آموزش 10
ویدیو 20 قسمت
آپدیت ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
دانشجویان 430 نفر

معرفی دوره

اگر به شما بگویند که می‌توانید اثری خلق کنید که با اسم شما به یادگار بماند و به صورت بین المللی آن را انتشار دهید چه حسی خواهید داشت؟ اما چه اثری؟ چه چیزی بهتر از کتاب که از شما به یادگار بماند و علاوه بر آن بتوانید از فروش آن به درآمد دلاری برسید.

آمازون را بیشتر ما به‌عنوان یک سایت فروشگاهی بزرگ می شناسیم که از سراسر دنیا افراد می‌توانند محصولات خود را در آن قرار دهند. آمازون KDP با نام کامل Amazon Kindle Direct Publishing،‌ در واقع انتشارات اختصاصی سایت آمازون است که امکان چاپ و انتشار کتاب الکترونیکی را برای افراد در سراسر جهان فراهم کرده است. علاوه بر کتاب،‌ شما می‌توانید در آمازون KDP، محصولاتی مانند تقویم، پلنر، طراحی جلد کتاب،‌ کارهای گرافیکی و پروژه‌هایی شبیه به این‌ها را نیز قرار داده و به درآمد دلاری برسید.

محصولات پرفروش در آمازون

برای اینکه بدانید چطور می‌توانید کتاب بنویسید و کتاب خودتان را بر روی سایت آمازون به فروش برسانید باید با راه و روش این کار آشنا باشید. دوره تولید و فروش کتاب الکترونیکی در آمازون آکادمی تکانش توسط مینا ثمری تهیه و تدوین شده است که کتاب شعرش در آمازون توسط افراد زیادی خریداری شده است. مینا ثمری به تمامی مسیر تولید و صفحه آرایی کتاب مسلط است و این مسیر را طوری به شما آموزش می‌دهد که بدون نیاز به تخصص نویسندگی، صفحه آرایی و انتشارات کتاب خود را تولید، دیزاین و در آمازون به فروش برسانید.

مشکلی که در این قسمت برای ایرانی‌های داخل کشور پیش می‌آید این است که به دلیل تحریم‌ها،‌ امکان ساخت اکانت از داخل کشور برای ما وجود ندارد. یعنی شما با هویت ایرانی نمی‌توانید در این سایت ثبت‌نام کنید. همچنین برای انتقال درآمد دلاری به داخل کشور باز هم به مشکلات زیادی برخواهید خورد. چون امکان واریز پول به بانک‌های ایرانی وجود ندارد. ما برای این دو مشکل، راه‌کارهایی را در نظر گرفته‌ایم.

 

درآمد دلاری از آمازون

استفاده از مسیری راحت برای فروش کتاب در آمازون KDP

برای ساخت اکانت معتبر نه در آمازون که در تمامی سایت‌های فریلنسینگ خارجی، نیاز به کمک گرفتن از مسیری است که بتواند راهی برای گذر کردن از تحریم‌ها به ما نشان دهد. آکادمی تکانش یکی از این مسیرها است. در آکادمی تکانش برای شما یک حساب کاربری با هویتی غیر ایرانی ساخته می‌شود. به علاوه،‌ یک شماره همراه با آی‌پی ثابت نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد که مشکلی برای وصل شدن با فیلترشکن نداشته باشید. در این صورت به‌راحتی می‌توانید وارد سایت آمازون شده و اکانت خود را بسازید. تکانش همچنین تمامی مراحل دریافت و انتقال درآمد دلاری را نیز برای کاربران خود انجام خواهد داد. در واقع شما با خیال راحت و اطمینان از گذر از این دو مرحله، می‌توانید تمرکز خود را روی نوشتن کتاب بگذارید. اما اگر هیچ ایده‌ای برای نوشتن کتاب نداشتید چه؟ با شرکت در این دوره، یاد خواهید گرفت که چطور برای نوشتن کتاب ایده‌پردازی کنید. حتی اگر هیچ دانش نویسندگی هم نداشته باشید،‌ این دوره به شما روش‌های متفاوت مانند استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن کتاب را آموزش خواهد داد. برای نوشتن کتاب الکترونیکی شما باید استاندارد محتوایی این نوع کتاب‌ها را بشناسید تا محصول با کیفیتی را روی یک سایت بین‌المللی قرار دهید.

