنی 2، ایمنی 3، Setting Info and Appearance، settiing Delivery and Shop Name، Add listing

سطح 8

سئو به کمک ماتریس ابداعی :A Plan، سئو به کمک کیووردگذاری توصیفی :B Plan، ایجاد title مناسب سرچ الگوریتم، ترتیب و استراتژی به کارگیری A Plan و B Plan

بنر

شراکت

شراکت با آکادمی تکانش (طرح شتابدهی) آکادمی تکانش با ارایه یک پیشنهاد متفاوت سعی کرده تا مسیر راحت تری را برای ورود شما عزیزان به فضای بین الملل فراهم سازد. در این حالت آکادمی به عنوان یک شتاب دهنده شغلی بر روی مخاطبین سرمایه گذاری کرده و در نهایت از درآمد ارزی حاصل شده ، به نسبت ۳۰ به ۷۰ با مخاطبین شراکت می کند . این درحالی است که شما درصورت همکاری با ایرانیان مقیم خارج باید بیش از ۳۰ درصد از درآمد را بابت مالیات و صرافی و... پرداخت نمایید. این طرح موجب می گردد ، مخاطبین راحت تر بتوانند در فضای بین المللی به درآمد برسند. خروج از طرح شراکت برای مخاطبین امکان پذیر است که در بخش سوالات متدوال به آن پرداخته شده است.

مدرس و منتور

مدرس
سلاله علیزاده

سوالات متداول

آیا برای فروش محصولاتمان در اتسی نیازمند یادگیری زبان انگلیسی هستیم؟

خیر، شما می‌توانید بدون هیچگونه دانش خاصی در حوزه زبان انگلیسی فعالیت خود در پلتفرم اتسی را آغاز کنید و به درآمد ارزی برسید.

آیا برای به فروش رساندن محوصلات در فروشگاه اتسی نیازمند یادگیری طراحی و گرافیک هستیم؟

خیر، در طی این دوره یاد می‌گیرید که چطور با استفاده از نرم‌افزارهای روز دنیا نیاز خود به دانش گرافیک را برطرف کنید.

کدام دسته از کالاها را می‌توان در اتسی به فروش رساند؟

فروشگاه Etsy پر از محصولات متنوعی همچون کالاهای دست ساز، عتیقه‌جات، لوازم مصرفی، لوازم خانه، لوازم تحریر، ماگ، پیراهن، تابلو و هزاران نوع از محصولات متنوع دیگر است تا بدین ترتیب حق انتخاب وسیعی پیش روی میلیون‌ها کاربر این فروشگاه از سراسر جهان قرار بگیرد.

چرا باید از بین تمامی فروشگاه‌های بین‌المللی آنلاین به سراغ کسب درآمد از اتسی برویم؟

یکی از اصلی‌ترین دلایل انتخاب اتسی از میان سایر فروشگاه‌های آنلاین، میزان کارمزد دریافتی اندک این فروشگاه نسبت به سایر پلتفرم‌های فروشگاهی است. ضمنا با توجه به آپشن‌های Customize It ارائه شده در فروشگاه اتسی، طراحی و توسعه برند برای افراد راحت‌تر می‌شود.

ثبت نام در این سایت به چه مدارکی نیاز دارد؟

بصورت پیش فرض برای ثبت نام به مدارک زیر نیاز داریم. 1- مدارک هویتی (پاسپورت یا کارت ملی یا گواهینامه رانندگی) غیر ایرانی 2- حساب بانکی 3- شماره تلفن همه این سایت ها ایران و چند کشور دیگه رو تحریم کردند و بهشون سرویس ارائه نمی دن، پس از مدارک ایرانی نمیشه استفاده کرد! اما نگران نباشید در این طرح شتابدهی وظیفه تمام این مسائل با ماست و شما نیازی به ارائه هیج مدرکی ندارید.

آیا می تونم بدون شراکت با شما تمام آموزش ها و امکانات را جداگانه بخرم؟

بله ، شما با پرداخت هزینه ۴۵۰ دلار می تونید بدون ورود به طرح شراکت و شتابدهی اکانت را خریداری کنید و آموزش ها را بصورت رایگان دریافت کنید.

آیا اینکه با مدارک فیک برای ما اکانت می سازید بعدا برای مهاجرت مشکل ساز نمیشه ؟

به هیچ وجه ، از آنجا که اطلاعاتی که برای سایت های فریلنسری ارسال می کنیم حتی در خود سایت ها و پلتفرم های فریلنسری هم موجود باقی نمی ماند، این اطلاعات صرفا توسط یک سری سایت های واسط و kyc مورد بررسی قرار می گیرد که یا تائید می شود یا رد می شود که در صورت رد شدن اکانت ساخته نمی شود و در صورت تائید هم چون اطلاعات واقعی خود شخص شما نیست برای شما هیچ مشکلی ایجاد نمی شود همچنین تعداد زیادی از دانشجویان آکادمی در این چند سال بدون هیچ مشکلی مهاجرت کردند.

شرایط خروج از طرح شراکت به چه شکل است؟

دانشجویانی که به درآمد ماهیانه بالای ۴۰۰۰ دلار می رسند با معرفی ۱۰ نفر دانشجوی جدید توسط آکادمی و ارائه خدمات آموزش و منتورینگ به این افراد می توانند از طرح شراکت خارج شوند. برای اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی با پشتیبانی تکانش تماس بگیرید.

ثبت نام