کسب درآمد دلاری از سایت Etsy بدون نیاز به مهارت

کسب درآمد دلاری از سایت Etsy بدون نیاز به مهارت
تاریخ: 2023/01/26
بازدید: 908 بازدید
دیدگاه: دیدگاه

در این مقاله می‌خواهیم درباره نحوه کسب درآمد از Etsy به دلار و یورو صحبت کنیم و ضمن ارائه بهترین روش‌های کسب درآمد از این سایت، نحوه نقد کردن درآمد دلاری که از فعالیت در آن به دست آورده‌اید را نیز مورد مطالعه قرار دهیم. رویارویی با تیتری مانند ” کسب درآمد دلاری از سایت Etsy بدون نیاز به مهارت” نباید برای ما مردمان قرن 21 عجیب و غریب به نظر برسد.

ما در قرن ایده‌ها زندگی می‌کنیم، دوره زمانه‌ای که می‌توانیم ایده‌هایمان را به پول نقد تبدیل کنیم. قضیه کسب درآمد از etsy هم دقیقا همین است: “ایده بده، پول نقد تحویل بگیر”. اگر شما هم به گمان خودتان صاحب ایده هستید، این گوی و این میدان. در این مقاله می‌خواهیم درباره بهترین روش‌های کسب درآمد از Etsy بدون نیاز به مهارت‌های خاص صحبت کنیم. برای به نتیجه رسیدن از هرکدام این روش‌ها باید دو ویژگی شخصیتی مهم داشته باشید:

  1. توانایی مدیریت زمان و پروژه‌ها
  2. ثبات قدم

راهکاری که در ادامه با شما در میان خواهیم گذاشت در نوع خود بی‌نظیر است، با این حال حتی برای نتیجه گرفتن از چنین راه حل بی‌نقصی نیز باید بتوانید این دو ویژگی مهم را سرلوحه شخصیت کاری خود قرار دهید. سوای برخوردار بودن از این ویژگی‌ها، باید این را نیز بلد باشید که چطور آن‌ها را طوری به کار ببندید که کسب درآمد از Etsy به دلار و یورو برای مانند آب خوردن شود. نگرانش نباشید، چراکه پس از خواندن این مقاله حتی این کار را هم به خوبی یاد خواهید گرفت.

سایت Etsy چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پلتفرم Etsy یکی از محبوب‌ترین Market Placeهای فعال در عرصه بین‌المللی است. اولین قدم برای شروع کسب درآمد دلاری از سایت Etsy این است که به درک درستی از مفهوم مارکت پلیس برسیم. مفهوم مارکت پلیس تفاوت چشمگیری با مفهوم فروشگاه اینترنتی دارد. در فروشگاه اینترنتی، فروشنده به طور متمرکز انواع کالاهای به درد بخور را برای مخاطبین هدفش موجود می‌کند و با قرار گرفتن در راس امور، کالاهای خود را به فروش می‌رساند.

Market Place اما تکلیف متفاوتی دارد. پلتفرم‌های Market Place در واقع بدین منظور طراحی شده‌اند که هرکسی بتواند محصولات خود را در آن به فروش بگذارد و در سود نهایی‌اش با پلتفرم سهیم شود. البته بعضی وقت‌ها مارکت پلیس‌ها ساز و کار متفاوتی را برای رسیدن به سود انتخاب می‌کنند اما نهایت قضیه‌شان این است که امکان فروش محصول فردی خارج از مجموعه پلتفرم را برایش فراهم می‌آورند. یک چیز تو مایه‌های دیوار که کاربر می‌توانید بدون دخالت واسطه کالای خود را به خریدار بفروشد.

بر اساس آمار منتشر شده توسط مارکت پلیس Etsy، این پلتفرم تا سال 2018 بیش از 2 میلیون فروشنده را به خود جذب کرده و با به فروش رساندن نزدیک به پنجاه میلیون قلم از محصولاتشان درآمدهایی میلیون دلاری برایشان به ارمغان آورده است. این کالاها عمدتا در دسته کالاهای هنری و صنایع دستی قرار می‌گیرند که از جمله آن‌ها می‌توان به اسباب بازی، کوله پشتی، ماگ؛ تابلو نقاشی، لباس، لوازم منزل و جواهرات اشاره کرده.