 

آنچه که در این دوره آموزش داده می‌شود شامل:

  • روند ساخت اکانت در آمازون
  • ایده‌سازی برای نوشتن کتاب
  • روش‌های نوشتن کتاب الکترونیکی
  • روش نوشتن کتاب بدون دانش نویسندگی
  • چاپ کتاب در آمازون بدون دانستن زبان انگلیسی
  • شناخت موانع انتشار کتاب در سایت آمازون
  • روش‌های فروش کتاب در آمازون
  • روش‌های تبلیغ برای کتاب در آمازون
  • به جز کتاب چه محصولی می‌توان در آمازون KDP‌ فروخت

 

طرح شراکت با آکادمی تکانش

علاوه بر دوره‌ها و کلاس‌های موجود در آکادمی تکانش که برای آموزش نوشتن کتاب در آمازون در طراحی شده‌اند، تکانش یک طرح شراکتی را نیز به شما پیشنهاد می‌دهد. در این طرح،‌ تمامی هزینه‌های آموزش چاپ کتاب روی آمازون KDP رایگان است. به علاوه بخشی از هزینه‌های ساخت اکانت و زیرساخت‌های لازم برای آن نیز توسط آکادمی پرداخت می‌شود. در ازای این کار، تکانش در ۳۰ درصد از درآمد شما شریک خواهد بود. این مبلغ از میزان مالیات و هزینه‌های صرافی که شما در صورت همکاری با افراد خارج از کشور باید به آن‌ها پرداخت کنید،‌ کمتر است. در واقع با این روش، مسیر رسیدن به درآمد دلاری آسان‌تر شده و هر دو طرف در سود شریک خواهند بود. همچنین در هر زمانی که بخواهید می‌توانید با رعایت قوانینی که در طرح ذکر شده، این طرح شراکتی را لغو کرده و با روش خود به کسب درآمد بپردازد.

امکان خرید آموزش‌ها بدون شراکت با تکانش وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید با پرداخت ۴۵۰ دلار، بدون شرکت در طرح شراکت،‌ اکانت آمازون را خریداری کرده و آموزش‌های مربوط به آن را نیز به صورت رایگان دریافت کند.

مزیت فروش کتاب و محصولات دیجیتالی در آمازون KDP

مزیت فروش کتاب یا محصولات دیجیتالی دیگر در این سایت جدا از بحث درآمد دلاری که اولین هدف ما در این دوره است،‌ داشتن یک درآمد غیرفعال یا پسیو Passive Income است. یعنی شما یک‌بار محصولی را تولید کرده و روی آمازون قرار می‌دهید و تا مدت‌ها از فروش آن کسب درآمد می‌کنید. این روش کسب درآمد باعث می‌شود که شما همچنان که در شغل‌های خود مشغول به‌کار هستید، یک درآمد دلاری مشخص هم داشته باشید که برای آن هر روز لازم نیست کاری انجام دهید.

 دوره آمازون KDP مناسب چه کسانی است؟

هر کسی با هر نوع تخصصی می‌تواند در این دوره شرکت کند. شاید بتوان گفت که مخاطبان اصلی این دوره،‌ نویسنده‌ها و طراحان گرافیک باشند. اما هرکسی که به‌دنبال کسب درآمد دلای باشد، می‌تواند در کنار شغل خود به این کار فکر کند. شما می‌توانید هر تعداد کتاب که دوست دارید روی آمازون KDP قرار دهید.

 

 

برای اطلاع بیشتر از نحوه همکاری و شرایط دوره حتما ویدئوی ابتدای این صفحه را با دقت مشاهده نمایید!

 

نیاز به مشاوره تخصصی دارید ؟ اطلاعات خود را ثبت کنید تا پشتیبان ما با شما تماس بگیرد

 

سرفصل ها

آشنایی با صنعت فروش کتاب

مقدمه ای بر آمازون، پیدا کردن نیچ و پیدا کردن کلمات کلیدی، معرفی ابزارهای بیشتر و ایده‌یابی

تحقیق، بررسی و انتخاب بهترین

اعتبار سنجی ایده ، آموزش روش نردبان، نحوه نوشتن تایتل و سابتایتل، ۷ کلمه کلیدی اصلی، انتخاب کتگوری

دیزاین کتاب

قبل از شروع دیزاین، پروسه دیزاین و سبک شناسی، طرای صفحات داخلی با کنوا، طراحی کاور کتاب با کنوا، چگونه با chatgpt کتاب بنویسیم، نحوه کار با Kindle create

انتشار کتاب در آمازون

اتصال به VPS، شروع قوی با اکانت، نحوه بارگزاری کتاب، صفحه نویسنده و نام قلم، بهینه سازی صفحه فروش(محتوا A+)

تبلیفات و مارکتینگ

ایمیل تبلیغاتی، ایجاد کمپین های streetteam با review، ایجاد MailerLite، نکاتی برای کتاب های کم محتوا، معرفی پینترست، تیک تاک و اینستاگرام

بررسی قیف فروش

قیف فروش چیست؟، قیف فروش در آمازون، معرفی تک تک طبقات و بررسی نرخ تبدیل، بررسی عوامل موثر در بهبود هر طبقه

بنر

شراکت

شراکت با آکادمی تکانش (طرح شتابدهی) آکادمی تکانش با ارایه یک پیشنهاد متفاوت سعی کرده تا مسیر راحت تری را برای ورود شما عزیزان به فضای بین الملل فراهم سازد. در این حالت آکادمی به عنوان یک شتاب دهنده شغلی بر روی مخاطبین سرمایه گذاری کرده و در نهایت از درآمد ارزی حاصل شده ، به نسبت ۳۰ به ۷۰ با مخاطبین شراکت می کند . این درحالی است که شما درصورت همکاری با ایرانیان مقیم خارج باید بیش از ۳۰ درصد از درآمد را بابت مالیات و صرافی و... پرداخت نمایید. این طرح موجب می گردد ، مخاطبین راحت تر بتوانند در فضای بین المللی به درآمد برسند. خروج از طرح شراکت برای مخاطبین امکان پذیر است که در بخش سوالات متدوال به آن پرداخته شده است.