[article_link] چه محصولی در اتسی بفروشیم؟ پر فروش ترین محصولات اتسی Etsy [/article_link]

چطور می‌توان به یکی از فروشندگان سایت Etsy تبدیل شد؟

برخلاف سایت‌هایی مثل آمازون و والمارت که مسئولیت فروش کالا به مراجعینشان را مستقیما برعهده می‌گیرند، Etsy سعی می‌کند که نقشش را به عنوان یک واسطه برای فروش اقلام شما به بهترین نحو انجام دهد. بدین ترتیب شما به عنوان صاحب کالا در Etsy نه تنها خودتان مسئولیت تامین کالاهایتان را برعهده دارید، بلکه باید مدیریت سفارش‌ها را نیز به انجام برسانید.

حالا می‌توانید حدس بزنید که طبیعتا راه حل ما برای کسب درآمد از etsy به دلار و یورو، فراهم کردن بستری برای به فروش رساندن کالاهایتان در این پلتفرم است. اما این کالاها چیست؟ از کجا موجود می‌شود؟ و اصلا چقدر باید برای موجود کردنشان هزینه کرد؟ بگذارید پیش از ارائه توضیحات بیشتر درباره نحوه کسب درآمد دلاری از سایت Etsy بدون نیاز به مهارت، خیالتان را از بابت پاسخ این سه سوال راحت کنم:

شما قرار نیست برای کسب درآمد از این مارکت پلیس شخصا کالایی را موجود کنید، شما صرفا باید روی ایده یک کالا مانور بدهید و ایده‌تان را روی وبسایت Etsy بگذارید. بعد از آن، هربار که یکی از مراجعین سایت Etsy بخواهد محصولی را بر اساس ایده شما سفارش بدهد، یک مجموعه اینترنتی دیگر وظیفه عملی کردن ایده شما را برعهده خواهد گرفت، کالای مورد نظر فروشنده را تولید خواهد کرد و برایش ارسال می‌کند.

در واقع تنها مهارتی که شما در این میان بدان نیاز دارید، مهارت ایده پردازی است. حالا خیالتان راحت شد که واقعا نیاز به مهارت خاصی ندارید؟ خیلی خب، پس کمربندهایتان را سفت ببندید که بزنیم به قلب کسب درآمد از مجموعه مارکت پلیس Etsy به کمک ایده‌هایمان.

ایده پردازی به کمک ربات هوش مصنوعی شما را از بازار جلو می‌اندازد

این جمله معنا و مفهوم عمیقی دارد. کمک گرفتن از هوش مصنوعی چه در زمینه ایده پردازی و چه در هزینه دیگری می‌تواند شما را از بازار جلو بیندازد. اما چطور؟ خب قضیه از این قرار است که ما در ابتدای این مقاله به شما قول آموزش روشی از پول درآوردن را دادیم که هر آدمی عملا بی‌استعدادی هم بتواند به کمک آن پول به جیب بزند (بماند که شما هزار کمالات دارید و از هر انگشتتان یک هنر می‌بارد، اما قاعده بازی را بهم نمی‌زنیم). در ادامه قرار است توضیح دهیم که چطور می‌توانیم به کمک هوش مصنوعی به ایده‌ای پول ساز برسیم.

در سایر مقاله‌ها به طور مفصل درباره ربات‌های OpenAI با همدیگر صحبت کرده‌ایم. یادتان دادیم که چطور در این ربات‌ها ثبت‌نام کنید و از امکاناتشان نهایت استفاده را ببرید. خلاصه بگویم که برای استفاده از مجموعه ربات‌های عرضه شده توسط مجموعه OpenAI نیازمند افتتاح یک حساب کاربری در این وبسایت هستید. برای افتتاح حساب، لازم است یک شماره مجازی تهیه کنید و کد ارسال شده برای شماره در پلتفرم وارد نمایید. به همین راحتی، تمامی ابزارهای هوش مصنوعی مربوطه در اختیارتان قرار خواهند گرفت.

[box_product image=”https://etekanesh.com/wp-content/uploads/2023/02/rsz_1chatgpt_preview_rev_1.png”]

سرویس Chatgpt بدون نیاز به VPS در سایت تکانش

به دلیل محدودیت های موجود، استفاده از Chatgpt برای ایرانیان با چالش های زیادی روبرو است. تکانش در تلاش است تا با برطرف کردن این موانع، دسترسی به این ابزارها را تسهیل کند.

برای استفاده کلیک کنید

[/box_product]

گام اول: شناسایی ترندهای بازار به کمک هوش مصنوعی

پشت سر گذاشتن این گام عملا بدون کمک گرفتن از نرم‌افزار ChatGPT غیر ممکن است. ربات ChatGPT با میلیاردها میلیارد داده‌ای که در اختیار دارد، می‌تواند شما را در مسیر به دست آوردن درک درستی از نیازهای مشتریان یاری دهد. بر همین اساس، از ربات می‌خواهیم که ترندهای موجود پیرامون یک موضوع خاص (مثلا گربه‌ها) در سایت Etsy را با ما در میان بگذارد.

کمک گرفتن از ربات برای بازاریابی جهت

حال که به کمک ChatGPT به چندین ایده ناب و پرطرفدار در زمینه طرح‌های مرتبط با گربه‌ها رسیده‌‌ایم، وقتش است یکی از این ایده‌ها را انتخاب کرده و آن را به ربات dall e عرضه کنیم. ربات dall e این قابلیت را دارد تا درست مطابق توصیفاتمان، تصویری را طراحی کرده و به ما تحویل دهد. صفحه ورودی ربات dall e به صورت زیر است:

صفحه ابتدایی دال ای

گام دوم: رسیدن به تصویر اولیه به کمک ربات هوش مصنوعی dall e

برای دریافت تصویر از سوی dall e، کافی است یکی از این ایده‌ها را کپی کرده و در باکس جست‌وجوی ربات dall e قرار دهید. باکس جست‌وجو در تماس پایین با کادر زرد رنگ به نمایش درآمده. همانطور که می‌بیند ربات با تحلیل آن چه که در باکس نوشته شده، مجموعه ایده‌های مختلفی را برای انتخاب تصویر نهایی مورد نظرتان ارائه کرده است:

تصویر سازی با دال ای

حال فرض کنید که ما با تصویر سمت راستی از همه بیشتر حال کرده‌ایم و با یک نگاه فهمیده‌ایم که این همان تصویری است که می‌تواند کسب درآمد از etsy به دلار و یورو را برایمان فراهم کند. به همین ترتیب روی تصویر کلیک می‌کنیم تا به ایده‌هایی مشابه آن دست پیدا کنیم.

طراحی تصویر با هوش مصنوعی

در نهایت یکی از این تصویرها را انتخاب می‌کنیم، دل را به دریا می‌زنیم و به سراغ مرحله بعدی از کسب درآمد از etsy به دلار و یورو می‌رویم.

[article_link] هوش‌ مصنوعی Dall-E چیست؟ چگونه از دال-ای در ایران استفاده کنیم؟ [/article_link]

گام سوم: آشنایی دقیق‌تر با وبسایت Etsy

با انتخاب تصویر مورد نظرمان وقت آن می‌رسد که سری به وبسایت Etsy بزنیم. وبسایتی که قرار است محصولات ما را به مردم سراسر دنیا بفروشد و ما را به درآمد ارزی برساند. تصویر پایین نمایی از وبسایت Etsy را نشانمان می‌دهد. برای رسیدن به تصویر پایین، کافی است عبارت digital print cats را داخل نوار جست‌وجوی وبسایت تایپ کنید. بدین ترتیب خواهید دید که سایت پر است از سایر افرادی که قصد دارند محصولاتی با طرح گربه را به فروش برسانند:

اتسی

گام چهارم: محصول شما چیست و چگونه تولید می‌شود؟

گام چهارم هیجان‌انگیزترین مرحله از روش کسب درآمد از Etsy به دلار و یورو است. این گام دربردارنده همان جادویی است که به شما کمک می‌کند صرفا به کمک ایده‌ایتان پول دربیاورید. این جادو زیر سر وبسایتی به نام پرینتفول است که تصویر صفحه آغازین آن را پایین همین پاراگراف مشاهده می‌کنید:

پیرنتفول

این وبسایت که اتفاقا به Etsy هم متصل می‌شود، طرحی که از پیش به آن داده‌اید را بر روی هر سطحی که دلتان بخواهد پرینت کرده و مستقیما محصول آماده شده را برای سفارش دهنده از سایت Etsy ارسال می‌کند. دوست دارم بدانم که حالا چقدر هیجان زده‌اید.