مدرس و منتور

مدرس
سلاله علیزاده

سوالات متداول

آیا برای تولید کتاب الکترونیکی حتما به مهارت حرفه‌ای در حوزه نویسندگی نیازمندیم؟

خیر، این روزها ابزارهای نرم‌افزاری و ربات‌های هوش مصنوعی همگی به خط شده‌اند تا افراد را در مسیر تبدیل خلاقیت‌هایشان به محصول و به فروش رساندن این محصولات یاری کنند. در این دوره یاد می‌گیرید که چطور ضمن پرورش خلاقیتتان، از این نرم‌افزارها و ابزارها نیز کمک بگیرید.

آیا می‌توانیم بدون داشتن دانش زبان انگلیسی در زمینه تولید eBook فعالیت کنیم؟

بله، در این دوره تمامی مهارت‌های مورد نیاز برای تولید کتاب الکترونیکی را یاد خواهید گرفت و نیازی به داشتن پیش زمینه در حوزه زبان انگلیسی نخواهید داشت.

آیا محدودیتی در تولید و فروش کتاب‌ها در آمازون وجود دارد؟

خیر، شما می‌توانید به صورت نامحدود برای تولید کتاب و کتابچه الکترونیکی اقدام کنید. ضمنا، محدودیتی در زمینه فروش کتاب نیز پیش رویتان وجود نخواهد داشت.

برای دستیابی به درآمد دلاری از سایت آمازون حداقل به چند ساعت فعالیت در روز نیاز خواهیم داشت؟

برای کسب درآمد دلاری از آمازون لازم است حداقل روزی سه ساعت برای تولید کتاب وقت بگذارید. البته با به فروش رسیدن کتاب‌هایتان کم کم از اختصاص همین زمان اندک به تولید کتاب نیز بی‌نیاز خواهید شد و به درآمد ارزی Passive خواهیم رسید.

ثبت نام در این سایت به چه مدارکی نیاز دارد؟

بصورت پیش فرض برای ثبت نام به مدارک زیر نیاز داریم. 1- مدارک هویتی (پاسپورت یا کارت ملی یا گواهینامه رانندگی) غیر ایرانی 2- حساب بانکی 3- شماره تلفن همه این سایت ها ایران و چند کشور دیگه رو تحریم کردند و بهشون سرویس ارائه نمی دن، پس از مدارک ایرانی نمیشه استفاده کرد! اما نگران نباشید در این طرح شتابدهی وظیفه تمام این مسائل با ماست و شما نیازی به ارائه هیج مدرکی ندارید.

آیا می تونم بدون شراکت با شما تمام آموزش ها و امکانات را جداگانه بخرم؟

بله ، شما با پرداخت هزینه ۴۵۰ دلار می تونید بدون ورود به طرح شراکت و شتابدهی اکانت را خریداری کنید و آموزش ها را بصورت رایگان دریافت کنید.

آیا اینکه با مدارک فیک برای ما اکانت می سازید بعدا برای مهاجرت مشکل ساز نمیشه ؟

به هیچ وجه ، از آنجا که اطلاعاتی که برای سایت های فریلنسری ارسال می کنیم حتی در خود سایت ها و پلتفرم های فریلنسری هم موجود باقی نمی ماند، این اطلاعات صرفا توسط یک سری سایت های واسط و kyc مورد بررسی قرار می گیرد که یا تائید می شود یا رد می شود که در صورت رد شدن اکانت ساخته نمی شود و در صورت تائید هم چون اطلاعات واقعی خود شخص شما نیست برای شما هیچ مشکلی ایجاد نمی شود همچنین تعداد زیادی از دانشجویان آکادمی در این چند سال بدون هیچ مشکلی مهاجرت کردند.

شرایط خروج از طرح شراکت به چه شکل است؟

فریلنسرهایی که به درآمد ماهیانه بالای ۴۰۰۰ دلار می رسند با معرفی ۱۰ نفر دانشجوی جدید توسط آکادمی و ارائه خدمات آموزش و منتورینگ به این افراد می توانند از طرح شراکت خارج شوند. برای اطلاعات بیشتر و دریافت راهنمایی با پشتیبانی تکانش تماس بگیرید.

ثبت نام