انتخاب محصول جهت کسب درآمد از Etsy به دلار

مرحله بعدی این است که بروید سراغ تصویری که انتخاب کرده‌اید و آن را دانلود کنید. پس از دانلود دوباره به وبسایت پرینتفول برگردید و از داخل منوی product که در تصویر زیر با رنگ زرد نمایش داده شده است، محصولی که قصد به فروش رساندن آن را دارید انتخاب کنید.

محصولات پیشنهادی پرینتفول برای کسب درآمد از Etsy به دلار

با فرض این که قصد داریم طرحمان را بر روی محصولی مانند لیوان چاپ کرده با فروش لیوان مسیر کسب درآمد از Etsy به دلار و یورو را هموار کنیم، روی گزینه ماگ کلیک کرده و به صفحه‌ای مانند صفحه زیر وارد می‌شویم. حال می‌توانیم با کلیک بر روی دایره‌ای که کادری زرد رنگ دور تا دور آن را فرا گرفته، عکسی که دانلود کرده‌ایم را روی سایت پرینتفول آپلود کنیم:

طراحی محصول در پرینتفول

پس از آپلود عکس، سایت خود به خود آن را روی لیوان شبیه سازی می‌کند تا نمایی از محصول نهایی خود داشته باشیم:

گذاشتن محصول در پرینتفول

به همین راحتی و تمام. بر اساس فاکتور صادر شده توسط پرینتفول، تهیه و ارسال چنین محصولی حدود 17 دلار هزینه برمی‌دارد. کافی است قیمت محصول خود در سایت Etsy را روی مبالغی حدود 30 دلار (که اتفاقا مبلغ قابل قبولی هم هست) تنظیم کنیم، تا از فروش هر لیوان 13 دلار پول به جیب بزنیم.

گام پنجم: یک بار دیگر از ChatGPT کمک بخواهید

محصولی که در وبسایت Etsy برای فروش می‌گذاریم نیازمند یک سری توضیحات است. فروشنده باید بتواند در خلال همین توضیحات مخاطب را برای خریدن لیوان قانع کند. خب، چه کسی بهتر از یار عزیزمان یعنی ChatGPT مخاطب را می‌شناسد؟

هیچکس، پس یک بار دیگر از ایشان درخواست می‌کنیم تا متنی تبلیغاتی و قانع کننده برای خریدن لیوانی با طرح گربه برایمان بنویسد. بدین ترتیب، آخرین گام از روش کسب درآمد از Etsy به دلار و یورو را به شکلی موفقیت آمیز برخواهیم داشت.

رسپاند ربات چت جی پی تی

درصد فروش محصولاتتان را به سمت بالا هل بدهید

تا این جای کار روشی برای کسب درآمد از Etsy به دلار و یورو یاد گرفتید که انصافا یکی از بهترین روش های کسب درآمد از Etsy محسوب می‌شود. با این حال، ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود. هرچه سودآوری یک بازار بیشتر باشد و تعداد فروشندگان بیشتری در آن حاضر باشند، کسب درآمد از آن بازار نیازمند به کار بستن راهکارهای خلاقانه‌تری است. خلاصه که مردم گرگ‌اند، آیا شما توانایی بیرون کشیدن گلیم خودتان از آب را دارید؟

جوابتان به سوال چه مثبت باشد و چه منفی، تکانش در کنار شما است. تیم ما با سال‌ها تجربه فعالیت در بازارهای بین‌المللی خودش ختم روزگار است. رقابت کردن با ما دل شیر می‌خواهد و از پس هر گرگی برنمی‌آید ?.حالا که حسابی از خودمان تعریف کردیم بیایید برویم سر اصل مطلب (ولی انصافا اگر شما هم چنین روش‌های خفنی برای کسب درآمد ارزی بلد بودید از خودتان تعریف می‌کردید ?).

خلاصه کلام این که باید برای کسب درآمد از etsy به دلار و یورو روی مارکتینگ فروشگاه مستقلتان در این پلتفرم هم تمرکز داشته باشید. کار مارکتینگ می‌تواند پیچیده باشد و طبیعتا هرچقدر بیشتر به پیچ و خم آن تسلط داشته باشید، فروش محصولاتتان نیز بالاتر می‌رود. اما همانطور که اول کار قول دادیم، در این مقاله می‌خواهیم کسب درآمد دلاری از سایت Etsy بدون نیاز به مهارت صحبت کنیم. یعنی این که مهارت مارکتینگ هم پَر، چراکه می‌توانید نیازهای اولیه خود در زمینه مارکتینگ را با انجام چند پیش فرض ساده برطرف کنیم.

[article_link] راه های افزایش فروش در اتسی Etsy [/article_link]

آسان‌ترین روش مارکتینگ برای افزایش فروش محصولات در مارکت پلیس Etsy

معمولا تا اسم مارکتینگ را می‌شنویم سریعا به یاد شبکه‌های اجتماعی می‌افتیم و دقیقا همان چیزی است که باید اتفاق بیفتد. در میان شبکه‌های اجتماعی محبوب در دنیا، فیسبوک و یوتیوب صاحب بالاترین نرخ فعالیت‌های مارکتینگی در دنیا هستند. با این حال، تعداد طرفداران و خریداران ایرانی در آن‌ها چندان زیاد نیست. خب، چه بهتر. ما که نمی‌خواهیم محصولاتمان را به هم وطنان خودمان بفروشیم، قصد ما رسیدن به درآمد دلاری و فروش محصول به مشتریان خارجی است.

بیایید با شبکه اجتماع یوتیوب شروع کنیم، شبکه‌ای که اتفاقا استفاده از آن چند سالی است که در میان کاربران ایرانی بیشتر شده است و کاربران ایرانی با آن آشنایی دارند. همانطور که ممکن است اطلاع داشته باشید، این شبکه اجتماعی دارای بخشی تحت عنوان short videos است.

با توجه به این که بارگذاری فایل‌ها در قسمت short videos یوتیوب درآمد مستقیمی را عاید صاحبان اکانت نخواهد کرد، اکثر یوتوبرهای معروف یا به کل سراغ استفاده از این افزونه یوتیوب نمی‌روند و یا صرفا برای نشان دادن preview ویدیوهای اصلی خود از آن استفاده می‌کنند. همین می‌شود که بخش short videos به یک سکوی پرتاب فوق‌العاده برای جذب بازدید بدل می‌گردد و ما هم از این سکو برای کسب درآمد از Etsy به دلار و یورو بهره خواهیم برد.

با توجه به این که یوتیوبرهای معروف کم‌تر به سراغ تولید ویدیوهای کوتاه می‌روند، این بخش در feed کاربران پر می‌شود از ویدیوهای پیشنهادی توسط هوش مصنوعی. برای مثال اگر یوتیوب تشخیص بدهد که شما به گربه‌ها علاقه‌مند هستید، بخش feed ویدیوهای کوتاه اکانتتان پر می‌شود از کلیپ‌های کوتاه مرتبط با گربه‌ها. ما می‌خواهیم از همین فرصت برای تبلیغ محصولاتمان در Etsy استفاده کنیم.

اولین مرحله مارکتینگ محصولات در مارکت پلیس Etsy در بستر Short videos

خب طبیعتا برای شروع مارکتینگ در یوتیوب نیازمند محتوا هستید. خبر خوش این است که این روزها اینترنت پر است از محتوا و روش‌های متفاوتی برای ایجاد محتوای بدون دردسر و درآمدزا ابداع شده است. با این حال قصد داریم که در ادامه به سراغ ساده‌ترین روش ممکن، یعنی استفاده صد در صدی از محتوای تولید شده توسط دیگران برویم.

بهترین جا برای پیدا کردن محتواهای ویدیویی کوتاه، پلتفرم تیک تاک است. شما می‌توانید خیلی راحت به سراغ نسخه وب پلتفرم تیک تاک بروید و با نوشتن عبارت گربه در نوار جست‌وجو، مجموعه‌ای از ویدیوهای کوتاه به ثبت رسیده از گربه‌ها را تماشا کنید:

محیط تیک تاک

گام دوم: دانلود ویدیو از تیک‌تاک

دومین مرحله‌ای که باید برای انجام مارکتینگ ویدیویی و کسب درآمد از etsy به دلار و یورو پشت سر بگذارید، دانلود یکی از این ویدیوها است. ابزارهای انلاین مختلفی برای انجام این کار طراحی شده‌اند که از میان آن‌ها، وبسایت ssstik محبوب‌ترین و البته کار راه بیندازترین است. شما می‌توانید خیلی راحت و صرفا با کپی لینک ویدیوی مورد نظرتان در وبسایت ssstik آن را دانلود کنید.

انتخاب ویدیو از تیک تاک برای کسب درآمد از Etsy به دلار

تصویر بالا مرتبط با پلتفرم تیک تاک است. در این تصویر لینک ویدیو با مستطیلی زرد رنگ نمایش داده شده است. برای کپی کردن لینک کافی است روی عبارت Copy link کلیک کنید و بعد به سراغ وبسایت ssstik بروید. با کپی کردن لینک ویدیو در کادری که بالای صفحه وبسایت قرار گرفته، چند گزینه از وبسایت دریافت خواهید کرد که این گزینه‌ها به شرح زیر هستند:

برداشتن واتر مارک از روی ویدیو

یک بار دیگر روی عبارت مشخص شده با مستطیل زرد رنگ کلیک می‌کنید تا فیلم نهایی برایتان دانلود شود. توجه داشته باشید که فیلم دانلود شده نباید نشانی از تیک تاک یا به اصطلاح واترمارکی از این نرم‌افزار داشته باشد. چراکه با داشتن واتر مارک یوتیوب ممکن است بر اساس قوانین کپی رایت آن را از روی اکانتتان بردارد.

مرحله سوم: آماده سازی ویدیوها برای نصب تبلیغات

بعد از دانلود ویدیو و برداشتن واتر مارک تیک تاک از روی آن، باید آن را برای انجام امور مارکتینگی بهینه کنیم. این کار به وسیله چسباندن جمله call to action روی ویدیو انجام می‌گیرد. برای این کار می‌توانیم از سایت Canva که یکی از برترین پلتفرم‌های آنلاین ادیت ویدیو استفاده کنیم. برای شروع ویرایش ویدیوهای مورد نظرتان در canva کافی است وارد پلتفرم شوید و عبارت tiktok را در نوار جست‌وجوی سایت وارد کنید:

جست و جوی تیک تاک در کانواس

با کلیک روی عبارت tiktok story که در تصویر  بالا پنجمین عبارت ذکر شده در لیست جست‌وجو است، به صفحه زیر می‌رسیم. برای رفتن به مرحله بعد، کافی است روی بخشی که با مربع زرد رنگ نمایش داده شده است کلیک کنید:

انواع تمپلیت ها برای ویرایش شورت ویدیو

با کلیک روی عبارت زرد به صفحه ادیت ویدیو وارد خواهید شد. با وارد شدن به صفحه، در سمت چپ تصویر مجموعه‌ای از دکمه‌ها به چشم می‌خورند. برای پیاده سازی یک ادیت حداقلی روی ویدیو و کسب درآمد از etsy به دلار و یورو باید با کارایی این دکمه‌ها آشنا باشید. اولین دکمه‌ای که با آن سر و کار خواهید داشت دکمه آپلود است. با کلیک روی این دکمه که در تصویر زیر با مستطیل زرد رنگ به نمایش درآمده، می‌توانید ویدیو مورد نظرتان را روی سایت بارگذاری کرده و ویرایش آن را آغاز کنید.

دکمه آپلود

کال تو اکشن لازم برای کسب درآمد از Etsy به دلار

پس از آپلود ویدیو، قرار است طی فرآیند تدوین دکمه‌ای را بر روی سطح آن بکاریم. بدین منظور یک بار دیگر به پنل سمت چپ تصویر نگاه کرده و این بار روی بخش elements کلیک می‌‌کنیم. سپس مطابق تصویر زیر، شکل مربع را از میان تصاویر ظاهر شده بر روی صفحه انتخاب می‌کنیم.

 

انتخاب شکل دکمه کال تو اکشن برای کسب درآمد از Etsy به دلار

با قرار دادن شکل مستطیل روی صفحه و تعبیه دکمه call to action بر روی آن، تصویری شبیه به تصویر زیر روی صفحه نمایشگرمان ظاهر خواهد شد:

گذاشتن کال تو اکشن روی شورت ویدیو

به همین راحتی، ویدیوی ما آماده بارگذاری روی یوتیوب و شروع فرآیند ویدیو مارکتینگ جهت کسب درآمد از etsy به دلار و یورو است. برای این که ویدیو را روی یوتیوب آپلود کنیم، کافی است روی دکمه Share که در قسمت بالای سمت راست صفحه قرار گرفته کلیک کنیم. به همین راحتی وارد صفحه یوتیوب شده و فرآیند آپلود ویدیو را کلید می‌زنیم.

گام چهارم: بارگذاری ویدیو روی یوتیوب

پنل آپلود ویدیو بر روی یوتیوب ظاهری مانند تصویر زیر دارد. حین ور رفتن با این صفحه باید حواستان باشد که اطلاعات درخواست شده از سوی یوتیوب از جمله تایتل و تگ‌ها را به دقت وارد کنید. توجه داشته باشید که برای بهینه بودن هرچه بیشتر تایتل‌ها و تگ‌ها، می‌توانید نوشتن آن را به ربات هوش مصنوعی بسپارید.

کسب درآمد از Etsy به دلار با نوشتن توضیحات در یوتیوب

قسمت description که در تصویر بالا با نشانگر بنفش نمایش داده شده است. همان قسمتی است که پذیرای لینک محصولات شما در وبسایت Etsy خواهد بود. نگارش هرچه هوشمندانه‌تر این قسمت می‌تواند مسیر کسب درآمد از etsy به دلار و یورو را برایتان هموار کند.

در قسمت description باید ضمن آوردن لینک‌هایتان، توضیحی مناسب نیز برای هر لینک بنویسید. توضیحی که مخاطبتان را به کلیک کردن و ورود به غرفه‌تان در وبسایت Etsy ترقیب کند. به همین راحتی تعداد مشتریانتان در این سایت چند برابر خواهد شد.

 

برای باز کردن اکانت Etsy به چه چیزهایی نیاز داریم؟

با افتتاح حساب کاربری در پلتفرم Etsy شما به جمع میلیون‌ها فروشنده می‌پیوندید که از عرضه کالاهایشان در بازارهای جهانی سود هنگفتی به جیب می‌زنند. افتتاح این حساب برای عموم رایگان است. از طرفی با توجه به این که هزینه تولید و ارسال کالا نیز برعهده شرکت ثالت است، شما عملا هیچ پولی برای فروشندگی در Etsy خرج نخواهید کرد. به بیان دیگر قرار است با پیروی از این متد به سود خالص از درآمد دلاری و فروش محصولاتتان در عرصه بین‌الملل برسید.

برای تکمیل اطلاعات حساب کاربری خود در Etsy و شروع کسب درآمد از etsy به دلار و یورو باید اطلاعاتی از قبیل محل زندگی، اسم کسب و کار، نحوه پرداخت مشتریان و اطلاعات بانکی خود را با وبسایت درمیان بگذارید.

همه چیز را به موسسه تکانش بسپارید

خبر خوش این که خیالتان از بابت تمام این اطلاعات راحت باشد. موسسه تکانش شخصا تمامی این اطلاعات را به رایگان برایتان ایجاد خواهد کرد و شخصا مسئولیت نقد کردن درآمدهایتان را نیز برعهده خواهد گرفت تا هیچ نگرانی بابت کسب درآمد از Etsy به دلار و یورو نداشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه  افتتاح حساب کاربری در پلتفرم Etsy می‌توانید همین حالا به جامعه فروشندگان Etsy موسسه تکانش در تلگرام بپیوندید و یا با مشاوران موسسه تکانش تماس حاصل کنید. ضمنا، همایش مرتبط با تمامی آموزش‌های فوق در صفحه آپارات موسسه تکانش به آدرس… قابل مشاهده است.

حرف آخر

حالا نظرتان چیست؟ دیدید که وعده آموزش کسب درآمد دلاری از سایت Etsy بدون نیاز به مهارت، وعده گزافی نبود. شما می‌توانید خیلی راحت فرآیند ایده پردازی را به ربات‌های OpenAI بسپارید، موجود کردن محصولات را به وبسایت‌هایی مانند printful واگذار کنید و به کمک آپشن Short videos یوتیوب، تعداد مشتریانتان را چند برابر کنید.

حتی اگر انجام تک نفره همه این مراحل برایتان دشوار به نظر می‌رسد، می‌توانید با ورود به جامعه نوآور تکانش، هم تیمی‌هایتان را پیدا کنید و به صورت گروهی پیش به سوی کسب درآمد از Etsy به دلار و یورو حرکت کنید. این گوی و این میدان.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دسته بندی ها